Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    Γέφυρες τύπου Bailey τοποθετεί ο Ελληνικός Στρατός στα Χανιά

    Στον Πλατανιά θα τοποθετηθεί η πρώτη στρατιωτική γέφυρα τύπου Belley, προκειμένου να αποκατασταθεί η συγκοινωνία στο σημείο, μετά την κατάρρευση της γέφυρας πριν από τρεις ημέρες.

    Κλιμάκιο του στρατού με τους ανάλογους άνδρες, έφτασαν στη θέση της γέφυρας Πλατανιά στον Ιάρδανο ποταμό, όπου θα ξεκινήσει η διαδικασία συναρμολόγησης της γέφυρας (κεντρική φωτογραφία).

    gefires1.jpg

    gefires2.jpg

    gefires3.jpg

    Η δεύτερη γέφυρα αναμένεται να τοποθετηθεί στις Βρύσσες όπου τμήμα της τσιμεντένιας γέφυρας έχει καταρρεύσει.

    gefyra-platania.jpg?itok=5WCAl6ee

    Οι δύο στρατιωτικές γέφυρες έφτασαν σήμερα στα Χανιά, με το πλοίο της γραμμής ενώ σε τρεις μέρες η γέφυρα τύπου Belley θα έχει τοποθετηθεί στον Πλατανιά.

    Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον υπουργό Εθνικής Αμύνης, αναμένονται ακόμα δύο τέτοιου τύπου γέφυρας, μέσα στις επόμενες ημέρες.

    gefyra-patelari.jpg?itok=Xuj8wQ8F

    Φώτο: https://www.kriti24.gr/archisan-na-topothetoyntai-oi-protes-gefyres-sta-chania-foto/


    Sign in to follow this  
    Sign in to follow this  

    User Feedback




    Παρακαλώ τους διαχειριστές να διορθώσουν τον τίτλο του θέματος, γέφυρα Bailey είναι το ορθό.

    Όχι τίποτε άλλο αλλά αφορά συνάδελφο και την υστεροφημία του, δηλ. τη μνήμη του.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Bailey_(civil_engineer)

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Τι ακριβώς κάνουν?

    Μπαζώνουν τμήμα της κοίτης?

    Και έχουν μπαζώσει και τμήμα από το φάτνωμα που αστόχησε?

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Σταματήστε το πρώτο βίντεο στο 3:34 και το δεύτερο στο 1:13

    Το πριν και το μετά του ξενοδοχείου ....

     

     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    terry ο ποταμός όπως στο ανέκδοτο προσπαθούσε να ανοίξει καινούργια τρύπα.

    Στην αρχή ξεκίνησαν να την μπαζώνουν από πάνω ωστόσο φαίνεται όμως ότι καθυστερούσε και το άφησαν ώστε να προχωρήσει η υλοποίηση της προσωρινής γέφυρας.

     

    Edited by COSTAS T

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    2ο βιντεο, στο 3.23

    Τι ακριβώς κάνουν? Ξαναρωτώ...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    πιστευω οτι διευθετουν το πλατος του ποταμου παλι, ισως αν δεις εκει το ποταμι περασε την μια οχθη οποτε μπορει ειτε για να μην φαει το μικρο ισογειο σπιτακι με στεγη που βλεπεις, ειτε επειδη ετσι πρεπει ξαναφτιαχνουν τα πρανη ποταμου

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    off topic στο  1ο βίντεο αλλά το ατύχημα, από τον ανεκδιήγητο, που αποφεύχθηκε στο παρά 5 το είδατε?

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By COSTAS T
      Κατέρρευσε την στιγμή του ρεπορτάζ μια ιστορική γέφυρα.
      http://www.neatv.gr/el/363953/teo-sok-istoriki-iefira-katerreise-se-zontani-sindesi.php
      Ήταν από τα έργα εκείνα που όταν μου δίνετε η ευκαιρία σταματώ και αφιερώνω χρόνο για να τα παρατηρήσω παρόλο που δεν έχω σχέση με τις κατασκευές.
      Κρίμα, επειδή στην θέση της θα κατασκευαστεί μια νέα γέφυρα η οποία θα είναι μεν ασφαλής ωστόσο είναι σίγουρο πως θα είναι σχεδιαστικά αδιάφορη.

      View full είδηση
    • By COSTAS T
      Κατέρρευσε την στιγμή του ρεπορτάζ μια ιστορική γέφυρα.
      http://www.neatv.gr/el/363953/teo-sok-istoriki-iefira-katerreise-se-zontani-sindesi.php
      Ήταν από τα έργα εκείνα που όταν μου δίνετε η ευκαιρία σταματώ και αφιερώνω χρόνο για να τα παρατηρήσω παρόλο που δεν έχω σχέση με τις κατασκευές.
      Κρίμα, επειδή στην θέση της θα κατασκευαστεί μια νέα γέφυρα η οποία θα είναι μεν ασφαλής ωστόσο είναι σίγουρο πως θα είναι σχεδιαστικά αδιάφορη.
    • By Engineer
      Οι τελευταίες έντονες βροχοπτώσεις στην ορεινή Κορινθία δημιούργησαν πάρα πολλά προβλήματα στους κατοίκους αλλά και μεγάλες καταστροφές.
      Όπως μετέδωσε το korinthostv.gr έπεσε η γέφυρα στον Όλβιο ποταμό που συνδέει την ανατολική με τη δυτική πλευρά, απο Μεσινο προς Αρχαία Φενεό-Λίμνη Δοξα, και ο Φενεός έχει κοπεί στα δύο. Γίνονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

      Στο σημείο βρίσκονται ο Δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Πελοπίδας Καλλίρης. Ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Αγγελος Παπαγγελόπουλος ο περιφερειακός σύμβουλος Κωνσταντίνος Λέγκας o υποψήφιος δήμαρχος Σικυωνίων Δημήτρης Παπαγεωργίου Σικυωνίων και ο υποψήφιος Δήμαρχος Σικυωνίων Μάρκος Λέγγας.

       
      View full είδηση
    • By Engineer
      Οι τελευταίες έντονες βροχοπτώσεις στην ορεινή Κορινθία δημιούργησαν πάρα πολλά προβλήματα στους κατοίκους αλλά και μεγάλες καταστροφές.
      Όπως μετέδωσε το korinthostv.gr έπεσε η γέφυρα στον Όλβιο ποταμό που συνδέει την ανατολική με τη δυτική πλευρά, απο Μεσινο προς Αρχαία Φενεό-Λίμνη Δοξα, και ο Φενεός έχει κοπεί στα δύο. Γίνονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

      Στο σημείο βρίσκονται ο Δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Πελοπίδας Καλλίρης. Ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Αγγελος Παπαγγελόπουλος ο περιφερειακός σύμβουλος Κωνσταντίνος Λέγκας o υποψήφιος δήμαρχος Σικυωνίων Δημήτρης Παπαγεωργίου Σικυωνίων και ο υποψήφιος Δήμαρχος Σικυωνίων Μάρκος Λέγγας.

       
    • By Engineer
      Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631.
      Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009.
      Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.
      Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.
      Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.
      Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m. Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.
       

      View full είδηση
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.