Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Φορτηγά βάρους 40τ σε οροφή υπογείου


 
Άκης

Recommended Posts

Εντάξει το θέμα μας δεν είναι πόσα g φρενάρισμα βγάζει το φορτηγό, αλλά αν αυτή η δύναμη είναι άξια λόγου για την διαστασιολόγηση του κτιρίου.

 

Ειδικά όταν δεν έχεις εργαλεία και πας με το χέρι αν δεν έχεις την ικανότητα να αποκλίσεις κάποιους συνδυασμούς και κάποιες περιπτώσεις "κάηκες".

 

Ας συγκρίνει λοιπόν αυτή την δύναμη των 230kN με την τέμνουσα βάσης λόγω σεισμού που έχει κάτω από αυτό το επίπεδο και ας κρίνει αν δημιουργεί πρόβλημα ή παρουσία της.

Αν έχει περιμετρικά τοιχώματα υπογείου εγώ στη θέση δεν θα ασχολούμουν καν.

Αν τα φορτηγά τα είχα στον α' όροφο θα τα λάμβανα σοβαρά υπόψη.

 

Μιας και μπλεχτήκανε (με την καλή έννοια το λέω) και μηχανολόγοι στην κουβέντα μην ξεχνάτε πως κατά το φρενάρισμα λόγω της υψομετρική διαφοράς κέντρου βάρους οχήματος και κέντρου τροχού υπάρχει μεταφορά βάρους στο μπροστινό άξονα, που διαφοροποιεί την στατική κατανομή βάρους του οχήματος.

Με αυτή την εκδοχή και η διάτρηση της πλάκας πρέπει να γίνει για αυτό το φορτίο και όχι για την στατική κατανομή του οχήματος... εεε κάπου εκεί ο άνθρωπος θα χάσει την μπάλα ή θα φτιάξει κάτι υπερδιαστασιολογημένο ή θα πάρουν ένα άλλον μηχανικό που καλώς ή κακώς δεν θα έχει αυτές τις ανησυχίες...

 

Το ωραίο σε όλη την ιστορία είναι αν θέλει να μας πει πως κατέληξαν σε αυτή την λύση, μπετό, υπόγειο κτλ, γιατί αν μιλάμε για κάποιο συνεργείο φορτηγών συνήθως αυτά γίνονται μεταλλικά όπου επιτυγχάνεις και μεγαλύτερα ανοίγματα, οικονομία κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 56
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

λοιπόν arxrts θα σου πω πως καταλήξαμε σε αυτή τη λύση.

Στην αρχή λέγαμε για το κτήριο να μη φτιάξουμε υπόγειο όπότε τα φορτηγά θα ήταν σε πλάκα επί εδάφους το οποίο συνεπάγεται κανένα πρόβλημα.

 

όταν όμως κάναμε τη γεωτεχνική πάθαμε τη πλάκας μας.

Εκεί υπήρχε παλιά χωματερή με σκουπίδια σε βάθος 7μ οπότε 2 ήταν οι λυσεις ή υπόγειο με μεγάλο ύψος ή πασάλους οι οποίοι πάσαλοι απορρήφθηκαν.

Γι αυτό λέω πάντα πλέον γεωτεχνική και ας στοιχίζει δεν είναι χαμένα λεφτά.

δε ξέρω μήπως κάποιος συνάδελφος που ξέρει ιταλικά θα μπορούσε να βρεί και να μας μας δείξει τις καταστροφές που εγιναν προσφατα στη Σικελία.

Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε εκεί πως γίνανε οι καταρεύσεις

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι για τη γεωτεχνική μελέτη και το κόστος της υπάρχει ένας μύθος. Μια γεώτρηση και τα εργαστηριακά αποτελέσματα κυμαίνονται γύρω στα 1000€.

Link to comment
Share on other sites

εεε κάπου εκεί ο άνθρωπος θα χάσει την μπάλα ή θα φτιάξει κάτι υπερδιαστασιολογημένο ή θα πάρουν ένα άλλον μηχανικό που καλώς ή κακώς δεν θα έχει αυτές τις ανησυχίες...

 

Αν δεν έχει αυτές τις ανησυχίες, δεν ξέρω για πόσο καιρό θα είναι μηχανικός.

 

Ότι και να κάνει κάποιος για τα χρήματα, υπάρχουν και κάποια όρια. Αν πάει κάτι στραβά υπάρχει μεγάλο επαγγελματικό και το οικονομικό κόστος.

 

Όσοι είχαν κάνει πιο οριακή μελέτη σε κτήρια σε σχέση με άλλους, στους μεγάλους σεισμούς αλλάξαν πόλη για να βρουν ξανά δουλειά. Βλέπετε συνάδελφοι τα κτήριά τους κρίθηκαν κατεδαφιστέα.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι για τη γεωτεχνική μελέτη και το κόστος της υπάρχει ένας μύθος. Μια γεώτρηση και τα εργαστηριακά αποτελέσματα κυμαίνονται γύρω στα 1000€.

 

εγω θα έλεγα μάλλον προς 3000 οτι πλησιαζει το ποσό.

Και αμα σου βγαλουν Ks=3500 αντε να το βαλεις μετα στο πρόγραμμα και να περιμένεις μετά σωστά αποτελέσματα.

Παρεπιμπτώντος τώρα που καταργήθηκε το όριο με τα μ2 για την γεωτεχνική ουσιαστικά μονο αμα δηλώσεις κατηγορία Γ στην ζητανε απο την πολεοδόμια.

Λαθος κίνηση αυτό πιστεύω, θα ήταν κανένα αίτημα του Σ.Ε.Β να υποθέσω η καταργηση?

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο προβλημα ειχα κι εγω με Φορτηγο 50t. Ειχα ομως προενταση.

 

Το φορτιο των φορτηγων ειναι χορισμενο στα τεσσερα ή εξι αναλογα τους τροχους και κατανεμεται στο πλατος του τροχου κατα DIN γεφυρων (DIN1072 67/82) ή κατα AASHTO (Αμερικανικος) ή EC1 φορτια γεφυρων. Δεν νομιζω οτι υπάρχει Ελλινκος κανονισμος. Αν δεν βγαζεις ακρη στειλε μου ενα pm να ριξω μια ματια στο αρχειο μου.

 

Τελος στατικα θα με προβλιματιζαν που θα κινουνται αυτοι οι τροχοι πανω στην πλακα/δοκο, οποτε θα ήθελε καποιο ίδος επιφανειας επιρροης ή εστω να βρεις τις δυσμενεστερες περιπτωσεις για καμψη διατμηση στρεψη(?).

 

Με τιποτα κατανεμημενο. Το φορτιο ειναι πραγματικο και αρκετα δυσκολο.

 

Τελος για την πλακα επειδη σιγουρα εχεις προβληματα διατμηση μπορεις να θεωρησεις οτι το φορτιο δεν κατανεμεται στο πλατος του τροχου αλλα σε ενα ιδεατο πλατος επιρροης του φορτιου στο υψος του κατω οπλισμου της πλακας αν προβαλεις το αρχικο πλατος με γωνια 45ο αρα οσο μεγαλωνεις την πλακα τοσο μεγαλωνεις την επιφανεια επιρροης.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.