Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταλλική κατοικία - σκελετός - απορίες


Recommended Posts

(Έγινε μεταφορά στην ενότητα ιδιωτών. Didonis)

Καλησπέρα σε όλους.

Δεν είμαι μηχανικός. 

Κοιτάζω για κατασκευή μεταλλικής κατοικίας σαν πελάτης και έχω βρει 2 τρόπους που "παίζουν".

Σκελετός απο χάλυβα τύπου "Η" και σκελετός απο χαλύβδινους κοιλοδοκούς τετράγωνου σχήματος. 

Υπάρχει κάποια διαφορά δεδομένου οτι θα υπάρξει στατική μελέτη για όποιο απ τα 2; 

Το 2 έρχεται αρκετά φθηνότερο απ το 1 όπου έχω κοιτάξει προς το παρόν αλλά ο μηχανικός μου έχει εμπειρία απο δουλειές εταιρείας που κάνει το 1.

Edited by Didonis
Link to comment
Share on other sites

Για ασφαλή κατοικία ψάχνω πρωτίστως. 

Φαντάζομαι αν δεν είναι ασφαλές το σπίτι που θα μένω, και χρήματα να έχω μετά, ίσως να μη προλάβω να τα χαρώ 😆

Απλά δεν έχω γνώση του αντικειμένου, ο μηχανικός με τον οποίο συνεργάζομαι ξέρει και εμπιστεύεται την κατασκευή 1 απλά μάλλον για να βγω στα χρήματά μου με αυτή, θα πρέπει να κάνω αλλαγές στα αρχικά σχέδια μιας και αλλιώς τα υπολόγιζα και με τις αυξήσεις στις τιμές φέτος, αλλιώς βγαίνουν. 

Βέβαια έχω δει και δουλειές της εταιρείας 2. Έχω δει χωρίς να ξέρω τι βλέπω ναι μεν αλλά φαντάζομαι οι άνθρωποι που μένουν σ εκείνα τα σπίτια, επίσης δε θα ήθελαν να ρισκάρουν. Τώρα τι να πω;

Edited by theodoros_k
Link to comment
Share on other sites

Αφού λοιπόν το βασικό είναι η ασφάλεια, ξεκινάς από τη συμβατική (και δοκιμασμένη) κατασκευή

Φέρων οργανισμός από οπλισμένο σκυρόδεμα, τοιχοπληρώσεις με οπτοπλινθοδομή (τούβλα), κλπ

Απευθύνεσαι σε μηχανικό που εμπιστεύεσαι απόλυτα, και του ζητάς ενδεικτικό κοστολόγιο

Έπειτα, ζητάς κοστολόγηση για μεταλλικό φορέα

Βλέπεις τα + και τα - της κάθε περίπτωσης, και αποφασίζεις

 

υ.γ. Για την περίπτωση 2, υποθέτω ότι αναφέρεσαι σε προκάτ. Η συμβουλή μου (εκ πείρας) είναι να αγνοήσεις την "ελκυστικότητα" της τιμής και να μην περάσεις ούτε απέξω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites