Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

Μάλλον δεν το κατάλαβες

Είπα ότι θα προτιμούσα μια σκληρή στάση απέναντί μας παρά το "είμαστε μαζί σας αλλά..."

Εθεσες ένα ερώτημα και σου απάντησε ο Georges, αλλά δεν μας είπες εάν σε κάλυψε. Αυτός που κάηκε στο Λύκειο πήγε πολυτεχνείο, αλήθεια είδες το ποσοστό που δημοσίευσε το ΤΕΕ για το ποσοστό των διπλωματούχων από σχολές του εξωτερικού ??? τώρα που το λες λίγο μελαμψούς τους βλέπω κι αυτούς, δίκιο έχεις.

Ούτε κι εγώ αναφέρθηκα σε άλλες ειδικότητες.

Το θέμα είναι για τα επ. δικαιώματα γενικώς και όχι για τους μηχανολόγους ή τους τοπογράφους, και οι δυο μας μιλάμε γενικά άσχετα εάν αναφέρουμε παραδείγματα των ειδικοτήτων μας.

καταλήγοντας πάντα με τις φράσεις σου :

κατα τα λοιπα στο δικό μου αντικείμενο παραχωρήσεις δεν κάνω (ακόμα γελάνε στο ΤΕΕ).

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

χαίρομαι που οι φρασεις μου υιοθετούνται.

Εθεσες ένα ερώτημα και σου απάντησε ο Georges, αλλά δεν μας είπες εάν σε κάλυψε.

επαναλαμβάνω:δεν εχω καμια διάθεση να κανω αντιπαράθεση με τον georges ,με σενα η οποιοδήποτε των ΤΕΙ,γιατί απλούστατα δεν με ενδιαφερει κατι τετοιο.

αν και το θεμα ειναι γενικά για τα επαγγελμ δικαιώματα,τοποθετούμε για τμημα τους,που αφορά την Τοπογραφία.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα και η απορία που γεννιέται είναι γιατι τα ΤΕΙ αντιδρούν στην απονομη επαγγελματικων δικαιωματων στους αποφοιτους κολλεγιων.

Αν το ΤΕΙ πρεπει να δινει απεριοριστα επαγγελματικα δικαιωματα γιατι να μη δινουν και τα κολλεγια το ιδιο;

 

Και αν τα ΤΕΙ πρεπει να παρουν πληρη επαγγλεματικα δικαιωματα για παλιους και νεους πτυχιουχους τοτε να ισχυσει το ιδιο και για τα κολλεγια. Να μαζευτουμε γυρω στα 2-3 εκατομμυρια μηχανικοι στην Ελλαδα, καθε σπιτι να εχει το μηχανικο του.

 

Η Ελλαδα δεν μπορει να παει μπροστα γιατι αυτοαναιρειται και αθετει τα σχεδια της. Τα ΤΕΙ δε δημιουργηθηκαν επειδη ειχαμε λιγα πολυτεχνεια και λιγους μηχανικους. Τα ΤΕΙ δημιουργηθηκαν για να βγαζουν εφαρμοστες. Οταν ομως οι εφαρμοστες γιναν πολλοι, θελησαν να μετατραπουν σε μηχανικους, κι επειδη οι πολλοι εχουν πολλους ψηφους καποια στιγμη θα γινουν και οι εφαρμοστες μηχανικοι και δε θα υπαρχουν πια εφαρμοστες.

 

Το ιδιο συμβαινει συχνα. Στους δημοσιους υπαλληλους για παραδειγμα. Υπαρχουν αποφοιτοι δημοτικου που διοριστηκαν ως εργατες και με μεταταξεις και μετακινησεις κατεληξαν προϊσταμενοι σε ασχετες υπηρεσιες, χωρις να μπορουν να ανταπεξελθουν στο αντικειμενο, αλλα ο μισθος μισθος. και πολλες φορες ανθρωποι χωρις πτυχια ειναι προϊστάμενοι ανθρωπων με 3-4 πτυχια, πληρωνονται και παραπανω και δεν μπορουν να προσφερουν και τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε GoergeS.

Σου το λέω όσο απλά μπορώ να το πω.

Αν ήξερα το 1985 πως θα υπήρχε έστω και μία στο εκατομμύριο να έχω τα ίδια δικαιώματα με απόφοιτο ΤΕΙ, τότε δεν θα έδινα δεύτερη φορά, αλλά θα πήγαινα στο ΤΕΙ που είχα ήδη περάσει. θα κέρδιζα έτσι 3 χρονάκια και κάποια χρήματα.

Αυτή τη στιγμή το μόνο που μπορώ να δεχθώ, είναι οι απόφοιτοι μετά από την ημέρα ψήφισης νόμου που τα μετατρέπει σε πολυτεχνικές σχολές, να έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με εμένα.

Δεν δέχομαι οτιδήποτε άλλο.

Άποψή μου και ελπίζω να σχολιαστεί στο ίδιο ύφος._

 

 

Όχι φίλε μου earling. Βρίσκεσαι υπό καθεστώς μεγάλης πλάνης. Αυτό που λες ότι δεν μπορείς να δεχθείς το έχεις ΗΔΗ δεχθεί. Διότι όταν εσύ κατάφερες και πέρασες στα ΤΕΙ (και μετά στο πολυτεχνείο), κάποιοι άλλοι δεν κατάφεραν ούτε στα ΤΕΙ ούτε στο πολυτεχνείο να περάσουν και έτσι φύγανε για Ιταλία (ειδικά την εποχή που αναφέρεις). Εν συνεχεία γυρίσανε και εσύ σήμερα τους αποδέχεσαι ΠΛΗΡΩΣ και ας είναι πολλοί (πάρα πολλοί) εξ αυτών παντελώς άσχετοι. Φαίνεται όμως ότι είναι τέτοια η πολεμική νοοτροπία που έχει καθιερώσει το ΤΕΕ σε βάρος μας που δεν μπορείτε να δειτε το αυτονόητο. Διότι δέχεσαι ως διπλωματούχους όλους όσους απέτυχαν παταγωδώς στις εξετάσεις τις οποίες επικαλείσε ως βασικό κριτήριο αλλά ταυτοχρόνως αρνείσαι να δεχθείς όσους διάβασαν αλλά για Χ λόγους δεν έγραψαν 18 αλλά λίγο πιο κάτω. Αυτό το παράδοξο πως να το εξηγήσει κανείς ?

 

 

Θα πω όμως και κάτι άλλο προς τον συνάδελφο parist. Το έχω πει και παλαιότερα σε άλλο μου μήνυμα. Αν η χώρα μας ήταν αποκλεισμένη από τον υπόλοιπο κόσμο και δεν δεχόταν αποφοίτους 3ετούς διάρκειας εξωτερικού ως πτυχιούχους ΠΕ (διπλωματούχους εν προκειμένω) τότε πράγματι η επιχειρηματολογία σας θα είχε μια βάση. Και είναι γεγονός επίσης ότι η απόλυτη εξίσωση θα συνιστούσε μια κάποια αδικία απέναντί σας. ΟΜΩΣ όλη αυτή η επιχειρηματολογία καταρρέει ως χάρτινος πύργος με βάση την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Διότι δεν είναι δυνατόν να έρχονται κατά χιλιάδες οι μηχανικοί από κάθε λογής σχολή του εξωτερικού, να τους αναγνωρίζεται ως ισοτίμους και να αρνείστε αυτό το δικαίωμα στα Ελληνικά δημόσια Ιδρύματα της χώρας μας και τους αποφοίτους τους.

 

Τούτη η φοβερά παράδοξη κατάσταση μπορεί να εξηγηθεί μόνο σε ψυχολογικό επίπεδο στη βάση της μακροχρόνιας πολεμικής κινδυνολογίας και προπαγάνδας που καλλιεργείται από το γνωστό φορέα σε βάρος μας. Αυτό δε, αποδεικνύεται περίτρανα από την ως άνω παραδοξότητα που ανέφερα. Άπαντες εκ Βουλγαρίας, εκ Τανζανίας, εξ Αγγλίας, εκ Δημοκρατίας του Κονγκο και λοιπών χωρών ΔΕΝ φαίνεται να σας ενοχλούν. Εκεί δεν υπάρχουν επιχειρήματα τύπου "εγώ έγραψα 18 και εσύ 14", δεν υπάρχουν επειχειρήματα "εγώ κάνω 5 χρόνια, εσύ 4", δεν υπάρχουν αναφορές "εγώ έκανα 10 μαθήματα στατικής ενώ εσύ 4", δεν υπάρχουν επιχειρήματα περί "ποιότητας σπουδών". Εκεί όλα τα ξεχνάτε. Όλα είναι καλά. Το πρόβλημά σας επικεντρώνετε μόνο στα ΤΕΙ τα οποία στο κάτω κάτω ΔΕΝ ζητούν απόλυτη εξομείωση.

 

Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με μια παράδοξότητα την οποία προσπαθείτε να δικαιολογήσετε με επιχειρήματα τα οποία όμως ουδέποτε έχετε επικαλεστεί για άλλους. Έχετε δύο μέτρα και δύο σταθμά. Βλέπετε τους αποφοίτους ΤΕΙ -που ζητούν απλώς την επ. κατοχύρωσή τους με ευρωπαϊκά δεδομένα- ως εν δυνάμει εχθρούς και δεν βλέπετε πόσους διπλωματούχους αναγνωρίζετε κάθε χρόνο από κάθε λογής σχολή του εξωτερικού. Από τους 110.000 εγγεγραμμένους στο ΤΕΕ, τι ποσοστό προέρχεται απο σχολές του εξωτερικού ? Σας απασχόλησε ποτέ ? Ψάξτε λίγο και το νούμερο θα σας εντυπωσιάσει. Η πολεμική σε βάρος των ΤΕΙ είναι στάχτη στα μάτια σας και καλλιεργείτε σκοπίμως με μεγάλη επιτυχία απ ότι φαίνεται. Τι έκανε άραγε το ΤΕΕ που σήμερα φτάσαμε να είμαστε 110.000 διπλωματούχοι και 50.000 πτυχιούχοι ? Πως φτάσατε τις 110.000 ? Πόσο προστάτεψε το ΤΕΕ το επάγγελμα από τον κορεσμό ? Μήπως καθόλου ? ... σκεφτείτε τα και μετά τα ξαναλέμε.

Link to comment
Share on other sites

ο sakistsalikis εχει πιασει το θεμα στη σωστή του βαση.Στην παραγωγή χρειαζονται διαφορετικες βαθμίδες για να ολοκληρωθει σωστα ενα εργο.Γιαυτο δημιουργήθηκαν οι σχολες τοτε των υπομηχανικών-που δεν εχει τιποτα υποτιμητικό ο τιτλος απλα

δηλώνει οτι χρειαζόταν μια βαθμιδα αναμεσα στους εργοδηγους και στους μηχανικούς.

Στην Ελλαδα ομως κανεις δεν αρκειται στο ρολο του.Ετσι μετεξελίχθηκαν σε "μηχανικους ανωτατης τεχνολογικής εκπαίδευσης".

Ακόμα και οι εμπειροτεχνες και εργοδηγοι πολλες φορες στην Ελλαδα κανουν τον μηχανικο ,βρισκοντας μια υπογραφή.

Οπότε ολοι μηχανικοι.οχι μονο τα κολεγια.απο εμπειροτεχνη και πανω ολοι μηχανικοι. να ειμαστε ολοι ευχαριστημένοι.

εδω παίρνεις ενα σταδιοφόρο και σε λιγο καιρό θελει κιαυτος να γίνει μηχανικος.και γίνεται.πως?κανοντας μια τεχνική εταιρία.

τι ΤΕΙ και τι κολέγια.Αν ο χ σχεδιαστής κανει μια τεχνική εταιρία με τον Ψ (που θα επρεπε να εχει βγη στην συνταξη)Μηχανικό,το ξερετε οτι σαν εταιρία παίρνει σφραγίδα και γράφεται στο ΤΕΕ?

τι φωνάζουμε λοιπόν?κατάργηση ολων των δικαιωμάτων ωστε και η κυρα μαρικα να κανει τον μηχανικό.ουτως η αλλως αν θέλει ,θα μπορεί ,προσφεροντας ενα ημερήσιο χαμομηλάκι στον 70ρη Μηχανικό,να κάνει μια εταιρεια,και να παρει σφραγίδα του ΤΕΕ ,οπου θα γραφει:

ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΚΑ-ΧΑΜΟΜΗΛΙΔΗΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ-ΜΕΛΟΣ ΤΕΕ

ΜΕΛΕΤΕΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.

Οποιος δεν το πιστευει ,ας το ψαξει και θα διαπιστώσει οτι ειναι αλήθεια.εχει γίνει.νομιμοτατα.

κατα τα λοιπά γιατί να μπαινει στον κόπο η κυρα μαρίκα ?ουτε καν χρειαζεται

τετοιος κοπος-να τρεχεις να γραφεσαι στο ΤΕΕ.

Σαν κυρα μαρίκα ,με ενα σωρο γνωριμίες της γειτονιάς,που μεταφράζονται σε πελατεία ,θα παει απλά στον εν ενεργεια μηχανικο ΑΕΙ η ΤΕΙ,κ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΙΔΗ

και θα κανει μια ατυπη "τεχνική" εταιρια.

και καθως η πελατεια θα μεγαλώνει,η κυρα μαρίκα θα κάνει ενα μεσιτικό γραφείο,και θα κάνει και μια ιστοσελιδα του μεσιτικου γραφειου,στην οποία

θα αναγράψει ΜΕΣΙΤΙΚΑ-ΜΕΛΕΤΕΣ-ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΑ.

και αυτό απο την Ελληνική πραγματικότητα.

βεβαια ολοι οι ανωτέρω θα εχουν καποια τύχη ,αλλα μπροστα στο "μαγαζάκι"

του κ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΗΛΙΔΗ ,που το εχει στήσει σε καποια δημοσια υπηρεσία,

ο τζίρος τους θα είναι απλά αστείος.

Οταν ολα τα ανωτέρω ειναι μια αλήθεια και μια πραγματικότητα στην σύγχρονη

Ελλαδα, εγω γιατί να χανω χρόνο να αντιπαρατίθεμαι στον georges και τον fraar?

Εγω απλα θα υπερασπιστώ το αντικείμενο μου όπου με παίρνει .

Διότι κ geoorges και κ fraar ουτε ρομπεν των δασών είμαι ουτε θεος.

και πολύ απλά αν το παίξεις ενα απο τα δύο στην συγχρονη Ελλαδα

(δηλαδή ειτε Ρομπεν είτε Θεός ειτε το ψάχνεις απλα να είσαι τελειος και σωστός

απλά θα καταντήσεις γραφικός τρελός και θα ψοφήσεις της πείνας.

Link to comment
Share on other sites

Καταλάβατε γιατί μιλάω για "πόντιους πιλάτους"

ενώ καταλαβαίνετε την αδικία και το δίκιο, δεν σας νοιάζει δεν θέλετε να το παραδεχτείτε και απέχετε.

Οταν όμως θέλετε να μιλήσετε για εργοδηγούς και εφαρμοστές και υπομηχανικούς, πάντα έχετε λόγο και άποψη.

Καλημέρα και χρόνια πολλά στους Φάνηδες.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε parist43 θα διαφωνήσω μαζί σου .

Οι σχολές μηχανικών που σήμερα ανήκουν στα ΤΕΙ , έχουν περίπου 100 χρόνια ιστορία .

 

Δημιουργήθηκε ως σχολή προσαρτημένη στο Πολυτεχνείο , με τους ίδιους καθηγητές και έβγαζε μηχανικούς με ένα ταχύτερο πρόγραμμα σπουδών , γιά να αναλάβουν τα δημόσια και ιδιωτικά έργα κυρίως στην περιφέρεια και έτσι τα δικαιώματα που είχαν κάλυπταν απόλυτα την αυτοδύναμη άσκηση του επαγγέλματος γιά τα δεδομένα και τα συνήθη έργα της εποχής .

 

Ο ρόλος του βοηθού καλυπτόταν απόλυτα από τον απόφοιτο της μέσης σχολής Εργοδηγών ,που δέχονταν αποφοίτους 3ης Γυμνασίου και που αρκετές όπως η Σιβιτανίδειος και η Σεβαστοπούλειος καί άλλες που δεν θυμάμαι είχαν και υψηλό επίπεδο σπουδών .

 

Τον ρόλο του τεχνίτη τον είχαν οι απόφοιτοι των κατώτερων τεχνικών σχολών που έκαναν 2 η 3 χρόνια σπουδές μετά το απολυτήριο του Δημοτικού , το οποίο έγινε υποχρεωτικό μόλις το 1964 .

 

Εργάτες ήταν όσοι δεν είχαν πάει δημοτικό η δεν το είχαν τελειώσει .

 

Επίσης μέχρι το 1968 που ο Παττακός αύξησε 40 % τους ΣΔ , τα ισόγεια , τα διόροφα και τα τριόροφα ήταν τα σπίτια που κτίζονταν σε όλη την Ελλάδα εκτός από το κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης .

 

Η ανάγκη δε γιά μηχανικούς ήταν τόσο μεγάλη που οδήγησε στα γνωστά διατάγματα με την επικάλυψη των ειδικοτήτων και το διόροφο γιά τοπογράφους και μηχανολόγους-ηλεκτρολόγους και την ειδικότητα του παντομηχανικού γιά τους πολιτικούς .

 

Καταλαβαίνετε ότι τίποτα από αυτά δεν ισχύει σήμερα και χρειάζεται επικαιροποίηση και εξορθολογισμός γιά όλους και κυρίως μεγάλωμα της εργασιακής πίττας .

 

Και κάτι τελευταίο .

Την δεκαετία του 70 που τελείωσα εγώ το σχολείο , κάθε χρονιά έβγαζε στην Ελλάδα περί τα 300.000 παιδιά .

Από αυτά τελείωναν το 6τάξιο γυμνάσιο μόλις 80000 και περνάγανε στα πανεπιστήμια περίπου 15000 , άλλοι 12000 στα κατεε και 3000 στις παιδαγωγικές και γυμναστικές ακαδημίες .

 

Σύνολο 30000 παιδιά , δηλαδή το 10 % της γενιάς τους και όλοι αυτοί έδιναν εξετάσεις στην ύλη των 3 τελευταίων τάξεων του Γυμνασίου και όχι στην τελευταία όπως είναι σήμερα , ενώ οι βαθμοί των τελευταίων εισαγομένων δεν ήταν χαμηλότεροι από το 13 και κάποιοι λίγοι έφευγαν κυρίως γιά την Ιταλία , γιατί το συνάλλαγμα ήταν δύσκολο .

 

Υ.Γ. Θα παρακαλούσα να ηρεμήσουμε όλοι , μακάρι να πάψει αυτό το θέμα να μας διχάζει και κυρίως να πάψουμε οι μέν να απαξιώνουμε τις σπουδές των δε . Επίσης να μην στεκόμαστε στους βαθμούς των εισαγωγικών , γιατί έτσι θα μπορούσαμε να σταθούμε και στους βαθμούς των εισαγωγικών του Γυμνασίου , η ακόμα οι απόφοιτοι του ΕΜΠ να έχουν περισσότερα δικαιώματα από τις άλλες σχολές μιά και έχουν υψηλότερη βάση εισαγωγής .

Αλλωστε οι βάσεις είναι συνάρτηση της ζήτησης και των ΕΔ των σχολών καθώς και της ευκολίας καρριέρας .

Οι βάσεις των δασκάλων και των αστυφυλάκων το εξηγούν απόλυτα .

Link to comment
Share on other sites

H εποχη που ειχαμε ελλειψη απο μηχανικους εχει περασει.

Απ τη στιγμη που καταργηθηκε το μικρο πολυτεχνειο γιατι δημιουργηθηκαν ΤΕΙ;

Προφανως για να βολεψουν την επιθυμια των ελληνων για τριτοβαθμια εκπαιδευση.

Το μικρο πολυτεχνειο ηταν ο ενας απο τους δυο κλαδους του πολυτεχνειου (μικρο και μεγαλο). υπηρχε συμπορευση των προγραμματων και συνεργασια μεταξυ των κλαδων αυτων. Γιατι λοιπον σε μια τετοια καλη συνεργασια καταργεις το μικρο πολυτεχνειο και δημιουργεις στη θεση του κατι ανταγωνιστικο; Εκ των πραγματων τα ΤΕΙ ως ανεξαρτητα απο το πολυτεχνειο δε θα μπορουσαν να δεχτουν τα δικαιωματα του πολυτεχνειου, εκ των πραγματων η συνεργασια ηταν αδυνατη.

Ως ενιαια η τριτοβαθμια τεχνικη εκπαιδευση θα μπορουσε να οριζει να απάσα στιγμη τα όρια και τους κανονες. θα μπορουσε να ρυθμιζει τον αριθμο των μηχανικων που εχει αναγκη η Ελλαδα, θα μπορουσε να ρυθμιζει τα δικαιωματα αναλογα με τις συνθηκες καθε φορα.

Με το καθεστως του ανταγωνισμου, απ τη μια τα πολυτεχνεια - ΤΕΕ θελουν οσο περισσοτερους διπλωματουχους γινεται ωστε να εχουν δυναμη,και τα ΤΕΙ επισης θελουν να εχουν πολλους πτυχιουχους. Αυτος ο ανταγωνισμος ομως σημαινει εκπτωσεις στην ποιοτητα.

 

 

Xθες εμαθα κατι νεο, που οι κυβερνησεις μας δε το ελεγαν πιο πριν.

Μεχρι σημερα λοιπον μας ελεγαν οτι τα κολλεγια συμφωνα με την ευρωπαϊκη ενωση πρεπει να ισοτιμηθουν με τα πανεπιστημια και να παρουν τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα.

Χθες εμαθα οτι η Ευρωπαϊκη ενωση δεν ειπε τετοιο πραγμα. Η ευρωπαϊκη ενωση ειπε οτι πρεπει να αναγνωριστουν και να τους δωθουν επαγγελματικα δικαιωματα, που ειναι πολυ διαφορετικο.

Μπορουν δηλαδη να αναγνωριστουν ως ΙΕΚ. Να εχουν δηλαδη τα επαγγελματικα δικαιωματα των ΙΕΚ. Δεν ειπε η Ευρωπαϊκη ενωση οτι πρεπει να αναγνωριστουν ως πολυτεχνεια ή ως ιατρικες σχολες.

Ελπιζω η τωρινη κυβερνηση να μην ενδωσει για αλλη μια φορα στα τεραστια συμφεροντα. Ελπιζω να σκεφτει ορθολογικα το θεμα των πανεπιστημιων γιατι δυστυχως η Ελλαδα εχει ηδη γεμισει ασχετους επιστημονες, δεν αντεχει αλλο.

Link to comment
Share on other sites

θα μπορουσε να ρυθμιζει τον αριθμο των μηχανικων που εχει αναγκη η Ελλαδα, θα μπορουσε να ρυθμιζει τα δικαιωματα αναλογα με τις συνθηκες καθε φορα.

 

Αυτό που λές αφορούσε άλλου τύπου κοινωνίες με κατευθυνόμενες οικονομίες και περιορισμούς στην γνώση . Ασε που εσύ και εγώ δεν θα μπορούσαμε να είχαμε γίνει μηχανικοί μιά και οι σχολές μας δεν θα υπήρχαν , αλλά μόνο το ΕΜΠ , άντε και το ΑΠΘ και οι αντίστοιχες σχολές υπομηχανικών .

 

Σε ελεύθερες όμως κοινωνίες δεν πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί στην γνώση .

 

Οσο γιά το θέμα των κολλεγίων , αυτά που είπαν είναι μάχες κομματικών και συνδικαλιστικών οπισθοφυλακών , γιά να μειώσουν το πολιτικό κόστος .

Ας βάλουν τα κολλέγια ΙΕΚ , αλλά αφού δίνουν πτυχία , οι πτυχιούχοι θα είναι στο 6 . Δηλαδή δύο πτυχιούχοι του πανεπιστημίου ante portas , ο ένας με σπουδές έξω και ό άλλος με σπουδές εδώ , θα είναι σε διαφορετικό επίπεδο ?

 

Θα πέσει γέλιο . Ασε που θα στείλουνε τίποτα Ευρωπαίους γραφειοκράτες να ελέγξουν μετά την οικονομία και τα πανεπιστήμια και αρχίσουν να αφαιρούν πιστωτικές μονάδες λόγω των καταλήψεων κλπ .

Link to comment
Share on other sites

Μα και στην 5 να τα βάλουν, οι απόφοιτοι των ΚΕΣ, αν εγγράφονται στο αντίστοιχο επιμελητήριο της χώρας-μαμάς του Πανεπιστημίου, μετά θα αναγνωρίζονται κι εδώ. Βέβαια σε αυτό έχει δικαίωμα το εδώ επιμελητήριο να τους υποβάλει είτε σε γραπτές εξετάσεις είτε σε τριετή άσκηση.

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα. Όποιος είναι άξιος και περνάει τις εξετάσεις, ας του αναγνωρίζονται δικαιώματα. Δε σκέφτομαι με τη λογική των Πολυτεχνείων, που λέει ότι όποιος δεν είναι διπλωματούχος θα είναι μια ζωή από κάτω και στάσιμος.

Η γνώση και η εκπαίδευση είναι δικαίωμα. Και γιατί δηλαδή αν κάποιος αποδείξει ότι όντως είναι γνώστης του αντικειμένου, να μη τον αφήνεις να δουλέψει; Επειδή δε σου αρέσει εσένα; Δε μπορείς να στερήσεις ή να εμποδίσεις σε κανέναν τη μόρφωση και την εργασία επειδή είναι μεγάλος ο αριθμός των μηχανικών. Δεν είναι λογική να λες ότι επειδή είμαστε πολλοί, τελείωσε κι όποιος πρόλαβε να σπουδάσει, πρόλαβε. Ας αναπτυχθεί λίγο και η έρευνα και να δείτε πώς θα απορροφηθούν οι μηχανικοί και θα έχει και κέρδος και το κράτος. Στο κάτω-κάτω μας λέτε συνέχεια για αυτά τα πέντε χρόνια στο Πολυτεχνείο που είναι πολύ δύσκολα (δε θέλω αυτό το σχόλιο να ερμηνευθεί ως αμφισβήτηση της δυσκολίας του Πολυτεχνείου). Κατά δική σας ομολογία, δεν τα εφαρμόζεται όλα αυτά στη δουλειά σας αργότερα. Ας έρθει λοιπόν το κράτος σε συνεργασία με το ΤΕΕ και να δημιουργήσει ερευνητικά κέντρα, ώστε να αξιοποιήσει πραγματικά αυτές τις παραπάνω γνώσεις σας, για να προωθήσει την τεχνολογία. Τι σας εκπαιδεύει και σας βγάζει το λάδι επί πέντε χρόνια τότε αν είναι; Μόνο και μόνο για να μπορείτε να λέτε ότι είσαστε καλύτεροι από τους ΤΕΙτζήδες; Δε το νομίζω (να σας εκπαιδεύει μόνο γι’αυτό).

Να σας αξιοποιήσει λοιπόν. Και έτσι όλοι θα είναι ευχαριστημένοι, κι εσείς θα είσαστε οι ανώτεροι που θα ασχολούνται με μεγαλύτερα πράγματα, κι εμείς θα μπορούμε να εφαρμόσουμε αυτά που μάθαμε χωρίς να σας έχουμε απέναντί μας σε κάθε μας κίνηση και όλα καλά. Αλλά αντί να κοιτάμε την ουσία, αναλωνόμαστε στο ποιος την έχει μεγαλύτερη (τη γνώση…..) με διεκδικήσεις από μέρους των ΤΕ, με απαξιοτικές τοποθετήσεις των ΠΕ εις βάρος των ΤΕ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.