Trinidad Posted August 16 Posted August 16 Στην κατοικία μου διατηρώ ανελκυστήρα ο οποίος είναι ανενεργός εδώ και περίπου 8 χρόνια. Προηγούμενως συντηρούνταν τακτικά σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου από συνεργείο συντήρησης. Όταν ενημέρωσα το συνεργείο ότι θα σταματήσω να χρησιμοποιώ τον ανελκυστήρα, μου είπαν ότι θα ειδοποιούσαν οι ίδιοι το αντίστοιχο τμήμα του Δήμου. Θεώρησα ότι δεν οφείλω να κάνω κάτι άλλο εφόσον την ειδοποίηση θα την έστελνε το συνεργείο συντήρησης. Πήγα και βρήκα μάλιστα την υπεύθυνη του Δήμου για τους ανελκυστήρες η οποία μου είπε ότι αφού λάμβαναν την ειδοποίηση του συνεργείου θα μου έστελαν επιστολή μετά από εύλογο διάστημα. Όμως δεν έχω λάβει επιστολή σχετικά μ' αυτό το θέμα και αναρωτιέμαι αν θα έπρεπε να είχα προβεί εγώ σε κάποια επιπλέον ενέργεια, όπως να ενημερώσω εγώ τη Δήμο για τη διακοπή χρήσης αντί να το αφήσω στο συνεργείο. Ήταν αστοχία μου, και αν ναι, πως θα με συμβουλεύατε να χειριστώ αυτό το θέμα με το Δήμο;
dib Posted August 16 Posted August 16 Απ΄οτι γνωρίζω, ο Δήμος δε εμπλέκεται με την ύπαρξη και λειτουργία του ανελκυστήρα...αρμόδια αρχή είναι η Δ/νση Ανάπτυξης της Περιφέρειας που ανήκει το σπίτι σας.
Trinidad Posted August 16 Author Posted August 16 2 hours ago, dib said: Απ΄οτι γνωρίζω, ο Δήμος δε εμπλέκεται με την ύπαρξη και λειτουργία του ανελκυστήρα...αρμόδια αρχή είναι η Δ/νση Ανάπτυξης της Περιφέρειας που ανήκει το σπίτι σας. Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Θα έπρεπε να έχω ειδοποιήσει τη Δ/νση Ανάπτυξης ή αυτό ήταν μια δουλειά που θα την είχε κάνει το συνεργείο συντήρησης; Αν το συνεργείο δεν έχει ειδοποιήσει, υπάρχει περίπτωση για πρόστιμο;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now