Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αρτιότητα οικοπέδου εντός οριοθετημένου οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων


Recommended Posts

καλησπέρα είμαι νέοσ μηχανικός απο τει και ανέλαβα ένα τοπογραφικο για μεταβίβαση στο χωριό μου . Έχω ενα οικόπεδο εντός οικισμού 220μ2 .Βάση του πδ85 δεν είναι άρτιο. Το συγκεκριμένο σπίτι με το οικόπεδο του είναι σε αυτη την κατάσταση απο το 1905 υπαρχει περίπτωση να ειναι άρτιο με έναν παλαιότερο νομο? ευχαριστώ.

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε memspy

καλώς όρισες στο φόρουμ

με λίγο ψάξιμο θα βρείς πολλά για το ερώτημά σου

γιά αρχή

έλεγξε τι ισχύει για το προυφιστάμενα του διατάγματος οικόπεδα του χωριού σου

και δες στο φόρουμ πως αποδεικνύεται ο χρόνος δημιουργίας του

τα ξαναλέμε

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα είμαι νέοσ μηχανικός απο τει και ανέλαβα ένα τοπογραφικο για μεταβίβαση στο χωριό μου . Έχω ενα οικόπεδο εντός οικισμού 220μ2 .Βάση του πδ85 δεν είναι άρτιο. Το συγκεκριμένο σπίτι με το οικόπεδο του είναι σε αυτη την κατάσταση απο το 1905 υπαρχει περίπτωση να ειναι άρτιο με έναν παλαιότερο νομο? ευχαριστώ.

 

Σε οικισμούς κάτω των 2000 άρτια κατά παρέκκλιση θεωρούνται όσα προϋπάρχουν την ημέρα δημοσίευσης του ΦΕΚ των οικισμών των 2000 κατοίκων δηλαδή τα πρίν το 1985. Οπότε είσαι άρτιος κατά παρέκκλιση.

 

 

Παρατήρηση: Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στο κείμενο των δημοσιεύσεων όσο και σ' αυτό των τίτλων.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, GRTOPO

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Κι εγώ συμφωνώ με τον parist43. Πρέπει επίσης να έχεις και πρόσωπο σε δρόμο πλάτους 4.00 μ (ή όσο απαιτείται στον συγκεκριμένο οικισμό).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

πρόσωπο 12 μ. απαιτείται μόνο σε όσα οικόπεδα δημιουργούνται από κατάτμηση μέτα την εφαρμογή του ΠΔ του '85;

 

με τις νέες ρυθμίσεις, ΟΛΑ τα οικόπεδα κάτω των 500 τμ θα πρέπει να έχουν πρόσωπο 10μ ;