Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Παρόδια στοά και δυνατότητα στάθμευσης


johnskop

Recommended Posts

αδελφέ πάρε τοπογραφικό που να φαίνεται ότι η στοά ανήκει στον νομέα και κάτοχο του οικοπέδου.

 

πήγαινε τροχαία και τελείωσες. Εννοείται δεν θα πεις για χρήσεις και τα συναφή.

Είναι ιδιωτικό ? Ναι. Άντε γεια τότε.

 

 

Και για να μην μπερδεύεστε.

άλλο χρήση - άλλο νομή και κατοχή και άλλο αστυνόμευση.

 

Η Αστυνομία Πόλεων και η τροχαία δεν έχουν δικαιοδοσία σε ιδιωτικό χώρο. μόνο κατόπιν καταγγελίας.

Tελοc

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 29
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ο δήμος όταν ανακατασκευάζει τα πεζοδρόμια συνεχίζει και εντός της στοάς.

 

Χρεώνει όμως το κόστος ανακατασκευής στους παρόδιους ιδιοκτήτες

Link to comment
Share on other sites

Πριν πάει ο άνθρωπος με σχέδια στο τμήμα ας ρωτήσει πρώτα κανένα δικηγόρο. Ο περιορισμός της επέμβασης των αστυνομικών στις στοές μου φαίνεται τραβηγμένος. Αν ισχύει είναι ένα παραθυράκι του νόμου που οι εκάστοτε διαδηλωτές κακώς δε χρησιμοποιούν - σε βαράνε, χώνεσαι και σώνεσαι. Εκτός αν δεν κατάλαβα το σκεπτικό.

Link to comment
Share on other sites

Χρεώνει όμως το κόστος ανακατασκευής στους παρόδιους ιδιοκτήτες

 

αυτό ισχύει και για τα "απλά" πεζοδρόμια, τα εκτός στοών...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γιατί προβλέπω ότι θα το γυρίσει το παραμύθι ο διοικητής? Πιστεύω ότι η πρότασή του έγινε για να ξεφορτωθεί τον πολίτη που πήγε να σβήσει την κλήση. Άλλωστε τώρα τον στηρίζει και ο καινούργιος υπουργός :)

Link to comment
Share on other sites

Συναδελφοι, την κληση την πληρωσα γιατι προφανως δεν μπορουσα να ψαχνω τοπογραφικα και να ερχομαι σε αντιδικια με καποιον που δεν ξερει απο τετοια...

Θα μιλησω και με μια ξαδελφη δικηγορο οταν βρω λιγο χρονο και αν εχω κατι νεωτερο θα σας πω.

Παντως πιστευω οτι τελικα δεν υπηρχε δικαιοδοσια της τροχαιας. Αν καποιος επρεπε να επεμβει αυτη ειναι η αστυνομια για καταληψη χωρου κινησης πεζων και παρακωλυση των μετακινησεων (κατι τετοιο). Επειδη αυτο θα ηταν χειροτερο για μενα, λες παλι καλα, πληρωνεις και την αλλη φορα προσεχεις περισσοτερο...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Ξεθάβω αυτό το θέμα , γιατί ξανατέθηκε σε άλλο φόρουμ και δεν δόθηκε απάντηση , όπως δεν δόθηκε και εδώ και περιμένω από τον νομικό της παρέας να μας το εξηγήσει .

 

Η ουσία , είναι ότι ο νομοθέτης του 50 που επέβαλλε την παρόδια στοά , το έκανε γιά να φαρδύνει τα πεζοδρόμια και τότε δεν τον απασχολούσαν θέματα στάθμευσης .

Σήμερα οι τότε ιδέες έχουν ξεπεραστεί από την πραγματικότητα και τελικά υπάρχουν προβλήματα .

 

Προφανώς θεωρείται πεζοδρόμιο , οπότε το παρκάρισμα είναι παράνομο και έτσι το ελέγχει η τροχαία . Από την άλλη είναι ιδιωτικός χώρος και αν παρκάρει ο ιδιοκτήτης τι γίνεται ?

Ο ξένος που παρκάρει έχει να διαλέξει ανάμεσα στα αδικήματα που έγραφησαν πιό πάνω.

 

Ας δούμε τελικά , τι ισχύει νομικά , ώστε να το ξεκαθαρίσουμε .

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Ράμπα που κατεβαίνει σε υπόγειο γκαράζ πρέπει να ξεκινάει από εκεί που τελειώνει το πλάτος της παρόδιας στοάς και αρχίζει η όψη του ισογείου ή μπορεί να αρχίζει από τον δρόμο;

Στη δεύτερη περίπτωση απλά δεν μπορώ να φανταστώ οτι κάποιος που περπατάει ξαφνικά βρίσκει μπροστά του μια ράμπα γκαράζ. Δηλ κάτι σαν αδιέξοδο, που απαγορεύεται από τον κτιριοδομικό αλλά και τον ΝΟΚ όπου

Αρθρο 22

Παρ2. Η κατασκευή της ακολουθεί τις παρακάτω προδιαγραφές :
α) Το δάπεδό της να είναι συνεχόμενο με το δάπεδο του πεζοδρομίου

και

Αρθρο 2

Παρ 59. Πεζόδρομοι είναι οι διαμορφωμένοι υπαίθριοι κοινόχρηστοι ελεύθεροι χώροι, που εξυπηρετούν τη συνεχή, ασφαλή και χωρίς εμπόδια κυκλοφορία των πεζών, των ΑΜΕΑ και των εμποδιζόμενων ατόμων. Σε αυτούς απαγορεύεται η στάθμευση και επιτρέπεται να κυκλοφορούν μόνο τα οχήματα που κινούνται προς και από εισόδους εξόδους χώρων στάθμευσης των παρόδιων χρήσεων.

 

Αν γίνεται κάποια απάντηση. 

Link to comment
Share on other sites

Ούτως ή άλλως, απαιτείται προσαρμογή του πεζοδρομίου (απότμηση) για την πρόσβαση των οχημάτων. Αν εφαρμοστεί η παρ. 2γ, δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί όλα να γίνουν συμφωνα με τις προδιαγραφές.

συμπλ.

Θα πρέπει να φροντίσεις για την παροχέτευση των ομβρίων (και όχι μόνο) λόγω αυξημενης επιφάνειας υποδοχής τους.

Edited by tetris
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Οι δεκαετίες περνάνε, αλλά το πολεοδομικό παρατράγουδο "παρόδια στοά" καλά κρατεί.. Τραπεζοκαθίσματα τα σουβλατζίδικα, καγκελοκλειδώματα γιά άστεγους και πρεζάκια, μόνο αν είσαι άχτιστος ο νόμος θα σου εξαντλήσει την αυστηρότητα και θα σε βάζει να φτιάξεις τη στοά για να σου δώσει περιτοίχιση ! (μέχρι πριν μερικά χρόνια, τα υπαίθρια πάρκινγκ έπρεπε να οπισθοχωρούν με το συρματόπλεγμα πίσω απ τη γραμμή, μετά .. ευτυχώς.. άλλαξε ο υπάλληλος) Αλλά η μεγαλύτερη πλάκα είναι η απότμηση, εντελώς άγνωστο ποιός εγκέφαλος την έκρινε απαραίτητη, αλλά είναι κανονική ρυμοτόμηση !! χωρίς απαλλοτρίωση !!  δυσκολεύει εξαιρετικά τα μικρά οικόπεδα !!  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.