Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Συνένωση - Ανταλλαγή Τμημάτων Εντός Σχεδίου


Recommended Posts

Είμαι πολιτικός μηχανικός, νέο μέλος εδώ και ζητώ τη βοήθεια εμπειροτέρων συναδέλφων.

Σε Περιοχή με αρτιότητα 400 τ.μ. και παρέκκλιση 250 τ.μ. έχω οικόπεδο Α=125 τ.μ. οικοδομήσιμο με το άρθρο 25.

Δεξιά αυτού υπάρχουν στη σειρά δύο οικόπεδα Β=125 τ.μ. και Γ=160 τ.μ. ομοίως οικοδομήσιμα με το άρθρο 25.

Τα Α,Β,Γ έχουν πρόσωπο σε κεντρικό δρόμο ενώ το Γ βλέπει και σε κάθετο πεζόδρομο πλ 2,5 μ.

Αριστερά από το Α υπάρχει οικόπεδο Δ=600 τ.μ.

Πίσω από τα Α,Β,Γ υπάρχει οικόπεδο Ε= 280 τ.μ. άρτιο κατά παρέκκλιση που βλέπει μονό στον πλαινο πεζόδρομο που βλέπει και το Γ.

Ρωτώ τα εξής:

1) Εάν αγοράσω τα Β,Γ, μπορω να τα εννώσω με το Α ώστε να έχω Α+Β+Γ=410 τ.μ. άρτιο κατά κανόνα;

2) η ένωση θα είναι υποχρεωτική η μπορω και να τα διατηρησω ανεξάρτητα;

3) Μπορω να αγοράσω από το Δ μερος του οικοπέδου π.χ. 150 τ.μ ώστε να μην υπάρχει πολεοδομικό πρόβλημα με το κτίσμα που βρισκεται στο Δ και να το ενώσω με τα Α+Β+Γ, κι αν ναι με ποια διαδικασία;

Μήπως αν αρχικά ενώσω τα Α και Β μόνο και κρατήσω το Γ ανεξάρτητο, (Α+Β=250) μπορω να πάρω τα 150 από το Δ με το αιτιολογικό της απόκτησης της κατά κανόνα αρτιότητας.

4) εάν γινει η ένωση Α+Β+Γ προκύπτει στενόμακρο οικόπεδο με σχετικά μικρό βάθος. Μπορεί να γίνει στη συνέχεια ανταλλαγή με το Ε ώστε αυτό να αποκτήσει πρόσωπο και στον δρόμο που το επιθυμεί (δίνοντας του εγώ τμήμα του Γ) κι εγώ να αποκτήσω περισσότερο βάθος παίρνοντας του τμήμα από το πλάτος του που δεν το χρειάζεται;

 

Παρατήρηση: Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στο κείμενο των δημοσιεύσεων όσο και σ' αυτό των τίτλων.

 

Παρατήρηση: Τα θέματα πρέπει να αναρτώνται στην σωστή θεματική κατηγορία.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, achille.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 48
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic