Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μηχανικός αεροσκαφών σε ΙΕΚ


pilotos

Recommended Posts

μπορεις να μου εξηγησεις καλυτερα τι ειναι το φεκ και το πδ γιατι δεν ξερω και αν τα παρω που θα μου χρησιμευση, για να δω τα επαγγελματικα μ δικαιωματα ???

Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως.

 

φεκ= Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως. Εκεί δημοσιεύονται όλοι οι νόμοι/πδ/βδ κλπ

Β.Δ.= Προεδρικό Διάταγμα

Β.Δ.= Βασιλικό Διάταγμα

Ν.= Νόμος

 

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα, τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του τμήματός μου δηλ. των Διπλωματούχων Μηχανικών Ορυκτών Πόρων προσδιορίζονται από τα εξής:

 

Α) ΠΔ 71/1995 - ΦΕΚ 49Α/95 : Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για το πδ υπ' αριθμό 71 που εκδόθηκε το 1995 στο φεκ με αριθμό 49, Α' τεύχος επίσης το '95

 

Β) Ν.6422/1934 (ΦΕΚ 412Α): Νόμος υπ' αριθμόν 6422 που δημοσιεύτηκε στο 1934 στο φεκ με αριθμό 412, Α τεύχος εννοείται πάλι το 34.

 

Γ) Β.Δ. 16/17.3.1950 (ΦΕΚ 82Α): Βασιλικό Διάταγμα υπ΄αριθμόν 16 στις 17-3-1950 στο φεκ με αριθμό 82 Α τεύχος

 

Συχνά δεν δίνεται ο αριθμός του πδ/βδ/ν αλλά κατευθείαν ο αριθμός του φεκ (όπου αριθμός φεκ νοείται και ο αριθμός φύλου/τεύχους αλλά και η ημερομηνία) καθώς στην αρχή κάθε φεκ υπάρχει πίνακας περιεχομένων που αναλύει τα θέματα. Αυτό στο λέω γτ αν σου δώσουν κατευθείαν μια αράδα

"φεκ 82/95" (τυχαίος αριθμός) δεν σημαίνει ότι σου δίνουν μισά δεδομένα. Επίσης σημείωσε ότι σε πολλά φεκ δεν υπάρχει διαχωρισμός σε τεύχη οπότε μην περιμένεις οπωσδήποτε να υπάρχει ένα Α ή Β.

 

Ας συμπληρώσουν/διορθώσουν οι εμπειρότεροι/γηραιότεροι συνάδελφοι.

 

Αφού σου δώσουν τον σχετικό αριθμό (αν υφίσταται κάτι τέτοιο γτ το πρόβλημα με τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι μεγάλο και χιλιοσυζητημένο για διάφορα τμήματα, κάνε μια αναζήτηση αν σε ενδιαφέρει) τότε μετά εσύ πρέπει να βρεις το σχετικό φεκ. Και επειδή στο ελληνικό κράτος είμαστε τόσο μάγκες που και η έλειψη γνώσης του νόμου δεν αναγνωρίζεται, και τα φεκ δίνονται επί πληρωμή (από το εθνικό τυπογραφείο), ζήτα από το ιεκ να στο δώσει (και ψάξε σε ιnternet μήπως το έχει ανεβάσει κάποιος).

 

Ότι άλλο θες ρώτα.

 

Πάντως έχει ένα γενικότερο ενδιαφέρον, στο πλαίσιο της ιδιωτικής παιδείας και αναγνώριση, να δούμε τι θα σου απαντήσουν σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, όμως, "γηραιότεροι". Αφού όλοι σε αυτό το forum, είμαστε νεότατοι.

 

:lol: είσαι απίστευτος! :mrgreen: Τεσπα σόρυ για το σπαμ, ας περιμένουμε νέα από τον pilotos

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα σημερα με το ιεκ και μου ειπαν τα προηγουμενα χρονια δεν μπορουσαν να δωσουν πιστοποιηση και τα παιδια δεν μπορουσαν να δωσουν εξετασεις στιν ΥΠΑ ενω τωρα εχουν συνεργαστει με την ΥΠΑ και δεινουν τιν πιστοποιηση το part66 και βγενεις τεχνικος αεροσκαφων, για να γινεις μηχανικος πρεπει να δουλεψεις 2 χρονια σε μια δημοσια και μετα αφου θα εχεις εμπειρια μπορεις να δωσεις παλι εξετασεις και να βγεις μηχανικος αεροσκαφων δλδ το Β1, αλλα μου ειπαν οτι δυσκολα το περνεις αλλα αν το παρεις μετα μπορεις να δουλεψεις οπου θες ακομα και στο εξωτερικο.

 

Και κατι τελευταιω που μου ειπαν ειναι οτι μπορεις ευκολα να βρεις δουλεια γιατι βγαλανε νομο οτι οποιος δεν εχει πιστοποιηση απο την ΥΠΑ (τα προηγουμενα χρονια δεν περνανε και πολυ ανθρωποι δεν εχουν αλλα μπορουν να δωσουν εξετασεις για να παρουν τι πιστοποιηση αλλα θελει διαβασμα και πολυ δεν καθονται να διαβασουν)μολις βγει στιν συντακση δεν μπορεις μετα να συνεχισεις και δεν μπορεις να πιασεις πουθενα αλλου δουλεια, ενω τωρα το ιεκ συνεργαζετε και δινουν πιστοποιηση και θα ειναι ευκολα μετα τα πραγματα αλλα πρεπει να ριξεις πολυ διαβασμα για να το παρεις αυτα μου ειπαν και ελπιζω να ειναι ετσι οπως μου τα ειπανε.

Link to comment
Share on other sites

Αφού φαίνεσε αποφασισμένος τι το ψάχνεις; Άντε με το καλό. Όταν βρεις δουλειά σε αεροπορική εταιρεία, ρίξε ένα μήνυμα να μάθουμε τα νέα σου...

 

ΥΓ Δεν υπάρχει πιο ηλίθιο πράγμα από το να πας σε ΙΕΚ 2 χρόνια και μετά να μην δώσεις μία #$@!εξέταση για να πιστοποιηθείς...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου πρότεινα να κάνεις ένα τηλέφωνο και στην ίδια την ΥΠΑ για να το διασταυρώσεις. Ότι έχει σχέση με πετούμενα δεν τα αφήνεται έτσι στον αέρα (χεχεχε)! Γενικά σε ότι σχέση με την πολιτική αεροπορία υπεύθυνη είναι η ΥΠΑ. Για τη χορήγηση πτυχίων πάσης φύσεως υπεύθυνη είναι η ΣΠΟΑ (Σχολή ΠΟλιτικής Αεροπορίας) μετά από εξετάσεις.

Και για του λόγου το αληθές:

ΣΠΟΑ: http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=27

Έντυπα αιτήσεων: http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=394

Ύλη εξετάσεων: http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=381

 

Αν μένεις στην Αθήνα μπορείς να πας από τα κεντρικά της ΥΠΑ και να ρωτήσεις. Είναι στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, στη Γλυφάδα. Αν όχι, μπορείς να πάρεις στο 2108916000. Όπως και να έχει αυτοί θα σου πουν τι παίζει. Ανάφερε τους και το νόμο που σου είπαν.

Link to comment
Share on other sites

πρωτον η σχολη δεν ειναι 2 χρονια αλλα 3 και δεθτερων δεν ξερω αν ειναι ηλιθιο αλλα αν περασω τις εξετασεις σε κανεναν δεν θα τον ενδιαφερει αν εχω τελειωση ιεκ και οχι αει γιατι θα ειναι το ιδιο χαρτη που θα επερνε καποιοσ αν τελειωνε αει...

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον, όλους τους ενδιαφέρει το επαγγελματικό μέλλον.

Δεύτερον, αυτό δεν εμποδίζεται από τον ορθογραφημένο τρόπο γραφής.

Τρίτον, δεν χρειάζεται να επιλέξει κανείς, το ένα εκ των δύο.

Τέταρτον, μπορεί -ο καθένας- να ασχοληθεί -ανέτως- και με το ένα και με το άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.