Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προεντεταμένες γέφυρες


 

Recommended Posts

Χρήση δηλαδή μεθόδων προβολοδόμησης και προώθησης.

Αν αναφερθούμε ξανά στη χώρα μας, η μελέτη και κατασκευή τέτοιων γεφυρών έχει να κάνει και με τη μεγέθυνση των κατασκευαστικών εταιριών, οι οποίες διαθέτουν και τον κατάλληλο εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 55
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Στην Ελβετία σε μια γέφυρα διπλής κιβωτοειδής διατομής από κάτω φτιάχνανε επισκευή στους στύλους. Δεν μπόρεσα να δω αλλά μου έκανε εντύπωση που φέρανε κάτι κομμάτια διπλού Τ συγκολλητά αλλα με μεγάλα πάχη σχετικά και φτιάξανε 4 τέτοια κομμάτια και κρατούσανε την γέφυρα. Δηλαδή στους 2 στύλους. (4 x 2 ) Κάτι τέτοιο πρώτη φορά βλέπω. Επάνω και κάτω με μεγάλες βίδες πιασμένα. Εκεί στο σημείο που πιάνανε πλαγιαστό IPE με ενισχύσεις ελασμάτων. Μετά πάνω μεταλλικές πλάκες μεγάλου πάχους σχετικά και από πανω μια συσκευή που την σήκωσε υδραυλικά ή κρατούσε την γέφυρα. Επειδή κάτι τέτοιο πρώτη φορά βλέπω μήπως κανείς με εμπειρία να μας πει την γνώμη του.

Link to comment
Share on other sites

Aπλά να σημειώσω ότι επειδή αναφέρθηκε για την παράκαμψη Καβάλας, η κατασκευή ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του '90 από τη ΔΕΚΕ και δεν περιελάμβανε γέφυρες - δε θυμάμαι για τη 1 σήραγγα, τα cut & cover ούτως ή άλλως έγιναν αργότερα λόγω κατολισθήσεων. Όταν πέρασε στην Εγνατία προστέθηκαν οι γέφυρες που αναφέρθηκαν. Η χάραξη είναι εξ' ολοκλήρου λαθεμένη, θα μπορούσε να γίνει βορειότερα, από την πεδιάδα του Αμυγδαλεώνα χωρίς σοβαρά τεχνικά εκτός ενδεχομένως από μία σήραγγα στο τέλος της παράκαμψης.

Όσον αφορά τη γεφυροποιία στην Ελλάδα να αναφέρω ότι π.χ. η προβολοδόμηση η οποία αποτελεί κοινή πρακτική στη Γερμανία από τη δεκαετία του '50 χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στη λίμνη των Κρεμαστών (αν δεν κάνω λάθος) στα μέσα του ΄70 και συστηματικά κυρίως με την Εγνατία μετά το '98, άρα καταλαβαίνει κανείς πόσα χρόνια πίσω είμαστε

Link to comment
Share on other sites

Γιατί οι μηχανικοί μάθατε αγγλικά ? Να μαθαίνατε γερμανικά. Να ρωτούσατε πρώτα και μετά. Δείτε τις εικόνες τώρα τι να σας κάνω. Αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλοι ξέρετε μόνο αγγλικά...κάποιοι θα ξέρουν και γερμανικά δεν μπορεί...τι στο καλό το forum είναι αγγλώφωνο ?

ich sprehe Deutsch aber nicht sehr gut!

Link to comment
Share on other sites

Η χάραξη είναι εξ' ολοκλήρου λαθεμένη,

άλλωστε ειναι το μονο κομματι της εγνατίας που έχει οριο 70 και εκτός σηράγγων μάλιστα!!!!!

 

μιλαμε δηλαδή για καμπυλότητες εκτός ομοε (δε μιλάω για προδιαγραφές μήκους ορατότητας σε στάση ως προς τα στόμια σηράγγων, εκει είναι χαμένη από χερι)

Link to comment
Share on other sites

Οδήγησε το ολοκαίνουρ(γ?)ιο κομμάτι Μέτσοβο Παναγιά και θα καταλάβεις τι θα πει βύσσινο!!! Όριο 80 στην πινακίδα...και κυριολεκτικά δεν πάει παραπάνω από τις ακτίνες των στροφών, τις κλίσεις και την φοβερή ποιότητα της ασφάλτου!!!

Link to comment
Share on other sites

Οδήγησε το ολοκαίνουρ(γ?)ιο κομμάτι Μέτσοβο Παναγιά και θα καταλάβεις τι θα πει βύσσινο!!!

alex, ειναι αδύνατον να οδηγήσω οπουδήποτε γιατι μου έχει αφαιρεθει το διπλωμα λόγω προβλήματος αλκοολισμού.

 

μάλιστα την τελευταία φορά μου εκάναν αλκοτέστ ενω ήμουν ΠΕΖΟΣ και μου αφαίρεσαν τα ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ για να μου κόψουν και το περπάτημα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι η χαμηλή ποιότητα σε έργα υποδομής στην χώρα μας οφείλεται κατά κύριο λόγο στο κράτος και στον τρόπο που γίνεται η ανάθεση ενός έργου - ο έλεγχος των μελετών - η επίβλεψη κατασκευής και τελικά η παραλαβή του έργου.

Σίγουρα είμαστε πολύ πίσω σε σχέση με άλλες χώρες αλλά τα τελευταία χρόνια και κυρίως λόγω της εγνατίας οδού έγιναν και στην χώρα μας αξιόλογα έργα όπως για παράδειγμα η γέφυρα Μετσόβου που αναφέρει πιο πάνω συνάδελφος.

Αυτό που και από προσωπική εμπειρία μπόρω να πω, είναι ότι τα πάντα σε αυτή τη χώρα έχουν να κάνουν με τα κόματα και τους πολιτικούς. δεν μπορεί να σε επιβλέπει κάποιος ο οποίος έχει ''μπάρμπα στην κορώνη'' αλλά δεν μπορεί να διαβάσει μία οριζοντιογραφία.

ούτε ο οποισδήπωτε πολιτικός να εγκαινιάζει ένα έργο και να μην γνωρίζει ο πολίτης ότι από την πίεση και την βιασύνη να παρουσιαστεί έργο έχουν πεθάνει εργαζόμενοι.

Link to comment
Share on other sites

alex, ειναι αδύνατον να οδηγήσω οπουδήποτε γιατι μου έχει αφαιρεθει το διπλωμα λόγω προβλήματος αλκοολισμού.

 

μάλιστα την τελευταία φορά μου εκάναν αλκοτέστ ενω ήμουν ΠΕΖΟΣ και μου αφαίρεσαν τα ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ για να μου κόψουν και το περπάτημα

 

 

Σε θέλω οπωσδήποτε το χειμώνα για τσίπρα στα Γιάννενα. Πάρε αεροπλάνο κι έλα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα ξεκινάει από τις μελέτες (χωρίς να νίπτω τας χείρας μου ως κατασκευαστής). Όταν η χάραξη φαίνεται ότι δεν στέκει καλά, όταν τα τεχνικά έχουν 4 διαφορετικά σιδερώματα συνδετήρων στο ίδιο δοκάρι μήκους ~20μ, όταν διαπιστώνεις τρελές ανισοσταθμίες στα υδραυλικά, αναρωτιέσαι τα εξής:

 

1. Ο μελετητής δεν το πρόσεξε; Δεν υπάρχει πρόβλεψη για έλεγχο της μελέτης μέσα στο ίδιο μελετητικό γραφείο;

 

2. Το τμήμα ελέγχου μελετών του Κύριου του έργου δεν το πρόσεξε; Ούτε εκεί γίνεται έλεγχος;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.