Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!


Adavis

Recommended Posts

......Άρα το πρόβλημα δεν είναι οι ντηζελοκινητήρες αλλά η νοθεία στα καύσιμα και η ελλιπή συντήρηση........

Δεν ξέρω γιατί μερικές φορές το κάνουμε τόσο δύσκολο να συνεννοηθούμε ακόμα και στα απλά.

Αφού πρέπει λοιπόν να ακριβολογήσω μέχρι λεπτομερείας, να ξεκαθαρίσω ότι :

1. είπα ότι οι κινητήρες ντίζελ είναι ακριβοί στην αγορά τους και στην συντήρηση εννοώντας κόστος και εργασία ανταλλακτικών, δεν είπα ότι είναι ακριβοί στην συνολικής τους εκμετάλλευση, γιατί δεν ξέρω τα νούμερα με ασφάλεια. Σε ένα συγκεκριμένο πάντως είδος ντίζελ που ξέρω κάποια νούμερα, εάν τα κάνεις όλα σωστά και σύμφωνα με το βιβλίο (κόστος αγοράς + συντήρηση + καύσιμα + γενική επισκευή διά τίς ώρες λειτουργίας μέχρι την γενική επισκευή), το συνολικό κόστος εκμετάλλευσης ανά ώρα λειτουργίας δεν είναι και τόσο μικρο.

2. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές μεταξύ ντίζελ κίνησης και θέρμανσης και το άκουσα εδώ.

3. Δεν είπα ότι το πρόβλημα της ρύπανσης είναι στους ντίζελ γιατί δεν πιστεύω κάτι τέτοιο.

Έγραψε κάποιος ότι επίκειται η άρση της απαγόρευσης των ντίζελ στα ΙΧΕ στην Αθήνα και Θεσσ/νίκη και απάντησα ότι δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα με παράθεση της θέση της Greenpeace γιατί ξέρω ότι αυτή είναι σήμερα η πολιτικά ορθή θέση στο "σύστημα"

4. Δεν συμφωνώ με την Greenpeace για λόγους που θα μας βγάλουν πολύ εκτός θέματος σε μιά κουβέντα για τα διόδια.

 

 

@Pappos

Συμφωνώ απολύτως στα περί πολιτικών

 

MAUT, Vignette κλπ είναι συμβατικές υποχρεώσεις και έπρεπε ήδη να λειτουργούν γενικά και παντού, δεν ξέρω γιατί καθυστερεί τόσο η εφαρμογή τους, αλλά εάν ανακάλυπτα κάποια επιτροπή του υπουργείου να μην έχει εγκρίνει ακόμα κάποιες προδιαγραφές δεν θα με ξάφνιαζε καθόλου. Εν τω μεταξύ βέβαια οι φορτηγατζίδες είναι σε ποσοστό 75% μέλη του "δεν πληρώνω-δεν πληρώνω" και κάθε μέρα, όχι μόνο ΣΚ.

Τα τέλη κυκλοφορίας είναι σήμερα ή μοναδική σοβαρή πηγή εσόδων των Δήμων νομαρχιών κλπ. Εάν τους τα κόψεις, ή κλείνουν, ή βάζουν δικούς τους ισόποσους φόρους. Εγώ προτιμώ το κλείνουν, αλλά μάλλον δεν γίνεται.

Οι συμβάσεις όλων των έργων είναι γνωστές, δημοσιευμένες σε καμιά 10 μεριές εκτός από το ΦΕΚ.Το πρόβλημα είναι ότι λίγοι κάνουν τον κόπο να τις διαβάσουν.

Τι πληρώνουμε σε ποιόν και μέχρι πότε τό ξέρουμε. Είναι γραμμένο.

Το θέμα είναι ότι μάλλον σε λίγο θα σταματήσουμε εντελώς να πληρώνουμε και θα μείνουμε με τίς στοές παρατημένες για καμιά 30 χρόνια, όπως με αυτές στην Τρίπολη

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. είπα ότι οι κινητήρες ντίζελ είναι ακριβοί στην αγορά τους και στην συντήρηση εννοώντας κόστος και εργασία ανταλλακτικών, δεν είπα ότι είναι ακριβοί στην συνολικής τους εκμετάλλευση, γιατί δεν ξέρω τα νούμερα με ασφάλεια. Σε ένα συγκεκριμένο πάντως είδος ντίζελ που ξέρω κάποια νούμερα, εάν τα κάνεις όλα σωστά και σύμφωνα με το βιβλίο (κόστος αγοράς + συντήρηση + καύσιμα + γενική επισκευή διά τίς ώρες λειτουργίας μέχρι την γενική επισκευή), το συνολικό κόστος εκμετάλλευσης ανά ώρα λειτουργίας δεν είναι και τόσο μικρο.

 

Έχεις δίκιο. Θα συμφωνήσω μαζί σου, καθώς είχαμε βάλει κάτω τα νούμερα με έναν ξάδερφό μου χρόνια κάτοχο ντιζελ αυτοκινήτων και διαπιστώσαμε ότι συμφέρει η πετρελαιοκίνηση όπως έχουν τα πράγματα στην Ελλάδα, αν τα διανυόμενα χιλιόμετρα είναι πάνω από 20.000 το χρόνο. Στα 15.000 είσαι "μια η άλλη" <15.000 συμφέρει η βενζίνη. Με τιμές πετρελαίου/βενζίνης προ 1 έτους. Σήμερα η διαφορά μάλλον μειώθηκε ακόμα περισσότερο. Παίζει ρόλο και η ακριβότερη συντήρηση (δεν είναι πολύ ακριβότερη στα ντίζελ, αλλά υπάρχει διαφορά), αλλά το κλειδί είναι αλλού: κόστος κτήσης. Ένα Fiat Panda diesel έχει τιμή αγοράς περίπου 2,5-3.000 ευρώ παραπάνω από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Χρήματα που τα δίνεις εξ'αρχής. Σε μια 4ετία-5ετία (μέχρι να το αλλάξεις) με λίγα χιλιόμετρα ανά χρόνο, δεν αποσβαίνεις τη διαφορά αυτή. Και εν πάση περιπτώσει σκεφτείτε ότι ζούμε σε ένα απολύτως αναξιόπιστο κράτος. Αν επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση και κάνουμε ότι αγοράζουμε όλοι ντιζελοκίνητα, είναι τόσο αλήτες, που είναι βέβαιο ότι την επόμενη μέρα το πετρέλαιο θα γίνει λόγω φόρων ακριβότερο της αμόλυβδης... Ό,τι και να κάνουμε, όσα τους λείπουν θα προσπαθούν να μας πάρουν πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.