Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Ειδικές διατάξεις για ανέγερση σχολείων και δομών υγείας

    Με το άρθρο 14 του Ψηφισθέντος Σχεδίου Νόμου: «Επείγουσες ρυθμίσεις του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ... και άλλες διατάξεις.» εισάγεται ειδική ρύθµιση η οποία δίνει τη δυνατότητα ανέγερσης κοινωφελών κτιρίων εκπαίδευσης και υγείας, σε οικόπεδα άρτια και οικοδοµήσιµα που βρίσκονται εντός εγκεκριµένου ρυµοτοµικού σχεδίου, εντός ορίου οικισµού προ του 1923 ή εντός ορίου οικισµού κάτω των 2.000 κατοίκων, ιδιοκτησίας του οικείου φορέα, χωρίς προηγούµενη τροποποίηση του αντίστοιχου ρυµοτοµικού σχεδίου και εφόσον:

    α) τα ακίνητα πληρούν τις σχετικές προδιαγραφές και

    β) διαπιστωθεί µε αιτιολογηµένη απόφαση του Δηµοτικού Συµβουλίου ότι δεν υπάρχει άλλο κατάλληλο κτήριο ή καθορισµένος χώρος για να υποδεχθεί αυτές τις λειτουργίες.

    Επίσης με το άρθρο 23 αντικαθίσταται η παρ. 15 του άρθρου 51 του ν. 4178/2013 (Α΄174) και ορίζεται ότι η διαδικασία αναθεώρησης των ανωτέρω Γ.Π.Σ., που προβλέπεται στην παρ. 15, θα πρέπει να ολοκληρωθεί έως τις 31.12.2019, διαφορετικά από 1.1.2020 εφαρµόζονται αυτοδικαίως δεσµευτικά οι διατάξεις των ως άνω Γ.Π.Σ.. H διαδικασία αναθεώρησης των συγκεκριµένων Γ.Π.Σ. κινείται κατόπιν απόφασης του αρµόδιου Δηµοτικού Συµβουλίου ή άλλου αρµόδιου οργάνου κατά τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

    Με την παρ. 15 του άρθρου 51 του ν. 4178/2013 (Α΄174) προβλέπεται ότι  χρήσεις γης που ορίζονται κατά τις ειδικές διατάξεις των Γ.Π.Σ. που εγκρίθηκαν πριν τη δημοσίευση του ν. 2508/1997 (Α' 124) είναι δεσμευτικές για τη διοίκηση μόνο στην περίπτωση που κατόπιν αυτών εγκρίθηκαν πολεοδομικές μελέτες αναθεώρησης ή ένταξης σύμφωνα με το Γ.Π.Σ..



    Σχόλια Μελών


     ...... και εφόσον:

    α) τα ακίνητα πληρούν τις σχετικές προδιαγραφές....

    Ελπίζω πάντως όχι και αυτές τις προδιαγραφές που μάλλον πάει για προγραφές παικτών ...!

    image.png.d2b8af4af3f2d85dccda1a9b387356fa.png     :o .........

     

    Edited by Anton_civeng

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από KF
      Το Ανώτατο Δικαστήριο της Ιταλίας αναφέρθηκε στο κύριας σημασίας θέμα της ασφάλειας των δημοσίων κτιρίων και αποφάνθηκε ότι θα πρέπει να αποφασίζεται η διακοπή λειτουργίας των σχολείων που δεν τηρούν τα αντισεισμικά κριτήρια δόμησης τα οποία εγκρίθηκαν το 2008.
       
      Με την απόφαση αυτή, οι ανώτατοι δικαστές επικύρωσαν απόφαση της εισαγγελίας της πόλης Γκροσσέτο, στην κεντρική Ιταλία, η οποία αφορούσε δημοτικό και γυμνάσιο της ευρύτερης περιοχής της.
       
      Σύμφωνα με τον ιταλικό Άρειο Πάγο, η συγκεκριμένη απόφαση ισχύει και για περιοχές που δεν θεωρούνται σεισμογενείς, όπως και για σχολικά συγκροτήματα οι κανόνες δόμησης των οποίων παρουσιάζουν μόνον μερική ή και μικρή απόκλιση από τους εγκεκριμένους κανόνες.
       
      Το σκεπτικό της απόφασης, σύμφωνα με τον Τύπο, θα πρέπει να τηρούνται στο ακέραιο οι νόμοι που εγγυώνται την μέγιστη δυνατή προστασία των πολιτών, και δη των παιδιών.
       
      Πηγή: http://news.in.gr/wo...ref=newsroombox
       
      Click here to view the είδηση
    • Από KF
      Το Ανώτατο Δικαστήριο της Ιταλίας αναφέρθηκε στο κύριας σημασίας θέμα της ασφάλειας των δημοσίων κτιρίων και αποφάνθηκε ότι θα πρέπει να αποφασίζεται η διακοπή λειτουργίας των σχολείων που δεν τηρούν τα αντισεισμικά κριτήρια δόμησης τα οποία εγκρίθηκαν το 2008.
       
      Με την απόφαση αυτή, οι ανώτατοι δικαστές επικύρωσαν απόφαση της εισαγγελίας της πόλης Γκροσσέτο, στην κεντρική Ιταλία, η οποία αφορούσε δημοτικό και γυμνάσιο της ευρύτερης περιοχής της.
       
      Σύμφωνα με τον ιταλικό Άρειο Πάγο, η συγκεκριμένη απόφαση ισχύει και για περιοχές που δεν θεωρούνται σεισμογενείς, όπως και για σχολικά συγκροτήματα οι κανόνες δόμησης των οποίων παρουσιάζουν μόνον μερική ή και μικρή απόκλιση από τους εγκεκριμένους κανόνες.
       
      Το σκεπτικό της απόφασης, σύμφωνα με τον Τύπο, θα πρέπει να τηρούνται στο ακέραιο οι νόμοι που εγγυώνται την μέγιστη δυνατή προστασία των πολιτών, και δη των παιδιών.
       
      Πηγή: http://news.in.gr/world/article/?aid=1500188712#ref=newsroombox
    • Από ma7pon1
      Συνάδελφοι καλησπέρα.
       
      Σε οικοδομική άδεια που έχω βγάλει, κατά τον αρχικό έλεγχο δόμησης διαπιστώθηκε παράβαση στα όρια του οικοπέδου καθώς υπάρχει παλαιά περίφραξη η οποία δεν είναι στη θέση της (είναι λίγο εντός δρόμου).
      Μας έστειλε έγγραφο η πολεοδομία η οποία ζητά εντός 4 μηνών αναθεώρηση της αδείας (με λίγα λόγια γκρέμισμα της περίφραξης). Ο πελάτης μου, για δικούς του λόγους, έχει στραβώσει και δεν θέλει να γκρεμίσει την περίφραξη. Μίλησα με τον υπάλληλο της πολεοδομίας και μου είπε πως αν δεν συμμορφωθεί, θα έχω και εγώ κυρώσεις σαν μηχανικός του. Μου είπε βέβαια να κάνω ένα έγγραφο προς την πολεοδομία με το οποίο να τους ενημερώνω για το αποτέλεσμα του ελέγχου και για τις παραβάσεις.
      Ξέρει κάποιος τί μορφή πρέπει να έχει αυτό το έγγραφο;
      Και το πρόστιμο για την περίφραξη πόσο θα είναι; Είναι περίπου 50μ λιθόχτιστη πάχους 0,5μ και 20μ συρματοπερίφραξη
       
      Ευχαριστώ
    • Από basgoud
      Ενώ οι Ελληνες μαθητές κατέλαβαν μόλις την 43η θέση και οι Γερμανοί την 16η, οι μαθητές της μικρής Εσθονίας αναρριχήθηκαν φέτος στην 3η θέση στην νέα έκθεση PISA του ΟΟΣΑ. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας τους;
       
      Μαζί με την Φινλανδία που ακολουθεί στην 5η θέση, η Εσθονία συγκαταλέγεται στην πρώτη δεκάδα της νέας έκθεσης αξιολόγησης εκπαιδευτικών συστημάτων του ΟΟΣΑ και ηγείται όλων των ευρωπαϊκών χωρών.
       
      Η διάκριση αυτή του εσθονικού εκπαιδευτικού συστήματος βρέθηκε φυσικά χθες στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας στη μικρή χώρα της Βαλτικής. Εντούτοις δεν αποτέλεσε έκπληξη. Ειδικοί επισημαίνουν ότι είναι το αποτέλεσμα μιας συνετής εκπαιδευτικής πολιτικής.
       
      Ισότητα ευκαιριών
       
      Το μυστικό της επιτυχίας είναι η τήρηση μιας βασικής αρχής, όπως εξηγεί η Κάρεν Λουκ, διευθύντρια σχολείου στο Τάρτου, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Εσθονίας: «Επικεντρώνουμε στην ισότητα των ευκαιριών. Σε αυτό οφείλονται τα θετικά αποτελέσματα. Δεν διαχωρίζουμε επ’ ουδενί τα παιδιά σε διαφορετικές ομάδες, (για παράδειγμα) σε ομάδες υψηλών επιδόσεων και σε άλλες για πιο αδύναμους μαθητές. Όχι, δεν το κάνουμε αυτό».
       
      Κανέναν απολύτως ρόλο δεν παίζει ούτε η καταγωγή αλλά ούτε και η κοινωνική προέλευση. Είτε προέρχονται από εύπορες είτε από φτωχές οικογένειες, είτε έχουν ρωσικές ή άλλες ρίζες, στο σχολείο ισχύει το ίδιο για όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά: ίσες ευκαιρίες για όλους και φυσικά δωρεάν. Η σχετική νομοθεσία που χρονολογείται από το 1992 διασφαλίζει τις ίδιες δυνατότητες και για όλες τις μειονότητες καθώς και για όλους τους Εσθονούς τη δια βίου μάθηση.
       
      Συχνές μικρές αλλαγές του συστήματος
       
      Το εσθονικό παιδαγωγικό σύστημα δεν προβλέπει νέες παιδαγωγικές μεθόδους ή «πειράματα», παρότι μαθητές και δάσκαλοι έχουν σημαντικά περιθώρια να προσαρμόσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση. Οι ακολουθούμενες μέθοδοι είναι μάλλον συντηρητικές και τα περιεχόμενα πολύ σαφή. Μιλώντας στο σουηδικό ραδιόφωνο ο εσθονός υφυπουργός Παιδείας Μαρτ Λάιντμετς αναφέρθηκε σε δυο βασικούς πυλώνες της εσθονικής επιτυχίας:
       
      «Δεν κάνουμε κάποια επανάσταση, αλλά διαρκώς μικρές αλλαγές. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αλλάζουμε εκ βάθρων το εκπαιδευτικό σύστημα. Σύμφωνα με την PISA διαθέτουμε παγκοσμίως το καλύτερο σύστημα όσον αφορά την ισότητα των ευκαιριών. Δεν παίζει ρόλο εάν προέρχεσαι από μια φτωχή ή μια πλούσια οικογένεια. Σε κάθε περίπτωση θα πας στο σχολείο όπου τα αποτελέσματα είναι καλά και ισορροπημένα».
       
      Σύμφωνα με την νέα έκθεση του ΟΟΣΑ μάλιστα τα δυο τρίτα των μαθητών στην Εσθονία δηλώνουν ικανοποιημένοι με τα σχολεία και τους δασκάλους τους.
       
      Πηγή http://www.iefimerid...eyropis?ref=yfp
       
      Click here to view the είδηση
    • Από basgoud
      Ενώ οι Ελληνες μαθητές κατέλαβαν μόλις την 43η θέση και οι Γερμανοί την 16η, οι μαθητές της μικρής Εσθονίας αναρριχήθηκαν φέτος στην 3η θέση στην νέα έκθεση PISA του ΟΟΣΑ. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας τους;
       
      Μαζί με την Φινλανδία που ακολουθεί στην 5η θέση, η Εσθονία συγκαταλέγεται στην πρώτη δεκάδα της νέας έκθεσης αξιολόγησης εκπαιδευτικών συστημάτων του ΟΟΣΑ και ηγείται όλων των ευρωπαϊκών χωρών.
       
      Η διάκριση αυτή του εσθονικού εκπαιδευτικού συστήματος βρέθηκε φυσικά χθες στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας στη μικρή χώρα της Βαλτικής. Εντούτοις δεν αποτέλεσε έκπληξη. Ειδικοί επισημαίνουν ότι είναι το αποτέλεσμα μιας συνετής εκπαιδευτικής πολιτικής.
       
      Ισότητα ευκαιριών
       
      Το μυστικό της επιτυχίας είναι η τήρηση μιας βασικής αρχής, όπως εξηγεί η Κάρεν Λουκ, διευθύντρια σχολείου στο Τάρτου, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Εσθονίας: «Επικεντρώνουμε στην ισότητα των ευκαιριών. Σε αυτό οφείλονται τα θετικά αποτελέσματα. Δεν διαχωρίζουμε επ’ ουδενί τα παιδιά σε διαφορετικές ομάδες, (για παράδειγμα) σε ομάδες υψηλών επιδόσεων και σε άλλες για πιο αδύναμους μαθητές. Όχι, δεν το κάνουμε αυτό».
       
      Κανέναν απολύτως ρόλο δεν παίζει ούτε η καταγωγή αλλά ούτε και η κοινωνική προέλευση. Είτε προέρχονται από εύπορες είτε από φτωχές οικογένειες, είτε έχουν ρωσικές ή άλλες ρίζες, στο σχολείο ισχύει το ίδιο για όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά: ίσες ευκαιρίες για όλους και φυσικά δωρεάν. Η σχετική νομοθεσία που χρονολογείται από το 1992 διασφαλίζει τις ίδιες δυνατότητες και για όλες τις μειονότητες καθώς και για όλους τους Εσθονούς τη δια βίου μάθηση.
       
      Συχνές μικρές αλλαγές του συστήματος
       
      Το εσθονικό παιδαγωγικό σύστημα δεν προβλέπει νέες παιδαγωγικές μεθόδους ή «πειράματα», παρότι μαθητές και δάσκαλοι έχουν σημαντικά περιθώρια να προσαρμόσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση. Οι ακολουθούμενες μέθοδοι είναι μάλλον συντηρητικές και τα περιεχόμενα πολύ σαφή. Μιλώντας στο σουηδικό ραδιόφωνο ο εσθονός υφυπουργός Παιδείας Μαρτ Λάιντμετς αναφέρθηκε σε δυο βασικούς πυλώνες της εσθονικής επιτυχίας:
       
      «Δεν κάνουμε κάποια επανάσταση, αλλά διαρκώς μικρές αλλαγές. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αλλάζουμε εκ βάθρων το εκπαιδευτικό σύστημα. Σύμφωνα με την PISA διαθέτουμε παγκοσμίως το καλύτερο σύστημα όσον αφορά την ισότητα των ευκαιριών. Δεν παίζει ρόλο εάν προέρχεσαι από μια φτωχή ή μια πλούσια οικογένεια. Σε κάθε περίπτωση θα πας στο σχολείο όπου τα αποτελέσματα είναι καλά και ισορροπημένα».
       
      Σύμφωνα με την νέα έκθεση του ΟΟΣΑ μάλιστα τα δυο τρίτα των μαθητών στην Εσθονία δηλώνουν ικανοποιημένοι με τα σχολεία και τους δασκάλους τους.
       
      Πηγή http://www.iefimerida.gr/news/305863/thayma-tis-esthonias-stin-ekpaideysi-pos-eftase-stin-1i-thesi-tis-eyropis?ref=yfp
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.