Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλησπέρα,

προσπαθω να κανω διαστασιολόγηση κτιριου,να υπολογισω οπλισμους,το προγραμμα μου εμφανιζει 2 errors το E2029 & W2058. Εχω περάσει τις διατομες,τα φορτια,υλικα,κανονισμους κλπ αλλα δεν παραγει κανενα αποτελεσμα

Ευχαριστω πολυ

Posted

@Evatso

Μετά από όλα αυτά, ακολουθεί: Παραγωγές > Όλοι οι όροφοι   ... Το κάνατε αυτό το βήμα πριν την επίλυση;

image.png.efc446d14ef20d557fbfea281d1971f6.png 

 

Φαντάζομαι κάνατε επίλυση με: "Επίλυση & οπλισμός κτιρίου"

Δοκιμάσατε να κάνετε επίλυση βήμα-βήμα; πρώτα πλάκες, μετά επίλυση κτιρίου, μετά δοκούς κλπ. ? αυτό θα έδειχνε που υπάρχει έλλεψει δεδομένων... αν και το πιθανότερο είναι ότι δεν έχουν γίνει οι παραγωγές.

 

  • Like 1
Posted

Ξανάβαλε από την αρχή το μοντέλο και ξαναυπολογισε το με προσοχή στα βήματα .

  • Like 1
Posted (edited)

@Evatso To manual τι λέει?

Edited by Faethon11
  • Like 1
Posted (edited)

Καλησπέρα,

στην ουσια θέλω να κανω διαστασιολογηση με EC8 σε πολυωροφο ψηλο κτριο του '68 και μετέπειτα να τροποποιήσω τους οπλισμούς συμφωνα με αποτυπωση ferroscanner που εχει γινει ωστε να κανουμε μια αποτιμηση φέρουσας ικανοτητας κτιρίου . Εχω φτιάξει το μοντελο,εχω περάσει και ολα τα δεδομενα εκει που λεει κτιριο δηλ.υλικα,εδαφη,φορτια κλπ. αλλα δεν υπολογιζει τιποτα οταν το τρεχω και το τευχος ειναι κενο.Το μονο που πεταει σαν error ειναι οτι δεν ειναι στηριγμενο ενα υποστυλωμα παροτι εχω βαλει πακτωσεις στη σταθμη 0 διοτι στην -1 εχω τη θεμελίωση.Η παραγωγη έχει γίνει και εφόσον γινεται μονολιθικά δν πειραξα κατι εκει στις συνδεσεις. 

Edited by Evatso
Posted

Είναι προφανές από το μήνυμα ότι η επίλυση δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, καθώς υπάρχει πρόβλημα στο μοντέλο. Αστήρικτο υποστύλωμα μπορεί να σημαίνει π.χ. έλλειψη πάκτωσης ή στήριξης στη βάση (έλεγξε από τους πίνακες ότι έχει σωστή στήριξη το υποστύλωμα), αλλά μπορεί να σημαίνει και υποστύλωμα που δεν συνδέεται καθόλου με τον υπόλοιπο φορέα, το οποίο πρέπει να συνδεθεί για να έχει νόημα η επίλυση.

Παράλληλα όμως εφιστώ την προσοχή σου, στο γεγονός ότι μπορείς για εκπαιδευτικούς σκοπούς να πειραματίζεσαι με το πρόγραμμα όσο θες, αλλά δεν είναι καθόλου ασφαλές να αναλάβεις την ευθύνη της στατικής επάρκειας για κανένα πολυώροφο κτίριο, πόσο μάλλον 60 χρονών, αν δεν έχεις κατακτήσει πρώτα την πλήρη λειτουργία του προγράμματος με πλήρη βεβαιότητα για τα αποτελέσματα που παράγει σε κάθε επίλυση.

Συστήνω ανεπιφύλακτα συνεχή επικοινωνία με την υποστήριξη της εταιρίας (αυτό λύνει τα προβλήματα μοντελοποίησης και μόνο), αλλά πολύ περισσότερο συνεργασία με έμπειρο μηχανικό που να έχει δουλέψει το πρόγραμμα αυτό και ταυτόχρονα να έχει την ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ εμπειρία επίλυσης στατικών θεμάτων ώστε να σε καθοδηγήσει υπεύθυνα σε ασφαλή  και υπεύθυνα συμπεράσματα για να μη βρεθεί η υπογραφή σου καμιά μέρα σε λάθος τεύχος στατικής μελέτης.

  • Like 1
  • Upvote 1
  • 4 weeks later...
Posted

Ευχαριστώ πάραα πολύ για την καθοδήγηση και την ανταπόκριση, η αλήθεια ειναι ότι όλο αυτό περιορίζεται σε ακαδημαικό επίπεδο αλλά επειδή σαν "πρώτη" στατική μελέτη και πόσο μάλλον σε ένα τόσο απαιτητικό κτίριο με τόσες ιδιαιτερότητες έχω γεμίσει απορρίες και προσπαθώ κάπως να ρωτήσω όποιον και όπου μπορώ μπας και βγάλω άκρη 

Posted
On 4/5/2026 at 12:57 ΜΜ, Evatso said:

Καλησπέρα,

στην ουσια θέλω να κανω διαστασιολογηση με EC8 σε πολυωροφο ψηλο κτριο του '68 και μετέπειτα να τροποποιήσω τους οπλισμούς συμφωνα με αποτυπωση ferroscanner που εχει γινει ωστε να κανουμε μια αποτιμηση φέρουσας ικανοτητας κτιρίου . Εχω φτιάξει το μοντελο,εχω περάσει και ολα τα δεδομενα εκει που λεει κτιριο δηλ.υλικα,εδαφη,φορτια κλπ. αλλα δεν υπολογιζει τιποτα οταν το τρεχω και το τευχος ειναι κενο.Το μονο που πεταει σαν error ειναι οτι δεν ειναι στηριγμενο ενα υποστυλωμα παροτι εχω βαλει πακτωσεις στη σταθμη 0 διοτι στην -1 εχω τη θεμελίωση.Η παραγωγη έχει γίνει και εφόσον γινεται μονολιθικά δν πειραξα κατι εκει στις συνδεσεις. 

Το ότι σου βγάζει ότι δεν είναι στηριγμένο το υποστύλωμα οφείλεται στο γεγονός ότι δεν ταυτίζεται ο κόμβος αρχής του υποστυλώματος σε μία στάθμη με τον κόμβο τέλος του ίδιου υποστυλώματος στην υποκείμενη στάθμη.

Προφανώς δεν περνάς σωστά το μοντέλο σου.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.