Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!


Adavis

Recommended Posts

Το να πληρώνουμε και τα χρήματά μας να πιάνουν τόπο αξίζει. Πώς να πειστούμε βέβαια όταν έπρεπε να οργανώσουμε Ολυμπιακούς Αγώνες για να φτιάξουμε αεροδρόμιο, μερικά χιλιόμετρα μετρό και 20 χλμ. Ευρωπαϊκού δρόμου κι όλα αυτά δεν είναι και δικά μας ! Πόσοι άνθρωποι πρέπει ακόμα να σκοτωθούν ή να μείνουν ανάπηροι για να κατασκευασθούν επιτέλους δρόμοι με προδιαγραφές. Και οι αστικοί δρόμοι που είναι γεμάτοι λακούβες και πλημμυρίζουν με το πρώτο ψιόβροχο ; Αλλά πήγε ποτέ φυλακή κάποιος Υπουργός Δημοσίων Έργων ή εργολάβος ή επιβλέπων για τα τόσα χάλια ; 2011 και χειρότερα από το Μπαγκλαντές και την Καμπούλ.

Βέβαια άμα κυκλοφορεί κι ο αντιπρόεδρος πώς να μην χαλάνε οι δρόμοι ;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Tα τέλη κυκλοφορίας για ποιον λόγο τα πληρώνω ;

2. Yπερκοστολογήσεις ;

Mη εφαρμογή μελέτης ( πάχος υπόβασης , βάσης , ασφαλτοτάπητα ).

Και στις επιμετρήσεις παρουσιάζεται ότι έχουν γίνει και υπερβάσεις !!!

@jkar , εκ των έσω , για να είμαι ειλικρινής , ξέρω και έχω δει για επαρχιακό δίκτυο.

Π.χ. πάχος ασφαλτοτάπητα στη μελέτη 5cm ,

στην πράξη το πολύ 3 με 3,5 cm και πιστοποίηση για 5cm.

To κλέψιμο μεγαλώνει για τη βάση και την υπόβαση καθώς είναι δυσκολότερο να ελεχθούν.

Δέχομαι ότι η ποιότητα της ασφάλτου είναι πολύ καλή στην Εγνατία.

Αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα και από την κύλιση του αυτοκινήτου. Αλλά στην ΠΑΘΕ , άστο.

Link to comment
Share on other sites

...Λαικιστική είναι και η θεωρία ότι "είναι απαράδεκτο να πληρώνουμε ενώ δεν έχει φτιαχτεί ο δρόμος"...

 

Η "θεωρία" δεν είναι λαϊκίστικη, είναι παράλογο να πληρώνουν την κατασκευή του δρόμου αυτοί που δεν θα τον χρησιμοποιήσουν. Εφόσον αποφασίσουμε να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή με "άδικο" τρόπο, η "αδικία" πρέπει να μοιραστεί σε όλους τους Έλληνες και όχι μόνο σε αυτούς που η ανάγκη θα τους φέρει να περάσουν από εκεί...

 

Τέλος, να σημειώσω ότι η άρνηση πληρωμής διοδίων δεν είναι πλέον μία προσωπική παραξενιά ορισμένων, αλλά έχει πάρει διαστάσεις κινήματος βασισμένου στην ιδεολογία της ανυπακοής, προς την οποία λοξοκοιτούν πολλοί συνάδελφοι σε παραδιπλανό νήμα (υπό τον μανδύα την φόρο-αποφυγής)...

Link to comment
Share on other sites

.....είναι παράλογο να πληρώνουν την κατασκευή του δρόμου αυτοί που δεν θα τον χρησιμοποιήσουν....

δεν καταλαβαίνω, πώς μπορούμε να ξέρουμε εκ των προτέρων ποιοί θα χρησιμοποιήσουν ή όχι έναν κοινόχρηστο δρόμο ;

 

.....Εφόσον αποφασίσουμε να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή με "άδικο" τρόπο.....

γιατί είναι "άδικος" ο τρόπος με το ΣΔΙΤ ;

 

.....Τέλος, να σημειώσω ότι η άρνηση πληρωμής διοδίων δεν είναι πλέον μία προσωπική παραξενιά ορισμένων, αλλά έχει πάρει διαστάσεις κινήματος βασισμένου στην ιδεολογία της ανυπακοής......

το μέγα πλήθος και πάθος έχει σημασία στο ποδόσφαιρο, στα θέατρα και στον επιτάφιο, όχι σε λογική ανάλυση.

Στην Δημοκρατία, το τι θα κάνουμε το αποφασίζουμε με καταμέτρηση ψήφων, με συγκεκριμένες προαποφασισμένες διαδικασίες και όχι δια βοής ντουντούκας πάνω σε τρακτέρ.

Εάν εξηγήσεις την θεωρία και τίς συνέπειες της "ιδεολογίας της ανυπακοής" στο πλήθος των διοδίων, δεν θα μείνουν ούτε 5 από τους ιδιοκτήτες τζίπ Mercedes που είδα στην TV να σπρώχνουν επαναστατικά την μπάρα.

@spy1551

βρε συ, μιλάγαμε για τα συγκεκριμένα ΣΔΙΤ, για τα δημόσια έργα γενικά τα ξέρουμε και είναι και άλλη κουβέντα τεράστια ποιός και τι φταίει.

Για αυτά εδώ, εγώ είπα τί ξέρω, εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω ; αυτό ρωτάω.

 

 

Πολλοί μιλάτε για τέλη κυκλοφορίας, διόδια κλπ , συγκεκριμένα νούμερα θα κοιτάξει κανένας σας ; πώς έχετε φτιάξει άποψη χωρίς να έχετε, έστω στο περίπου, μιά αίσθηση, των αριθμών για τους οποίους μιλάτε ; τα ξαναλέω τα νούμερα υπάρχουν μερικά κλικ μακριά σας στο Net. Ψάξτε έσοδα ΤΕΟ, τέλη κυκλοφορίας κλπ

Link to comment
Share on other sites

γιατί είναι "άδικος" ο τρόπος με το ΣΔΙΤ ;

 

Εκτιμώ πως η αναφορά του συναδέλφου αφορά τις συγκεκριμένες συμβάσεις και όχι γενικά τα ΣΔΙΤ.

 

 

Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτους του όρους των συγκεκριμένων συμβάσεων κια κυριώς την πληρωμή διοδίων στους αναδόχους πριν την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων. Δεν είναι αναπτυξιακό ένα έργο με τέτοιες τιμές αλλά κερδοσκοπικό.

Link to comment
Share on other sites

.....Τέλος, να σημειώσω ότι η άρνηση πληρωμής διοδίων δεν είναι πλέον μία προσωπική παραξενιά ορισμένων, αλλά έχει πάρει διαστάσεις κινήματος βασισμένου στην ιδεολογία της ανυπακοής......
Όχι της ανυπακοής. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και από πάνω να έχεις και διόδια.

Στην Ελβετία ή στην Γερμανία που οι δρόμοι είναι δρόμοι και όχι καρόδρομοι γιατί δεν έχει διόδια.

Και παρόλο αυτά κάθε χρόνο είναι τα συνεργεία έξω και κάνουν επισκευές. Με την λογική των διοδίων αλλά Ελλαδιστάν θα έπρεπε αν υπήρχαν διόδια να πλήρωνες 10ρικο και χιλιόμετρο !!!

Τα διόδια είναι μεγάλη απάτη και πρέπει να φύγουν. Απλά πράματα.

Link to comment
Share on other sites

Λαικιστική είναι και η θεωρία ότι "είναι απαράδεκτο να πληρώνουμε ενώ δεν έχει φτιαχτεί ο δρόμος", λες και έχει η χώρα τη δυνατότητα να φτιάξει δρόμους διαφορετικά.

 

Ό,τι και να λέμε τώρα, πήραν την κατάσταση στα χέρια τους ορισμένοι πολίτες όπως βλέπεις. Και για αυτό μάλιστα ακούστηκε επιτέλους φωνή από τους "αρμόδιους" ότι θα επανεξεταστεί και το ύψος των διοδίων τελών αλλά και οι συμβάσεις (πριν 2-3 μέρες το άκουσα δε θυμάμαι από ποιόν κυβερνητικό). Το "δίκαιο" και το "σωστό" είναι πολύ σχετικό. Θυμηθείτε (ή μάθετε όσοι δεν το είχατε ακούσει) πως ξεκίνησε όλη αυτή η ιστορία της "ανυπακοής": από ξένους οδηγούς (Γερμανούς, Γάλλους κλπ.) πριν 3 και κάτι χρόνια (μπορεί και παραπάνω) οι οποίοι αρνούντο να πληρώσουν στην Πατρών-Κορίνθου γιατί ο δρόμος δεν πληρεί της προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου. Και αυτοί ανεγκέφαλοι και ασυνείδητοι είναι; (Αφού έγιναν τα "προτυπά" μας πλέον!). Όχι. Απλά είναι πιο "διαβασμένοι", πιό συνειδητοποιημένοι, λιγότερο "ραγιάδες" και έχουν προφανώς μεγαλύτερη δυσανεξία στο κουτόχορτο από τους Έλληνες...

Link to comment
Share on other sites

..... Δεν είναι αναπτυξιακό ένα έργο με τέτοιες τιμές αλλά κερδοσκοπικό.

Δηλαδή, ποιό είναι το κόστος, πάνω από το οποίο ένα αναπτυξιακό έργο χαρακτηρίζεται κερδοσκοπικό ;

και τι ακριβώς σημαίνει κερδοσκοπικό έργο ;

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελβετία ή στην Γερμανία που οι δρόμοι είναι δρόμοι και όχι καρόδρομοι γιατί δεν έχει διόδια.

 

Επειδή βαρέθηκα αυτήν την καραμέλα περί Γερμανίας και Ελβετίας και της έλλειψης διοδίων έχω να πω το εξής:

Ευρώπη είναι και η Ιταλία, και η Γαλλία, και η Ισπανία, και η Πορτογαλία, και άλλες χώρες. ΟΚ, Γερμανία και Αγγλία δεν έχουν καθόλου διόδια (με 1-2 εξαιρέσεις στην Αγγλία). ΟΚ, η Ελβετία έχει διόδια και είναι 1 λεπτό του ευρώ το χρόνο. Αλλά όποιος έχει ταξιδέψει, οδικώς, σε Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και άλλου ξέρει ότι διόδια υπάρχουν και μάλιστα ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ από την Ελλάδα. Στην Γαλλία για μια απόσταση μισή από το Θεσ/νίκη-Αθήνα, τα διόδια είναι 28 ευρώ.

 

Τώρα, όσον αφορά την μη επιβολή διοδίων στα τμήματα αυτοκινητοδρόμων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμα, με βρίσκεται απόλυτα σύμφωνο.

Από την άλλη, στην Εγνατία πρέπει να μπουν διόδια. Αφενός και πρωτίστως γιατί ο αυτοκινητόδρομος είναι στο όριο που εάν δεν ξεκινήσει η συντήρηση του θα καταντήσει σαν τυπικός ελληνικός δρόμος και αφετέρου γιατί πρέπει και οι γείτονές μας (Βούλγαροι, Τούρκοι, κλπ) που τον χρησιμοποιούν να συμβάλουν και αυτοί.

Να σας πω μόνο πως ο πατέρας μου λεει χαρακτηριστικά: «Για να πάμε στα Γιάννενα παλιά κάναμε 5 ώρες, ενώ τώρα μέσα σε 1.5 ώρα έφτασες. Να πληρώσω όσο θέλουν!»

Link to comment
Share on other sites

«Για να πάμε στα Γιάννενα παλιά κάναμε 5 ώρες, ενώ τώρα μέσα σε 1.5 ώρα έφτασες. Να πληρώσω όσο θέλουν!»

 

ΟΚ, η Ελβετία έχει διόδια και είναι 1 λεπτό του ευρώ το χρόνο.

 

Δεν έχει διόδια η Ελβετία.

 

Συγνώμη, επειδή μέχρι και έτη 1990 ήμασταν τριτοκοσμικοί στις υποδομές (και γενικά είμαστε τριτοκοσμικοί και απορώ ειελικρινά πως δεν μας έχουν πετάξει ακόμη έξω από την Ευρώπη) και εν έτη 2000 ανακαλύψαμε την Εγνατία πρέπει να τους ευχαριστήσουμε και από πάνω?

Η Γερμανία και οι άλλες χώρες έχουν αυτοκινητόδρομους από το 1960 !!! Και η Γερμανία καταστράφηκε και ολοσχερώς από τον πόλεμο !!!

 

Δηλαδή επειδή είμαστε τσοπάνοι πρέπει να εξακολουθήσουμε να είμαστε τσοπάνοι ???

Να γίνει όπως στην Ευρώπη. Στην Ελβετία για παράδειγμα μόλις μπεις στην χώρα πληρώνεις ανάλογα πόσο καιρό θα μείνεις τα γνωστά Vignette (το ίδιο ισχύει και στην Αυστρία).

Τι διόδια και ηλιθιότητες είναι αυτά τα καραγκιοζλίκια ???

Από την στιγμή που πληρώνει φόρο ο Έλληνας και τέλη κυκλοφορίας τα διόδια είναι αλητεία και απάτη.

Και επειδή ήμασταν τσοπάνοι και ανακαλύψαμε στα τέλη του 2000 τους αυτοκινητόδρομους θα τους πούμε και από πάνω ευχαριστώ !!!

Εν έτη 2000 κάναμε μια Εγνατία και δεν μιλάω για τα Τέμπη και τις λάθος χαράξεις (Βλέπε Καβάλα).

Δηλαδή πόσο τσοπάνοι μπορεί να είμαστε ???

ΠΟΣΟ ???

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.