Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οπλισμένο Σκυρόδεμα και αντισεισμικές πατέντες


 

Πειστήκατε από την ευρεσιτεχνία; Ναι ή Όχι.  

22 μέλη ψήφισαν

  1. 1. Πειστήκατε από την ευρεσιτεχνία; Ναι ή Όχι.



Recommended Posts

Γιάννη άσε το οικόπεδο στη θέση του!!! Δε θα διαφωνήσω για την ιδέα, απ' όσο κατάλαβα, αλλά θεωρώ πως το θέμα έχει αντιμετωπιστεί με άλλους τρόπους. Όπως το καταλαβαίνω η ιδέα σου φαίνεται ακριβή για τυπικά κτίρια.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 291
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Φίλε Αλέξανδρος τέσσερις βίδες σκαλωσιάς, τέσσερις τρύπες, και τέσσερις άγκυρες με λίγο συρματόσχοινο, πόσο να στοιχίζουν? Και αν μάλιστα βάλουμε το σύστημα εξωτερικά στις εσωτερικές γωνίες του ανελκυστήρα, να και για τα υφιστάμενα...? Το πρόβλημα είναι αλλού. το 1959 ο πρώτος αντισεισμικός κανονισμός .Το 1982 ο δεύτερος. Το 2000 ο EAK. Κάθε φορά που γίνετε σεισμός και περισσότερα σίδερα? Στατικοί υπολογισμοί είναι αυτοί, ή χύμα πράγμα. Την επόμενη φορά βάλτε ακόμα περισσότερα, όπως στην Ιαπωνία Π.Χ με τις γέφυρες και τους σεισμούς? Ε πόσο σίδερο θα πληρώνει πια ο κόσμος. Αυτό είναι ασύμφορο, και όχι η ευρεσιτεχνία που στο κάτω κάτω ότι κοστίζει το αφαιρεί σε σίδερο, γιατί η προ ένταση δεν το χρειάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Κύριε Γιάννη σας παρακαλώ μην σχολιάζετε έτσι αβίαστα τόσο σημαντικά πράγματα.

Αυτό που λέτε είναι πολύ πρόχειρο συμπέρασμα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ την γνώμη μου λέω. Εγώ δέχομαι με καλή διάθεση την κρητική από τα μέλει του φόρουμ, και ας μην μου απαντήσανε στατικά για την απόρριψη της ευρεσιτεχνίας, ενώ επιμένουν ότι δεν δουλέύει. Γνώμη μου είναι ότι όσα σίδερα και αν μπουν, αν δεν γίνεται σωστή αγκύρωση στον κάθετο οπλισμό των βάσεων, θα υπάρχει πάντα αστοχία. Και αυτό γιατί τα σίδερα πάνω από την βάση όπου σπάει η κολόνα κατά την διάρκεια του σεισμού, πάντα θα βγαίνουν, δεν θα σπάνε όσα και να βάλουμε.Και αυτό γιατί το μπετό δεν αντέχει την διάτμηση. Π.Χ σελίδα 2 από Σελίδα 2 από 12

 

 

Θα εξετάσουμε τώρα πως επενεργούν όλα αυτά τα είδη δυνάμεων που αναλύσαμε ανωτέρω σε μία δομική κατασκευή όταν υπάρχει σεισμός ή εξαιρετικά ισχυρός άνεμος. Στις περιπτώσεις λοιπόν σεισμού ή πολύ ισχυρού ανέμου (ανεμοστρόβιλου) δημιουργούνται πλάγιες δυνάμεις (δείτε το σχήμα 4 (40)). Η κολώνα του σκελετού (34) γέρνει δεξιά και αριστερά λόγω της ταλάντωσης που προκαλεί ο σεισμός. Όπως παρατηρείται στο σχήμα 4, κατά την διάρκεια της ταλάντωσης της κολώνας, όταν η κολώνα γέρνει αριστερά δημιουργούνται δυνάμεις εφελκυσμού (42) στην δεξιά πλευρά της και δυνάμεις θλίψης (45) στην αριστερή πλευρά της. Γι’ αυτόν τον λόγο και τοποθετούμε τον σίδηρο εξωτερικά για να «παίρνει» τον εφελκυσμό εναλλάξ πότε από την μία πλευρά και πότε από την άλλη. Όταν η κολώνα γύρει δεξιά ισχύει ακριβώς το αντίθετο απ’ αυτό που μόλις περιγράφηκε προηγουμένως, και ούτω καθ’ εξής καθ’ όλη την διάρκεια του σεισμού. Εδώ βέβαια καλούμαστε να δώσουμε απάντηση στο ερώτημα γιατί ενώ υπολογίζουμε σωστά στατικά αυτές τις δυνάμεις σπάνε οι κολώνες στο σημείο (55); Η απάντηση είναι απλή.

 

Γνωρίζουμε ότι ο σίδηρος αντέχει στον εφελκυσμό (42) και κάνουμε τους υπολογισμούς με βάση αυτές τις γνώσεις. Δεν υπολογίζουμε όμως και τις άλλες δυνάμεις που δημιουργούνται. Η πρώτη άγνωστη δύναμη που συνήθως δεν υπολογίζουμε είναι αυτή του λυγισμού (48) που δημιουργείται στο σκυρόδεμα και τον σίδηρο και κανένα απ' αυτά τα υλικά δεν μπορεί να «πάρει» την δύναμη λυγισμού αποτελεσματικά. Όταν η κολώνα (34) γέρνει, το σκυρόδεμα της κολώνας στο σημείο (60) και μέχρι το σημείο (59) εμφανίζει μια δύναμη εκτοπισμού του σιδήρου προς τα δεξιά (του κάνει σκαμνάκι). Αυτό συμβαίνει επειδή το σκυρόδεμα από το μέσα μέρος του σιδήρου (44) αντέχει στην θλίψη που δημιουργείται μεταξύ των δύο υλικών με αποτέλεσμα να εκτοπίζει τον σίδηρο προς τα έξω με τάση να τον βγάλει από την κολώνα. Φυσικά, Μετά απ’ αυτήν την εξέλιξη ο σίδηρος δεν μπορεί να «πάρει» τον εφελκυσμό για τον οποίο τοποθετήθηκε αρχικά στην κολώνα. Το άλλο σφάλμα που γίνεται και δεν υπολογίζεται στατικά, θα το παρουσιάσουμε τώρα με ένα απλό παράδειγμα.

 

Εάν πάρουμε ένα κερί (σχήμα 3 (52)) και το σπάσουμε στο κάτω μέρος (53) παρατηρούμε ότι το φυτίλι του (51) θα βγει από το κάτω μέρος του κεριού που φέρει και την μικρότερη αντίσταση σε σχέση με το πάνω μέρος του κεριού που είναι και το μεγαλύτερο. Αυτό συμβαίνει επειδή η δύναμη εφελκυσμού (42) που δημιουργείται στο φυτίλι (51) κατά το σπάσιμο δημιουργεί διάτμηση μεταξύ του κεριού και του φυτιλιού που είναι μικρότερη στο κάτω μέρος του κεριού σε σχέση με την άλλη αντίθετη διάτμηση που δημιουργείται στο πάνω μέρος του κεριού, και αυτό επειδή πάντοτε όπου εμφανίζεται εφελκυσμός εμφανίζεται και διάτμηση ως αντίδραση. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στην κολώνα (34) στο σχήμα 4.

 

Το τμήμα του σιδήρου (44) από το σημείο (58) μέχρι το σημείο (60) είναι μικρότερο από το τμήμα σιδήρου (44) από το σημείο (57) μέχρι το σημείο (59), έτσι η αντίδραση του σκυροδέματος στην διάτμηση (46) που εμφανίζεται στο τμήμα (58) έως (60) είναι μικρότερη οπότε ο σίδηρος βγαίνει σ’ αυτό το τμήμα του σκυροδέματος με αποτέλεσμα την κατάρρευση της δομικής κατασκευής. Σχεδόν πάντοτε στις δομικές κατασκευές που καταρρέουν κατά την διάρκεια ενός σεισμού το σπάσιμο της κολώνας συμβαίνει περίπου στο ίδιο ύψος όπως φαίνεται στο σχήμα 4 και ο σίδηρος βγαίνει - δεν σπάει, δηλαδή ενώ ο σίδηρος αντέχει πολύ μεγαλύτερες δυνάμεις εφελκυσμού, αυτές ακυρώνονται λόγω της αδυναμίας του σκυροδέματος να αντιδράσει στις δυνάμεις διάτμησης που δημιουργούνται στο τμήμα της κολώνας από το σημείο (58) μέχρι το σημείο (60). Από την ανωτέρω ανάλυση συνάγεται ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για ένα διαφορετικό τρόπο τοποθέτησης του σιδήρου στις κολώνες, με τον τρόπο αυτό να συνίσταται στο να δημιουργούνται μόνον δυνάμεις εφελκυσμού (42) που αντέχει ο σίδηρος (44) και δυνάμεις θλίψης (45) που αντέχει το σκυρόδεμα (43). Πρέπει δηλαδή να τοποθετείται ο οπλισμός με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφεύγεται η γένεση δυνάμεων διάτμησης (46) μεταξύ του σιδήρου και του σκυροδέματος τις οποίες δεν αντέχει το σκυρόδεμα

Figure 004

Image 4 of 10 Στην ευρεσιτεχνία επειδή γίνεται αγκύρωση στο έδαφος, και το συρματόσχοινο διαπερνά, μέσα από σωλήνα, δεν εφάπτεται στο μπετό, δεν υφίσταται διάτμηση. Αυτό είναι ενα από τα κύρια προτερήματα της προ έντασης.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ την γνώμη μου λέω. Εγώ δέχομαι με καλή διάθεση την κρητική από τα μέλει του φόρουμ, και ας μην μου απαντήσανε στατικά για την απόρριψη της ευρεσιτεχνίας, ενώ επιμένουν ότι δεν δουλέύει. Γνώμη μου είναι ότι όσα σίδερα και αν μπουν, αν δεν γίνεται σωστή αγκύρωση στον κάθετο οπλισμό των βάσεων, θα υπάρχει πάντα αστοχία. Και αυτό γιατί τα σίδερα πάνω από την βάση όπου σπάει η κολόνα κατά την διάρκεια του σεισμού, πάντα θα βγαίνουν, δεν θα σπάνε όσα και να βάλουμε.Και αυτό γιατί το μπετό δεν αντέχει την διάτμηση. Π.Χ σελίδα 2 από Σελίδα 2 από 12

 

 

Κύριε Γιάννη με συγχωρείτε αλλά δεν καταλαβαίνω τι λέτε.

Τέλοσπάντων.

Καλή δύναμη

Link to comment
Share on other sites

Γιάννης_ιος, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (άνθρωπος έξυπνος με χιούμορ).

 

Όπως έχω αναφέρει πολλάκις, είναι αδύνατον να γίνουν ολοκληρωμένες παρατηρήσεις επί της στατικής αρτιότητας της προτεινόμενης μεθόδου.

 

Μετά το εύστοχο σχόλιο του συναδέλφου Άρη, παρέθεσες μία μακροσκελή δημοσίευση, με την οποία δείχνεις ότι δεν κατάλαβες

τι έγραψε ο συνάδελφος.

 

Δεν υπάρχει λόγος να ξαναγράψεις ένα κείμενο που να περιγράφει μέρος της προτεινόμενης διαδικασίας.

 

Πριν βρεις τους κατάλληλους ανθρώπους για να δοκιμάσουν (να "τεστάρουν", αν θες) την αποτελεσματικότητα της τεχνικής,

χρειάζεται να βρεις κάτι άλλο.

Χρειάζεσαι κάποιον (ή κάποιους) που θα σε βοηθήσουν στην παρουσίασή της.

 

Ξαναδιάβασε το #183, ισχύει για όλα τα γενικευμένα συμπεράσματά σου, από την αρχή της συζήτησης.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι Μηχανικοί ως τώρα αναφερθήκαμε στην εφαρμογή της ευρεσιτεχνίας σε κατασκευές σκελετού από οπλισμένο σκυρόδεμα. Ποια η γνώμη σας για της άλλες εφαρμογές ? Χρησιμεύει στην κατασκευή οικιών με συνεχή δόμηση? Σε πυλώνες γεφυρών? Για τις θύελλες και τους ανεμοστρόβιλους? Για τους υποβρύχιους πλωτούς δρόμους? Μ.Φ.Χ Γιάννης - ιος Και κάτι άλλο. Σας ενημερώνω ότι διαπραγματεύομαι με τρεις μεγάλες εταιρείες για συνεργασία.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία. Ας απαντήσω, λοιπόν.

Ποια η γνώμη σας για της άλλες εφαρμογές ? Χρησιμεύει στην κατασκευή οικιών με συνεχή δόμηση? Σε πυλώνες γεφυρών?
studying.gif

 

 

Για τις θύελλες και τους ανεμοστρόβιλους?
braincell.PNG

 

 

Για τους υποβρύχιους πλωτούς δρόμους?
GS_bc81fe5469b075111ea57dbbc4d3b31a.png

 

 

Σας ενημερώνω ότι διαπραγματεύομαι με τρεις μεγάλες εταιρείες για συνεργασία.
Σου εύχομαι -ολόψυχα- ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Link to comment
Share on other sites

Γιαννης-ιος, ενδιαφέρον θέμα... αλλά για να μήν διαβάζω τα 190!?!? προηγούμενα posts (πολλά εκ των οποίων είναι offtopic καθότι σχολιάζουν την ιδιότητά σου), ερωτώ: το σύστημα το έχεις δοκιμάσει πειραματικά? Μπήκα στο site σου και δέν βρήκα κάποια τέτοια πληροφορία. Επίσης τα κείμενα που έχεις στο site σου μπάς και υπάρχουν και σε κάποιο pdf για να τα τυπώσω και να τους ρίξω μιά ματιά με την άνεσή μου? Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.