Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Αριθμός Εισόδων - Εξόδων σε χώρο στάθμευσης


17ste

Recommended Posts

Συγχαρητήρια για το site και σε όσους ασχολούνται με αυτό.

 

Για την Ελλάδα ρε ************** θελα να ρωτήσω:

 

Επιτρέπεται σε πολυκατοικία, σε δήμο Δυτικής Αττικής, που είναι σε οικόπεδο τετράγωνο με πλευρές ~25μ και οι τρείς από τις τέσσερεις πλευρές του εφάπτονται σε τρείς δρόμους να έχει έξι (6) εισόδους-εξόδους συνολικά ;

Δηλαδή:

Μία πλαϊνή πλευρά – δρόμος, 2 είσοδοι-έξοδοι που οδηγούν σε παρκιν πιλοτής και υπαίθριο

 

Η άλλη πλευρά – δρόμος , και κύρια πρόσοψη της πολυκατοικίας, 2 είσοδοι-έξοδοι που οδηγούν στην πιλοτή, (συν την κεντρική είσοδο της πολυκατοικίας).

 

Η άλλη πλευρά-δρόμος άλλες 2 είσοδοι –έξοδοι που οδηγούν η μία σε δύο ισόγεια στεγασμένα πάρκιν, δίπλα-δίπλα το ένα με το άλλο, και η άλλη σε 2 υπαίθρια πάρκιν και αυτά δίπλα-δίπλα.

 

Συγνώμη αν σας κούρασα και ευχαριστώ προκαταβολικά όσους ασχοληθούν με το ερώτημα μου. Να είστε όλοι καλά

 

 

Εγώ, λογοκρίνω...

ss_sk

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι δεν μας τα λές καλά, χώνεις ένα

Για την Ελλάδα ρε ************** θελα να ρωτήσω:

και περιμένεις να σου απαντήσουμε? λέω και γώ ************** και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

 

 

...και με το ζόρι κρατιέμαι να βάλω χρώμα στη...ζωή μας. Κόσμια!

ss_sk

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν προδιαγραφές για θέματα εξυπηρέτησης χώρων στάθμευσης.

Έτσι όπως τα γράφεις δείχνεις πως ήδη έχει κατασκευαστεί το κτίριο μαζί με τα πάρκιν, άρα προς τι το ενδιαφέρον;

Θες να τροποποιήσεις κάτι;

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι δεν μας τα λές καλά, χώνεις ένα και περιμένεις να σου απαντήσουμε? λέω και γώ ************** και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

 

Φιλαράκι Ορεσίβιε,

 

Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι από την περιγραφή να ζητήσω συγνώμη και σου δώσω όποια επιπλέον εξήγηση μου ζητήσεις.

 

Αν δεν καταλαβαίνεις την ερώτηση, αναφέρεται ευκρινώς στο εάν υπάρχει πλήρη νομιμότητα ή αν είναι στο περιθώριο του νόμου, (αυτό στην Ελλάδα το λέμε «παραθυράκι», -ρε ************** -, και είναι αυτό που ξέρεις και από την εμπειρία σου μόνο σε αυτό το site, πως απλές ερωτήσεις οδηγούν ειδικούς σαν εσένα, (υποθέτω πως είσαι Πολ. Μηχ.), σε διάφορες απαντήσεις τύπου μπορεί να είναι «έτσι» μπορεί να είναι «γιουβέτσι» αλλά τελικά να είναι ότι καπνίσει στον καθένα υπαλληλίσκο με εξουσία σε όλους εμάς), ή τέλος, αν είναι εντελώς παράνομο.

 

Αν δεν καταλαβαίνεις το «ρε ************** », αυτό το λέμε όσοι ζούμε στις πόλεις της Ελλάδας, εγώ ζω στη Αθήνα ~50 χρόνια, και εννοούμε πως αξίζουμε καλύτερη μοίρα από το κάθε απόφαση της δημόσιας διοίκησης που αντί να επιλύει ένα πρόβλημα να δημιουργεί περισσότερα.

Σε σχέση με το ερώτημα μου, απλά έχω την αίσθηση πως το πνεύμα του νομοθέτη είναι να εξοικονομηθούν θέσεις παρκαρίσματος στο σύνολο μιας γειτονιάς και όχι να δημιουργηθούν 10-12 νέες θέσεις ιδιωτικού πάρκιν και να ακυρωθούν 25 και πλέον δημόσιες θέσεις. Οι κερδισμένοι σε αυτή την περίπτωση είναι μόνο οι εργολάβοι που πωλούν επιπλέον το «δικαίωμα χρήσης» ενός υπαίθριου πάρκιν χωρίς κανένα επιπλέον κόστος, και θέλω να πιστεύω πως δεν είναι αυτός ο σκοπός του νομοθέτη.

 

 

Και φυσικά περιμένω κάποιοι να μου απαντήσουν γιατί θεωρώ το ερώτημα μου εύλογο.

 

(Τώρα που, ελπίζω, κατάλαβες τα σχετικά με το ερώτημα μου, πες μου σε παρακαλώ τι σημαίνει το «**************:wink:

Link to comment
Share on other sites

όπως παραθέτει ο camelot εδώ

http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=81627&postcount=29

http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=81628&postcount=30

 

νομοθεσία ΠΔ/3-8-87. (ΦΕΚ-749/Δ/10-8-87)

 

ΑΡΘΡΟΝ-4.

 

"3. Σε κάθε κτίριο που προβλέπεται χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων η πρόσβαση σ' αυτόν πρέπει να επιτυγχάνεται με είσοδο - έξοδο πλάτους τουλάχιστον 2,25 μ.

 

Το άθροισμα των ανοιγμάτων εισόδων εξόδων των χώρων στάθμευσης σε κάθε πρόσωπο του οικοπέδου, δεν μπορεί να υπερβαίνει το ήμισυ του μήκους του προσώπου, το οποίο πάντως δύναται να φθάνει τα 6 μέτρα εάν το προκύπτον άθροισμα είναι μικρότερο από τον αριθμό αυτόν.

Κατ' εξαίρεση και ύστερα από έγκριση της αρμόδιας Επιτροπής Πολεοδομικού και Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠΑΕ), το ανωτέρω άθροισμα μπορεί να είναι μεγαλύτερο, όταν τούτο επιβάλλεται για λόγους κτιριοδομικής διαμόρφωσης του κτιρίου ή κυκλοφοριακούς λόγους".

 

(Σ.Σ Η παρ.3 τίθεται ως αντικατεστάθη με την παρ.2

Αρθ-10 του ΠΔ-111/04 ΦΕΚ-76/Α/5-3-04)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Brasco,

 

Περνώ στην (αντ) επίθεση προφανώς γιατί θίγομαι. Εξηγούμαι:

 

Πρόκειται όντως για τελειωμένη οικοδομή, τελείωσε πριν 2-3 χρόνια. Στον ένα δρόμο-πλευρά που εφάπτεται η πολυκατοικία, οι 2 είσοδοι-έξοδοι που περιγράφω είναι σε δρόμο μικρού πλάτους, (~6μ πλάτος). Με αφορμή μια νέα κάτοικο της πολυκατοικίας, η οποία δεν μπορεί να βάλει το αυτοκίνητό της στο πάρκιν, και φωνάζει έναν άλλο κύριο να τις το βάλει, (εννοείτε πως το αυτοκίνητο μπαίνει-βγαίνει χωρίς καμία μανούβρα και κόλπα), ζητά τώρα ο κατασκευαστής και κάτοικος της πολυκατοικίας, να βγάλει άδεια από τον δήμο για να απαγορευτεί το παρκάρισμα στην απέναντι πλευρά της οδού που μέχρι τώρα διάφορα αυτοκίνητα στάθμευαν ελευθέρα εξυπηρετώντας περίοικους και επισκέπτες.

 

Ο ΚΟΚ λέει ….όταν η οδός είναι στενή και παρεμποδίζεται η είσοδος-έξοδος οχημάτων… (Ν2696 23/3/99 Αρθρο 34 παρ. 3β)

Πόσο στενή είναι το «στενή»;

 

Για αυτό στο αρχικό μου ερώτημα ζητώ να βρω, καταρχήν την νομιμότητα των τόσο πολλών εσόδων-εξόδων.

 

(Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την ακριβή παραπομπή σε αντίστοιχες αποφάσεις, νόμους κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Oπως σου ανέφερε πιο πάνω η myri

 

"Κατ' εξαίρεση και ύστερα από έγκριση της αρμόδιας Επιτροπής Πολεοδομικού και Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠΑΕ), το ανωτέρω άθροισμα μπορεί να είναι μεγαλύτερο, όταν τούτο επιβάλλεται για λόγους κτιριοδομικής διαμόρφωσης του κτιρίου ή κυκλοφοριακούς λόγους"

 

Η ΕΠΑΕ αποφασίζει κατά την κρίση της με βάση τα στοιχεία που της προσκομίζονται και την συνολική μελέτη του κτιρίου . Μπορεί να το εγκρίνει , μπορεί και όχι.

 

Οπως αντιλαμβάνεσαι αφενός δεν έχουμε (πιθανότατα ούτε εσύ ) τα δεδομένα , αφετέρου και να τα είχαμε δεν θα μπορούσαμε σε καμμία περίπτωση να προεξοφλήσουμε τη γνώμη μιας ΕΠΑΕ.

 

Το σίγουρο όμως είναι ότι το πόσες θέσεις στάθμευσης έχει , που και με ποιές εισόδους είναι επακριβώς αποτυπωμένο στα εγκεκριμένα σχέδια της άδειας του κτιρίου.

 

Αρα αν θέλεις να διερευνήσεις περισσότερο την συγκεκριμένη περίπτωση , σου συνιστώ να επισκεφθείς έναν μηχανικό , με ότι στοιχεία έχεις διαθέσιμα , ο οποίος αφού τα δει θα σε κατευθύνει ανάλογα.

Link to comment
Share on other sites

@17ste

Τα 7,00μ είναι το όριο για να χαρακτηριστεί μια όδος ως στενή.

Δυστυχώς υπάρχουν συνάνθρωποι μας οι οποίοι έχουν υπό κατοχή τους ΙΧ όχημα χωρίς να έχουν μεριμνήσει για την στάθμευσή τους στην περιοχή της κατοικίας τους.

Θα το επέκτεινα λέγοντας πως το ελληνικό κράτος επιτρέπει στον καθένα να αποκτάει ΙΧ χωρίς ταυτόχρονα να του απαιτεί να εξασφαλίζει και την αντίστοιχη ιδιωτική θέση στάθμευσης όπως συμβαίνει σε άλλα προηγμένα κράτη.

Μήπως 17ste ανήκεις στην κατηγορία αυτή;;;

Δηλαδή είσαι κάτοχος οχήματος και αυτό καταλαμβάνει χώρο στο δρόμο κάτω από το σπίτι που κατοικείς και όχι σε κάποιο πάρκιν;

Link to comment
Share on other sites

1) τη νομιμότητα των εσόδων-εξόδων θα τη βρεις στα εγκεκριμένα σχέδια

 

2) δε θα είναι τόσο ευκολο για τον κατασκευαστή να πείσει για την αναγκαιότητα της απαγόρευσης της στάθμευσης δεδομένου πως;

 

  • έχει άλλες 4 εισόδους σε μη-στενούς δρόμους και θα ήταν ευλογο κάποιος να ισχυριστεί πως δεν έκανε εργονομική επίλυση των θέσεων στάθμευσης
  • ενώ όταν το οικόπεδο έχει πρόσβαση από δρόμο με πλάτος λιγότερο από 7,5μ οι θέσεις στάθμευσης μπορούν να εξαγοραστούν ακριβώς επειδή πρακτικά δεν είναι ευκολη η είσοδος-έξοδος

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Brasco,

 

Ναι !! Σωστά το πρόβλεψες!!

 

Πράγματι δεν επέλεξα να κατοικώ σε «τύπου» Βόρεια Προάστια όπου συνήθως υπάρχουν ιδιωτικές θέσεις στάθμευσης, μένω στις Δυτικές Συνοικίες, αλλά θα πρέπει να σου -εκμυστηρευτώ- ότι στην περιοχή μου υπάρχουν ακόμα πολλές παλιές μικροκατοικίες, και όταν κτίζονταν δεν απαιτούνταν ιδιωτικές θέσεις στάθμευσης. Μάλιστα είχαν αυλές με ωραίους κήπους αντί για πάρκιν.

(Και για την ιστορία, στη θέση της εν λόγω πολυκατοικίας υπήρχαν πάνω από 10 παμπάλαια πεύκα και μια μονοκατοικία πανέμορφη, όμως όλα αυτά κόπηκαν σε μια μέρα και στη θέση τους έχουμε μια σύγχρονη πολυκατοικία με ιδιωτικές θέσεις πάρκιν για τους κατοίκους της. Τέλεια ! )

Όσο για εμάς που εξακολουθούμε να μην έχουμε πάρκιν, μια στις δέκα παρκάρουμε κάτω από το σπίτι μας. Συνήθως γυρνάμε γύρω-γύρω τα τετράγωνα, γιατί δεν υπάρχουν ούτε σταθμοί πάρκιν στις περιοχές μας, και αν παρκάρουμε 2-3 τετράγωνα μακριά, είναι όλα καλά.

 

Τώρα όσο για την σύγκριση που αναφέρεις με άλλα προηγμένα κράτη, δεν ξέρω πια είναι και πια θα έπρεπε να είναι τα κοινά μας σημεία.

 

Εν κατακλείδι, αν είσαι σύμφωνος με την πρόταση του αείμνηστου Δοξιάδη που αφορά την Αθήνα…. Μαζί σου, δείξε μου όμως ποιος θα την σχεδιάσει και ποιος θα την κτίσει……

 

(Μήπως γνωρίζεις ποια πράξη οριοθετεί το όριο των 7μ ;)

---------

Αγαπητή Myri,

 

Μήπως μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις που μπορώ να βρω αυτό που λες για το πλάτος των 7,5μ ;

Έχω διαβάσει τόσα πολλά που σε λίγο θα γίνω… « ΕΜΠ Πολιτικός Μηχανικός» (ΕΜΠ = εμπειρικός, για να θυμούνται και οι παλαιότεροι…)

 

Σε ευχαριστώ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.