Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Και οι τέσσερις ενδιαφερόμενοι πέρασαν στη β’ φάση για το Θριάσιο ΙΙ

    Sign in to follow this  

    Και οι τέσσερις ενδιαφερόμενοι, δηλαδή η Pearl, η Goldair και οι κοινοπραξίες Damco – Foodlink και ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Sarmed πέρασαν στη β’ φάση για το Θριάσιο ΙΙ, σύμφωνα με σχετική απόφαση του υπουργείου Μεταφορών.

    Κατά τη β΄ φάση του διαγωνισμού, θα καθοριστούν οι βασικές, τεχνικές χρηματοοικονομικές παράμετροι του έργου και θα οριστικοποιηθεί το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης, προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές.

    Όπως αναφέρεται στην προκήρυξη της σύμβασης παραχώρησης, αντικείμενο της σύμβασης είναι η λειτουργία, συντήρηση, εποπτεία, φύλαξη, εκμετάλλευση, προμήθεια εξοπλισμού και η ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.) στο Θριάσιο Πεδίο.

    Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 25 χρόνια (300 μήνες).

    Συγκεκριμένα, το αντικείμενο της σύμβασης έχει ως εξής:

    1) μεταφόρτωση συνδυασμένων μεταφορών,

    2) εξυπηρέτηση Ε/Κ,

    3) μεταφόρτωση φορτίου βαγονιών,

    4) μεταφόρτωση γενικού φορτίου,

    5) μεταφόρτωση οχημάτων,

    6) υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τελωνείου,

    7) μεταφόρτωση υγρών φορτίων,

    8) συντήρηση υποδομών του Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ., πέραν των σιδηροδρομικών,

    9) εποπτεία Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου,

    10) φύλαξη Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου.

    Την ευθύνη για την προετοιμασία και διεξαγωγή του διαγωνισμού έχει η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης του υπουργείου Μεταφορών.

    Σημειώνεται ότι το Θριάσιο Ι ή αλλιώς το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών παραχωρήθηκε για 60 χρόνια στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair.

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Σειρά πρόσθετων εργασιών απαιτούνται για την μετατροπή του Θριασίου ΙΙ ή αλλιώς του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) σε σύγχρονο σιδηροδρομικό terminal και κέντρο διαλογής.
      Τα έργα αυτά καλείται να αναλάβει ο ανάδοχος του σχετικού διαγωνισμού, ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη, με ημερομηνία κατάθεσης της εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος στις 18 Μαρτίου.
      Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης έχει οριστεί στα 25 χρόνια.
      Ειδικότερα, για την ολοκλήρωση του συνόλου του Θριασίου ΙΙ εκκρεμούν οι κάτωθι εργασίες κατασκευής κτιρίων και προμήθειας, καθώς και εγκατάστασης ειδικού εξοπλισμού, που είναι οι εξής:
      -Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Συνδυασμένων Μεταφορών (ΧΜΣΜ),
      -Κτίριο Υπηρεσιών Εμπορευματοκιβωτίων,
      -Κτίριο Φόρτωσης,
      -Γραφεία Χώρου Εξυπηρέτησης,
      -Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Φορτίου Βαγονιών (ΧΜΦΒ),
      -Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Οχημάτων (ΧΜΟ),
      -Δεξαμενή καυσίμων του χώρου στάθμευσης και ανεφοδιασμού κινητήριων μονάδων, με αντίστοιχη αντλία τροφοδοσίας,
      -Προμήθεια και εγκατάσταση ειδικού εξοπλισμού (straddle carriers, reach stackers, περονοφόρα, κινητές ράμπες, πλαίσια, ελκυστήρες, φορτωτής, κινητή μεταφορική ταινία κ.λπ.),
      -Προμήθεια και εγκατάσταση 2 Γερανογεφυρών (νότια δέσμη μεταφόρτωσης Ε/Κ),
      -Σύστημα Logistics (Cargo Management),
      -Πρατήριο υγρών καυσίμων,
      -Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Υγρών Φορτίων,
      -Προμήθεια και εγκατάσταση γεφυροπλάστιγγας, ειδικών ζυγαριών αξονικού φορτίου βαγονιών, φορτίου τροχιάς και ειδικών διατάξεων μέτρησης περιτυπώματος στις εισόδους του Συγκροτήματος,
      -Προμήθεια και εγκατάσταση ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών λειτουργιών.
      Διάγραμμα γενικής διάταξης ΕΚΘΠ I.
      Αναλυτικότερα, θα πρέπει να κατασκευαστούν:
      Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Συνδυασμένων Μεταφορών (Χ.Μ.Σ.Μ) (Κτ. 2.5)
      Πρόκειται για δύο όγκους τοποθετημένους «εν σειρά» με ενδιάμεσο κενό 2,00 μ., από όπου διαμορφώνονται και οι είσοδοί τους και το οποίο καλύπτεται με στέγαστρο από πολυκαρβονικά φύλλα. Ο κτιριακός όγκος είναι προκατασκευασμένος από έτοιμους μανδύες που τοποθετούνται στην διαμορφωμένη βάση από μπετόν. Ο φέρων οργανισμός του κτιρίου αποτελείται από πλαίσιο δαπέδου κατασκευασμένο από ειδικές διατομές γαλβανισμένου χάλυβα.
      Κτίριο Υπηρεσιών Εμπορευματοκιβωτίων (Κτ. 3.4)
      Πρόκειται για μεταλλική κατασκευή που στηρίζεται σε πλάκα επί εδάφους, που ενισχύεται περιμετρικά με δοκό από οπλισμένο σκυρόδεμα ύψους 90 cm, όπου και εδράζονται τα υποστυλώματα του κτιρίου.
      Κτίριο Φόρτωσης Εμπορευματοκιβωτίων (containers) (Κτ. 3.5)
      Το κτίριο αποτελεί έναν επιμήκη όγκο με καμπυλούμενες τις ακμές των μεγάλων πλευρών της επιστέγασής του. Πρόκειται για μεταλλική κατασκευή που στηρίζεται σε πλάκα επί εδάφους, που ενισχύεται περιμετρικά με δοκό από οπλισμένο σκυρόδεμα ύψους 90 cm, όπου και εδράζονται τα υποστυλώματα του κτιρίου.
      Κτίριο Διοίκησης Χώρου Εξυπηρέτησης Εμπορευματοκιβωτίων (Κτ. 3.7)
      Το κτίριο αποτελείται από δύο όγκους, ο ένας εκ των οποίων στεγάζει τους γραφειακούς χώρους και ο άλλος το χώρο εστίασης.
      Οι δύο όγκοι χαρακτηρίζονται επίσης από συμπληρωματικά στοιχεία που αφορούν στη δομική συγκρότησή τους, από μεταλλικό φέροντα οργανισμό εμφανή, τόσο κατά τα πρωτεύοντα όσο και κατά τα δευτερεύοντα στοιχεία τους. Πρόκειται για ισόγεια μεταλλική κατασκευή που εδράζεται σε βάση από οπλισμένο σκυρόδεμα, με υπόγειο από οπλισμένο σκυρόδεμα.
      Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Φορτίου Βαγονιών (Χ.Μ.Φ.Β) (Κτ. 4.5)
      Το κτίριο είναι ισόγειο. Ο φέρων οργανισμός του κτιρίου είναι οπλισμένο σκυρόδεμα με επικάλυψη αλουμινίου κυματοειδούς μορφής.
      Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Οχημάτων (Χ.Μ.Ο) (Κτ. 6.4)
      Το κτίριο αποτελείται από ένα ισόγειο όροφο μεγάλου ύψους (12.15 μέτρα), τμηματικό μεσόροφο για χρήση γραφείων και τμηματικό υπόγειο βοηθητικών χρήσεων. Ο φέρων οργανισμός της ανωδομής του κτιρίου αποτελείται από μικτό σύστημα υποστυλωμάτων από οπλισμένο σκυρόδεμα και μεταλλικής κατασκευής για τον φορέα στέγασης και την στάθμη του μεσορόφου (τμήμα γραφείων).
      Δεξαμενή καυσίμων κινητήριων μονάδων
      Θα κατασκευαστεί δεξαμενή καυσίμων για την τροφοδοσία των κινητήριων μονάδων (ντιζελομηχανών) ελιγμών του εμπορευματικού κέντρου, σε κατάλληλο χώρο που θα επιλεγεί σε συνεννόηση με τον ΟΣΕ. Θα περιλαμβάνει μία υπόγεια δεξαμενή καυσίμων πετρελαίου και την αντίστοιχη αντλία τροφοδοσίας καυσίμου.
      Προμήθεια εξοπλισμού
      Περιλαμβάνεται η:
      -Προμήθεια και εγκατάσταση ειδικού εξοπλισμού (straddle carriers, reachs tackers, περονοφόρα, κινητές ράμπες, πλαίσια, ελκυστήρες, φορτωτής, κινητή μεταφορική ταινία κλπ.)
      -Προμήθεια και εγκατάσταση δύο Γερανογεφυρών (νότια δέσμη μεταφόρτωσης Ε/Κ)
      -Σύστημα Logistics (Cargo Management)
      -Εξοπλισμός σιδ/κου δικτύου (γεφυροπλάστιγγα, ειδικές ζυγαριές αξονικού φορτίου βαγονιού, φορτίου τροχιάς και ειδικές διατάξεις μέτρησης περιτυπώματος στις εισόδους του Συγκροτήματος)
      -Προμήθεια συστήματος ERP
      Πρατήριο Υγρών καυσίμων με Στέγαστρο (Κτ.3.8)
      Κτίριο του πρατηρίου με φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα και εξωτερικές τοιχοποιίες από οπτοπλινθοδομή.
      Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Υγρών Φορτίων (Κτ. 9.7)
      Το κτίριο είναι ισόγειο και βρίσκεται στο ανατολικό άκρο του συγκροτήματος. Έχει άμεση σχέση με την πύλη Χώρων Μεταφόρτωσης Υγρών Φορτίων.
      Κατασκευή πρόσθετων έργων επέκτασης
      Οι υποψήφιοι ανάδοχοι μπορούν να προτείνουν πρόσθετα έργα και επενδύσεις (πχ. Εγκαταστάσεις εστίασης και αναψυχής, δραστηριότητες κοινωνικών εξυπηρετήσεων, χώρο για εγκατάσταση τράπεζας κλπ) προκειμένου να παράσχουν πρόσθετες υπηρεσίες. Η χωροθέτηση και κατασκευή των πρόσθετων έργων επέκτασης θα γίνεται κατόπιν έγκρισης του ΟΣΕ και σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους, όρους δόμησης κλπ. κατά την κείμενη νομοθεσία.
      Διάγραμμα γενικής διάταξης ΕΚΘΠ II.
      Της Βάσως Βεγιάζη

      View full είδηση
    • By Engineer
      Σειρά πρόσθετων εργασιών απαιτούνται για την μετατροπή του Θριασίου ΙΙ ή αλλιώς του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) σε σύγχρονο σιδηροδρομικό terminal και κέντρο διαλογής.
      Τα έργα αυτά καλείται να αναλάβει ο ανάδοχος του σχετικού διαγωνισμού, ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη, με ημερομηνία κατάθεσης της εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος στις 18 Μαρτίου.
      Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης έχει οριστεί στα 25 χρόνια.
      Ειδικότερα, για την ολοκλήρωση του συνόλου του Θριασίου ΙΙ εκκρεμούν οι κάτωθι εργασίες κατασκευής κτιρίων και προμήθειας, καθώς και εγκατάστασης ειδικού εξοπλισμού, που είναι οι εξής:
      -Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Συνδυασμένων Μεταφορών (ΧΜΣΜ),
      -Κτίριο Υπηρεσιών Εμπορευματοκιβωτίων,
      -Κτίριο Φόρτωσης,
      -Γραφεία Χώρου Εξυπηρέτησης,
      -Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Φορτίου Βαγονιών (ΧΜΦΒ),
      -Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Οχημάτων (ΧΜΟ),
      -Δεξαμενή καυσίμων του χώρου στάθμευσης και ανεφοδιασμού κινητήριων μονάδων, με αντίστοιχη αντλία τροφοδοσίας,
      -Προμήθεια και εγκατάσταση ειδικού εξοπλισμού (straddle carriers, reach stackers, περονοφόρα, κινητές ράμπες, πλαίσια, ελκυστήρες, φορτωτής, κινητή μεταφορική ταινία κ.λπ.),
      -Προμήθεια και εγκατάσταση 2 Γερανογεφυρών (νότια δέσμη μεταφόρτωσης Ε/Κ),
      -Σύστημα Logistics (Cargo Management),
      -Πρατήριο υγρών καυσίμων,
      -Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Υγρών Φορτίων,
      -Προμήθεια και εγκατάσταση γεφυροπλάστιγγας, ειδικών ζυγαριών αξονικού φορτίου βαγονιών, φορτίου τροχιάς και ειδικών διατάξεων μέτρησης περιτυπώματος στις εισόδους του Συγκροτήματος,
      -Προμήθεια και εγκατάσταση ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών λειτουργιών.
      Διάγραμμα γενικής διάταξης ΕΚΘΠ I.
      Αναλυτικότερα, θα πρέπει να κατασκευαστούν:
      Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Συνδυασμένων Μεταφορών (Χ.Μ.Σ.Μ) (Κτ. 2.5)
      Πρόκειται για δύο όγκους τοποθετημένους «εν σειρά» με ενδιάμεσο κενό 2,00 μ., από όπου διαμορφώνονται και οι είσοδοί τους και το οποίο καλύπτεται με στέγαστρο από πολυκαρβονικά φύλλα. Ο κτιριακός όγκος είναι προκατασκευασμένος από έτοιμους μανδύες που τοποθετούνται στην διαμορφωμένη βάση από μπετόν. Ο φέρων οργανισμός του κτιρίου αποτελείται από πλαίσιο δαπέδου κατασκευασμένο από ειδικές διατομές γαλβανισμένου χάλυβα.
      Κτίριο Υπηρεσιών Εμπορευματοκιβωτίων (Κτ. 3.4)
      Πρόκειται για μεταλλική κατασκευή που στηρίζεται σε πλάκα επί εδάφους, που ενισχύεται περιμετρικά με δοκό από οπλισμένο σκυρόδεμα ύψους 90 cm, όπου και εδράζονται τα υποστυλώματα του κτιρίου.
      Κτίριο Φόρτωσης Εμπορευματοκιβωτίων (containers) (Κτ. 3.5)
      Το κτίριο αποτελεί έναν επιμήκη όγκο με καμπυλούμενες τις ακμές των μεγάλων πλευρών της επιστέγασής του. Πρόκειται για μεταλλική κατασκευή που στηρίζεται σε πλάκα επί εδάφους, που ενισχύεται περιμετρικά με δοκό από οπλισμένο σκυρόδεμα ύψους 90 cm, όπου και εδράζονται τα υποστυλώματα του κτιρίου.
      Κτίριο Διοίκησης Χώρου Εξυπηρέτησης Εμπορευματοκιβωτίων (Κτ. 3.7)
      Το κτίριο αποτελείται από δύο όγκους, ο ένας εκ των οποίων στεγάζει τους γραφειακούς χώρους και ο άλλος το χώρο εστίασης.
      Οι δύο όγκοι χαρακτηρίζονται επίσης από συμπληρωματικά στοιχεία που αφορούν στη δομική συγκρότησή τους, από μεταλλικό φέροντα οργανισμό εμφανή, τόσο κατά τα πρωτεύοντα όσο και κατά τα δευτερεύοντα στοιχεία τους. Πρόκειται για ισόγεια μεταλλική κατασκευή που εδράζεται σε βάση από οπλισμένο σκυρόδεμα, με υπόγειο από οπλισμένο σκυρόδεμα.
      Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Φορτίου Βαγονιών (Χ.Μ.Φ.Β) (Κτ. 4.5)
      Το κτίριο είναι ισόγειο. Ο φέρων οργανισμός του κτιρίου είναι οπλισμένο σκυρόδεμα με επικάλυψη αλουμινίου κυματοειδούς μορφής.
      Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Οχημάτων (Χ.Μ.Ο) (Κτ. 6.4)
      Το κτίριο αποτελείται από ένα ισόγειο όροφο μεγάλου ύψους (12.15 μέτρα), τμηματικό μεσόροφο για χρήση γραφείων και τμηματικό υπόγειο βοηθητικών χρήσεων. Ο φέρων οργανισμός της ανωδομής του κτιρίου αποτελείται από μικτό σύστημα υποστυλωμάτων από οπλισμένο σκυρόδεμα και μεταλλικής κατασκευής για τον φορέα στέγασης και την στάθμη του μεσορόφου (τμήμα γραφείων).
      Δεξαμενή καυσίμων κινητήριων μονάδων
      Θα κατασκευαστεί δεξαμενή καυσίμων για την τροφοδοσία των κινητήριων μονάδων (ντιζελομηχανών) ελιγμών του εμπορευματικού κέντρου, σε κατάλληλο χώρο που θα επιλεγεί σε συνεννόηση με τον ΟΣΕ. Θα περιλαμβάνει μία υπόγεια δεξαμενή καυσίμων πετρελαίου και την αντίστοιχη αντλία τροφοδοσίας καυσίμου.
      Προμήθεια εξοπλισμού
      Περιλαμβάνεται η:
      -Προμήθεια και εγκατάσταση ειδικού εξοπλισμού (straddle carriers, reachs tackers, περονοφόρα, κινητές ράμπες, πλαίσια, ελκυστήρες, φορτωτής, κινητή μεταφορική ταινία κλπ.)
      -Προμήθεια και εγκατάσταση δύο Γερανογεφυρών (νότια δέσμη μεταφόρτωσης Ε/Κ)
      -Σύστημα Logistics (Cargo Management)
      -Εξοπλισμός σιδ/κου δικτύου (γεφυροπλάστιγγα, ειδικές ζυγαριές αξονικού φορτίου βαγονιού, φορτίου τροχιάς και ειδικές διατάξεις μέτρησης περιτυπώματος στις εισόδους του Συγκροτήματος)
      -Προμήθεια συστήματος ERP
      Πρατήριο Υγρών καυσίμων με Στέγαστρο (Κτ.3.8)
      Κτίριο του πρατηρίου με φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα και εξωτερικές τοιχοποιίες από οπτοπλινθοδομή.
      Κτίριο Προσωπικού Χώρου Μεταφόρτωσης Υγρών Φορτίων (Κτ. 9.7)
      Το κτίριο είναι ισόγειο και βρίσκεται στο ανατολικό άκρο του συγκροτήματος. Έχει άμεση σχέση με την πύλη Χώρων Μεταφόρτωσης Υγρών Φορτίων.
      Κατασκευή πρόσθετων έργων επέκτασης
      Οι υποψήφιοι ανάδοχοι μπορούν να προτείνουν πρόσθετα έργα και επενδύσεις (πχ. Εγκαταστάσεις εστίασης και αναψυχής, δραστηριότητες κοινωνικών εξυπηρετήσεων, χώρο για εγκατάσταση τράπεζας κλπ) προκειμένου να παράσχουν πρόσθετες υπηρεσίες. Η χωροθέτηση και κατασκευή των πρόσθετων έργων επέκτασης θα γίνεται κατόπιν έγκρισης του ΟΣΕ και σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους, όρους δόμησης κλπ. κατά την κείμενη νομοθεσία.
      Διάγραμμα γενικής διάταξης ΕΚΘΠ II.
      Της Βάσως Βεγιάζη
    • By Engineer
      Ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα για το Θριάσιο Α’ και Β’ έθεσαν οι Θεσμοί, όπως περιγράφονται στην 4η αναθεώρηση του ESM Programme.
      Για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο των 588 στρεμμάτων, οι Θεσμοί υποστηρίζουν ότι, έως τα τέλη Ιουνίου, θα πρέπει να εγκριθεί από τη Βουλή η σύμβαση παραχώρησης.
      Υπενθυμίζεται ότι για το Θριάσιο Ε/Κ ανάδοχος έχει ανακηρυχτεί η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair για περίοδο 60 ετών.
      Αντίστοιχα, για το Θριάσιο Β’ των 1.600 στρεμμάτων, το οποίο θα κατασκευαστεί μέσω ΣΔΙΤ, οι Θεσμοί υποστηρίζουν ότι τα τεύχη προκήρυξης του διεθνούς διαγωνισμού θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τον Ιούλιο.
      Φ. Φωτ.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα για το Θριάσιο Α’ και Β’ έθεσαν οι Θεσμοί, όπως περιγράφονται στην 4η αναθεώρηση του ESM Programme.
      Για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο των 588 στρεμμάτων, οι Θεσμοί υποστηρίζουν ότι, έως τα τέλη Ιουνίου, θα πρέπει να εγκριθεί από τη Βουλή η σύμβαση παραχώρησης.
      Υπενθυμίζεται ότι για το Θριάσιο Ε/Κ ανάδοχος έχει ανακηρυχτεί η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair για περίοδο 60 ετών.
      Αντίστοιχα, για το Θριάσιο Β’ των 1.600 στρεμμάτων, το οποίο θα κατασκευαστεί μέσω ΣΔΙΤ, οι Θεσμοί υποστηρίζουν ότι τα τεύχη προκήρυξης του διεθνούς διαγωνισμού θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τον Ιούλιο.
      Φ. Φωτ.
    • By Engineer
      Στις 8 Ιανουαρίου θα υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο που έχει κατατεθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γ. Σταθάκης, μιλώντας στο Περιφερειακό Αναπτυξιακό Συνέδριο για τη Δυτική Αττική, αφού υπενθύμισε ότι προηγήθηκαν 11 διαγωνισμοί που ακυρώθηκαν.
       
      Θα ακολουθήσει η υπογραφή της σύμβασης και η επικύρωσή της από τη Βουλή. Αν τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα, μέσα στον επόμενο χρόνο θα ξεκινήσει η κατασκευή των πρώτων 120.000 τετραγωνικών, που θα είναι έτοιμα να λειτουργήσουν σε μια διετία.
       
      Το πολυδιαφημισμένο εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, χάρη στη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά που ήδη διαθέτει, θα είναι το μεγαλύτερο κέντρο συνδυασμένων μεταφορών στα Βαλκάνια.
       
       
      Ανάδοχοι του έργου είναι η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. και η Goldair Cargo. Ανέλαβαν για 60 χρόνια τη διαχείριση του ακινήτου της ΓΑΙΑΟΣΕ των 588 στρεμμάτων, πρόκειται να επενδύσουν 180 εκατ. ευρώ σε μια διετία για την κατασκευή 120.000 τμ., στεγασμένων χώρων και δημιουργία σιδηροδρομικής γραμμής, που θα ενώνει τις αποθήκες με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο.
       
      Στη συνέχεια σε βάθος δεκαετίας να ολοκληρώσουν το εμπορευματικό κέντρο ώστε μαζί με τις υποστηρικτικές υποδομές (γραφεία, τράπεζες, κ.λπ.) να καλύπτει συνολικά 240.000 τ.μ.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/%C2%ABXemplokarei%C2%BB_i_megali_ependusi_sto_Thriasio/#.WjdlHVWWY_4
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.