Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συμβουλές σκυροδέτησης: Ενέργειες διασφάλισης ποιότητας


 

Recommended Posts

 

Πιστεύω πως θα ήταν προς την σωστή κατεύθυνση να προβλέπονται ξεχωριστοί χρόνοι,ανάλογα με τον τύπο τσιμέντου και την εποχή (ή την θεμοκρασία περιβάλλοντος).

 

πχ. α) Χειμώνας για CEM II + III -> 2 ώρες max

β) Καλοκαίρι και CEM I -> 1 ώρα max

γ) Άνοιξη-Φθνόπωρο για όλα τα CEM -> 1,5 ώρες max

 

Σορρυ!!!!

 

Κινείσαι με την λογική του ποσοστού C3A που είναι λανθασμένη και ξεπερασμένη εδω και 20 χρόνια. Σήμερα υπάρχουν ρευστοποιητές και ειδικότερα πρόσθετα που μπορούν να διασφαλίσουν σημαντική αυξηση του dorment period. Το να βάλουμε στον ΚΤΣ-2013 την λογική του 1980 θα είναι λάθος. Εχω πεί επανειλημμένα στην επιτροπή του ΚΤΣ οτι ο 2013 θα πρέπει στην ουσία να γίνει κανονισμός προσμίκτων και προσθέτων κάτι που θεωρώ επιβεβλημένο ώστε να διασφαλιστεί η λογική του 206-1. Τα προτεινόμενα στο νέο αυτό πρότυπο μίγματα είναι αρκετά πολύπλοκα για ένα κράτος που εδω και 20 χρόνια μοναδικό σκοπό έχει το φθηνότερο 20/25. Εαν ο ΚΤΣ δεν αποφασίσει να παράγει ένα κείμενο που θα "αναγκάσει" τους stake holders (και τους μηχανικούς να διαβάσουν και να καταλάβουν) τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος νέου κανονισμού.

 

 

ΔεΝ μιλαω για ρευστοποιητη. Μιλαω για πλαστικοποιητη. Η s2 εχει λιγοτερο πλαστικοποιητη, οποτε σε πυκνο οπλισμο οπως της θεμελιωσης γινεται τση λαμιολας. Συν τοις αλλοις, σε μη πιστοποιημενους προμηθευτές η εξιδρωση ειναι κανονας, τα δε αδρανη ειναι μεχρι 31,5 δικαιωματικα κ με το νομο (en 12620). Πηγαινε κερκυρα να ριξεις κ τα λεμε.

 

Φίλε μου επαναλαμβάνω γίνετε της λαμιόλας λόγω μεγέθους αδρανούς σε πρώτο χρόνο και οχι λόγω ρευστοποιητή/πλαστικοποιητή. Μπορεί κάλλιστα να γνωρίζεις οτι σε μεγάλο έργο τα 32,5mm για την συγκεκριμένη όπλιση θα έπρεπε να χτυπάνε πολλά καμπανάκια ηλιθιότητας.

 

Δεν διαφωνώ με το πρόβλημα στην Κέρκυρα και αλλού. Αλλά αυτό δεν αποτελεί επιστημονικό πρόβλημα αλλα καθαρά διοικητικό/κρατικό κλπ.

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 240
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δεν διαφωνώ και βέβαια ο νέος κανονισμός οφείλει να ενσωματώσει τα πρόσθετα και τα πρόσμικτα,(δεν μπορεί άλλωστε να κάνει διαφορετικά με τις ελάχιστες προτεινόμενες αντοχές).

 

Η ένσταση/προβληματισμός μου με τον ΕΝ-206-1,είναι οτι αντιμετωπίζει την ανθεκτικότητα μόνο ως ζήτημα ποσότητας τσιμέντου (για αυτό και μεγάλες οι ελάχιστες αντοχές) και όχι και σαν πρόβλημα επιφανειακό/επιδερμικό που μπορούν να δοθούν και άλλες λύσεις (πχ hects). Το αποτέλεσμα,θα είναι το υψηλό κόστος παραγωγής/πώλησης σκυροδέματος και η επιβεβλημένη χρήση προσμίκτων για τις νέες ελάχιστες κατηγορίες σκυροδέματος. Τα πρόσμικτα θα μπορούσαν να δίνουν ένα χρονικό + ,όπως συμβαίνει και στον εν ισχύι ΚΤΣ.

 

Θα προτιμούσα να δίνεται απλά η επιλογή.

Edited by atsalovergas
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου επαναλαμβάνω γίνετε της λαμιόλας λόγω μεγέθους αδρανούς σε πρώτο χρόνο και οχι λόγω ρευστοποιητή/πλαστικοποιητή. Μπορεί κάλλιστα να γνωρίζεις οτι σε μεγάλο έργο τα 32,5mm για την συγκεκριμένη όπλιση θα έπρεπε να χτυπάνε πολλά καμπανάκια ηλιθιότητας.

 

Δεν διαφωνώ με το πρόβλημα στην Κέρκυρα και αλλού. Αλλά αυτό δεν αποτελεί επιστημονικό πρόβλημα αλλα καθαρά διοικητικό/κρατικό κλπ.

Κοιτα να δεις:

 

Το να ριξεις s2 πληρωνοντας στο σαν 16mm αποκλειστικα εναντι του να ριξεις s4 με 31,5 θα σου κοστισει 4-7 ευρω το κυβικο παραπανω στην Αθήνα, στη δε επαρχια μιλαμε για 8-10 ευρώ παραπάνω, μονο κ μονο για μα μην εχεις κολντ τζοιντ, ή για να μη γινεις πισινα για να ειμαι κ στο θεμα, το οποιο θεμα εγινε θεμα για ενα απλο σταρωμα (μηχανικος να σου τυχει που ειμαι....)

 

Αρα παλι λεμε λαλακιες ή μου φαινεται? Εγω ψυχαναγκαστικος παντως δεν ειμαι, κ εξαλλου τα του κτσ2013 τα ξερεις καλυτερα απο μενα. Ξεχνατε ομως την επαρχια, γιατι καλα τα λεμε εμεις στην αθηνα με τα πουρα στο φόρουμ, αυτες οι λαλαριες δεν κανουν για την επαρχια

Edited by [email protected]
Link to comment
Share on other sites

 

Κοιτα να δεις:

 

Το να ριξεις s2 πληρωνοντας στο σαν 16mm αποκλειστικα εναντι του να ριξεις s4 με 31,5 θα σου κοστισει 4-7 ευρω το κυβικο παραπανω στην Αθήνα, στη δε επαρχια μιλαμε για 8-10 ευρώ παραπάνω, μονο κ μονο για μα μην εχεις κολντ τζοιντ, ή για να μη γινεις πισινα.

 

Αρα παλι λεμε λαλακιες ή μου φαινεται?

 

 

Zavi

 

το έγραψα όσον αφορά την πυκνότητα όπλισης. Το εαν θα κάνεις cold joint ή όχι εχει να κάνει με την μελέτη και όχι με το ΚΤΣ.

 

 

Εγω ψυχαναγκαστικος παντως δεν ειμαι, κ εξαλλου τα του κτσ2013 τα ξερεις καλυτερα απο μενα. Ξεχνατε ομως την επαρχια, γιατι καλα τα λεμε εμεις στην αθηνα με τα πουρα στο φόρουμ, αυτες οι λαλαριες δεν κανουν για την επαρχια

 

Να κάνουμε τότε ΚΤΣ-2013 Athens, ΚΤΣ-2013 Patras, ΚΤΣ-2013 Kerkyra κλπ. ΟΚ γουστάρω θα είναι και παγκόσμια πρωτοτυπία κάτι σαν τις πινακίδες των αυτοκινήτων. Απο πλευράς μου κανένα πρόβλημα. Αντίθετα η επιτροπή θα έχει δουλειά για καμιά 200 χρόνια.

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Αφου δεν πληρωνεται η επιτροπη.

 

Επισης ναι συμφωνω οτι ο αρμος έχει να κανει με τη μελέτη, στο φιλο μας ομως η μελετη δεν του ελεγε αρμο. Γι αυτο κ αυτος θυμωσε κ εν τελει έφτιαξε ψυχρο για να εχει εναν

 

Επισης μην ζοριζεσαι με το 31,5. Μια χαρα περναει αρκει να ειναι αντλησιμο με μεγαλη καθιση, χωρίς να μιλαμε για σουπα. Εξαλλου εσεις ειστε που προτεινετε αυτοσυμπυκνουμενο.

Edited by [email protected]
Link to comment
Share on other sites

Αφου δεν πληρωνεται η επιτροπη.

 

Επισης ναι συμφωνω οτι ο αρμος έχει να κανει με τη μελέτη, στο φιλο μας ομως η μελετη δεν του ελεγε αρμο. Γι αυτο κ αυτος θυμωσε κ εν τελει έφτιαξε ψυχρο για να εχει εναν

 

Επισης μην ζοριζεσαι με το 31,5. Μια χαρα περναει αρκει να ειναι αντλησιμο με μεγαλη καθιση, χωρίς να μιλαμε για σουπα. Εξαλλου εσεις ειστε που προτεινετε αυτοσυμπυκνουμενο.

 

 

Ζορίζομαι πάρα πολύ με το 31,5 και θα σου πω γιατί

 

α) δημιουργεί σοβαρά προβλήματα απομιξης, απώλεια πλαστιμοτητας, ρεοπλαστικά, δόνησης, κλπ

β) δημιουργεί σοβαρά προβλήματα σε περιπτώσεις μεγάλης πυκνότητας χάλυβα

γ) δημιουργεί σοβαρή πτώση της ποιότητας επιφανείας και άρα προς τι? το ΕΝ 206-1

δ) Τα καρώτα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον Φ150 ώστε να μην δημιουργήσει σοβαρές αποκλίσεις στην αντοχή.

 

Ο μόνος λόγος ύπαρξης 31,5 είναι για τα παρασκευαστήρια (εαν είχαν μυαλό και αυτά βέβαια!!!).

Link to comment
Share on other sites

 

Ο μόνος λόγος ύπαρξης 31,5 είναι για τα παρασκευαστήρια (εαν είχαν μυαλό και αυτά βέβαια!!!).

 

Και για το κοστολόγιο!! Δες τι τσιμέντο θες μετά για να πιάσεις αντοχές μόνο με 16mm.

Link to comment
Share on other sites

Και για το κοστολόγιο!! Δες τι τσιμέντο θες μετά για να πιάσεις αντοχές μόνο με 16mm.

 

ακριβώς αυτό λέω.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.