Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αριθμός Εισόδων - Εξόδων σε χώρο στάθμευσης


Recommended Posts

σας διαβάζω με συμπάθεια και για το ότι ζείτε σε πυκνοκατοικημένη περιοχή (σε τέτοια μεγάλωσα κι εγώ και σας καταλαβαίνω) και για το ότι έχετε μπλέξει σε κλασσική ιστορία καθημερινής τρέλας.

 

αλλά οφείλω να σας πω πως οσα και να διαβάσετε εσείς, το δίκιο σας δεν θα το βρειτε απλα γιατί δεν είστε σε θέση να εκτιμήσετε την κατάσταση - εδώ σας έχουν δοθεί ήδη κάποιες απαντήσεις και λογω ασχετοσύνης (μην το παρεξηγείτε, έτσι είναι) δεν το πιάσατε το βασικό θέμα, και επιμένετε στα δικά σας συμπεράσματα που σας έχει οδηγήσει η "εμπειρία" σας.

 

δηλαδή έστω ότι η myri σας λέει την νομοθεσία που αναφέρει τα σχετικά. Τι θα σας βοήθήσει αυτό καλέ μου κύριε? Εδώ αγνοείτε πολύ πιο βασικά πράγματα. Ξυπόλητος στα αγκάθια πάτε.

 

Το θέμα σας είναι τεχνικό και αν δεν απευθυνθήτε σε μηχανικό με τα στοιχεία που έχετε στη διάθεσή σας άκρη δεν θα βγάλετε.

 

Πραγματικά είναι εύκολο να σας πώ απλά πράγματα για να προχωρήσετε, αλλά δεν θα το κάνω, γιατί μάλλον κακό θα σας κάνω στην τελική. Μην τα πάρετε στραβά αυτά που σας λέω, σας μιλώ με πολύ συμπάθεια. Από το ίντερνετ δεν θα το λύσετε το πρόβλημα σας.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ howard_roark,

 

Εκτιμώ την απάντηση σας και δεν σας παρεξηγώ ούτε στο ελάχιστο.

 

Για φανταστείτε όμως την περίπτωση να πρέπει εγώ ο πραγματικά άσχετος περί του θέματος να τοποθετηθώ τεκμηριωμένα απέναντι σε καμία δεκαριά άλλους άσχετους, γιατί είναι παραπάνω από 10 όσοι αντιδρούν σε αυτή την κίνηση…

 

Και για φανταστείτε εάν μέσα σε όσους αντιδρούν ότι μπορεί να είναι και κάποιοι που παίρνουν αποφάσεις σε σχέση με τα κοινά του δήμου; Για αυτό το λόγω προσπάθησα, σε αυτή τη φάση, να βρω κάποια άκρη στο διαδίκτυο.

 

Γνωρίζοντας την ασχετοσύνη μου και τον κίνδυνο να προσπεράσω αυτό που με ενδιαφέρει.

 

Σε κάθε περίπτωση όμως, σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρων σας και για την αμεσότητα των απαντήσεων σας.

Link to comment
Share on other sites

εγώ σαν τεχνικος σύμβουλος έχω παρεβρεθεί σε αρκετές γενικές συνελεύσεις πολυκατοικιών και σε διαπραγματεύσεις σε ανάλογες ιστορίες. Και άλλοι συνάδελφοι το ίδιο. Γιαυτό σας λέω, βρείτε έναν μηχανικό και θα σας βοηθήσει τα μέγιστα και κυρίως υπεύθυνα.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Ste17

 

Θα προσπαθήσω να μου δώσω κάποιες απαντήσεις που ελπίζω να με βοηθήσουν

 

1) Οι 6 συνολικά είσοδοι-έξοδοι που περιγράφεις σε μια τετράγωνη πολυκατοικία όπου η κάθε πλευρά της έχει μήκος ~25μ είναι το λιγότερο οριακό και όποιος το δει με το ένα μάτι θα γελά και με το άλλο θα κλαίει. Τώρα εάν το ενέκρινε η ΕΠΑΕ; -δεν είναι και τελείως απίθανο με τα τόσα που έχω δει και γνωρίζοντας πως δουλεύει το σύστημα. Αυτό με τον έλεγχο ενός μηχανικού εξακριβώνεται εύκολα. Αν είναι «νόμιμες» και οι 6 εισ-εξ τότε την «πίνεις» και προχωράς παρακάτω.

Αν δεν είναι νόμιμες τότε βάζεις τον δήμο να κάνει καταγγελία γιατί έχει το έννομο συμφέρων αφού λες ότι είναι πολύ αυτοί που αντιδρούν.

 

2) Ο ΚΟΚ αναφέρει : ...όταν η οδός είναι στενή και παρεμποδίζεται η είσοδος-έξοδος οχημάτων… (Ν2696 23/3/99 Αρθρο 34 παρ. 3β), αλλά δεν διευκρινίζει πόσο στενή είναι όπως σωστά λες. Η οριοθέτηση από το ΥΠΕΧΩΔΕ που αφορά το όριο των 7,5μ (και όχι 7μ ως εκ παραδρομής πιστεύω, αναφέρθηκε σε μια απάντηση), δεν έχει εφαρμογή στην ερμηνεία του ΚΟΚ !!

(Είναι σαν να λέμε ότι μπήκε σένα γιαπί ένας τροχονόμος, έπιασε έναν οικοδόμο και του έδωσε κλήση γιατί είχε ηρεμιστικά χάπια μαζί του χωρίς συνταγή γιατρού). Απλά καμία δημόσια υπηρεσία δεν δέχεται ερμηνείες από άλλες υπηρεσίες. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ένα δικηγόρο να ψάξει σχετικές αποφάσεις, που αφορούν τον ΚΟΚ, και να χρησιμοποιήσεις όποια σου ταιριάζει. (γιατί πιθανά θα υπάρχουν διαφορετικές μεταξύ τους)

 

3) Το όριο των 7,5μ που αναφέρθηκε πιο πάνω, πολεοδομικά, δεν ισχύει σε σένα γιατί όπως λες οι είσοδοι-έξοδοι οδηγούν και σε υπαίθρια πάρκιν άρα θα έχει μία απόσταση ~4,5μ, (πάρκιν), μέχρι την οικοδομική του γραμμή, συν το πλάτος του δρόμου (λες ~6μ) σύνολο πάνω από 7,5μ . Και το σχετικό άρθρο λέει: «…..Το πλάτος αυτό,(7,5μ), μετράται από οικοδομική γραμμή σε οικοδομική γραμμή αφού προστεθεί και η τυχών οπισθοχώρηση του ισογείου του κτηρίου….»

 

4) Η απαγόρευση στάθμευσης, (εκεί που για άλλους λόγους δεν απαγορεύεται), εφαρμόζεται με ειδική σήμανση, (μάλλον με πινακίδα Ρ 40), και αποκλειστικά υπεύθυνος για αυτό, (σήμανση), είναι μόνο ο δήμος.

 

Άρα:

 

Πρέπει να πείσεις τον δήμο, (και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, αυτοί συνυπογράφουν την απόφαση), χρησιμοποιώντας και την πολύ σωστή τοποθέτηση της Myri, για το παράλογο της απαίτησης του κατασκευαστή.

 

Όταν το καταφέρεις αυτό έχεις λύσει το πρόβλημα σου….

Γιατί αυτό ήταν τελικά αλλά δεν το είπες από την αρχή….

 

Για την Ελλάδα ρε *********.

(αυτολογοκρίθηκα για να μην δώσω την χαρά στον διαχειριστή……;))

(ΥΣ: Αν έχω λάθη ας με διορθώσει κάποιος)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στην θέση σου θα ξεφορτωνόμουν το αμάξι.

Απ' ότι βλέπω περισσότερα είναι τα προβλήματα που σου δημιουργεί παρά αυτά που σου λύνει. Εδώ κοντεύεις να μαλώσεις με την μισή γειτονιά - και τους δημοτικούς συμβούλους...

Άσε που το μετρό έχει φτάσει και δυτικά προάστια.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε που κατάλαβα, ούτε τι θές να πείς...........ποιό είναι το πρόβλημα σου ότι η άδεια του γείτονα είναι παράνομη, αν κινήσεις διαδικασία να την προσβάλεις θα μπλέξεις για μερικά χρόνια σε ΣΧΟΠ και ΥΠΕΧΩΔΕ, μας ρωτάς αν είναι παράνομη? Μηχανικός είσαι?

και να είναι αφού εκδόθηκε εσύ τι μπορείς να κάνεις? Στην πολεοδομία ρώτησες?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.