Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εξαερισμός γκαράζ, υπογείων και μηχανοστασίων


GeorgeS

Recommended Posts

Έχω μόνο μια γκαραζόπορτα για την είσοδο των οχηματων και κανένα άλλο άνοιγμα, επίσης όλα τα τοιχεία περιμετρικά είναι εντελός θαμμένα στο έδαφος, οπότε ότι είναι να βάλω μπορώ να το τοποθετήσω μόνο δίπλα στη πόρτα μου.

Link to comment
Share on other sites

ο αερισμός 2/3 κοντά στο δάπεδο και 1/3 στην οροφή το έχω πετύχει σαν απαίτηση αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ που.

 

Δεδομένου ότι ο νόμος λέει μόνο για 4 εναλλαγές (Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη διευκρινιστική που να μου διαφεύγει) μπορείς να μην κάνεις δίκτυο (εγώ έναν εξαερισμό που χρειάστηκε να κάνω για μία πολυκατοικία το είχα κάνει με δίκτυο για να μην έχουμε πήγαινε έλα στην πολεοδομία).

 

Προσοχή στην επιλογή του ανεμιστήρα επειδή θα λειτουργεί 24h το 24h μην επιλέξεις κανένα γαϊδούρι

Link to comment
Share on other sites

Σωστό το 2/3 - 1/3 . Για να μην δουλεύει 24/7 βάζουμε συνήθως ή χρονοδιακόπτη έτσι ώστε να πετυχαίνουμε της εναλλαγές ή με ρελεδάκι και σήμα απο τη γκαραζόπορτα και χρονοδιακόπτη.

 

Αν το βάλεις διπλά στη πόρτα το μονό που θα καταφέρεις είναι να βραχυκυκλώνεις τον αέρα. Δεν είναι μονό θέμα πολεοδομίας. Να μη σκάσουν απο τα καυσαέρια. Θέλεις σίγουρα ένα μικρο δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω και το ΦΕΚ

"3. Εις περιπτώσεις καθ' ας δεν καθίσταται εφικτή η εφαρμογή συστήματος φυσικού αερισμού

ως ανωτέρω, είναι υποχρεωτική η εγκατάστασις μηχανικού εξαερισμού καταλλήλου

απαγωγής αέρος, μετρουμένης εις παροχήν ανάλογου προς τέσσαρας (4) τουλάχιστον ανά

ώραν ανανεώσεις αέρος, απασών των θέσεων όλων των αιθουσών σταθμεύσεως. Η ως άνω

εγκατάστασις μηχανικού εξαερισμού είναι υποχρεωτική εις υπογείους χώρους. Εις σταθμούς

αποτελουμένους εκ πλειόνων των δύο υπογείων ορόφων υποχρεωτική καθίσταται η

προσαγωγή μέχρι και του τελευταίου υπογείου νωπού αέρος είτε μέσω φωταγωγού ικανήςδιατομής είτε μέσω φυγοκεντρικού ανεμιστήρος. Η εγκατάστασις του κατά τα ανωτέρω

μηχανικού αερισμού ευρίσκεται εν λειτουργία καθ' όλην την διάρκειαν του 24ώρου."

Link to comment
Share on other sites

Αφού λεει εκ πλειονων των δυο υπογείων... Δε χρειαζεται.. Εσύ ομως ετσι και αλλιώς θα πρέπει να μεριμνήσεις για την προσαγωγή του αερα έστω και με φυσικό τρόπο για να είσαι σωστός.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πρέπει να κάνω μελέτη τεχνιτού αερισμού και εξαερισμού για είμαι σωστός?

Αν κάνω μόνο εξαερισμού απο τη στιγμή που υπάρχει η γκαραζόπορτα (έστω ένα άνοιγμα) με την υποπίεση που θα δημιουργηθεί στο χώρο δεν θα έχω και εξαναγκαζμένη ανακυκλοφορία του αέρα?

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις γκαραζοπορτα και κανείς και ενα μικρο δίκτυο εξαερισμού δε θα έχεις πρόβλημα. Σου είπα να μεριμνήσεις τουλάχιστον φυσικό αερισμό για να αποδιδει ο εξαερισμος σου οχι οτι θα εχεις προβλημα. Σε πολλές εφαρμογές οι γκαραζόπορτες έχουν περσίδες για αυτό το λόγο. Δε χρειάζεται μελέτη . Λέω μόνο για το κομμάτι της εφαρμογής.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Κάπου λέει για άνοιγμα 0,6 τ.μ./όχημα. Αυτό το άνοιγμα πρέπει να είναι οριζόντιο η κατακόρυφο ? 

Ρωτάω για την περίπτωση υπόγειου γκαράζ. Δηλαδή μπορεί να γίνει ένα είδος φωταγωγού που να κατεβαίνει

στα υπόγεια?  

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Aπαντώντας τέσσερα χρόνια μετά...

Εννοείται πως ναι. Αλλά δεν νομίζω οτι είναι 0.6 τμ/όχημα αλλά 0.06 τμ/όχημα και συγκεκριμένα για σταθμούς αυτοκινήτων μεγάλου μεγέθους όπως διαβάζω στο ΠΔ 455/76 χρειάζεται 0.08 τμ/όχημα και πάνω από δύο υπόγεια θα χρειαστεί φυγοκεντρικός ανεμιστήρας (λογικό).

Παρακαλώ αν κάποιος έχει μελετητική εμπειρία επι του θέματος, να με διορθώσει για να μην μένουν παραπληροφορίες στο forum...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.