Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων σε ρυμοτομούμενο τμήμα οικοπέδου


Marina P.

Recommended Posts

(Μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών και ανοίχτηκε νέο θέμα. Pavlos 33)

Καλησπέρα σε όλους. Δεν είμαι μηχανικός. Θέλω να θέσω μια ερώτηση. Μήπως ξέρει κάποιος να μου απαντήσει αν σε ρυμμοτομούμενο οικόπεδο το οποίο θα γίνει το μισό πεζοδρόμιο και το υπόλοιπο δρόμος μπορεί ο ιδιοκτήτης του να τοποθετήσει τραπεζοκαθίσματα και να τα εκμεταλλεύεται για επαγγελματική χρήση ; Δεν έχουν δοθεί ακόμη αποζημιώσεις. Σας ευχαριστώ πολύ. 

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

  Καθε ρυμοτομουμενη ιδιοκτησια, παραμενει στην κυριοτητα και χρηση μεχρι να αποζημιωθει ο ιδιοκτητης της.

  Τα "τραπεζοκαθισματα" δεν αποτελουν ασκηση επιχειρησης...προφανως υπαρχει καποια επιχειρηση εστιασης  με νομιμη αδεια. ...

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ναι υπάρχει επιχείρηση απέναντι από το συγκεκριμένο οικόπεδο. Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης νοικιάζει το συγκεκριμένο ρυμμοτομούμενο οικόπεδο από τον ιδιοκτήτη (του οικοπέδου) και έχει τοποθετήσει τραπεζοκαθίσματα και το έχει σαν επαγγελματικό χώρο. Όμως άδεια για τραπεζοκαθίσματα έχει μόνο για το κατάστημα απέναντι από το οικόπεδο. Έχει όμως δικαίωμα να το χρησιμοποιεί σαν επαγγελματικό χώρο; Μπορεί κάποιος να μου πει αν επιτρέπεται τα ρυμμοτομούμενα οικόπεδα να τα έχουν σαν επαγγελματικό χώρο; Ευχαριστώ πολύ. 

Link to comment
Share on other sites

On 3/6/2023 at 10:47 ΜΜ, Marina P. said: