Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οδηγός για την ενίσχυση για αγορά εξοπλισμού - ΕΣΠΑ


Recommended Posts

Συνάδελφοι δεν ξέρω αν έχει ασχοληθεί κανείς με την ηλεκτρονική αίτηση, αλλά μου φαίνεται ψιλομπερδεμένη σε κάποια σημεία.

 

Συγκεκριμένα, στο 4ο βήμα "Φυσικό και Οικονομικό Αντικείμενο", εμφανίζονται όλα τα αντικείμενα που είχαμε δηλώσει ότι θα αγοράσουμε. Σε περίπτωση που κάποιο ή κάποια από αυτά τελικά δεν τα αγοράσουμε, πως μπορεί αυτό να φανεί? Δεν μπόρεσα να διαγράψω αυτά που δεν υλοποίησα.

 

Επίσης, όταν κλικάρεις σε κάποιο από αυτά, σου ανοίγει ένα νέο παράθυρο το οποίο έχει 4 tabs: στο 1ο έχει τα γενικά στοιχεία που είχες δηλώσει, στο 2ο έχει τα στοιχεία του προμηθευτή, στο 3ο έχει κελιά στα οποία δεν μπορείς να επέμβεις και τα οποία αναφέρονται σε serial numbers, βεβαίωση προμηθευτή και έτος κατασκευής , και στο 4ο έχει τις αιτίες μεταβολών στις οποίες επίσης δεν μπορείς να επέμβεις. Ποιο το νόημα αυτών των tabs ?

 

Τέλος, στο 5ο βήμα "Παραστατικά" ζητάει στοιχεία της λογιστικής σου εγγραφής όπως αριθμό εγγραφής και σελίδα βιβλίου. Δηλαδή θέλει να του πούμε ότι είναι η εγγραφή Χ από ΧΧ.07.2010 και βρίσκεται στη σελίδα Υ του βιβλίου μας ? Μήπως έχουμε ξεφύγει ?

 

Αυτά προς το παρόν οι απορίες συνεχίζονται.

 

Υπάρχει τηλέφωνο που μπορύμε να ρωτήσουμε τεχνικές απορίες για την αίτηση, ή απλά στέλνουμε mail και προσευχόμαστε μήπως και βγάλουμε άκρη ?

Link to comment
Share on other sites

Eiτε από την Υπολογιστική ( ζήτα τον κ.Σεβερίν)

 

 

Θεός ο Κωστέλ !!8-)

 

Καλά αν μου πουν καμία τέτοια παπαριά με τους ΚΑΔ θα πέσει ξύλο !!

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι ο έλεγχος των ΚΑΔ έγινε στην πρώτη φάση αξιολόγησης.

Από την στιγμή που σας εγκρίθηκε η επιδότηση τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Σχετικά με τις αποδείξεις e-banking, γνωρίζω ότι είναι δεκτός τρόπος πληρωμής (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό). Δεν βρήκα πουθενά σε επίσημο έγγραφο την απαίτηση για το αποδεικτικό κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό.

Αν μου έχει διαφύγει, μπορείτε να μου υποδείξετε που ζητείται το αποδεικτικό κατάθεσης;

Link to comment
Share on other sites

sdim κοίτα αυτό:

 

Σήμερα βγήκε ανακοίνωση στο επίσημο site του ΕΣΠΑ σχετικά με το αίτημα ελέγχου. Παραθέτω το παρακάτω link :

 

http://www.espa.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=225

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση αυτή έχει ημερομηνία 10/8 και ο νόμος που απαιτεί πληρωμή παραστατικών άνω των 1500€ με κατάθεση, επιταγή ή πιστωτική είναι σε ισχύ από 1/6. Στο παράρτημα 4 του οδηγού στο ΕΣΠΑ δεν ανάφερε κάτι τέτοιο.

 

Έχω ολοκληρώσει τις αγορές από τον Μάιο, τότε δεν υπήρχε νόμος να με υποχρεώνει σε αυτό ούτε αναφερόταν στον οδηγό του ΕΣΠΑ ότι πρέπει να έχω τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.

Ευτυχώς έλεγε ο οδηγός ότι οι πληρωμές άνω των 1500€ δεν πρέπει να γίνουν με μετρητά και το τήρησα, αλλά ποιό πρωτότυπο παραστατικό να τους πάω από το ebanking; Θα πρέπει να πάω στην τράπεζα να μου σφραγίσουν το αντίγραφο που τύπωσα σπίτι μου ή θα ζητήσω να μου τυπώσουν νέο αποδεικτικό.

 

Όσο για κάποιες τραπεζικές επιταγές, ευτυχώς είχα κρατήσει φωτοτυπία. Ελπίζω στην τράπεζα να μου δώσουν σφραγισμένο αντίγραφο.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις είδα ότι και τα 2 όρια ισχύουν.

http://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/189#

Άρθρο 20

3000€ για συναλλαγές με επιτηδευματίες.

1500€ για συναλλαγές με ιδιώτες.

 

Στην περίπτωσή μας είμαστε στα 3.000€ (τιμολόγια).

 

Έστειλα mail στο ΕΣΠΑ σχετικά με το e-banking, περιμένω να μου απαντήσουνε.

Link to comment
Share on other sites

sdim θα σου πρότεινα να πάρεις ένα τηλ στην τράπεζα είτε στο κατάστημα είτε καλύτερα στο τμήμα e-banking να δεις μήπως μπορείς να πάρεις επίσημο έντυπο συναλλαγής...δεν το έχω κάνει, αλλά δεν πιστεύω να μη γίνεται...αντίθετα, ερωτήσεις στο ΕΣΠΑ Αυγουστιάτικα μάλλον θα αργήσουν να απαντηθούν...

Link to comment
Share on other sites

...αντίθετα, ερωτήσεις στο ΕΣΠΑ Αυγουστιάτικα μάλλον θα αργήσουν να απαντηθούν...

 

Εγώ έχω στείλει mail από τη Δευτέρα και σήμερα Πέμπτη ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση... Ούτε αποδεικτικό έχω ότι έστειλα mail (μέσα από το site τους δε σου δίνει κάποιο αποδεικτικό, κάποιο αριθμό πρωτοκόλλου...) Κάποτε υπήρχαν κάτι τηλέφωνα τώρα δεν τα βρίσκω πια..

 

Σχετικά πάλι με το Ε7 όσοι είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες και δεν είχαμε ποτέ προσωπικό δεν μπορούμε να έχουμε Ε7 σωστά? Δεν υποβάλαμε ποτέ Ε7.(Στην εφορία μου είπανε οτι στην περίπτωσή μου δε νοείται Ε7) Μήπως πρέπει να έχουμε και χαρτί οτι δεν είχαμε ποτέ προσωπικό ή οτι δεν υποβάλαμε ποτέ Ε7?

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τα τιμολόγια γιατί χρειάζεται και δελτίο αποστολής?Είναι καινούριο φρούτο αυτό ή κάτι που μου διέφυγε?

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.