Jump to content

Recommended Posts

Posted

Στην κατοικία μου διατηρώ ανελκυστήρα ο οποίος είναι ανενεργός εδώ και περίπου 8 χρόνια. Προηγούμενως συντηρούνταν τακτικά σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου από συνεργείο συντήρησης. Όταν ενημέρωσα το συνεργείο ότι θα σταματήσω να χρησιμοποιώ τον ανελκυστήρα, μου είπαν ότι θα ειδοποιούσαν οι ίδιοι το αντίστοιχο τμήμα του Δήμου. Θεώρησα ότι δεν οφείλω να κάνω κάτι άλλο εφόσον την ειδοποίηση θα την έστελνε το συνεργείο συντήρησης. Πήγα και βρήκα μάλιστα την υπεύθυνη του Δήμου για τους ανελκυστήρες η οποία μου είπε ότι αφού λάμβαναν την ειδοποίηση του συνεργείου θα μου έστελαν επιστολή μετά από εύλογο διάστημα. Όμως δεν έχω λάβει επιστολή σχετικά μ' αυτό το θέμα και αναρωτιέμαι αν θα έπρεπε να είχα προβεί εγώ σε κάποια επιπλέον ενέργεια, όπως να ενημερώσω εγώ τη Δήμο για τη διακοπή χρήσης αντί να το αφήσω στο συνεργείο.  Ήταν αστοχία μου, και αν ναι, πως θα με συμβουλεύατε να χειριστώ αυτό το θέμα με το Δήμο;

Posted

Απ΄οτι γνωρίζω, ο Δήμος δε εμπλέκεται με την ύπαρξη και λειτουργία του ανελκυστήρα...αρμόδια αρχή είναι η Δ/νση Ανάπτυξης της Περιφέρειας που ανήκει το σπίτι σας.

Posted
2 hours ago, dib said:

Απ΄οτι γνωρίζω, ο Δήμος δε εμπλέκεται με την ύπαρξη και λειτουργία του ανελκυστήρα...αρμόδια αρχή είναι η Δ/νση Ανάπτυξης της Περιφέρειας που ανήκει το σπίτι σας.

Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Θα έπρεπε να έχω ειδοποιήσει  τη Δ/νση Ανάπτυξης ή αυτό ήταν μια δουλειά που θα την είχε κάνει το συνεργείο συντήρησης; Αν το συνεργείο δεν έχει ειδοποιήσει, υπάρχει περίπτωση για πρόστιμο;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.