Jump to content
Προσθέστε το Michanikos.gr στις πηγές ενημέρωσης σας στο Google News! ×

Recommended Posts

Posted

πού ακριβώς εντόπισες ρατσιστικό περιεχόμενο?

και γιατί δεν ενημέρωσες τους διαχειριστές?

μήπως εκεί στο πασόκ είστε σε βέρτιγκο???

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
On 13/3/2026 at 10:58 ΠΜ, tetris said:

πού ακριβώς εντόπισες ρατσιστικό περιεχόμενο?

Αμάθια βγάνει.....     

 

On 13/3/2026 at 10:58 ΠΜ, tetris said:

και γιατί δεν ενημέρωσες τους διαχειριστές?

 Και τι μας πέρασες τους πασόκους , ρουφιάνους ή δοσίλογους?

 

On 13/3/2026 at 10:58 ΠΜ, tetris said:

μήπως εκεί στο πασόκ είστε σε βέρτιγκο???

Το vertigo σας το έχει δημιουργήσει  ο χωριανος μου που αντιγράφει στις πράξεις τον Τρισμέγιστο κ οχι τον μπαμπά του.... θυμασε το 87 όταν έστειλε τον Παπούλια να δει τον ζιφκοβ?....το ίδιο κάνει κ ο Κυριάκος σήμερα  στέλνοντας τους patriot στα βόρεια σύνορα....ή να σου θυμίσω το 93  για την συμφωνία με τον Κληρίδη ? 

Posted
On 13/3/2026 at 1:32 ΜΜ, ΝΙΚΟΣΤΡΙ said:

Αμάθια βγάνει.....     γιαυτό δεν βλέπεις κσλά?

 

 Και τι μας πέρασες τους πασόκους , ρουφιάνους ή δοσίλογους? μπα, ίσως χαμένους στη μετάφραση...

 

Το vertigo σας το έχει δημιουργήσει  ο χωριανος μου που αντιγράφει στις πράξεις τον Τρισμέγιστο κ οχι τον μπαμπά του.... θυμασε το 87 όταν έστειλε τον Παπούλια να δει τον ζιφκοβ?....το ίδιο κάνει κ ο Κυριάκος σήμερα  στέλνοντας τους patriot στα βόρεια σύνορα....ή να σου θυμίσω το 93  για την συμφωνία με τον Κληρίδη ?  με τη μάχη των Θερμοπυλών κάποιος συσχετισμός??

 

Posted (edited)

@ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δεν είπα ότι δεν υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις όπου η γη αλλάζει χέρια για γεωπολιτικούς ή οικονομικούς λόγους. Αν υπάρχει θέμα στη Θράκη, προφανώς αξίζει να συζητηθεί.

Αυτό όμως δεν αναιρεί το βασικό ερώτημα. Σε πολλές χώρες υπάρχουν περιορισμοί στην αγορά γης από ξένους. Στην Ελλάδα έχουμε από τις πιο ανοιχτές αγορές ακινήτων και το θέμα παραμένει είτε ταμπού είτε συζητείται μάλλον αποσπασματικά. Γράφονται αρκετά για το πώς η Golden Visa και η ζήτηση από ξένους επενδυτές επηρεάζουν τις τιμές ακινήτων, όπως και για τη σχέση Airbnb–ενοικίων. Δεν βλέπω όμως να γίνεται σοβαρή κουβέντα για πιο μακροπρόθεσμα ζητήματα.
Έχουμε συνολική εικόνα, π.χ., για το πόσα ακίνητα έχουν ήδη στην ιδιοκτησία τους Ισραηλινοί, Γερμανοί, Γάλλοι, Τούρκοι, Κινέζοι, Βούλγαροι, Ολλανδοί κ.λπ., Πόσα έχουν επιπλέον περιέλθει σε funds; Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία από τη RE/MAX, οι Ισραηλινοί πρωταγωνιστούν σε αγορές ακινήτων κυρίως σε Αττική και Θεσσαλονίκη — γι’ αυτό και πιάστηκα από αυτούς. Από εκεί και πέρα, είναι γνωστό ότι η πολιτική της ισραηλινής κυβέρνησης στη Μέση Ανατολή έχει οδηγήσει σε μια πολύ επικίνδυνη σύρραξη με τεράστιο ανθρώπινο κόστος. Μέσα στις δύο εβδομάδες έχουν σκοτώσει σε Ιράν & Λίβανο 300 παιδάκια και τα νεκρά παιδιά στη Γάζα έχουν ξεπεράσει τις 19.000.. Υπάρχει ένα μικρό κομμάτι της ισραηλινής κοινωνίας που αντιτίθεται σε αυτή την πολιτική. Από την άλλη, φαίνεται ότι μεγάλο μέρος της κοινωνίας στηρίζει τις επιλογές της κυβέρνησης. Δεν είναι ρατσιστικό αυτό που λέω ούτε αντισημιτικό. Αντίστοιχα, ευθύνες έχουν και οι ΗΠΑ για τη στήριξη που παρέχουν, ή η Ρωσία για την επιθετική πολιτική της στην Ουκρανία.. 

Οπότε η απορία μου είναι απλή. Ανεξαρτήτως εθνότητας, το αντιμετωπίζουμε απλώς ως business as usual ή αξίζει να ανοίξει μια πιο σοβαρή κουβέντα για την πολιτική γης και κατοικίας στη χώρα; τι σημαίνει για τον πολιτισμό, την κοινωνική συνοχή και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στις κοινωνικές ανισότητες όταν μεγάλα κομμάτια της αγοράς ακινήτων περνούν σταδιακά σε ξένα κεφάλαια; Και τελικά υπάρχει έλεγχος για το πώς αποκτήθηκαν τα κεφάλαια που επενδύονται εδώ και από τι σόι ανθρώπους;

Edited by Chr1st0s
Posted (edited)

Μην μπερδεύεις άσχετα πράγμστα

Ο γιατρός είναι ο μόνος επαγγελματίας που έχει δώσει όρκο να θεραπεύει κάθε ασθενή. Ακόμη και το χειρότερο εγκληματία. Συνεπώς, δεν έχει δυνατότητα επιλογής.

Κάθε άλλος, μπορεί να κάνει τις επιλογές του

συμπλ.

Η ανάρτηση του συναδέλφου δεν αφορούσε σε εθνικότητα, θρησκεία, φυλή, σημαία. Αφορούσε σε άρνηση παροχής υπηρεσιών σε συνενόχους εγκληματιών. Κι εδώ τίθεται ένα άλλο γενικό ζήτημα: Πώς μπορούμε να "γραδάρουμε" την ηθική υπόσταση του κάθε πιθανού πελάτη. Θα δεχόμασταν, ως πελάτη, ένα παιδεραστή, έναν έμπορο όπλων, ένα ναρκέμπορο, ενα τοκογλύφο κλπ? Ως πού φτάνουν τα ηθικά μας όρια? Νομίζω πως πάνω σε αυτή τη βάση, χωρίς αφορισμούς, πρέπει να διεξαχθεί η συζήτησή μας.

Edited by tetris
Posted
On 18/3/2026 at 5:54 ΜΜ, tetris said:

για την Ιστορία

γερο ...γερασαμε...δωσε τοπο στα νιατια , ισως κατεβερουν καπια  κλικ παραπανω  απο εμας ....αν κ δεν το βλεπω..... 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.