Μετάβαση στο περιεχόμενο

Έπιτρεπόμενες χρήσεις σε περιοχές που δεν έχουν Γ.Π.Σ.


gktg

Recommended Posts

Παιδιά, δεν είμαι Μηχανικός, όμως έχω μπλέξει σε μια μεγάλη περιπέτεια, που αφορά τη Σαρωνίδα Αττικής. Είναι στο σχέδιο από πολύ παλιά (το 1959), δεν έχει όμως Γ.Π.Σ. Η Πολεοδομία μου έχει δώσει 4 βεβαιώσεις ότι η Σαρωνίδα είναι περιοχή "Αμιγούς κατοικίας" και άλλες τόσες ότι, επειδή δεν υπάρχει Γ.Π.Σ., "δεν είναι δυνατός ο χαρακτηρισμός της περιοχής σας ως Αμιγούς ή Γενικής Κατοικίας και ως εκ τούτου δεν υφίσταται δέσμευση ως προς τις επιτρεπόμενες χρήσεις". Το ερώτημα μου είναι: Πώς είναι δυνατό αυτό; Δηλαδή επιτρέπονται τα πάντα, ακόμα και εργοστάσια; Ή μήπως δεν επιτρέπεται τίποτα; Πώς θα μπορούσε κανείς να βρεί άκρη, δεδομένου ότι η ίδια η Πολεοδομία είναι μπλεγμένη σ' αυτή την ιστορία και επομένως δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη;

Link to comment
Share on other sites

Η Πολεοδομία μου έχει δώσει 4 βεβαιώσεις ότι η Σαρωνίδα είναι περιοχή "Αμιγούς κατοικίας" και άλλες τόσες ότι, επειδή δεν υπάρχει Γ.Π.Σ., "δεν είναι δυνατός ο χαρακτηρισμός της περιοχής σας ως Αμιγούς ή Γενικής Κατοικίας και ως εκ τούτου δεν υφίσταται δέσμευση ως προς τις επιτρεπόμενες χρήσεις".
Δηλαδή η πολεοδομία σου έχει δώσει βεβαιώσεις για δύο αντικρουόμενα πράγματα;

 

δεδομένου ότι η ίδια η Πολεοδομία είναι μπλεγμένη σ' αυτή την ιστορία και επομένως δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη
Τί εννοείς;

 

 

Υπάρχει κάποιος Μηχανικός της εμπιστοσύνης σου, για να διερευνήσει την υπόθεση;

Link to comment
Share on other sites

1. Ναι, ακριβώς αυτό! Η Πολεοδομία λέει και ξε-λέει.

2. Μετά από ερώτημά μου, η Δ.Π.Σ. του ΥΠΕΧΩΔΕ, μου απάντησε ότι στη Σαρωνίδα "επιτρέπεται η ανέγερση κτιρίων αποκλειστικά για κατοικία", και αυτό διότι η ένταξη της Σαρωνίδας στο σχέδιο έγινε από Οικοδομικό Συνεταιρισμό (της Εθνικής Τράπεζας). Τώρα πώς συμβιβάζεται αυτό με την εικόνα της Σαρωνίδας (για όποιον ξέρει την Σαρωνίδα)... Προφανώς κάτι δεν έκανε σωστά η Πολεοδομία.