Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
tsitsikos

Άδεια αλλαγής διαρρύθμισης

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά να έχουμε!

 

Έχω το εξής θέμα και θα ήθελα τα φώτα σας..λόγω και των ημερών...

Έχω οικοδομή με ισόγειο κατ/μα (άδεια του 1999). Το 2001 έγινε αλλαγή χρήσης του κατ/τος και το 2004 βγήκε νέα άδεια για προσθήκη διακοσμητικών στοιχείων και πέργκολας.

Τώρα αλλάζει η εταιρεία που εκμεταλλεύεται το κατ/μα και γίνεται μετατόπιση ενός τοίχου στο εσωτερικό.

Ο νέος ιδιοκτήτης θέλει για την άδεια λειτουργίας βεβαίωση χρήσης από την πολεοδομία στην οποία να φαίνεται όμως η νέα διαρρύθμιση. Άρα πάω πρώτα για νέα άδεια στην πολεοδομία για αλλαγή διαρρύθμισης και αλλαγή ιδιοκτήτη. Σωστά μέχρι εδώ?

Τί δικαιολογητικά και μελέτες χρειάζομαι για να έχω πληρότητα φακέλου για κατάθεση?????

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Share this post


Link to post
Share on other sites

θεωρώ πως μπορείς να πας με άδεια εργασιών μικρής κλίμακας για τη μετατόπιση του τοίχου

 

μετα ζητάς ΒΚΧ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε διώροφο κτήριο που είχε βγει με άδεια του 1967, με ισόγειο κατάστημα και κατοικία Α΄ορόφου, και που το κατάστημα πήρε άδεια αλλαγής χρήσης σε χώρο συνάθροισης (<70 μ2) το 2001, θέλει ο πελάτης να νοικιάσει το ισόγειο για να ανοίξει φαρμακείο. Επειδή όμως η άδεια ίδρυσης από την Περιφέρεια, και το πιστοποιητικό πυροπροστασίας από την Πυροσβεστική, πλέον απαιτούν βεβαίωση Κ.Χ. με την τελική διαμόρφωση (που θα διαφέρει από τη σημερινή σε ότι αφορά τα εσωτερικά χωρίσματα κλπ.), μου ζήτησαν από την πολεοδομία να βγάλω πρώτα άδεια αλλαγής διαρρύθμισης.

 

Ο τίτλος ακριβώς σε τι πρότυπο πρέπει να είναι;

Η άδεια βγαίνει στο όνομα του ιδιοκτήτη ή του ενοικιαστή;

Μήπως στο όνομα της άδειας (και την Τ.Ε.) , θα πρέπει να αναφέρω και κάποιου άλλου είδους μικροεργασία, πχ. για κουφώματα και επιχρίσματα;

 

Μου ζήτησαν από δικαιολογητικά : Δήλωση ανάθεσης-ανάληψης, Τεχνική Έκθεση, Αρχιτεκτονικά (κάτοψη-Δ.Κ.-τομή) για την τελική διαμόρφωση, φορολογικά-εισφορές, και θεωρημένο στέλεχος, κάτοψη, τομή της προηγούμενης άδειας.

Πυροπροστασία και ηλεκτρολογικά ΔΕΝ θέλει μου είπε, γιατί είναι του '67 το υφιστάμενο.

Άμα δεν αλλάξω τη θέση του w.c. μου είπε δε χρειάζεται και ύδρευση-αποχέτευση.

Επίσης, δε χρειάζεται σχέδια όψεων, αν δεν κάνω αλλαγές εκεί.

 

Και ρωτάω : ΣΑΥ-ΦΑΥ, χρονικό προγραμματισμό χρειάζεται; Τοπογραφικό δε θέλει ενημερωμένο; Επίσης, για τον υπολογισμό των φορολογικών πως θα πρέπει να κινηθώ πχ. χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα της insoft?

Η αμοιβή που θα κυμαίνεται περίπου και πόσο χρόνο να υπολογίζω ότι θα κάνει να βγει με τα τωρινά δεδομένα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. η 'αδεια βγα'ινει στο όνομα του ενοικιαστή (άρα θες και μισθωτηριο)

2. για τις μελέτες όπως τα λες

3. θες πάντα χρονικό προγραμματισμό και ΣΑΥ-ΦΑΥ

4. θες και νέο Τοπογραφικό

5. η αμοιβή πάει με αναλυτικό προυπολογισμό

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ελάχιστα για να πάρω πρωτόκολλο ποια είναι; Φαντάζομαι πρέπει να έχουν θεωρηθεί-εγκριθεί πρώτα ή πάει απλώς με πληρότητα φακέλλου; (Ναι, είναι η πρώτη μου άδεια).

Share this post


Link to post
Share on other sites

αρχιτεκτονικά

Τοποραφικό

Αίτηση

Φωτογραφίες

ΤΕ

Μισθωτήριο

Ταυτότητα ενοικιαστή

Αμοιβές

Βεβαίωση ΤΕΕ ΤΣΜΕΔΕ μηχανικού

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α, σε αυτή την περίπτωση δηλαδή όλα, εκτός από Δ.Κ.

Αν τα έχω όλα αυτά, μπορώ να πάρω πρωτόκολλο και πριν θεωρηθούν-εγκριθούν;

Βεβαίωση ΤΕΕ ΤΣΜΕΔΕ εννοείς περί μη οφειλής ή κάτι άλλο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι σε όλα !

 

ΔΚ χρειάζεσαι;

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος. Δε χρειάζεται σε αυτήν την περίπτωση;

Ο τίτλος πως θα είναι; "Αλλαγή εσωτερικών διαρρυθμίσεων ισόγειου χώρου συνάθροισης κοινού". Θα δηλώνω κάπου ότι θα γίνει φαρμακείο; Στην τεχνική έκθεση ίσως;

Εφόσον δεν πρόκειται για ανέγερση-κατεδάφιση, δε χρειάζεται βεβαίωση αρχαιολογίας, έτσι;

 

Επίσης, το ότι τώρα είναι "χώρος συνάθροισης κοινού" είναι πρόβλημα για να γίνει φαρμακείο; Θα χρειαστεί αλλαγή χρήσης σε κατάστημα ή αρκεί η αλλαγή διαρρύθμισης; Εμένα ο υπάλληλος πάντως για αλλαγή διαρρύθμισης μου είπε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφοι μια απορία

 

για αδεια διαμόρφωση οροφου πολυκατοικίας (όλος ο όροφος μια ιδιοκτησία)

χρειάζονται

 

 

1. Αρχιτεκτονικά

2. Παθητική Πυροπροστασία

3. Ύδρευση-Αποχέτευση

4. Ηλεκτρολογικά

5. Θέρμανση (αν υπάρχει κεντρική)

 

και επι πλέον με το Νέο τρόπο έκδοσης αδειών και

1, Τοπογραφικό

2, Διάγραμμα Δόμησης

σωστά;

 

και οι αμοιβές βγαίνουν με αναλυτικό προϋπολογισμό;

 

και πληρωμή για μελέτη & επίβλεψη;

 

Κάνω κάπου λάθος;;

Edited by st2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.