Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

ερώτηση για ινβέρτερ dc.


Christos1979

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Στην βιομηχανία που δουλεύω αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα με κινητήρα 250kw DC. O κινητήρας λειτουργούσε κανονικά πριν τον στειλουμε για την καθιερωμένη συντηρηση (αλλαγη ρουλεμάν και καθαρισμό).Οταν επιστρέψαν τον κινητηρα τον συνδέσαμε ακριβως οπως ηταν. Το περίεργο ηταν οτι άλλαξε η φορα χωρις να εχει γινει αλλαγή σε κανενα καλώδιο.Μετα απο λιγη ωρα λειτουργίας ο κινητήρας εκανε μπαμ χωρίς να τραβάει πολλα αμπερ  εννοείται χωρις φορτίο.Οι ψύκτρες ειχαν μαυρα χαλια, συρματα είχαν κοπεί και ζεμάταγε.Ο ανεμιστήρας του λειτουργούσε κανονικα.Στην συνέχεια στις απόπειρες  που καναμε να εκκινήσουμε παλι τον κινητήρα ,καίει την μια μαχαιρωτή.Μετρήθηκε με megger και οι τιμές ειναι  καλες 200GΩ.Αφου ειδοποιήθηκε το συνεργειο που εκανε την συντήρηση ελεγξε τον κινητήρα τον δοκιμασε και διαβεβαίωσε πως ειναι εντάξει.Επανατοποθετήθηκε αλλα το προβλημα ίδιο.Τωρα ομως καιει την μαχαιρωτη σε 2 sec.Τέλειο βραχυκυκλωμα με λιγα λογια.Η ερώτηση είναι εαν εχει συναντησει καποιος κατι παρόμοιο.Το ινβέρτερ μεσα απο το κυκλωμα ισχυος του μπορει να κανει τετοιο βραχυκλωμα; εαν υποθέσουμε οτι παει εκει το προβλημα και ο κινητηρας ειναι οκ.Τα καλώδια επισης φαινονται σε καλη κατασταση .

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάποιο σχέδιο να επισυνάψεις?

Τι έλεγχο έκαναν μετά τη συντήρηση?Που απέδωσαν την αλλαγή φορας περιστροφής, τηκ κατάσταση των ψυκτρων και τα κομενα καλώδια?

Το φορτίο σου παραμένει το ίδιο?

Έχει γίνει σωστή ευθυγράμμιση?

Τα αμπέρ τα έχεις μετρήσει?

 

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά είπανε ότι λόγο της σκόνης που έχει ο χώρος πέρασε μέσα από τον ανεμιστήρα και οι ψύκτρες επειδή ήταν καινούργιες πατιναρανε.Κατι που δεν στέκει γιατί υπήρχε φίλτρο στον ανεμιστήρα και εκτός αυτού το μοτέρ συνέχεια σε σκόνη δούλευει.Για την αλλαγή της φοράς το ρίξανε ότι πιθανά το drive έχει πρόβλημα γιατί αυτοί δεν κάνανε περιέλιξη στον κινητήρα.Αμπέρ δεν τράβαγε καθόλου ,περίπου 20-30Α στον αέρα χωρίς τους ιμάντες.Αυτο που λες με την ευθυγράμμιση σωστό.

IMG_20220829_230540.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.