Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!


Adavis

Recommended Posts

Το θέμα είναι εάν δικαιούται ένας πολίτης, θεωρόντας την χρέωση για ένα μέσο (ΜΜΜ, διόδια κ.τ.λ.) υψηλή, να μην πληρώσει.

 

Δηλαδή εγώ λέω ότι το ποσό των διοδίων Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι υπερβολικό και δεν θέλω να το πληρώσω. Μπορώ να το κάνω?

 

Θεωρώ πάλι το εισητήριο στα ΜΜΜ ότι πρέπει να μείνει στο 1 ευρώ. Μπορώ να μην πληρώνω πλέον ?

 

Ποιος όμως βάζει το όριο τι είναι υπερβολικό και τι δεν είναι ?

 

Και αν το δούμε και από την άλλη πλευρά. Το κράτος διαρκώς ισχυρίζεται ότι πρέπει να γίνουν αυξήσεις γιατί δεν υπάρχουν χρήματα. Μέχρι πότε μπορεί να ζητάει αυξήσεις ? Ποιος του βάζει όρια για τις αυήσεις αυτές και ποιος το ελέγχει ? Μπορεί σε ένα χρόνο το εισιτήριο να πάει στα 2 ευρώ.

 

Ρε συ tpanag μην το σκίζεις το θέμα!! 450Ε τον μήνα και δίνει 100 τον μήνα για μεταφορές!! Από που προκύπτει αυτό ρε φίλε?! Πόσο κάνει η κάρτα η μηνιαία απεριορίστων διαδρομών?! 100 Ε ? 45 Ε κάνει. Και τέλος πάντων τα μέσα μεταφοράς έχουν ένα ελάχιστο κόστος λειτουργίας. Δεν μπορεί να πηγαίνει τσάμπα ο άλλος.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Ανατίναξη των διοδίων.

2. Την συμφωνία μεταξύ κράτους-εταιρείας για να δούμε την λεγόμενη απόσβεση.

3. Μυνήσεις στην εταιρία για τυχόν προβλήματα όπου υπέστη ζημιά το αυτοκίνητο.

4. Πρέπει να υπάρξει οργανισμός κρατικός που να ελέγχει την καταλληλότητα των δρόμων.

5. Ανατίναξη των διοδίων.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ tpanag μην το σκίζεις το θέμα!! 450Ε τον μήνα και δίνει 100 τον μήνα για μεταφορές!! Από που προκύπτει αυτό ρε φίλε?! Πόσο κάνει η κάρτα η μηνιαία απεριορίστων διαδρομών?! 100 Ε ? 45 Ε κάνει.

 

Πόσα παίρνει κάποιος με ημιαπασχόληση φίλε; Πολλά είπα μάλλον! Εϊναι λιγότερα από 450! Το 100Ε προκύπτει από τη μέση τιμή των εισητηρίων που χρειάζεται. 45Ε έχει η κάρτα για όλα τα μέσα; Ωραία και έτσι να είναι θεωρείς λογικό και αποδεκτό να δίνει κάποιος το 10% του μισθού του μόνο για να μετακινείται προς τη δουλειά του;

Link to comment
Share on other sites

Ναι το θεωρώ λογικό. Τα εισιτήρια κοστολογούνται με βάση τον μέσο μισθό και όχι τον ακράια ελάχιστο. Εάν έχουμε μέσο μισθό Μπαγκλαντές ,δεν φτιάχνουμε ΜΕΤΡΟ, δεν φτιάχνουμε τραίνα, ανεβαίνουμε όλοι σε έναν ελέφαντα και πάμε στη δουλειά μας.

 

Εσύ βγάζεις την τιμή του εισιτηρίου με βάση κάποιον που δουλεύει ημιαπασχόληση και το θεωρείς λογικό επιχείρημα ? Εάν κάποιος δεν τα βγάζει πέρα με τα 450Ε - τα 45 Ε ας μην πάρει αυτήν τη δουλειά και ας πάρει είτε ποδήλατο ( μια χαρά λύση) είτε να βρει δουλειά πιο κοντά στη γειτονιά του. Δεν είναι λογικό αυτό που λες. Τα ΜΜΜ έχουν ένα κόστος φίλε μου και πρέπει να έχουν ένα λογικό κόστος σε σχέση με τον μέσο ή ελάχιστο κανονικό μισθό.

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε χάσει την έννοια του μέτρου σαν χώρα .

Στα ΜΜΜ έχουμε απαράδεκτα φτηνά απλά εισιτήρια και απαράδεκτα ακριβές κάρτες .

 

Το απλό εισιτήριο έπρεπε να ξεκινάει από 2 ευρώ , ενώ η κάρτα έπρεπε να είναι κάτω από 30 η μηνιαία και γύρω στα 200 η ετήσια .

 

Γιά τα διόδια τα λέμε αργότερα πιο αναλυτικά .

Link to comment
Share on other sites

Ναι το θεωρώ λογικό. Τα εισιτήρια κοστολογούνται με βάση τον μέσο μισθό και όχι τον ακράια ελάχιστο. Εάν έχουμε μέσο μισθό Μπαγκλαντές ,δεν φτιάχνουμε ΜΕΤΡΟ, δεν φτιάχνουμε τραίνα, ανεβαίνουμε όλοι σε έναν ελέφαντα και πάμε στη δουλειά μας.

 

Ε θεώρησε ό,τι θες. Εγώ συνεχιζω να μη βλέπω καμία λογική σε αυτά. Ο "μέσος μισθός" στην Ελλάδα είναι ανάλογος του παραδείγματος που έφερα, οπότε ισχύει αυτό που λέω σε κάθε περίπτωση. Το πρόβλημα είναι ότι πρώτα φτιάχτηκαν μετρό, δρόμοι, τρένα κλπ. και μετά μια ωραία πρωία αποφάσισαν να ξεκινήσουν το κατέβασμα των μισθών με σκοπό να φτάσει στα "επίπεδα Μπαγκλαντές" που αναφέρεις επειδή διαπίστωσαν ότι χρεοκοπήσαμε. Ε δε γίνεται αυτό. Με βάση το κόστος διαβίωσης δεν θα έπρεπε να υφίσταται ούτε για πλάκα 3ψήφιος μηνιαίος μισθός και όχι μόνο υφίσταται, αλλά βάλθηκαν κιόλας να τον προσαρμόσουν στο κάτω όριο των 3 ψηφίων! Δεν είναι δυνατό να καλούμαι εγώ να μειώνω ξανά και ξανά π.χ. το μίσθωμα του καταστήματος ή της κατοικίας που εκμισθώνω με πρόφαση την "κρίση" τη στιγμή που η δόση του δανείου με το οποίο κατασκεύασα το ακίνητο μου, ανεβαίνει συνεχώς, ούτε γίνεται να δέχομαι συνεχώς μειώσεις στο μισθό ή την αμοιβή μου τη στιγμή που οι ίδιοι οι εργοδότες μου (ή πελάτες μου) νομίζουν ότι μπορούν να αυξάνουν το τίμημα της παροχής των υπηρεσιών τους ή των προϊόντων τους για να γίνουν όλο και πιο "εύρωστοι". Δεν προχωράει αυτό το μοντέλο. Ξυπνήστε και πάρτε το χαμπάρι...

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνήσω απολύτως με pappos και tpanag

 

είμαι από επαρχία και δεν πληρώνω συχνά διόδια

 

πρόσφατα έπαιξαν εκπομπές στην τηλεόραση για το κίνημα των διοδίων

πολλοί ισχυρίστηκαν ότι δρόμοι σαν την αττική οδό κατασκευάστηκαν με

πολύ χαμηλό ποσοστό ιδίων κεφαλαίων από τις κατασκευάστριες εταιρίες

αλλά τα κέρδη τους από την είσπραξη των διοδίων είναι πολλαπλάσια

 

δεν κατάλαβα καλά με το πρόσχημα της ανάπτυξης θα πληρώνω εγώ τον κάθε

Μπόμπολα να υπερπλουτίζει?

 

άμεση ανατίναξη των διοδίων

Link to comment
Share on other sites

Θέλουμε δρόμους η όχι ?.

Έχει απαντηθεί θετικά σε όλον τον πλανήτη. Το ότι μπαίνει σαν ερώτημα και μάλιστα σε forum μηχανικών κάτι λέει για την Ελληνική κοινωνία.

Ποιός θα τους πληρώσει ?

Αυτός που τα πληρώνει όλα, ο ιδιοκτήτης. Η ερώτηση «μπροστά» ή «με την ολοκλήρωση» είναι παιδαριώδης και παραπλανητική. Από την εποχή του Χαμουραμπί, πουθενά στον κόσμο και καμία δουλειά δεν την χρηματοδοτεί ο κατασκευαστής. Εάν βάλει αυτός τα λεφτά και πάλι ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει το κόστος δανεισμού. Στα ΣΔΙΤ δίνουμε την δουλειά στον κατασκευαστή που παίρνει συνεταίρο και αυτόν που θα μας δανείσει.

Οι μίζες στην ρημαδοχώρα είναι καθεστώς , αλλά είναι χειρότερα με τους ιδιώτες από ότι πριν με τα δημόσια έργα ?

Στα ΣΔΙΤ ο εργολάβος δεν μπορεί εύκολα να ρίξει τον συνεταίρο του την Τράπεζα, είναι μελετοκατασκευή με όλα μέσα, η Τράπεζα είναι από πάνω του συνέχεια (ιδιώτης γαρ), έχει συμφέρον για μικρότερο κόστος συντήρησης και τελικά το μεγαλύτερο κόστος κατασκευής σημαίνει μικρότερο μερίδιο της τράπεζας στα τελικά κέρδη. Ακόμα και εάν συνεννοηθούν οι δύο εναντίον του κράτους, μεγαλύτερο κόστος κατασκευής σημαίνει απώτερο χρόνο απόσβεσης κάτι όχι και τόσο ελκυστικό.

Έχω δημοσιεύσει συγκριτικά στοιχεία κόστους των αυτοκινητοδρόμων στην EU και τα τρέχοντα έργα δεν φαίνεται να διαφέρουν δραματικά από τον Ευρωπαϊκό κανόνα. Είναι το μόνο που δεν βγαίνει εύκολα και άμεσα από τις συμβάσεις και για αυτό, εάν έχει κάποιος συγκεκριμένα στοιχεία, σε αυτό τον τομέα θα τον ακούσω προσεκτικά.

Οι δρόμοι φέρνουν ανάπτυξη η όχι ?
Το ερώτημα έχει απαντηθεί θετικά σε όλον τον πλανήτη. Το ότι απαντάται αρνητικά και μαλιστα σε forum μηχανικών, πάλι κάτι λέει για την Ελληνική κοινωνία.

Οι λογικές δεν πληρώνω εισιτήριο στα ΜΜΜ είναι αντιδημοκρατική συμπεριφορά και πρέπει να στηλιτεύεται η όχι ?.

Η συμπεριφορά της «πολιτικής ανυπακοής» (Civil Disobedience) είναι μιά συνολική στάση ζωής που απορρέει από το πώς αντιλαμβάνεται ο πολίτης την υποχρέωση του απέναντι στην αφηρημένη έννοια της δικαιοσύνης, της κοινωνίας και του καθήκοντος του σε αυτήν. Όταν γίνεται συμπτωματικά και μόνον στην βάση του οικονομικού οφέλους είναι απλά αντικοινωνική και σαν τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζεται. Η προσπάθεια που γίνεται να ιδεολογικοποιηθεί η ντόπια έκδοση ως τυπική «πολιτική ανυπακοή» είναι αστεία για όποιον έχει διαβάσει έστω και δύο γραμμές του Τhoreau ή του Gandhi.

Και τέλος το δημόσιο συμφέρον πρέπει να υπερισχύει του ιδιωτικού η όχι ?.
Οι δυτικές δημοκρατίες είναι βασισμένες στο «no harm principle» του J.S.Mill. Η ελευθερία του ατόμου ορίζεται αρνητικά, δλδ ο πολίτης έχει απόλυτη ελευθερία να κάνει ότι θέλει, η πολιτεία-κοινωνία επιτρέπεται να τον περιορίσει από το σημείο και μετά που αρχίζει να κάνει φυσικό κακό στα άλλα μέλη της.
Link to comment
Share on other sites

Με κάλυψε ο jkar , οπότε εγώ θα τοποθετηθώ περισσότερο φιλοσοφικά , μιά και με τα δημόσια έργα δεν ασχολήθηκα ποτέ μου , επειδή όμως είμαι σιδηροδρομόφιλος και καραβολάτρης , έχω παρατηρήσει πάμπολλες αντικοινωνικές δράσεις στην χώρα μας , πάμπολλες περιπτώσεις που προκλητικά το ιδιωτικό συμφέρον υπερισχύει του δημοσίου και άπειρες περιπτώσεις που οι βερμπαλισμοί των τοπικών βλαχοδημάρχων κάνουν τεράστιο κακό στην κοινωνία .

 

Γιά το αν οι δρόμοι φέρνουν ανάπτυξη , αρκεί μιά ματιά στην Ηπειρο των τελυταίων 2-3 χρόνων μετά την λειτουργία της Εγνατίας σε σχέση με την πρότερη κατάσταση .

Δεν μπορούμε όμως να ξεχάσουμε ότι η Εγνατία σαν δημόσιο έργο , έκανε 40 χρόνια να τελειώσει , αντί 5-8 που θα έκανε σαν ιδιωτικό .

Μιλάμε γιά μιά γενιά ανθρώπων που δεν επωφελήθηκαν της ανάπτυξης , ούτε και τώρα προλαβαίνουν να ωφεληθούν πολύ αφού η κρίση μας οδηγεί σε ύφεαη .

 

Αντίθετα η πανέμορφη Εύβοια , υποφέρει από τεράστια ανεργία και δεν μπορεί να αναπτυχθεί τουριστικά , ακριβώς γιατί στερείται υποδομών και κινείσαι σε δρόμους επικίνδυνους 50 και 60 ετών με μεγάλου κυκλοφοριακούς φόρτους και πολλά θύματα τροχαίων κάθε χρόνο .

 

Επίσης δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι ακυρώθηκε τώρα η σύμβαση του προαστιακού στην γραμμή μέσα στην Αθήνα και έχουμε τεράστιες καθυστερήσεις στο έργο , ακριβώς γιατί κάποιοι κάτοικοι των εξωτικών Σεπολίων που έχτισαν τα σπίτια τους 100 χρόνια μετά το τρένο δίπλα στην γραμμή , σε συνεργασία με κοπρίτες πολιτικούς πήγαν στους γέροντες του ΣΤΕ και μας επέβαλλαν να δώσουμε κάποια δισ γιά να κάνουμε 1,5 χλμ υπόγειο τούνελ γιά να μην ενοχλούνε τα σπίτια το εδώ και 150 χρόνια ευρισκόμενο εκεί τρένο .

 

Βέβαια οι κάτοικοι των εξωτικών Σεπολίων θα αποκτήσουν υπεραξία στα σπιτάκια τους , μιά και τώρα θα βλέπουν το πάρκο αντί γιά τις γραμμές , αλλά το κράτος δεν τους βάζει ένα φόρο υπεραξίας να έρθουν στα ίσια τους , αλλά κόβει μισθούς και συντάξεις γιά να πληρώσει δάνεια άχρηστων έργων .

 

Το ίδιο συμβαίνει με τους νεόπλουτους που αφού αγόρασαν το μικρό σπίτι στο λιβάδι στην εξωτική ιπποκράτειο πολιτεία και στα κιούρκα , έχουν την απαίτηση να κινούνται τζάμπα σε δρόμους 3+3 λωρίδων και ΛΕΑ , σαν να είναι στα Πατήσια .

 

Αυτές οι κουτοπονηριές των ελλήνων μας έφεραν εδώ .

 

Η λογική του Βουτσά .

"Εγώ ήτανε να μην τρουπώσω"

"Αφού τρούπωσα , τρούπωσα".

 

Θα έχετε δεί οι περισσότεροι τις ταινίες "Οι εντιμότατοι φίλοι μου" .

Θυμάστε την πλάκα που έκαναν σε κάτι χωρικούς , ότι ο αυτοκινητόδρομος θα πέρναγε μέσα από τα σπίτια τους ?

 

Ξέρετε τι γίνεται εδώ στην Ελλάδα .

Μόλις ανακοινωθεί η κατασκευή ενός δρόμου , αυτοί που έχουν τα χωράφια πάνω στην χάραξη , αρχίζουν και χτίζουν επάνω , ώστε να μην γίνει ο δρόμος .

 

Οι δήμαρχοι των νησιών , όσων μικρών και να είναι έχουν την απαίτηση να συνδέεται το νησί τους με μεγάλο καράβι απ' ευθείας με τον Πειραιά , αντί να απαιτήσουν να υπάρχει μικρότερο πλοίο που θα κάνει ανταπόκριση στο μεγαλύτερο νησί , αλλά και θα διανυκτερεύει στο μικρό ώστε να χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις ανάγκης .

 

Οι δήμαρχοι όμως έχουν την λογική του Φωτόπουλου .

"Μικρό το μέρος , αλλά ΚΟΜΒΟΣ" .

 

Βλέπετε λοιπόν ότι 50 χρόνια μετά από αυτές τις ατάκες των ταινιών , δεν άλλαξε τίποτα σε αυτό τον τόπο .

 

Το ιδιωτικό συμφέρον πάνω από το δημόσιο και η κοινή λογική απούσα .

Link to comment
Share on other sites

BAS θα ήθελα αύριο να πάω από την Αθήνα στο Περιγιάλι Κορινθίας που βρίσκεται το εξοχικό μου. Επειδή δε μπορώ να πληρώσω τα διόδια θα σου ζητούσα να μου υποδείξεις πως θα πάω εναλλακτικά, που πρέπει να στρίψω (από τη Λεωφ. Καβάλας υποθέτω) και σε ποιό σημείο του δρόμου (αν αυτός φτάνει μέχρι τέλους της διαδρομής) θα πρέπει να βγω. Στη διαδρομή που προτίθεμαι να κάνω, ειλικρινά δε γνωρίζω τα παραπάνω καθώς από όσο θυμάμαι δεν υπάρχει καν σήμανση. Την αντίστροφη διαδρομή την έχω κάνει παλιότερα (σε περιπτώσεις που ο "αυτοκινητόδρομος" πάθαινε "έμφραγμα" από τον τεράστιο φόρτο σε επιστροφή 3ημέρου αν θυμάμαι καλά), θυμάμαι ότι πέρασα από κάτι χωριά, γραμμές τραίνων μετά από τυφλές στροφές, σε έναν παντελώς αφώτιστο δρόμο γεμάτο παγίδες. Υπενθυμίζω ότι ήδη πληρώνω τέλη κυκλοφορίας για το αυτοκίνητό μου και εξωπραγματικό φόρο στη βενζίνη, καθώς επίσης αποφασίστηκε να προσμετρήσει ως "τεκμήριο διαβίωσης" το αυτοκίνητό μου. Πρακτικά λοιπόν καθίσταται απαγορευτική η μετακίνησή μου παρά μόνο αν πληρώσω και επιπλέον τον εργολάβο της "Εθνικής οδού". Τα χρήματα που ήδη πληρώνω όπως προανέφερα, που πηγαίνουν;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.