Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Αρθρογραφία- "Ποιοι δρόμοι οδηγούν σε οικοδομησιμότητα εκτός σχεδίου οικοπέδων"


Recommended Posts

Ποιοί δρόμοι οδηγούν σε οικοδομησιμότητα εκτός σχεδίου οικοπέδων

Απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος καθορίζει με ποια κριτήρια θα αναγνωριστούν δρόμοι για την οικοδόμηση εκτός σχεδίου ακινήτων. Επίσης από το ΥΠΕΝ καθορίστηκαν και οι πρώτες περιοχές, στις οποίες θα ξεκινήσει άμεσα η εκπόνηση μελετών Αναγνώρισης Οδών και αφορά 69 Δήμους και ειδικότερα Δημοτικές Ενότητες, που είναι νησιωτικές περιοχές με έντονη την οικιστική πίεση και τουριστική εκμετάλλευση

  • Σε ποιες περιοχές θα γίνει άμεσα η αναγνώριση οδών;

Π.Ε. ΔΩΔΕΚΑΝΝΗΣΩΝ ΔΗΜΟΙ (ΑΓΑΘΟΝΗΣΙΟΥ, ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ, ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ, ΚΑΡΠΑΘΟΥ, ΚΑΣΟΥ, ΚΩ, ΛΕΙΨΩΝ, ΛΕΡΟΥ, ΜΕΓΙΣΤΗΣ, ΝΙΣΥΡΟΥ, ΠΑΤΜΟΥ, ΡΟΔΟΥ, ΣΥΜΗΣ, ΤΗΛΟΥ, ΧΑΛΚΗΣ)

Π.Ε. ΕΒΡΟΥ: ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

Π.Ε. ΕΥΒΟΙΑΣ: ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΡΟΥ

Π.Ε. ΖΑΚΥΝΘΟΥ: ΔΗΜΟΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Π.Ε. ΚΑΒΑΛΑΣ: ΔΗΜΟΣ ΘΑΣΟΥ

Π.Ε. ΚΕΡΚΥΡΑΣ: ΔΗΜΟΙ (ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΝΟΤΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΠΑΞΩΝ)

 Π.Ε. ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ: ΔΗΜΟΙ (ΙΘΑΚΗΣ, ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ, ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ)

Π.Ε. ΚΥΚΛΑΔΩΝ: ΔΗΜΟΙ (ΑΜΟΡΓΟΥ, ΑΝΑΦΗΣ, ΑΝΔΡΟΥ, ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ, ΘΗΡΑΣ, ΙΗΤΩΝ, ΚΕΑΣ, ΚΙΜΩΛΟΥ, ΚΥΘΝΟΥ, ΜΗΛΟΥ, ΜΥΚΟΝΟΥ, ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ, ΠΑΡΟΥ, ΣΕΡΙΦΟΥ, ΣΙΚΙΝΟΥ, ΣΙΦΝΟΥ, ΣΥΡΟΥ – ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ, ΤΗΝΟΥ, ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ)

Π.Ε. ΛΕΣΒΟΥ: ΔΗΜΟΙ (ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ, ΔΥΤΙΚΗΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΛΗΜΝΟΥ, ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ)

Π.Ε. ΛΕΥΚΑΔΟΣ: ΔΗΜΟΙ (ΛΕΥΚΑΔΑΣ, ΜΕΓΑΝΗΣΙΟ)

Π.Ε. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ: ΔΗΜΟΙ (ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ, ΣΚΙΑΘΟΥ, ΣΚΟΠΕΛΟΥ)

Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΔΗΜΟΙ (ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ, ΑΙΓΙΝΑΣ, ΚΥΘΗΡΩΝ, ΠΟΡΟΥ, ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ, ΣΠΕΤΣΩΝ, ΥΔΡΑΣ)

Π.Ε. ΣΑΜΟΥ: ΔΗΜΟΙ (ΙΚΑΡΙΑΣ,, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ, ΔΥΤΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ, ΦΟΥΡΝΩΝ ΚΟΡΣΕΩΝ)

Π.Ε. ΧΑΝΙΩΝ: ΔΗΜΟΣ ΓΑΥΔΟΥ

Π.Ε. ΧΙΟΥ: ΔΗΜΟΙ (ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ, ΧΙΟΥ, ΨΑΡΩΝ)

  •  

εδω

https://ecopress.gr/poioi-dromoi-odigoun-se-oikodomisimo/

και εδω

ΥΠΕΝ: οριζόντια λύση για τις ιδιοκτησίες στην εκτός σχεδίου δόμηση

https://ecopress.gr/ypen-orizontia-lysi-gia-tis-idioktisi/

 

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ένας σωρός δημοσιευμάτων σχετικά με το θέμα, αλλά δεν έχω καταλάβει ποιο ακριβώς είναι το σκεπτικό..

Αυτή τη στιγμή, οικοδομούνται και τα γήπεδα που δεν έχουν πρόσωπο σε αναγνωρισμένη οδό, ακόμα και τα τελείως τυφλά (προυφιστ. του 2003). Άρα η αρθρολογία είναι ανακριβής.

Πρόκειται να καταργηθεί η δόμηση των τυφλών? δεν νομίζω... Εδώ δεν τολμούν να καταργήσουν τις παρεκκλίσεις των μικρών γηπέδων..

Άρα, η μαζική (πολεοδομική) αναγνώριση οδών τι θα επιφέρει? προφανώς το δικαίωμα κατάτμησης κατά μήκος της, σε οικοδομήσιμα γήπεδα των 4 στρ. (πλην φυσικά περιοχών νατούρα και με λοιπά περιοριστικά διατάγματα).

Θα πάμε δηλαδή σε καταστάσεις υποβάθμισης κατά μήκος των αγροτικών οδών.. που θα αναγνωριστούν "επειδή οδηγούν σε σημαντικές θέσεις" όπως παραλίες κλπ.. δηλαδή ένα κάρο δρόμους εκτός σχεδίου.. θα χτιστεί το σύμπαν με άναρχη δόμηση, άναρχες κατατμήσεις, μιας μορφής δηλαδή ιδιωτική πολεοδόμηση.. Ξεκάθαρο φλερτ με την αντισυνταγματικότητα, σε περίπτωση προσφυγής στο ΣτΕ.

Δεν καταλαβαίνω το όφελος πίσω από όλο αυτό.. Θεωρώ ότι η εκτός σχεδίου δόμηση πρέπει να καταργηθεί, και να οριστούν (αρκετές) περιοχές σε κάθε δήμο που να ενταχθούν σε κάποια πολεοδόμηση, αν υπάρχει ανάγκη και τεκμηριώνεται. Τι πάει να πει πατάω σε δρόμο άρα χτίζω? Στην Αφρική το κάνουν αυτό..

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.