Jump to content
Προσθέστε το Michanikos.gr στις πηγές ενημέρωσης σας στο Google News! ×

Recommended Posts

Posted

Μήπως θα συνέφερε απλά να τα τακτοποιήσω όλα και να μην μπλέξω με άδειες νομιμοποίησης? Ο πελάτης μου θέλει απλά να μεταβιβάσει το ακίνητο στον γιο του. Έτσι κι αλλιώς το κτίριο είναι πολύ παλιό, όποτε με μια απλή τακτοποίηση θα καλύπτεται. Έχει κάποιος/α να μου δώσει κάποια συμβουλή?

Posted

ΟΚ ευχαριστώ πολύ. Ναι το ισόγειο είναι το σπίτι της γιαγιάς μου, όμως το από πάνω είναι αλλού. Εγώ ρώτησα για τη τακτοποίηση της αποθηκούλας όχι γιατί θα αλλάξει κάτι στο πρόστιμο αλλά γιατί δεν ήξερα αν έχω δικαίωμα να τακτοποιήσω ακόμα και με συναίνεση κάτι που δεν φαίνεται πουθενά ότι είναι δικό της. 

Posted (edited)

Συνάδελφοι συγγνώμη που ξαναρωτάω, αλλά τώρα έχω μια καλύτερη εικόνα. Με βάση τα δεδομένα που έχω(βεβαίωση Δημάρχου) για οικία 62μ2 και αποθήκη 28μ2 κτισμένες πριν το 1955 και προσθήκη κτίσματος μετά το 1960 31μ2(15 στην κοινοτική άδεια) και στέγαστρο 38μ2. Αυτό που έχω να κάνω είναι να αποδείξω όπως μια συνάδελφος προανέφερε ότι τα μεν προ 1955 είναι όντως εκείνης της περιόδου(Δημαρχος+βεβαίωση+υλικα κατασκευής) και απο κει και πέρα να τακτοποιήσω τα 16μ2(με βάση την αντίστοιχη υπέρβαση που προκαλεί στους όρους δόμησης) της προσθήκης και το στέγαστρο(μια λοιπή με αναλυτικό)? 

Edited by Astrolavos
  • 3 weeks later...
Posted

Σε κτιριο προ του 55 για το οποιο εχει εκδοθει αδεια επισκευης απο ΥΑΣ (Υπηρεσια Αποκατσστασης Σεισμοπληκτων) η επισκευη αυτη θεωρειται νομιμη η πρεπει να περαστει στο νομο (κατ. 5)?

Posted

Αναλόγως με τις εργασίες τις οποίες προέβλεπε η άδεια και αυτές που πραγματικά έγιναν. Υπάρχει ταύτιση;

  • 2 weeks later...
Posted

Συνάδελφοι καλησπέρα,

 

έχω περίπτωση με διώροφο κτίσμα όπου υπάρχουν οριζόντια ιδιοκτησία ισογείου και οριζόντια ιδιοκτησία Α' ορόφου.

Το ισόγειο διαμέρισμα ανεγέρθη προ του '55 και το διαμέρισμα του Α' ορόφου περί το 1963.

Το διαμέρισμα του Α' ορόφου έχει υπαχθεί στις διατάξεις του Ν.1337/83 και με την εν λόγω υπαγωγή κατατέθηκαν στην πολεοδομία κάτοψη ισογείου, τομή και τοπογραφικό διάγραμμα, τα οποία και θεωρήθηκαν. Επιπλέον στην κάτοψη και στην τομή αναγράφεται ξεκάθαρα ότι το ισόγειο προϋπάρχει προ του 1955.

Σημειώνεται ότι η υφιστάμενη κατάσταση του διαμερίσματος ισογείου το οποίο και με ενδιαφέρει συμφωνεί με την κάτοψη της εν λόγω υπαγωγής.

Δίνεται βεβαίωση περί μη ύπαρξης αυθαιρεσιών?

Posted

Ο τότε μελετητής έγραφε ότι ήθελε. Δεν το έλεγξε κανείς το ισόγειο αν ήταν όντως προ 55.

Έχεις σοβαρές ενδείξεις ότι αυτό προυφίσταται του 55; Για παράδειγμα, συμβόλαιο, βεβαίωση ρευματοδότησης κοντά στο έτος αυτό, βάσιμες πληροφορίες, ενδείξεις μορφολογίας κτιρίου κλπ

Στο Ε9 το έχουν καταχωρήσει σωστά το ισόγειο διαμέρισμα από άποψη παλαιότητας;

Posted

Στο συμβόλαιο αναγράφεται ότι η «α» απέκτησε το οικόπεδο το 1954 και κατόπιν ανέγειρε κτίσμα, χωρίς να αναγράφεται χρονολογία...

Στο Ε9 το δηλώνουν ως έτος κατασκευής 1955.

Η θεώρηση της πολεοδομίας στα σχέδια που περιγράφεται το ισόγειο ως προ του '55 δεν με καλύπτει?

Να επισημάνω ότι στη δήλωση υπαγωγής του διαμερίσματος του Α' ορόφου στον Ν.1337/83 αναγράφεται ότι το ισόγειο είναι προϋφιστάμενο υου ' 55 βάσει της βεβαίωσης με αριθμ. πρωτ. 1679, αλλά ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι δεν την έχει ώστε να διαπιστώσω τι γράφει...

Posted

Πάρε και μια βεβαίωση ρευματοδότησης από τη ΔΕΗ να δεις αν είναι σχετικά κοντά η χρονολογία. Οπότε έχεις κάποιες ενδείξεις και αφού ταυτίζεται όπως μέτρησες η επιφάνεια του ισογείου με αυτή της τότε τακτοποίησης και με την καταχώρηση στο Ε9, νομίζω ότι θα μπορούσες να χορηγήσεις βεβαίωση.

Το συμβόλαιο αυτο ποια χρονολογία έχει; Αφορά αποδοχή κληρονομιάς ή αρχικό τίτλο κτήσης;

Posted

Tο συμβόλαιο που έχω είναι δωρεά εν ζωή οριζοντίου (έτους 2009), το οποίο αναγράφει τη σύσταση οριζοντίων (έτους 1981) και επιπλέον αναγράφει το συμβόλαιο αγοραπωλησίας (έτους 1954) με το οποίο απέκτησε η τωρινή ιδιοκτήτρια το οικόπεδο.

Τη βεβαίωση με αριθμ. πρωτ. 1679 που επισυνάπτεται στη δήλωση υπαγωγής του διαμερίσματος του Α' ορόφου στον Ν.1337/83, θεωρείς ότι έχω καμιά τύχη να την αναζητήσω στην πολεοδομία?? (και να τη βρω φυσικά χεχε)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.