Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!


Adavis

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο Περιγιάλι έχει στάση ο Προαστειακός;

 

Όχι. Κόρινθο μόνο και θέλω 12 ευρώ ταξί από εκεί (δεν υπάρχει καν λεωφορείο από όσο ξέρω). Βέβαια δεν τίθεται θέμα να μπλέξουμε διαφορετικά μέσα. Οδικώς πρέπει να μου δοθεί εναλλακτική λύση.

Link to comment
Share on other sites

Ενώ στην Αθήνα είναι όλα οργανωμένα:

-Παρκάρεις το αυτοκίνητο σου σε κάποιον σταθμό μετρό (?)

-Μετακινείσαι όπου θέλεις με το μετρό (?)

-Εναλλακτικά κινείσαι με το ποδηλατάκι σου στους άρτιους ποδηλατοδρόμους (?)

-Ή συνδυάζεις το ποδήλατο και τα ΜΜΜ τώρα που επιτρέπονται τα ποδήλατα στο μετρό (Κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, 6:00μ.μ-12:00μ.μ., στο τελευταίο βαγόνι και μέχρι δύο ποδήλατα κάθε φορά, αν δεν ενοχλούν.....)

-Γενικά ΔΕΝ χρειάζεσαι αυτοκίνητο βρε αδερφέ!!! (ούτε ταξί προς Θεού!!!)

Link to comment
Share on other sites

BAS θα ήθελα αύριο να πάω από την Αθήνα στο Περιγιάλι Κορινθίας που βρίσκεται το εξοχικό μου. Επειδή δε μπορώ να πληρώσω τα διόδια θα σου ζητούσα να μου υποδείξεις πως θα πάω εναλλακτικά, που πρέπει να στρίψω (από τη Λεωφ. Καβάλας υποθέτω) και σε ποιό σημείο του δρόμου (αν αυτός φτάνει μέχρι τέλους της διαδρομής) θα πρέπει να βγω. Στη διαδρομή που προτίθεμαι να κάνω, ειλικρινά δε γνωρίζω τα παραπάνω καθώς από όσο θυμάμαι δεν υπάρχει καν σήμανση. ......

Μάλλον το navigator σου χάλασε ε; :D

Δες αυτό εδώ, το τυπώνεις και είσαι εντάξει, σε ξεκίνησα από το ΤΕΕ Νίκης στο Σύνταγμα μέρες που είναι, δεν ήταν και πολύ δύσκολο τελικά, πληκτρολόγησα Περγιάλι και νάτο.

..... Τα χρήματα που ήδη πληρώνω όπως προανέφερα, που πηγαίνουν;

Στούς ΟΤΑ, Δήμους και Νομαρχίες, δές αυτό εδώ σελίδα 5

Ελπίζω να βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

tpanag γιά να πας στο εξοχικό σου λοιπόν μπορείς να πάρεις ακριβώς πριν τα διόδια Ελευσίνας την παλιά Εθνική οδό με την 1+1 λωρίδα περνώντας μέσα από τα χωριά και μην πληρώνοντας διόδια να φτάσεις στο Περιγιάλι .

 

Επίσης αν ήθελες να πας στο Μεσολόγγι θα συνέχιζες την παλιά εθνική , θα έπαιρνες το φέρυ στο Ρίο και μετά το Αντίρριο θα συνέχιζες στον ίδιο δρόμο με την παλιά εθνική Αθηνών - Πατρών , με την 1+1 λωρίδα , χωρίς τα διόδια .

Το κακό όμως είναι ότι δεν θα είχες και εναλλακτική μετά το Αντίριο ενός ασφαλούς δρόμου .

Βέβαια τώρα δεν έχεις και στο Κόρινθος - Πάτρα , αλλά εδώ είναι ένα θέμα που πρέπει να διορθωθεί .

 

Εγώ όμως αν θέλω να πάω στην Κύμη της Εύβοιας , δυστυχώς έχω την χαρά να πληρώσω διόδια και να απολαύσω ένα αυτοκινητόδρομο μόνο μέχρι την Χαλκίδα , που αυτή την στιγμή απέχει από το Χαλάνδρι περί τα 35-40 λεπτά της ώρας γιά μιά απόσταση 80 χλμ.

 

Μετά έχω άλλα 80 χλμ. μέχρι την Κύμη .

Εκεί δεν έχω να πληρώσω διόδια , αλλά δεν είμαι χαρούμενος .

Βλέπεις στα 35 λεπτά που έκανα τα πρώτα 80 χλμ , εδώ δυστυχώς θα κάνω μόνο 28-30 και θα έχω φτάσει μέχρι την Αμάρυνθο και αυτό αν δεν βρώ κίνηση στο Βασιλικό , αν δεν έχω φορτηγά μπροστά μου , αν δεν είναι Σ/Κ καλοκαιριού και άλλα διάφορα απρόβλεπτα .

 

Στο δεύτερο 35 λεπτο μετά την Χαλκίδα θα έχω διανύσει περίπου 70 χλμ και θα θέλω άλλα 10-15 λεπτά γιά να φτάσω στο λιμάνι της Κύμης .

 

Δηλαδή θα κάνω 35 λεπτά γιά 80 χλμ και θα πληρώσω 2,40 Αττική οδό και 2,05 στις Αφίδνες , η μέση κατανάλωση μου θα είναι 7 λίτρα στα 100 χλμ και το συνολικό κόστος 13,40 ευρώ .

 

Από Χαλκίδα γιά Κύμη θα κάνω 80-85 λεπτά γιά 80 χλμ , αν ξέρω τον δρόμο , η μέση κατανάλωση μου , λόγω των αυξομειώσεων της ταχύτητας θα είναι 9 λίτρα στα 100 χλμ και το συνολικό κόστος θα είναι 11,50 ευρώ .

 

Λοιπόν φίλε μου γιά 1,90 ευρώ δεν αξίζει το άγχος , αλλά και η σχεδόν 1 ώρα παραπάνω του χρόνου .

Μάλιστα αν τα διόδια τα υπολογίσω με 0,04 το χλμ που θα είναι οι συμβάσεις , τότε 160 Χ 0,04 = 6,40 , αλλά η διαφορά καυσίμου θα είναι 2 λίτρα ανά 100 χλμ , ήτοι 3,2 λίτρα η 5,10 ευρώ .

 

Αρα η συνολική διαφορά θα είναι 1,30 ευρώ γιά την χρήση του αυτοκινητόδρομου .

 

Νομίζω ότι το συμπέρασμα είναι προφανές .

 

Ενα άλλο παράδειγμα είναι η χρήση της Αττικής οδού και δη της περιφερειακής Υμηττού .

Η διαδρομή Χαλάνδρι - Βύρωνας , από την Α.Ο. που είναι η διαδρομή εργασίας μου αυτή την εποχή είναι 15 χλμ . Από το κέντρο της Αθήνας 12 χλμ.

Το διόδιο της Αττικής οδού είναι 2.40 ευρώ . Ο χρόνος μέσω Α.Ο. είναι 15 λεπτά , ενώ μέσω κέντρου 30-45 λεπτά .

 

Η κατανάλωση είναι 7 λ/100 μέσω ΑΟ , 11+ μέσω κέντρου .

 

Η διαφορά κόστους είναι 3,10 γιά την ΑΟ μείον 2,15 γιά το κέντρο .

Δηλαδή 95 λεπτά και δεν υπολογίζω την ζημιά στο αυτοκίνητο που επιφέρει η κίνηση στην πόλη .

 

Το θέμα λοιπόν δεν είναι να μην έχουμε δρόμους .

Ούτε μπορούμε να έχουμε δύο άνετους δρόμους γιά τον ίδιο προορισμό .

Αυτό δεν ισχύει πουθενά στον κόσμο .

Οι εθνικοί δρόμοι στις χώρες της Ευρώπης είναι 1+1 λωρίδες με όρια μέχρι 80 χαω , με περάσματα από χωριά και συνεχή έλεγχο ταχύτητας από την αστυνομία .

 

Εδώ κάποιοι ήθελαν ο SR στα κιούρκα να έχει 2+2 λωρίδες :rolleyes: και να πηγαίνουν με 100 χαω και δεν βρέθηκε κανείς να τους ενημερώσει .

Η ίσως βρέθηκε αλλά δεν ήθελαν να τον ακούσουν γιατί χάλαγε η σούπα της επανάστασης .

 

Τώρα το "κίνημα" πνέει τα λοίσθια , αλλά οι παρεμβάσεις που έπρεπε να γίνουν όπως η κατάργηση των μετωπικών διοδίων , η χιλιομετροχρέωση και οι εκπτώσεις στους συχνούς χρήστες , χάθηκαν στο σύννεφο των κραυγών και των οιμωγών των πούρων επαναστατών του σιρόκο κλάμπ και άλλων "φτωχαδακίων" .

 

Γιά τα τέλη κυκλοφορίας , σου εξήγησε ο jkar , γιά τους φόρους και τα τεκμήρια θα σου απαντήσει ο ΓΑΠ στις εκλογές , αλλά δεν επηρεάζουν μόνο τους δρόμους .

 

Γιά να είμαστε όμως σωστοί , θα έπρεπε να έπαιρνες τον προαστιακό και είτε μέσω Κορίνθου , είτε μέσω Κιάτου να είχε ανταπόκριση του τρένου το τοπικό ΚΤΕΛ .

Δυστυχώς όμως εδώ επικρατεί ο τυφλός ανταγωνισμός , αντί γιά την συνεργασία και την κοινή λογική .

Link to comment
Share on other sites

 

Εγώ όμως αν θέλω να πάω στην Κύμη της Εύβοιας , δυστυχώς έχω την χαρά να πληρώσω διόδια και να απολαύσω ένα αυτοκινητόδρομο μόνο μέχρι την Χαλκίδα , που αυτή την στιγμή απέχει από το Χαλάνδρι περί τα 35-40 λεπτά της ώρας γιά μιά απόσταση 80 χλμ.

 

Μετά έχω άλλα 80 χλμ. μέχρι την Κύμη .

 

Στο δεύτερο 35 λεπτο μετά την Χαλκίδα θα έχω διανύσει περίπου 70 χλμ και θα θέλω άλλα 10-15 λεπτά γιά να φτάσω στο λιμάνι της Κύμης .

 

Δηλαδή θα κάνω 35 λεπτά γιά 80 χλμ και θα πληρώσω 2,40 Αττική οδό και 2,05 στις Αφίδνες , η μέση κατανάλωση μου θα είναι 7 λίτρα στα 100 χλμ και το συνολικό κόστος 13,40 ευρώ .

 

Από Χαλκίδα γιά Κύμη θα κάνω 80-85 λεπτά γιά 80 χλμ , αν ξέρω τον δρόμο , η μέση κατανάλωση μου , λόγω των αυξομειώσεων της ταχύτητας θα είναι 9 λίτρα στα 100 χλμ και το συνολικό κόστος θα είναι 11,50 ευρώ .

 

80 χλμ σε 35 λεπτά, δλδ μ.ω.τ. 140 ή ταχύτητες κίνησης άνω των 160 - 170 χ.α.ω. σχεδόν σε όλη τη διαδρομή... και κατανάλωση 7lt/100χλμ μόνο σε αυτές τις ταχύτητες;;;

 

Πες μας τι αμάξι είναι αυτό που στα 160 - 170 χ.α.ω. καίει 7lt/100χλμ για να το παραγγείλουμε αύριο κιόλας, και όλοι εμείς που σ΄αυτές τις ταχύτητες καίμε 50% επιπλέον με τα 4πορτα 1300-1600σάρια μας...

 

Χωρίς να κάνω τον έξυπνο, έίπαμε να είμαστε biased, αλλά κάπου να κρατάμε και λίγο τα προσχήματα...

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας τις απαντήσεις έχω την εντύπωση οτι κινούμαστε με θεωρήσεις οτι είμαστε μια Ευρωπαϊκή χώρα. Ποτέ δεν ήμασταν και τώρα με την κρίση θα πάμε ακόμα πιο πίσω. Ας ξυπνήσουμε λοιπόν και να καταλάβουμε την θέση μας. Δεν είμαστε ούτε Πολωνία αλλα κάτι μεταξύ Αλβανίας και Ρουμανίας. Το ότι σπουδάζαμε, μελετήσαμε, είδαμε και ακούσαμε είναι στο τρίτο πρόσωπο. Τίποτα απο τα παραπάνω δεν έχει περάσει στο αίμα μας. Το γιατί να το βρούνε οι κοινωνιολόγοι εγώ σαν κάποιος που έχει μια σχέση με την έρευνα θα πρότεινα να κοιτάξουν πως γίνεται τα χρέη να αλλάζουν τόσο γρήγορα την νοοτροπία?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαστε ούτε Πολωνία αλλα κάτι μεταξύ Αλβανίας και Ρουμανίας.
Αυτό το έχω πει πολλές φορές, γενικά είμαστε Βαλκάνια.

Η ειρώνεια είναι ότι μερικοί παρεξηγούνται και θίγονται, αλλά δεν έχουν βγει όχι εκτός Αθήνας πόσο μάλλον εκτός συνόρων.

 

Επίσης κάτι το οποίο παρακαλώ να γίνει και δεν γίνεται. Θέλω να πάνε οι Έλληνες οδηγοί μια βόλτα Ελβετία με το αυτοκίνητο. Το 95% 8α γυρίσει ή με τρένο ή με αεροπλάνο ή με κάποιο άλλο μεταφορικό μέσο. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα γυρίσουν με το αυτοκίνητό τους γιατί πολύ απλά θα τους έχουν πάρει το δίπλωμα.

 

Τώρα για την Ευρώπη που είπε ο Ροδόπουλος. Είναι γελοίο εώς ανέκδοτο να θεωρείτει η Ελλάδα ευρωπϊκή χώρα. Όσοι έχουν πάει έξω ξέρουν. Οι υπόλοιποι να κάνουν σενάρια με τον Βελλόπουλο πότε θα έρθει το διαστημόπλοιο με τον Αριστοτέλη...

 

Δεν υπάρχουν υποδομές (μιλάμε για έτος 2000 και υποτίθεται ευρωπαϊκή χώρα !!!), δεν υπάρχει βιομηχανία γιατί οι μάο-μάο (κοκκινοστρουμφάκια) το θεωρούν κεφάλαιο και καπιταλισμό. Δεν υπάρχουν διακαιώματα εργατικού δυναμικού. Μόνο συντεχνίες που εξυπηρετούν πολιτικούς και εργατοπατέρες.

 

Δεν υπάρχει παιδεία (γενική παιδεία, αν ρωτήσεις τυθχαία μαθητή με τι συνορεύει η χώρα θα σου πουν με Μεξικό, Σεϋχέλες και Μογγολία). Δεν υπάρχει δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια παιδεία.

 

Υπάρχει παραδικαστικό που δικηγόροι και δικαστάκια δεν λαμβάνονται σοβαρά έξω. Στο Λουξεμβούργο δεν αναγνωρίζουν τίτλο συμβολαίου από Έλληνα συμβολαιγράφο.

Δεν υπάρχει δικαιοσύνη. Δικαστάκια και δικηγοράκια το έχουν καντατνήσει επίπεδο καφενείου.

 

Δεν υπάρχει πολιτισμός. Βλέπε ποδόσφαιρο. Δεν υπάρχει δημόσιο. Έχει ρημαχτεί ήδη.

Δεν υπάρχει σωστή διαχείριση δημόσιου χρήματος. Ποινικοποίησαν τους φοροδιαφυγάδες και δεν έκαναν καμία κίνηση για ποινικά αδικήματα εναντίον των γελοίων καραγκιόζηδων πολιτικών (εκτός της Παπαρήγας που δεν λαμβάνεται υπόψη λόγο βλάβης στον εγκέφαλο).

 

Γιατί οι πολιτικοί κρύβονται πίσω από την βουλευτική ασυλία ? Γενικά είμαστε κράτος στην κυριολεξία τριτοκοσμικό. Αλλά εντελώς.

Πως τολμούν και βγάινουν στους δρόμους οι πολιτικοί και γιατί δεν τους γιαουρτώνουν ???

 

Για τους μετανάστες. Από την στιγμή που είναι παράνομοι απέλαση. Ή όσοι έχουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και μένουν νόμιμα στην χώρα και δεν δημιουργούν προβλήματα να μείνουν. Οι υπόλοιποι απέλαση. Βγαίνει ο gay o Τσίπρας και κάνει ότι είναι δυνατόν να βάλει φωτιές λές και έτσι θα κερδίσει τις εντυπώσεις...δηλαδή ο άνθρωπος νομίζει ακόμη ότι είναι φοιτητάκος...πόσους μετανάστες να δεχτεί η χώρα και ειδικά σήμερα ???

 

Για τα διόδια...να πληρώσουμε...πόσο όμως θα πληρώνουμε ??? 10 χρόνια ? 20 χρόνια ?? Το πολύ σε 1 χρόνο με την κίνηση των διοδίων έχει αποπληρωθεί το έργο. Τα υπόλοιπα χρήματα που πηγαίνουν ???

 

Και άντε να πληρώσω διόδια...έχετε δει κάποια υπηρεσία ή κάποιον από την εταιρία να κάνει ελέγχους καταλληλότητας για τους δρόμους???

Μα πόσο μπανανία είμαστε επιτέλους ??? ΠΟΣΟ ??? Η χώρα δεν έχει καταστραφεί, απλά σήμερα δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει σε γενικές γραμμές , σωστά τα λες , αλλά παρ' όλα αυτά , αυτή η χώρα έχει τεράστιες προοπτικές , που αν οι πολιτικοί μας ήταν πωλητές και όχι μεσίτες που απλά ενδιαφέρονται να γίνει η πώληση και όχι γιά την τιμή της πώλησης , τότε θα ήταν αλλιώς τα πράγματα .

 

Αρα η χώρα , σαν επιχείρηση έχει πρόβλημα με τους μανατζαρέους - πωλητές που όπως συνέβη και παγκοσμίως σε όλες τις επιχειρήσεις , απέκτησαν πολύ περισσότερη εξουσία , από όση μπορούσαν και έπρεπε να διαχειρίζονται .

 

Η εξαφανιση των επιχειρηματιών και η υποκατάσταση τους από υπαλλήλους σε τεράστιες επιχειρήσεις που απλά τρώνε τις σάρκες τους , είναι το πρόβλημα .

 

Δίπλα μας έχουμε την τύχη και ατυχία ταυτόχρονα να παρακολουθούμε την πορεία ενός από τους μεγσλύτερους ηγέτες του 21ου αιώνα .

Ο Ταγίπ λοιπόν ηγείται του καλπασμού της Τουρκίας στο μέλλον .

 

Πρόσφατο παράδειγμα μιάς χώρας με την μισή και λιγότερο ακτογραμμή από εμάς .

 

Την επιτάχυνση των εργασιών κατασκευής νέων λιμένων και μαρίνων, κατά μήκος των ακτών της Τουρκίας, προβλέπει σχετική δράση του υπουργείου Μεταφορών, με στόχο το μερίδιο της χώρας στην δυνανότητα ελλιμενισμού γιοτ στη Μεσόγειο (η οποία διαμορφώνεται σε 500.000 σκάφη) να αγγίξει το 10% βραχυπρόθεσμα και το 20% μακροπρόθεσμα.

 

Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο, η κατασκευή των νέων λιμένων και μαρίνων θα πραγματοποιηθεί χωρίς τη διάθεση κονδυλίων από τον προϋπολογισμό, αλλά με το μοντέλο «κατασκευή - λειτουργία - μεταβίβαση» (ΒΟΤ).

 

Εν τω μεταξύ, στο τελικό της στάδιο είναι η κατασκευή των μαρίνων στην επαρχία Μερσίν και στην πόλη Κας (επαρχία Αττάλεια), οι οποίες αναμένεται να λειτουργήσουν από τον επόμενο μήνα.

 

Σύμφωνα με τηλεγράφημα του πρακτορείου ειδήσεων Anadolu, εντός του Μαρτίου θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για την κατασκευή μαρίνων στο Τεκιρντάγκ, το νησί Αβσα, το Γενί Φότσα και για τη μαρίνα Σεφεριχισάρ Ουρκμέζ. Μάλιστα, το υπουργείο Μεταφορών ολοκλήρωσε τις υποδομές στις μαρίνες Τεκιρντάγκ και Αβσα. Εξάλλου, ολοκληρώθηκαν οι προετοιμασίες για τη μελέτη βιωσιμότητας και το επιχειρησιακό σχέδιο του λιμένα Κανταρλί, το οποίο χαρακτηρίζεται ως η «πύλη» της Τουρκίας που ανοίγει στη Δύση. Ο διαγωνισμός για το λιμένα θα πραγματοποιηθεί στις 24 Μαρτίου 2011, με το μοντέλο ΒΟΤ.

 

 

Η ελληνική απάντηση

 

Βουλή: Νομοσχέδιο από το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας.

 

Στη Βουλή αναμένεται να κατατεθεί σήμερα το πρώτο σχέδιο νόμου που καταρτίστηκε από τον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας.

 

Πρόκειται για το σ/ν που αφορά το θαλάσσιο τουρισμό. Όπως έχει επισημάνει στη «Ν» ο ΥΘΥΝΑΛ, Γιάννης Διαμαντίδης, «είναι ένα νομοσχέδιο για το οποίο έγιναν έξι συνεδριάσεις με όλους τους φορείς που εμπλέκονται στο θαλάσσιο τουρισμό». Προσέθεσε ότι: «Περιλαμβάνονται πολλές προτάσεις, γίνεται πιο ευέλικτη η έκδοση αδειών, ένα fast truck στο θαλάσσιο τουρισμό. Επίσης έγινε μία πολύ σοβαρή δουλειά διαχωρισμού των επαγγελματικών και ιδιωτικών σκαφών».

 

Η κρισιμότητα του συγκεκριμένου σχεδίου νόμου για τον κλάδο αποτυπώνεται στις επισημάνσεις του προέδρου της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, Αντώνη Στελλιάτου.

 

«Ο κ. Διαμαντίδης είναι η τελευταία ελπίδα όλων όσοι απασχολούνται με τη θάλασσα, για ένα νόμο με αναπτυξιακό όραμα και όχι φοροεισπρακτικό, ένα νόμο που θα βγάλει από την τέφρα του το θαλάσσιο τουρισμό, ώστε η χώρα μας να καταλάβει, αυτό που της αξίζει, να γίνει το κέντρο του θαλάσσιου τουρισμού παγκοσμίως», ανέφερε ο κ. Στελλιάτος.

 

Αναφορικά με το φλέγον για τον κλάδο ζήτημα -το διαχωρισμό των επαγγελματιών από τους ιδιοκτήτες τουριστικών σκαφών- σύμφωνα με τον πρόεδρο: «οι κρατούντες ήταν ανίκανοι να ξεχωρίζουν τον επαγγελματία από τον ιδιόκτητη ιδιωτικού σκάφους, με αποτέλεσμα να καούν τα ''χλωρά μαζί με τα ξερά''. Ως αποτέλεσμα πολλοί επαγγελματίες έφυγαν και μετέφεραν τα γραφεία τους και τα σκάφη τους σε Τουρκία και Κροατία».

 

 

Το γεγονός ότι αυτή η ρημαδοχώρα δεν έχει ακόμα χωρωταξικό γιά τον τουρισμό , ότι αντί να έχει 1-2 εκαττομύρια εξαθλιωμένους οικονομικούς μετανάστες , θα μπορούσε να έχει 1-2 εκαττομύρια συνταξιούχους η τηλεργαζόμενους Ευρωπαίους που θα ζούσαν μόνιμα εδώ και θα προσέφεραν στην Ελληνική οικονομία το ισόποσο του 2-3 δισεκατομμυρίων κάθε μήνα , μέσω των συντάξεων τους η των μισθών τους , αποτελεί ίσως και εθνική προδοσία .

 

Το γεγονός ότι αυτή η ρημαδοχώρα δεν έχει κάνει χρήσεις γης ΠΑΝΤΟΥ , έχει τους ίδιους ηλίθιους όρους δόμησης γιά τα εκτός σχεδίου , είτε αυτά είναι πάνω στην ακτογραμμή , είτε εφάπτονται οικισμών , είτε είναι στην κορυφή των βουνών , ενώ ταυτόχρονα δεν έχει καθοριστεί παντού ο αιγιαλός και δεν έχει οριστεί και η ζώνη πριοστασίας του , εμποδίζοντας κάθε ανάπτυξη , αποτελεί όσως και εθνική προδοσία .

 

Το γεγονός ότι ακούμε διάφορους γραφικούς να εναντιώνονται στα πάντα , χωρίς ταυτόχρονα να προτείνουν τίποτα , αποτελεί τον ορισμό της εθνικής ηλιθιότητας .

 

Το γεγονός ότι δεν έχουμε πει στους φίλους μας Ευρωπαίους , ότι θα ελεγθούν όλες οι συμβάσεις των τελευταίων 20 ετών σε σύγκριση με το κόστος ανάλογων συμβάσεων σε άλλες χώρες και αν διαπιστωθούν προφανείς δυσαρμονίες θα ζητηθούν ευθύνες και από τους πωλητές , δηλαδή να πούμε στον Στρος Καν , αν τα Μιραζ ήταν Μιραζ και όχι Μοιράζ πεντοχίλιαρα , αποτελεί έλλειψη στοιχειώδους αυτοάμυνας .

 

Αρα δεν είναι εγγενείς οι αδυναμίες που αναφέρονται , αλλά αδυναμίες της τρέχουσας διαχείρισης των τελευταίων χρόνων , την οποία πρέπει να αλλάξουμε . Αρχικά βέβαια πρέπει να το κατανοήσουμε και αυτό είναι το δύσκολο , αφού ο καθένας είναι περιχαρακωμένος στον μικρόκοσμο του .

 

Αρχικά καταχωρημένο από gmd

80 χλμ σε 35 λεπτά, δλδ μ.ω.τ. 140 ή ταχύτητες κίνησης άνω των 160 - 170 χ.α.ω. σχεδόν σε όλη τη διαδρομή... και κατανάλωση 7lt/100χλμ μόνο σε αυτές τις ταχύτητες;;;

 

Πες μας τι αμάξι είναι αυτό που στα 160 - 170 χ.α.ω. καίει 7lt/100χλμ για να το παραγγείλουμε αύριο κιόλας, και όλοι εμείς που σ΄αυτές τις ταχύτητες καίμε 50% επιπλέον με τα 4πορτα 1300-1600σάρια μας...

 

Χωρίς να κάνω τον έξυπνο, έίπαμε να είμαστε biased, αλλά κάπου να κρατάμε και λίγο τα προσχήματα...

 

Mε 35 λεπτά είναι 137 χλμ μωτ και με 40 λεπτά είναι 120 χλμ μωτ .

Αν δεν είσαι σε μεγάλες εξόδους , τότε τα πετυχαίνεις έυκολα κρατώντας σχεδόν σταθερή ταχύτητα χωρίς να υπερβαίνεις τα 150 χαω .

Η σταθερή ταχύτητα είναι αυτή που κρατάει την κατανάλωση χαμηλά .

 

Μάλλον θα έχεις τουρμπάκι :P

 

Παρ' όλα αυτά , ακόμα και αν σου προσθέσω 1 λίτρο ακόμη τότε η διαφορά είναι 1,3 ευρώ γιά τα 80 χλμ .

 

Στο κομμάτι που δεν είναι αυτοκινητόδρομος , αν πέσω σε φορτηγά , πράγμα σύνηθες , μιά και είναι ο μοναδικός δρόμος της περιοχής , τότε τα προσπεράσματα και οι άλλες αυξομοιώσεις ταχύτητας λόγω χωριών , ορίων ταχύτητος , διασταυρώσεων κλπ , μπορείς έυκολα να δείς πάνω από 10 λ/100 .

Ετσι όπως και να το δούμε οι τελικές διαφορές είναι αυτές που αναφέρω και είναι προφανές ότι πέραν της ασφάλειας , του χρόνου διαδρομής , της ψυχικής σου ηρεμίας , της απόλαυσης του ταξιδιού , η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο , είναι και πολύ οικονομικότερη .

 

Αν το διόδιο είναι λογικό , τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην τον προτιμήσεις .

 

Το θέμα έπρεπε να είναι γιά την βελτίωση του θέματος των διοδίων και όχι γιά την κατάργηση τους .

Link to comment
Share on other sites

Bas αν αυτά τα έλεγες πριν κάποιες δεκαετίες οι αρχές θα σε ρώταγαν "μήπως είσαι κομμουνιστής/αναρχικός;"

 

Κατ΄αναλογία με τα ίδια που γράφεις σήμερα θα σε ρωτήσουν " "μήπως είσαι ακροδεξιός/εθνικιστής;"

 

Γιατί λέξεις όπως εθνικός, εθνική κλπ ακούγονται άσχημα στ΄αυτιά των ελλήνων εδώ και πολλά χρόνια.

 

Υ.Γ. Φυσικά το να είσαι πατριώτης εξ ορισμού είναι άκυρο, για τις τότε και νυν αρχές, όπως και για τη πλειοψηφία των ελλήνων ψηφοφόρων/οπαδών.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.