Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επιλογή τομέα πολιτικών μηχανικών ΔΠΘ


chriveki

Recommended Posts

Καλησπέρα σας είμαι φοιτητής στο τμήμα πολιτικών μηχανικών του ΔΠΘ και ψάχνω ποιον τομέα να επιλέξω είμαι ανάμεσα σε συγκοινωνιακό και υδραυλικό τομέα αλλά θα ήθελα όσοι έχετε περάσει από τη σχολή να μου πείτε τη γνώμη σας ακόμη και για κάποιον άλλο τομέα. Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Ο άλλος τομέας είναι δομοστατικός. Απ' ό,τι θυμάμαι (45 χρόνια πίσω) ο υδραυλικός τομέας ήταν ο πιο δύσκολος, μετά (σε βαθμό δυσκολίας) ήταν ο δομοστατικός, και τέλος ο συγκοινωνιακός.

Ως προς το μετέπειτα (επάγγελμα), αν δεν έχεις αποφασίσει με τι θα ασχοληθείς, ό,τι τομέα και να διαλέξεις τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα θα έχεις.

Edited by tetris
Link to comment
Share on other sites

Ήταν δηλαδή, τα νερά πιο δύσκολα από τα δύο επιπλέον μαθήματα Ω.Σ. και τις τρεις επιπλέον στατικές των δομοστατικών ; 

Στα δικά μου χρόνια (σίγουρα 20+ από τα χρόνια του @tetris) τα πράγματα είχαν ως εξής δομοστατικοί, γεωτεχνικοί, υδραυλικοί και συγκοινωνιολόγοι.

Ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα δε, προφανώς και συμφωνώ (δεν θα μπορούσε να είναι και διαφορετικά άλλωστε), όχι όμως και για το επίπεδο γνώσης που αποκομίζει κανείς.

Edited by JohnnyHoliday
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πιστεύω περισσότερο έχει σχέση εσένα ποιά μαθήματα σου άρεσαν και που είχες κλίση μέχρι το 3ο έτος, επίσης αν χρωστάς πολλά μαθήματα καλό θα ήταν να διαλέξεις έναν λιγότερο απαιτητικό τομέα ώστε να μην καθυστερήσουν οι σπουδές σου.

Link to comment
Share on other sites

On 17/1/2023 at 7:22 ΜΜ, JohnnyHoliday said:

Ήταν δηλαδή, τα νερά πιο δύσκολα από τα δύο επιπλέον μαθήματα Ω.Σ. και τις τρεις επιπλέον στατικές των δομοστατικών ; 

Στα δικά μου χρόνια (σίγουρα 20+ από τα χρόνια του @tetris) τα πράγματα είχαν ως εξής δομοστατικοί, γεωτεχνικοί, υδραυλικοί και συγκοινωνιολόγοι.