Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    «ΦιλόΔημος»: Έως 700.000 ευρώ σε κάθε Δήμο για βελτίωση της αγροτικής οδοποιίας

    Ο Υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης, και ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξης Χαρίτσης, ενεργοποίησαν την Πρόσκληση ΙV του Προγράμματος «ΦιλόΔημος», συνολικού ποσού χρηματοδότησης ύψους 200.000.000 ευρώ για τον Άξονα Προτεραιότητας «Δράσεις για τη βελτίωση της αγροτικής οδοποιίας».

    · Κάθε Δήμος μπορεί να υποβάλει μία Πράξη με ανώτατο ποσό χρηματοδότησης, από το Πρόγραμμα, 700.000 ευρώ. 
    · Ημερομηνία έναρξης υποβολής των προτάσεων είναι η 17η Σεπτεμβρίου και λήξης η 31η Δεκεμβρίου 2018
    · Η ένταξη των προτάσεων γίνεται με άμεση αξιολόγηση

    Η συγκεκριμένη Πρόσκληση έρχεται να απαντήσει στην πάγια ανάγκη βελτίωσης της αγροτικής οδοποιίας με προτεραιότητα στη διευκόλυνση της πρόσβασης σε γεωργική γη και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις. Στόχος είναι η μείωση του κόστους μεταφοράς των προϊόντων, η ταχύτερη και ασφαλέστερη πρόσβαση των γεωργικών μηχανημάτων, καθώς και η ταχύτερη και οικονομικότερη μεταφορά των ευπαθών προϊόντων.

    Στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΦιλόΔημος» εκτός από την αγροτική οδοποιία έχουν ενεργοποιηθεί και οι προσκλήσεις για έργα ύδρευσης, αποχέτευσης και για την αποκατάσταση ΧΑΔΑ. Οι τέσσερις αυτές Προσκλήσεις θέτουν στη διάθεση των Δήμων χρηματοδοτήσεις ύψους 625.000.000 ευρώ. Σε συνδυασμό με τα 180.000.000 ευρώ των τριών Προσκλήσεων του «ΦιλόΔημος ΙΙ» για προμήθεια μηχανημάτων έργου, αναβάθμιση Παιδικών Χαρών και συντήρηση Σχολικών Κτιρίων και αύλειων χώρων τους, οι συνολικές διαθέσιμες χρηματοδοτήσεις στους Δήμους ανέρχονται σε 795.000.000 ευρώ για το 2018.

    Το παραπάνω ποσό ήδη υπερβαίνει τις αρχικές προβλέψεις για τους διαθέσιμους πόρους το 2018 κατά 55.000.000 ευρώ, ενώ η διαδικασία επεξεργασίας και ενεργοποίησης νέων Προκλήσεων για το 2018 βρίσκεται σε εξέλιξη.

    Τα Ειδικά Προγράμματα Ενίσχυσης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΦιλόΔημος» και «ΦιλόΔημος ΙΙ», είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας των υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομίας και Ανάπτυξης. Το Πρόγραμμα «ΦιλόΔημος», το οποίο υλοποιείται από το Υπουργείο Εσωτερικών, προβλέπει τη δανειοδότηση των ΟΤΑ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) μέσω του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων (ΤΠ&Δ) για τη χρηματοδότηση των έργων. Τα δάνεια εξοφλούνται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων χωρίς να επιβαρύνουν τους δήμους.

    Η πρόσκληση ΙV για την υποβολή αιτημάτων ένταξης του Προγράμματος «ΦιλόΔημος»: https://www.aftodioikisi.gr/wp-content/uploads/2018/08/ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.pdf



    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Τα οδικά έργα τα τελευταία χρόνια τα ξορκίζουμε. Κάτι τα μεγάλα προβλήματα με τα έργα στους 5 αυτοκινητόδρομους, κάτι η κρίση, κάτι η στροφή προς τις σιδηροδρομικές μεταφορές με Ευρωπαϊκή εντολή, όλα μαζί έκαναν τα οδικά έργα να φαντάζουν ότι μας "τέλειωσαν".
      Στην Ελλάδα του 2019 όμως ο σχεδιασμός για οδικά έργα, ζει και βασιλεύει. Ποιος είπε πως με την ολοκλήρωση των έργων στους αυτοκινητόδρομους ξεμπερδέψαμε για πολλά χρόνια από τα μεγάλα οδικά έργα;
      Νέες γενιές έργων έρχονται και μάλιστα άμεσα προκειμένου το οδικό σύνδρομο του σύγχρονου Έλληνα να μείνει ικανοποιημένο. Πέρα όμως από αυτό θα καλύψει σημαντικές ανάγκες σε περιοχές της χώρας που σήμερα δεν έχουν καλή οδική κάλυψη και στερούνται των οδικών υποδομών που έχουν ή πρόκειται να αποκτήσουν άλλες περιοχές της χώρας.
      Σήμερα το ypodomes σας παρουσιάζει τα 6 μεγαλύτερα φιλόδοξα πλάνα για τα οδικά έργα που θα μας συντροφεύσουν τουλάχιστον μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.
      1.ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ (ΕΚΤΙΜΗΣΗ 1,5ΔΙΣ.ΕΥΡΩ)
      Πρόκειται για τις πολυσυζητημένες επεκτάσεις που έχουν γίνει θέμα από το 2004 αρκετές φορές και κάθε φορά με διαφορετικό αντικείμενο. Στην παρούσα φάση μιλάμε για την οδική και σιδηροδρομική επέκταση προς Ραφήνα και Λαύριο, την αστική σήραγγα Κατεχάκη-Λ.Βουλιαγμένης και την επέκταση της Λ.Κύμης. Το κόστος είναι μεγάλο και σίγουρα είναι το κορυφαίο μελλοντικό έργο οδικών υποδομών της χώρας.
      2.ΒΟΑΚ (1,4δισ.ευρώ)
      Εδώ δεν μιλάμε για ένα μελλοντικό πλάνο.  Διπλός διαγωνισμός στην πρώτη του φάση. Με τις μεθόδους της παραχώρησης και του ΣΔΙΤ φιλοδοξεί να μεταμορφώσει την σημερινή καρμανιόλα που συνδέει τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης και να βοηθήσει στην ανάπτυξη του νησιού, μαζί με το σχεδόν υπό κατασκευή Αεροδρομίο του Καστελίου. Στόχος είναι να έχουμε ανάδοχο το 2020 και να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.
      3.ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ 300.000.000
      Πρόκειται για το γνωστό αυτοκινητόδρομο, συνέχεια της Ολυμπίας Οδού που μοιράστηκε σε 8 εργολαβίες. Τώρα είμαστε λίγο πριν την κύρωση στη Βουλή για να ξεκινήσουν τα έργα που θα ολοκληρωθούν στα τέλη του 2022. Εργολαβίες με ιδιαιτερότητες που θα δοκιμάσει τις αντοχές του τεχνικού κλάδου γιατί θα πρέπει να συνεργαστούν μεταξύ τους 4 διαφορετικά σχήματα σε ένα δημόσιο έργο.
      4.ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΚΑΚΑΒΙΑ 280.000.000
      Είναι ο αυτοκινητόδρομος συνέχεια της Ιόνιας Οδού. Σημαντικός δρόμος που καταλήγει στα σύνορα με Αλβανία και ολοκληρώνει το οδικό πλέγμα της Ηπείρου. Θα μπει στην επέκταση της Ιόνιας Οδού, θα γίνει ως δημόσιο έργο; θα γίνει η ντρίμπλα και θα υλοποιηθεί ως ΣΔΙΤ; ερωτήματα που προς το παρόν δεν έχουν απάντηση.
      5.ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΧΑΛΚΙΔΑΣ (ΝΕΑ ΛΑΜΨΑΚΟΣ-ΨΑΧΝΑ) 180.000.000
      Εξαγγέλθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Η παρούσα το έχει ωριμάσει, η χρηματοδότηση κλείδωσε, αναμένονται και οι απαλλοτριώσεις για να το δούμε να δημοπρατείται. Πότε; φέτος λένε αυτοί που ξέρουν. Θα είναι φέτος; Για να δούμε. Σαν έργο πάντως θα αναβαθμίσει τα επίπεδα οδικής ασφάλειας στην Εύβοια που έχει ένα από τα χειρότερα οδικά δίκτυα σε όλη τη χώρα και παρότι είναι κοντά στην Αθήνα, η νησιωτικότητα τα κάνει και απομονωμένα.
      6.ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ 150.000.000
      Μελλοντικό έργο που πλέον περισσότερο ταιριάζει ως παρακλάδι του Μορέα παρά ως η νότιο-δυτική απόληξη της Ολυμπίας. Άλλωστε θα καταλήγει σε ανισόπεδο κόμβο ένωσης με τον αυτοκινητόδρομο προς Καλαμάτα και Σπάρτη. Η υλοποίηση του μακριά ακόμα αλλά ήδη συζητείται ως επέκταση του δικτύου του Μορεά. 

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Τα οδικά έργα τα τελευταία χρόνια τα ξορκίζουμε. Κάτι τα μεγάλα προβλήματα με τα έργα στους 5 αυτοκινητόδρομους, κάτι η κρίση, κάτι η στροφή προς τις σιδηροδρομικές μεταφορές με Ευρωπαϊκή εντολή, όλα μαζί έκαναν τα οδικά έργα να φαντάζουν ότι μας "τέλειωσαν".
      Στην Ελλάδα του 2019 όμως ο σχεδιασμός για οδικά έργα, ζει και βασιλεύει. Ποιος είπε πως με την ολοκλήρωση των έργων στους αυτοκινητόδρομους ξεμπερδέψαμε για πολλά χρόνια από τα μεγάλα οδικά έργα;
      Νέες γενιές έργων έρχονται και μάλιστα άμεσα προκειμένου το οδικό σύνδρομο του σύγχρονου Έλληνα να μείνει ικανοποιημένο. Πέρα όμως από αυτό θα καλύψει σημαντικές ανάγκες σε περιοχές της χώρας που σήμερα δεν έχουν καλή οδική κάλυψη και στερούνται των οδικών υποδομών που έχουν ή πρόκειται να αποκτήσουν άλλες περιοχές της χώρας.
      Σήμερα το ypodomes σας παρουσιάζει τα 6 μεγαλύτερα φιλόδοξα πλάνα για τα οδικά έργα που θα μας συντροφεύσουν τουλάχιστον μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.
      1.ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ (ΕΚΤΙΜΗΣΗ 1,5ΔΙΣ.ΕΥΡΩ)
      Πρόκειται για τις πολυσυζητημένες επεκτάσεις που έχουν γίνει θέμα από το 2004 αρκετές φορές και κάθε φορά με διαφορετικό αντικείμενο. Στην παρούσα φάση μιλάμε για την οδική και σιδηροδρομική επέκταση προς Ραφήνα και Λαύριο, την αστική σήραγγα Κατεχάκη-Λ.Βουλιαγμένης και την επέκταση της Λ.Κύμης. Το κόστος είναι μεγάλο και σίγουρα είναι το κορυφαίο μελλοντικό έργο οδικών υποδομών της χώρας.
      2.ΒΟΑΚ (1,4δισ.ευρώ)
      Εδώ δεν μιλάμε για ένα μελλοντικό πλάνο.  Διπλός διαγωνισμός στην πρώτη του φάση. Με τις μεθόδους της παραχώρησης και του ΣΔΙΤ φιλοδοξεί να μεταμορφώσει την σημερινή καρμανιόλα που συνδέει τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης και να βοηθήσει στην ανάπτυξη του νησιού, μαζί με το σχεδόν υπό κατασκευή Αεροδρομίο του Καστελίου. Στόχος είναι να έχουμε ανάδοχο το 2020 και να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.
      3.ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ 300.000.000
      Πρόκειται για το γνωστό αυτοκινητόδρομο, συνέχεια της Ολυμπίας Οδού που μοιράστηκε σε 8 εργολαβίες. Τώρα είμαστε λίγο πριν την κύρωση στη Βουλή για να ξεκινήσουν τα έργα που θα ολοκληρωθούν στα τέλη του 2022. Εργολαβίες με ιδιαιτερότητες που θα δοκιμάσει τις αντοχές του τεχνικού κλάδου γιατί θα πρέπει να συνεργαστούν μεταξύ τους 4 διαφορετικά σχήματα σε ένα δημόσιο έργο.
      4.ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΚΑΚΑΒΙΑ 280.000.000
      Είναι ο αυτοκινητόδρομος συνέχεια της Ιόνιας Οδού. Σημαντικός δρόμος που καταλήγει στα σύνορα με Αλβανία και ολοκληρώνει το οδικό πλέγμα της Ηπείρου. Θα μπει στην επέκταση της Ιόνιας Οδού, θα γίνει ως δημόσιο έργο; θα γίνει η ντρίμπλα και θα υλοποιηθεί ως ΣΔΙΤ; ερωτήματα που προς το παρόν δεν έχουν απάντηση.
      5.ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΧΑΛΚΙΔΑΣ (ΝΕΑ ΛΑΜΨΑΚΟΣ-ΨΑΧΝΑ) 180.000.000
      Εξαγγέλθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Η παρούσα το έχει ωριμάσει, η χρηματοδότηση κλείδωσε, αναμένονται και οι απαλλοτριώσεις για να το δούμε να δημοπρατείται. Πότε; φέτος λένε αυτοί που ξέρουν. Θα είναι φέτος; Για να δούμε. Σαν έργο πάντως θα αναβαθμίσει τα επίπεδα οδικής ασφάλειας στην Εύβοια που έχει ένα από τα χειρότερα οδικά δίκτυα σε όλη τη χώρα και παρότι είναι κοντά στην Αθήνα, η νησιωτικότητα τα κάνει και απομονωμένα.
      6.ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ 150.000.000
      Μελλοντικό έργο που πλέον περισσότερο ταιριάζει ως παρακλάδι του Μορέα παρά ως η νότιο-δυτική απόληξη της Ολυμπίας. Άλλωστε θα καταλήγει σε ανισόπεδο κόμβο ένωσης με τον αυτοκινητόδρομο προς Καλαμάτα και Σπάρτη. Η υλοποίηση του μακριά ακόμα αλλά ήδη συζητείται ως επέκταση του δικτύου του Μορεά. 
    • Από Engineer
      Δημοσιεύθηκε η Πρόσκληση V του Φιλόδημου ΙΙ που αφορά στην “προμήθεια εξοπλισμού, κατασκευή, μεταφορά και τοποθέτηση στεγάστρων,για τη δημιουργία ή και αναβάθμιση των στάσεων για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού των Δήμων της Χώρας”.
      Η αριθμ. 4721/23.1.2019 πρόσκληση απευθύνεται σε όλους τους Δήμους για την υποβολή προτάσεων, με το συνολικό προϋπολογισμό της να ανέρχεται σε 15.990.000,00 ευρώ.
      Η καταλητική ημερομηνία υποβολής προτάσεων ορίστηκε η 30η Απριλίου 2019.
      Το ποσό χρηματοδότησης που δικαιούται κάθε Δήμος καθορίζεται βάσει των εξήςς κριτηρίων:
      (α) Για τους Δήμους Αθηναίων & Θεσσαλονίκης, επιχορηγούμενος προϋπολογισμός 300.000,00 €, για τον εξοπλισμό έως 100 στάσεων ανά Δήμο.
      (β) Σε Δήμους με μόνιμο πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων (πλην των Δήμων Αθηναίων και Θεσσαλονίκης) 150.000,00€ για τον εξοπλισμό έως 100 στάσεων ανά Δήμο.
      (γ) Σε Δήμους άνω των 60.000 κατοίκων και έως 100.000κατοίκους, 100.000,00€για τον εξοπλισμό έως 50 στάσεων.
      (δ)Σε Δήμους άνω των 15.000 κατοίκων και έως 60.000κατοίκους, 50.000,00€ για τον εξοπλισμό έως 25στάσεων.
      (ε) Σε Δήμους με μόνιμο πληθυσμό μικρότερο των 15.000 κατοίκων,20.000,00€ για τον εξοπλισμό έως 10 στάσεων.
      Επιλέξιμη είναι κάθε είδους δαπάνη που αφορά στην προμήθεια εξοπλισμού, κατασκευή, μεταφορά και τοποθέτηση στεγάστρων, για τη δημιουργία ή και αναβάθμιση στάσεων των Δήμων (π.χ.καθίσματα σταθερά ή ανακλινόμενα, φωτισμός, καλάθι αχρήστων), που στόχο έχει τη βελτίωση των εν λόγω υποδομών, και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του επιβατικού κοινού. Περιγράφονται τρεις τύποι στεγάστρων που μπορούν να επιλεγούν.
      Οι δαπάνες θα αφορούν τη δημιουργία ή αναβάθμιση στάσεων που προβλέπονται σε εγκεκριμένες γραμμές (αστικές ή δημοτικές).
      Τα στέγαστρα αναμονής επιβατών πρέπει να συμμορφώνονται με τις “τεχνικές προδιαγραφές & βασικές αρχές κατασκευής & τοποθέτησης στεγάστρων στάσεων”, που περιλαμβάνονται σε Παράρτημα της Πρόσκλησης.
      Διαβάστε εδώ όλη την εγκύκλιο

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Δημοσιεύθηκε η Πρόσκληση V του Φιλόδημου ΙΙ που αφορά στην “προμήθεια εξοπλισμού, κατασκευή, μεταφορά και τοποθέτηση στεγάστρων,για τη δημιουργία ή και αναβάθμιση των στάσεων για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού των Δήμων της Χώρας”.
      Η αριθμ. 4721/23.1.2019 πρόσκληση απευθύνεται σε όλους τους Δήμους για την υποβολή προτάσεων, με το συνολικό προϋπολογισμό της να ανέρχεται σε 15.990.000,00 ευρώ.
      Η καταλητική ημερομηνία υποβολής προτάσεων ορίστηκε η 30η Απριλίου 2019.
      Το ποσό χρηματοδότησης που δικαιούται κάθε Δήμος καθορίζεται βάσει των εξήςς κριτηρίων:
      (α) Για τους Δήμους Αθηναίων & Θεσσαλονίκης, επιχορηγούμενος προϋπολογισμός 300.000,00 €, για τον εξοπλισμό έως 100 στάσεων ανά Δήμο.
      (β) Σε Δήμους με μόνιμο πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων (πλην των Δήμων Αθηναίων και Θεσσαλονίκης) 150.000,00€ για τον εξοπλισμό έως 100 στάσεων ανά Δήμο.
      (γ) Σε Δήμους άνω των 60.000 κατοίκων και έως 100.000κατοίκους, 100.000,00€για τον εξοπλισμό έως 50 στάσεων.
      (δ)Σε Δήμους άνω των 15.000 κατοίκων και έως 60.000κατοίκους, 50.000,00€ για τον εξοπλισμό έως 25στάσεων.
      (ε) Σε Δήμους με μόνιμο πληθυσμό μικρότερο των 15.000 κατοίκων,20.000,00€ για τον εξοπλισμό έως 10 στάσεων.
      Επιλέξιμη είναι κάθε είδους δαπάνη που αφορά στην προμήθεια εξοπλισμού, κατασκευή, μεταφορά και τοποθέτηση στεγάστρων, για τη δημιουργία ή και αναβάθμιση στάσεων των Δήμων (π.χ.καθίσματα σταθερά ή ανακλινόμενα, φωτισμός, καλάθι αχρήστων), που στόχο έχει τη βελτίωση των εν λόγω υποδομών, και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του επιβατικού κοινού. Περιγράφονται τρεις τύποι στεγάστρων που μπορούν να επιλεγούν.
      Οι δαπάνες θα αφορούν τη δημιουργία ή αναβάθμιση στάσεων που προβλέπονται σε εγκεκριμένες γραμμές (αστικές ή δημοτικές).
      Τα στέγαστρα αναμονής επιβατών πρέπει να συμμορφώνονται με τις “τεχνικές προδιαγραφές & βασικές αρχές κατασκευής & τοποθέτησης στεγάστρων στάσεων”, που περιλαμβάνονται σε Παράρτημα της Πρόσκλησης.
      Διαβάστε εδώ όλη την εγκύκλιο
    • Από Engineer
      Μια νέα πρόσκληση του Προγράμματος «ΦιλόΔημος», συνολικού προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ, για τη χρηματοδότηση των Περιφερειών, των Δήμων, των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) και των Συνδέσμων Ύδρευσης της χώρας, για την κατασκευή μεγάλων έργων ύδρευσης, υπέγραψαν ο Υπουργός Εσωτερικών, Αλέξης Χαρίτσης και ο Υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στάθης Γιαννακίδης.
      Στόχος είναι η εξασφάλιση επαρκούς ποσότητας και ποιότητας ύδατος για ανθρώπινη κατανάλωση και με την Πρόσκληση αυτή μπορούν να χρηματοδοτηθούν ιδιαιτέρως σημαντικά (εμβληματικά) έργα και παρεμβάσεις στο πεδίο της ύδρευσης, που πρόκειται να εξυπηρετήσουν τουλάχιστον 30.000 και άνω ενεργά υδρόμετρα.

      Η χρηματοδότηση αφορά σε παρεμβάσεις όπως:
      · Εξωτερικά υδραγωγεία
      · Διυλιστήρια νερού με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό.
      · Παρεμβάσεις στα εσωτερικά δίκτυα διανομής σε μεγάλα πολεοδομικά συγκροτήματα
      · Κατασκευή υποδομών αποθήκευσης νερού
      · Εγκαταστάσεις αφαλάτωσης θαλασσινού/υφάλμυρου νερού
      · Δράσεις ΑΠΕ για την ενεργειακή αυτονομία του εξοπλισμού των εγκαταστάσεων και των υποδομών εγκατάστασης.
      Κάθε δυνητικός δικαιούχος, υποβάλει μία αίτηση χρηματοδότησης στο Πρόγραμμα, με κατώτατο προϋπολογισμό κύριου υποέργου, 10.000.000 € και ανώτατο προϋπολογισμό κύριου υποέργου, 20.000.000 €.
      Οι δικαιούχοι θα μπορούν να καταθέτουν τα αιτήματά τους από την 1η Φεβρουαρίου έως την 5η Απριλίου 2019.
      Να σημειωθεί ότι η Πρόσκληση αυτή έρχεται να προστεθεί στην τρέχουσα Πρόσκληση (Πρόσκληση Ι) έργων ύδρευσης μικρότερης κλίμακας, ύψους 450.000.000 ευρώ, η οποία καταγράφει ήδη εντάξεις ύψους 343.482.057,02 € και παρουσιάζει πολύ μεγάλη ανταπόκριση και δυναμική σε ολόκληρη τη χώρα.
      Συνολικά, το Πρόγραμμα «ΦιλόΔημος» προσφέρει πλέον τη δυνατότητα για εντάξεις έργων ύδρευσης, που η χρηματοδότησή τους θα φθάσει και θα ξεπεράσει τα 550.000.000 €. Πρόκειται για έργα ύψιστης προτεραιότητας, τα οποία είχαν «παγώσει» για χρόνια και είναι απολύτως ώριμα. Η αξιολόγηση και η ένταξή τους γίνεται με κριτήρια αξιολόγησης και πληρότητα φακέλων, που ταυτίζεται με αυτά του ΕΣΠΑ 2014-2020.
      Στόχος της νέας Πρόσκλησης του Προγράμματος «ΦιλόΔημος» (το οποίο ξεκίνησε με αρχικό προϋπολογισμό 500 εκατ. ευρώ και ήδη μέσα στο 2018 ξεπέρασε τα 1,9 δισ. ευρώ) δεν είναι μόνο, να εξασφαλίσει επαρκή και ποιοτική ύδρευση για χιλιάδες ανθρώπους, αλλά να βοηθήσει και αυτή, όπως και όλες οι άλλες Προσκλήσεις, στη δημιουργία συνθηκών βιώσιμης ανάπτυξης για τις τοπικές κοινωνίες, ενισχύοντας την απασχόληση, την παραγωγικότητα και την ποιότητα ζωής των πολιτών.

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.