Τρελός Επιστήμων Posted May 30, 2026 at 06:05 PM Posted May 30, 2026 at 06:05 PM Καλησπέρα σας. Γνωρίζει κάποιος τη διαδικασία εκπροσώπησης του ΤΕΕ σε κάποιο διαγωνισμό του δημοσίου; Πρόσφατα κληρώθηκα ως αναπληρωματικό μέλος ως εκπρόσωπος σε διαγωνισμό έργου στην επαρχία, αλλά δυστυχώς δεν έχω καμία παρόμοια εμπειρία. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να πει με λίγα λόγια τι ακριβώς συμαίνει αυτό;
JohnnyHoliday Posted May 30, 2026 at 08:56 PM Posted May 30, 2026 at 08:56 PM Πρακτικά τίποτα. Μόνον σε περίπτωση που κληθείτε λόγω αδυναμίας του τακτικού μέλους ΤΕΕ, θα χρειαστεί να παραστείτε. Σε εμάς, οι περισσότεροι πιστολιάζουν. 1
Τρελός Επιστήμων Posted May 31, 2026 at 06:53 PM Author Posted May 31, 2026 at 06:53 PM Αν παρ' όλα αυτά κληθώ, τι ακριβώς θα πρέπει να κάνω εκεί πέρα;
JohnnyHoliday Posted May 31, 2026 at 08:16 PM Posted May 31, 2026 at 08:16 PM Είσαι τακτικό μέλος της επιτροπής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται : έλεγχος ΕΕΕΣ, εγγυητικών συμμετοχής κ.λπ., μετά βοήθεια στη σύνταξη του κάθε πρακτικου, έλεγχος των κριτηριων επιλογής (εάν είναι με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας προς τιμή), αποσφραγιση οικονομικών προσφορών, έλεγχος των δικαιολογητικών κατά την υποβολή στον διαγωνισμό και κατά την ανακήρυξη ως προσωρινού μειοδότη και ούτω καθεξής. Θα σε καθοδηγήσει η Υπηρεσία, εάν και γενικά, θεωρώ ότι απαιτείται μια σχετική γνώση των διαδικασιών με βάση τον 4412, για να ξέρεις και τι σου γίνεται. 1
Τρελός Επιστήμων Posted May 31, 2026 at 09:26 PM Author Posted May 31, 2026 at 09:26 PM Μάλιστα. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα τον διαβάσω το νόμο, αν και με βλέπω να δηλώνω κώλυμα για τον διαγωνισμό που επιλέχτηκα, καθώς δε με ενδιαφέρει καθόλου. Μήπως είναι γνωστό και το ύψος της αμοιβής των εκπροσώπων του ΤΕΕ (αν αυτή υπάρχει) σε τέτοιες διαδικασίες;
JohnnyHoliday Posted June 1, 2026 at 05:12 AM Posted June 1, 2026 at 05:12 AM (edited) On 6/1/2026 at 12:26 AM, Τρελός Επιστήμων said: Μήπως είναι γνωστό και το ύψος της αμοιβής των εκπροσώπων του ΤΕΕ (αν αυτή υπάρχει) σε τέτοιες διαδικασίες; Νομίζω ότι είναι ο Ν.4354/2015, που αναφέρει αποζημίωση μέλους έως 50€/συνεδρίαση. Οι συνεδριάσεις είναι συνήθως κατ' ελαχιστον 3 ή 4. Υπάρχει και άλλος ένας νόμος του 2022, ο οποίος όμως αφορά σε αποζημιώσεις διαγωνισμών που διενεργούνται εκτός ωραρίου υπηρεσίας. ΥΓ Σε περίπτωση που πάρεις τηλέφωνο για να ελέγξεις εάν γνωρίζουν τη διαδικασία αποζημίωσης, αναζητησε τηλέφωνα του λογιστηριου ή των οικονομικών υπηρεσιών. Οι υπάλληλοι (μηχανικοί) του φορέα, συνήθως δεν γνωρίζουν/με τίποτα. Εγώ από προσωπικό ενδιαφέρον, έμαθα όσα σου γράφω. Edited June 1, 2026 at 05:16 AM by JohnnyHoliday 1
Billy_Huge Posted June 1, 2026 at 11:32 AM Posted June 1, 2026 at 11:32 AM Δεν δίνεται αποζημίωση. Ο μόνος λόγος για να πας, είναι αν έχεις ένα πρωινό για χάσιμο ώστε από περιέργεια να δεις την διαδικασία. Τίποτε άλλο. 1
JohnnyHoliday Posted June 1, 2026 at 02:08 PM Posted June 1, 2026 at 02:08 PM (edited) On 6/1/2026 at 2:32 PM, Billy_Huge said: Δεν δίνεται αποζημίωση. Ο μόνος λόγος για να πας, είναι αν έχεις ένα πρωινό για χάσιμο ώστε από περιέργεια να δεις την διαδικασία. Τίποτε άλλο. Δίδεται κανονικά. Η υπηρεσία που εργάζομαι έχει αποζημιώσει. Για την ακρίβεια, ξεκίνησε να αποζημιώνει εδώ και κάποιους μήνες . Έχω πρόσβαση (όπως και κάθε συνάδελφος) στο κοινόχρηστα email της και έχω παρακολουθήσει την αλληλογραφία για αυτό το θέμα. Καλό θα ήταν νσ μην γενικεύουμε, εάν δεν είμαστε 100 τοις 100 σίγουροι. Edited June 1, 2026 at 02:09 PM by JohnnyHoliday
kfil Posted June 1, 2026 at 06:00 PM Posted June 1, 2026 at 06:00 PM On 31/5/2026 at 9:53 ΜΜ, Τρελός Επιστήμων said: Αν παρ' όλα αυτά κληθώ, τι ακριβώς θα πρέπει να κάνω εκεί πέρα; Θα πρέπει να μελετήσεις την διακήρυξη -πιθανόν τα τεύχη του διαγωνισμού (όχι απαραίτητα τεχνικές μελέτες εκτός αν αφορά έργο μελετοκατασκευης ) καθώς και την σχετική νομοθεσία . Αν θέλεις να συμμετέχεις ενεργά θέλει πολύ προκαταρκτική δουλειά (μπορείς -αν σου δώσουν- να δεις τα σχετικά από άλλον περαιωθεντα διαγωνισμού. 1
tetris Posted June 2, 2026 at 06:33 AM Posted June 2, 2026 at 06:33 AM On 31/5/2026 at 9:53 ΜΜ, Τρελός Επιστήμων said: Αν παρ' όλα αυτά κληθώ, τι ακριβώς θα πρέπει να κάνω εκεί πέρα; Δύο επιλογές έχεις: - είτε παρίστασαι τυπικά (κάτι που συμβαίνει συνήθως) - είτε μελετάς ενδελεχώς τη σχετική νομοθεσία (που δεν έχει το χάλι του ΝΟΚ) και συμμετέχεις ουσιαστικά επίσης, μπορείς (αν είναι εύκολο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας) να ζητάς συμβουλές από εδώ 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now