Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

Ξερω πολυ καλα απο φιλους το συστημα της Αγγλιας και πως δινεις τα μαθηματα.

 

Μπορεις να μου το αναλυσεις λιγο το παραπανω...

 

Δεν ειχα τα λεφτα να παω εξω και και αυτοι χαλαρα με 3 χρονια + 1 εχουν πτυχιο μηχανικου.

 

Σε αυτο θα απαντησω αργοτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@CVENG Αρχικά έχουν 3 έως 4 ώρες την ημερα μαθημα σωστα?

Άλλο ειναι οτι παραδιδεις εργασια στο τελος καθε μαθηματος (σαν απαλλακτικη) και η εξεταση ειναι για τα τυπικα. Σε μας τωρα πας το πρωι και φευγεις μετα τις 5-6 το απογευμα. Εργασιες απαλλακτικες και τετοια δεν υπαρχουν.. Τις κανεις για την ψυχη της μανας σου μαλλον

Link to comment
Share on other sites

Αν η πολιτεία δεν ξεκαθαρίσει μια και καλή σε τι χρειάζεται τον πανεπιστημιακό τομέα και σε τι τον τεχνολογικό άκρη δεν θα βγει.

Εμένα προσωπικά η ίδρυση στην Ελλάδα τόσων αει χωρίς αντικείμενο που ζητάνε ή την μετονομασία ή τα δικαιώματα κλασσικών σχολών, τα τει που έγιναν ατει σε μία νύχτα και τα κολλέγια της Ομόνοιας με προσβάλουν και σαν άνθρωπο και σαν επαγγελματία. Ούτε μπορώ να δεχτώ τα Ε.Δ που έβγαλε το ΣΑΤΕ που εξισώνουν πρακτικά τα πολυτεχνεία με τα τει. Ακόμα και την ίδια διάρκεια σπουδών να είχαν πάλι δεν θα μπορούσε να γίνει για προφανείς λόγους.

 

Μετά για ποιον λόγο πολλοί από εμάς δεν περιμέναμε να μας αναβαθμίσουν με νόμους ή δεν πληρώσαμε να πάμε σε ένα κολλέγιο και ότι δικαιώματα έχουμε τα πήραμε με την άξία μας σπουδάζοντας στις κατάλληλες σχολές; Δεν ξέρω για τους άλλους όμως εγώ παιδεύτηκα για να το κάνω. Αν στην Ελλάδα ακόμα και τώρα που χρεωκοπήσαμε δεν αρχίζουμε να σκεφτόμαστε αξιοκρατικά ελπίδα δεν υπάρχει όχι μόνο για τους μηχανικούς αλλά γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Αν η Ελλάδα είχε δικαίωμα να ορίζει επαγγελματικά δικαιώματα στην Ελλάδα σε όλους τους απόφοιτους του κόσμου τότε θα είχε άλλο νόημα η συζήτηση. Από τη στιγμή που έχουμε απόφοιτους Βουλγαρίας και κολεγίων με πλήρη ΕΔ δεν χωράει να μην έχουν οι Μηχανικοί ΤΕ γιατί και ακαδημαϊκά και επαγγελματικά έχουν καλύτερη μόρφωση.

 

Επίσης τα ΠΔ του ΣΑΤΕ πχ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ εξομοιώνουν κατά 15% με τους αντίστοιχους ΠΕ αφού με βάση το ΠΔ ένας ΗΜΜΥ έχει πλήρη Δικαιώματα σε 1. Ηλεκτρολογικά 2. Ηλεκτρονικά 3. Τηλεπικοινωνίες 4. Πληροφορική 5 Μηχανολογικά. Στα ηλεκτρολογικά που υπάρχει αναβάθμιση δικαιωμάτων πάλι δεν υπάρχει εξομοίωση αφού οι ΗΜΜΥ έχουν πλήρη ελευθερία σε όλα. Και στο κάτω κάτω με ποιο δικαίωμα ένας ΗΜΜΥ που πήρε ροή Πληροφορικής να έχει περισσότερα ΕΔ στα ηλεκτρολογικά από μένα που σπούδασα το αντικείμενο αυτό 4 χρόνια;

 

Για αυτό λέω εξορθολογισμένα και σύμφωνα με το ευρωπαϊκό κεκτημένο ΕΔ για ΟΛΟΥΣ. Μόνο τότε θα μπει κάθε κατεργάρης στο πάγκο του...

Link to comment
Share on other sites

Αν στην Ελλάδα ακόμα και τώρα που χρεωκοπήσαμε δεν αρχίζουμε να σκεφτόμαστε αξιοκρατικά ελπίδα δεν υπάρχει όχι μόνο για τους μηχανικούς αλλά γενικότερα.

 

Αξιοκρατία είναι να σπουδάζεις μια ροή και να αποκτάς 4 ειδικότητες ??

Αξιοκρατία είναι να έρχονται πολίτες ανά τον κόσμο και να τους αποδίδεις δικαιώματα αντίστοιχα των πολυτεχνείων με μικρότερες σπουδές και να το αρνείσαι στους Ελληνες πολίτες ???

Αξιοκρατία είναι να αρνείσαι δικαιώματα 27 χρόνια σε σχολές ενώ ο νόμος που ψήφισες σε προστάζει να το κάνεις πριν την αποφοίτηση του 1ου σπουδαστή ???

Αξιοκρατία είναι για να μην χαλάσεις τα διαπλεκόμενα, να πληρώνεις πρόστιμα ???

Αξιοκρατία είναι η συνέχιση μιας αδικίας προκειμένου να παραδεχτείς τα λάθη του παρελθόντος ??

Αξιοκρατία είναι να συνεχίζεις με νόμους του 1934, εν έτει 2010 ??

Αξιοκρατία είναι να ιδρύεις σχολές χωρίς ανίκρυσμα και να ρίχνεις το "μπαλάκι" αλλού για την ανεργία τους ??

Αξιοκρατία είναι να είσαι Οργανισμός του Δημοσίου και να συμπεριφέρεσαι σαν ο πιο σκληρός συνδικαλιστικός πυρήνας μιας μερίδας ατόμων, ενώ υποχρεωτικά σε πληρώνουν όλοι ???

 

Οι πτυχιούχοι δεν ζητάνε τα δικαιώματα των διπλωματούχων, φτύστε την καραμέλα που σας έμαθαν να πιπιλάτε. Υποτίθεται ότι είστε και μορφωμένοι άνθρωποι.

Θέλουν το δικαίωμα να εργαστούν στην ειδικότητά τους και μόνο.

Τα ΤΕΙ πέρασαν μέσα σε 27 χρόνια αρκετές αλλαγές, δεν ζητάνε εν μία νυκτί να γίνουν ανώτατα.

Δώστε τους δικαιώματα και θα δείτε οι προτιμήσεις των σχολών πως θα αλλάξουν.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον fraafr και θα παρακαλούσα τους φίλους διπλωματούχους να καταλάβουν οτι ακόμα και αυτά που ζητάμε να πάρουμε πάλι θα έχουμε τα μισά και λιγότερα δικαιώματα απο εσάς επομένως μην μιλάτε για ισοπεδώσεις και εξισώσεις διότι είναι τελείως λανθασμένο και προπαγανδίστικο ίσως μερικές φορές.

Το βρίσκεται δηλαδή λογικό ένας άνθρωπος που έχει κάνει 67 μαθήματα (θεωρίες+εργαστήρια) πάνω στην μελέτη και κατασκευή κτιρίων ΜΟΝΟ και ακολούθως εξειδικεύεται και σε κάποιο τομέα με μεταπτυχιακό να μην μπορεί αυτόνομα να μελετήσει μια συνήθη ιδιωτική κατασκευή?

Στο κάτω κάτω οι πολεοδομίες εχουν και ελεγκτές και αν είμαστε τόσο κακοί στη δουλειά μας όπως νομίζετε ας μην μας δώσουν άδεια ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

@fraar

 

Αντιγράφω από εδώ: http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=1213

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ

 

Οι πτυχιούχοι Μηχανικοί του Τμήματος Ηλεκτρολογίας, καθώς και του Τμήματος Ενεργειακής Τεχνολογίας με ηλεκτρολογική κατεύθυνση, της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

 

Οι πτυχιούχοι δραστηριοποιούνται ΑΥΤΟΝΟΜΑ και σύμφωνα με τα ανωτέρω, στη μελέτη, ανάλυση, σχεδιασμό, επίβλεψη λειτουργίας, συντήρησης και κατασκευής έργων και εργασιών που εμπίπτουν στο γνωστικό πεδίο του Πτυχιούχου Ηλεκτρολόγου Μηχανικού απόφοιτου Τ.Ε.Ι.:

 

 

Στη μελέτη, επίβλεψη μελέτης, εγκατάσταση, κατασκευή, επίβλεψη κατασκευής, επίβλεψη λειτουργίας και συντήρηση ηλεκτρικών εγκαταστάσεων ΟΛΩΝ των ειδικοτήτων και κατηγοριών, καθώς και κινητήριων μηχανών.

 

 

Στη μελέτη, επίβλεψη μελέτης, εγκατάσταση, κατασκευή, επίβλεψη κατασκευής, επίβλεψη λειτουργίας και συντήρηση ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ και ηλεκτρικών εγκαταστάσεων κτιρίων, δικτύων, βιομηχανικών μονάδων, καθώς και συνεργείων.

 

Στη μελέτη, επίβλεψη μελέτης, εγκατάσταση, κατασκευή, επίβλεψη κατασκευής, επίβλεψη λειτουργίας και συντήρηση δικτύων επικοινωνίας και συστημάτων πληροφορικής.

 

Στη μελέτη, επίβλεψη και εγκατάσταση ψηφιακών, ηλεκτρονικών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων, καθώς και συλλογή, επεξεργασία δεδομένων και σημάτων.

 

 

Στη μελέτη, επίβλεψη μελέτης, εγκατάσταση, κατασκευή, επίβλεψη κατασκευής, επίβλεψη λειτουργίας και συντήρηση πάσης φύσεως εγκαταστάσεων παραγωγής, εξοικονόμησης ηλεκτρικής ενέργειας, με χρήση μιας ή περισσότερων μορφών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Α.Π.Ε) και εφαρμογών τους στον Κτιριακό, Αγροτικό και Βιομηχανικό τομέα, καθώς και εγκαταστάσεις Συμπαραγωγής.

 

Στη μελέτη, επίβλεψη μελέτης επί της ενεργειακής συμπεριφοράς κτιρίων, καθώς και στην ενεργειακή βαθμονόμηση και πιστοποίηση κτιρίων σύμφωνα και με τις Οδηγίες της Ε.Ε.

 

Στη μελέτη, επίβλεψη μελέτης, καθώς και εγκατάσταση συστημάτων ελέγχου και αυτοματοποίησης, καθώς και περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων από την εγκατάσταση και λειτουργία έργων και εργασιών των δραστηριοτήτων τους.

 

Στη μελέτη, επίβλεψη μελέτης, εγκατάσταση, κατασκευή, επίβλεψη κατασκευής, επίβλεψη λειτουργίας και συντήρηση εγκαταστάσεων υγρών και αερίων καυσίμων

 

Έχει ακόμα καμιά δεκαριά αλλά αντέγραψα αυτά που μου έκαναν εντύπωση.

Μήπως έχουν βγει καινούργια ή δεν βλέπω κάτι; Γιατί αν είναι έτσι όπως τα γράφει μια χαρά δικαιώματα δείχνουν και καθόλου τα μισά από τους διπλωματούχους.

 

 

Είναι πιο αξιοκρατικό φαντάζομαι να σε αναβαθμίζουν με νόμους. Από ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ, ΤΕΙ διαφόρων ετών σπουδών να καταλήγουμε στα ΑΕΙ. Φαντάζομαι θα συμφωνείς ότι αξιοκρατικό είναι να μην διαχωρίζονται αυτοί οι απόφοιτοι και όλοι είναι σαν να σπούδασαν σε Α.Ε.Ι και να γράφονται στο ΤΕΕ. Ούτε φαντάζομαι να έχει σημασία πως παλαιότερα αλλά και φέτος με την κατάργηση της βάσης του 10 έχεις την δυνατότητα να σπουδάσεις σε ένα τει αρκεί να γράψεις το όνομα σου σωστά. Οι αριστούχοι των πανελληνίων προφανώς είναι μεγάλα κορόιδα που προτιμούν τα πολυτεχνεία και στην συνέχεια ξοδεύουν πέντε δύσκολα χρόνια να αποφοιτήσουν. Με συγχωρείτε αλλά έτσι είναι. Όποιος νομίζει πως μπορεί να γίνει μηχανικός και να γραφτεί στο ΤΕΕ τα πολυτεχνεία είναι για όλους ανοιχτά αλλά έχει ένα τίμημα να το κάνεις, οι θέσεις δεν μοιράζονται με κλήρωση ούτε πηγαίνουν κληρονομικά.

 

Όσο για τους απόφοιτους εξωτερικού κτλ αφού γράφονται αυτοί στο ΤΕΕ ας γράψουμε τους πάντες. Το ίδιο συμβαίνει για παράδειγμα και στον δικηγορικό σύλλογο ή τον ιατρικό, αφού υπάρχουν οι απόφοιτοι των Βαλκανίων άνοιξαν τις πόρτες σε όλους και περιμένουν εγγραφές.

 

Δεν είναι όμως έτσι αγαπητοί φίλοι.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αγόρι μου δεν τα γράφεις ΟΛΑ; Γιατί; Τι φοβάσε;

Για να λυθούν μία μία οι παρεξηγήσεις.

1 Το παραπάνω δεν είναι το ΠΔ του ΣΑΤΕ αλλά του Πανάρετου. Το ΠΔ του ΣΑΤΕ είναι πιο σωστό και καλύτερα διατυπωμένο.

2 Ξέχασες αγαπητέ το πιο βασικό. Το βασικότερο ΟΛΩΝ δηλαδή.

Αντιγράφω από το link που εσύ έδωσες:

 

2.1 Οι πτυχιούχοι των ανωτέρω Τμημάτων μετά την απόκτηση της σχετικής αδείας άσκησης επαγγέλματος, δύνανται να δραστηριοποιούνται στα ανωτέρω αναλαμβάνοντας έργα στα ανωτέρω πεδία που αντιστοιχούν στο πρώτο Επίπεδο Τεχνικής Ευθύνης και το οποίο περιλαμβάνει συνήθη έργα.

 

......

 

β. τα 3 Επίπεδα Τεχνικής Ευθύνης που αντιστοιχούν σε συνήθη έργα, προωθημένα έργα και εξειδικευμένα έργα καθώς και οι προϋποθέσεις και η διαδικασία εξέλιξης από το ένα επίπεδο στο άλλο, με βάση τις πιστοποιημένες γνώσεις, εμπειρία ή/και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Σπουδών, εξειδίκευση ή/και Διδακτορικό Δίπλωμα.

 

 

 

Αυτά τα κόλπα με το κόψε ράψε να τα δοκιμάσεις αλλού. Καμία εξίσωση, καμία ισοπέδωση. Ξεκινάνε οι Μηχανικοί ΤΕ από τα συνήθη έργα και με εμπειρία ή με επιπλέον πτυχία θα ανεβαίνουν κατηγορίες σε αντίθεση με τον Μηχανικό ΠΕ που από τη στιγμή κτήσης διπλώματος μπορεί να υπογράψει πυρηνικό εργοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

Το βρίσκεται δηλαδή λογικό ένας άνθρωπος που έχει κάνει 67 μαθήματα (θεωρίες+εργαστήρια) πάνω στην μελέτη και κατασκευή κτιρίων ΜΟΝΟ και ακολούθως εξειδικεύεται και σε κάποιο τομέα με μεταπτυχιακό να μην μπορεί αυτόνομα να μελετήσει μια συνήθη ιδιωτική κατασκευή?

Στο κάτω κάτω οι πολεοδομίες εχουν και ελεγκτές και αν είμαστε τόσο κακοί στη δουλειά μας όπως νομίζετε ας μην μας δώσουν άδεια ποτέ.

 

Μόνο που ξεχνάτε ότι σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο των ΤΕΙ οι απόφοιτοί τους θα ήταν στελέχη εφαρμογών. Πράγμα που σημαίνει ότι είτε με 67 είτε με 167 μαθήματα δεν έχουν το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο για εκπόνηση μελέτης. Για το λόγο αυτό άλλωστε η πολιτεία δεν χορηγεί σε απόφοιτους ΤΕΙ μελετητικά πτυχία δημοσίων έργων, ενώ αντίθετα τους δίνει εργοληπτικά.

Τώρα πως από εκεί φτάσαμε στη σημερινή ερμαφρόδιτη κατάσταση όπου ο καθένας είναι ότι δηλώσει είναι άλλη ιστορία.

 

Και για να μη μιλάμε μόνο για τα πολυτεχνεία, πώς κρίνεις την άποψη που άκουσα από απόφοιτο ΤΕΙ λογιστικής ότι "τα ίδια μαθήματα με τα πανεπιστήμια κάνουμε, γιατί να μην έχω τα ίδια επαγγ. δικαιώματα με τους οικονομολόγους;"

Link to comment
Share on other sites

εγω ειμαι υπερ αυστηρων εξετασεων απο το ΤΕΕ για τους ΠΑΝΤΕΣ.....γραπτες και ανα κατηγορια.....

 

πχ λιμενικα - τουνελ κτλ αποσα λεγονται οι ΤΕΙ δεν μπορουν...

 

ας γραφουν εξετασεις να παρουν ΟΛΑ τα δικαιωματα στα δομικα....

 

απο την αλλη αν γινει αυτο θαλλαξουνε τον κυκλο σπουδω τους και θα χωσουν και αλλα μαθηματα...

 

δεν γμτ.....

 

 

εξετασεις για ΟΛΟΥΣ και σε ΟΛΑ.....

 

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΤΙς ΑΥΛΟΠΟΡΤΕς ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ.....

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.