Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Μικρή υποχώρηση πρανούς στην «Ολυμπία Οδό» - Έρευνες των μηχανικών

    Προβληματισμό έχουν προκαλέσει τα δύο πρόσφατα περιστατικά καθίζησης της νέας εθνικής οδού («Ολυμπία») στα όρια της Αιγιάλειας, σε σημεία μεταξύ των ορίων του δήμου Πατρέων και πριν το Διακοπτό.

    Η τελευταία κατολίσθηση στο πρανές μεταξύ της νέας και της παλαιάς εθνικής οδού σημειώθηκε λίγο πριν την Πρωτοχρονιά, μετά τα διόδια Ελαιώνα, πριν τη διασταύρωση της Πούντας προς Καλάβρυτα.

    Πρόκειται για την πτώση του σαρζανέτ (συρμάτινο τοιχίο από πέτρες) που σημειώθηκε στο ύψος της Γέφυρας Τσαγρή. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος με την υποχώρηση του οδοστρώματος, τροχαία εθνικών οδών και Ολυμπίας οδός προέβησαν σε προσωρινή εκτροπή της κυκλοφορίες στον Κόμβο Διακοπτού (ρεύμα προς Πάτρα) και τον Κόμβο Αιγίου (ρεύμα προς Αθήνα). Επιπλέον, η κατολίσθηση επηρέασε μέρος και της παλαιάς εθνικής οδού με καθίζηση του πρανούς και πτώση τμημάτων του τοιχίου στο οδόστρωμα.

    CACHE_650X650_1_500914.JPG

    Επίσης, πριν από τα τέλη του έτους, παρόμοιο πρόβλημα κατάρρευσης τμήματος του πρανούς της ΝΕΟ Πατρών - Κορίνθου, σημειώθηκε στην Παναγοπούλα, μετά τον οικισμό Ροδινή του Δήμου Πατρέων.

    Και τα δύο περιστατικά εξετάζονται από μηχανικούς προκειμένου να διαπιστωθεί η πηγή του προβλήματος. Η ΝΕΟ Πατρών Αθηνών εγκαινιάστηκε το 2017 και τα τμήματα αυτά κατασκευάστηκαν κατά την τελευταία περίοδο του έργου.

    Π. ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ



    Σχόλια Μελών


    Απ΄όσα μπορώ να παρατηρήσω στην φωτό,  η αστοχία συνέβη αρχικά στην ισορροπία του εδαφικού υλικού πίσω από τα συρματοκιβώτια και όχι σ΄αυτά. (θα μπορούσε δηλαδή αντιθέτως  να είχε προηγηθεί  θραύση του πλέγματος  και μετακίνηση της λιθοπλήρωσης ).  Μάλλον λοιπόν λόγω των ισχυρών καιρικών  φαινομένων πέρασαν νερά στην στέψη του πρανούς με αποτέλεσμα την αύξηση της πίεσης ύδατος πόρων του εδάφους που λόγω και της μεγάλης κλίσης του πρανούς προκάλεσαν την κατολίσθηση....  

    image.jpeg.7696b2d11571e926d2d5d549953a0f92.jpeg

     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Είναι βέβαιο ότι η αστοχία βρίσκεται στο πρανές. Είναι φανερό ότι τα συρματοκιβώτια αποτελούν επένδυση του πρανούς στη συγκεκριμένη περίπτωση και όχι αυτόνομο τεχνικό έργο αντιστήριξης. Το ανησυχητικό είναι ότι τα κιβώτια χρησιμοποιούνται πλέον παντού αντικαθιστώντας και κάθε τεχνικό έργο αντιστήριξης ...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    "Το ανησυχητικό είναι ότι τα κιβώτια χρησιμοποιούνται πλέον παντού αντικαθιστώντας και κάθε τεχνικό έργο αντιστήριξης ... "

    Μα κάτι τέτοιο φαίνεται να έγινε κι εδώ λοιπόν  αντί του :   " ........τα συρματοκιβώτια αποτελούν επένδυση του πρανούς στη συγκεκριμένη περίπτωση και όχι αυτόνομο τεχνικό έργο αντιστήριξης. "

    Edited by Anton_civeng

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Η περιοχή "Κάστρο" από την Παναγίτσα του Πύργου μέχρι τον Μύλο, είναι το αρχαιότερο τμήμα της πόλης της Σκοπέλου. Το καλοκαίρι κατακλύζεται από κόσμο, ενώ αποτελεί τουριστική διαδρομή, καθώς φιλοξενεί σημαντικά μνημεία (ερείπια της αρχαίας Ακροπόλεως μετά τη μεσαιωνική οχύρωση και 5 ιστορικές εκκλησίες με σπουδαίες τοιχογραφίες και ξυλόγλυπτα τέμπλα) και έχει κηρυχθεί διατηρητέο μνημείο.
      Η μακροχρόνια διάβρωση είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία ρωγμών κατά μήκος όλου του δρόμου. Οι μετακινήσεις βράχων έχουν προκαλέσει σημαντικές ζημιές στα μνημεία, αλλά μπορούν να αποβούν μοιραίες για τους κατοίκους της περιοχής. Μια ολόκληρη γειτονιά όπως φαίνεται στις εικόνες, βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού. Από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
      Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Σκοπέλου, το συγκεκριμένο κομμάτι του Κάστρου θα σημανθεί ως επικίνδυνο για τους πεζούς, μέχρι την αποκατάστασή του.






      Τα πλάνα από drone στην περιοχή:
      Μερικές ακόμη εικόνες (https://efimerida-sporades.blogspot.com/2019/01/kastro-skopelou-katolisthisi.html):



       

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Η περιοχή "Κάστρο" από την Παναγίτσα του Πύργου μέχρι τον Μύλο, είναι το αρχαιότερο τμήμα της πόλης της Σκοπέλου. Το καλοκαίρι κατακλύζεται από κόσμο, ενώ αποτελεί τουριστική διαδρομή, καθώς φιλοξενεί σημαντικά μνημεία (ερείπια της αρχαίας Ακροπόλεως μετά τη μεσαιωνική οχύρωση και 5 ιστορικές εκκλησίες με σπουδαίες τοιχογραφίες και ξυλόγλυπτα τέμπλα) και έχει κηρυχθεί διατηρητέο μνημείο.
      Η μακροχρόνια διάβρωση είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία ρωγμών κατά μήκος όλου του δρόμου. Οι μετακινήσεις βράχων έχουν προκαλέσει σημαντικές ζημιές στα μνημεία, αλλά μπορούν να αποβούν μοιραίες για τους κατοίκους της περιοχής. Μια ολόκληρη γειτονιά όπως φαίνεται στις εικόνες, βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού. Από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
      Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Σκοπέλου, το συγκεκριμένο κομμάτι του Κάστρου θα σημανθεί ως επικίνδυνο για τους πεζούς, μέχρι την αποκατάστασή του.






      Τα πλάνα από drone στην περιοχή:
      Μερικές ακόμη εικόνες (https://efimerida-sporades.blogspot.com/2019/01/kastro-skopelou-katolisthisi.html):



       
    • Από Engineer
      Η πρώτη στρατηγική κίνηση της νέας διοίκησης της Ελλάκτωρ είναι γεγονός. Η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, θυγατρική της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, προχώρησε στην εξαγορά του 6,5% των μετοχών της εταιρείας ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και αντίστοιχου ποσοστού της εταιρείας ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε., έναντι συνολικού τιμήματος 37,5 εκατ. ευρώ.
      Ως αποτέλεσμα των προαναφερθεισών συναλλαγών, η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ελέγχει πλέον το 65,749% των μετοχών των εταιρειών ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε., από το 59,249% που ήταν η συμμετοχή της σε αμφότερες τις εταιρείες προηγουμένως.
      Υπενθυμίζεται πως η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. είναι η εταιρεία, η οποία ανέλαβε, μέσω σύμβασης παραχώρησης με το ελληνικό δημόσιο, τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, ενώ η ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε. ελέγχει σε ποσοστό 80% την εταιρεία ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε., η οποία έχει αναλάβει τη λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου.
      Το 6,5% του μετοχικού κεφαλαίου των εταιρειών ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε. αποτελεί το ποσοστό που αναλογεί στην ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, από το συνολικό ποσοστό του 9,88% που κατείχε στις δυο εταιρείες η Τράπεζα Πειραιώς, για τη διάθεση του οποίου είχε διενεργήσει διεθνή διαγωνισμό.
      Σε συνέχεια σχετικής δεσμευτικής οικονομικής προσφοράς που έλαβε η Τράπεζα Πειραιώς, μετά το πέρας του διαγωνισμού, απευθύνθηκε – όπως ορίζει το Συμφωνητικό Μετόχων αμφότερων των εταιρειών – στους υφιστάμενους μετόχους των εταιρειών ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε., που διαθέτουν δικαίωμα προαιρέσεως, δικαίωμα, το οποίο άσκησε η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.
      Σχολιάζοντας την εξαγορά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, κ. Αναστάσιος Καλλιτσάντσης, δήλωσε:
      «Η ενίσχυση της συμμετοχής μας στις εταιρείες ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε. είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τη νέα στρατηγική της ΕΛΛΑΚΤΩΡ που προβλέπει τη διατήρηση της ηγετικής μας θέσης στον τομέα των παραχωρήσεων και τη δημιουργία μέσω αυτής μακροχρόνιας προστιθέμενης αξίας για τους μετόχους μας.
      Είναι μία επένδυση με σημαντικότατα επιχειρηματικά, στρατηγικά και οικονομικά οφέλη για την ΕΛΛΑΚΤΩΡ τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο.
      Η Αττική Οδός αποτελεί το πιο αντιπροσωπευτικό αποτύπωμα του Ομίλου μας, αφού από τη μία είναι δημιούργημα της θυγατρικής μας στις κατασκευές ΑΚΤΩΡ και από την άλλη είναι ένα χαρακτηριστικό έργο παραχώρησης, της θυγατρικής μας ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.
      17 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του πρώτου τμήματος της, η Αττική Οδός διατηρεί αναλλοίωτη την κατασκευαστική της υπεροχή, αλλά και αδιαμφισβήτητο το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών της, στοιχεία που την καθιστούν ένα από τα κορυφαία έργα υποδομής στην Ελλάδα, τον πλέον κομβικό οδικό άξονα της Αθήνας και τη σταθερή επιλογή για τις καθημερινές μετακινήσεις εκατοντάδων χιλιάδων οδηγών».

      Οικονομικά στοιχεία του έργου
      Το 2013, η πρώτη χρονιά που διατέθηκε μέρισμα 
      Η πρώτη χρονιά που μπόρεσε να υλοποιηθεί διανομή προς τους μετόχους της Αττική Οδός, για τα κεφάλαια που επένδυσαν στα έτη 2000 έως 2002, ήταν το 2013, ήτοι 13 έτη μετά την πρώτη επένδυση στο έργο, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από την Ελλάκτωρ.
      Τα ποσά (σε εκατ. €) που έλαβαν οι μέτοχοι κατ’ έτος, τη συγκεκριμένη χρονιά και έκτοτε είναι τα ακόλουθα:
      2013 2014 2015 2016 2017 2018 78,2 114,9 62,2 70,9 71,2 79,5 Από τα 822,2 εκατ. ευρώ που επένδυσαν οι μέτοχοι της εταιρείας «Αττική Οδός Α.Ε.» μέχρι σήμερα, κι αφού εξυπηρετούνται κανονικά τα δάνεια που ελήφθησαν, έχουν αποσβεστεί μέσω μερισμάτων τα 476,9 εκατ.
      Έως 10,0% μέχρι το τέλος της παραχώρησης η μέση ποσοστιαία απόδοση της επένδυσης για τους μετόχους
      Η συμφωνηθείσα απόδοση επί του έργου, σύμφωνα με το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, ανέρχεται σε 13,1%, ενώ εκτιμάται πως η απόδοση δεν θα ξεπεράσει το 10,0% μέχρι το τέλος της παραχώρησης, σύμφωνα με την Ελλάκτωρ.
      Στα 117,9 εκατ. οι επιπλέον επενδύσεις του αρχικού κόστους μέχρι σήμερα 
      Για τη διατήρηση της ποιότητας του έργου σε πολύ υψηλό επίπεδο, μετά από 14 έτη πλήρους λειτουργίας, έχουν γίνει εργασίες βαριάς συντήρησης και έχουν υλοποιηθεί επενδύσεις συνολικού ύψους €117.939.347 και μέχρι το τέλος της παραχώρησης θα υλοποιηθούν αντίστοιχα σημαντικές εργασίες, αντικαταστάσεις και επενδύσεις για τη διατήρηση του αυτοκινητοδρόμου σε υψηλά επίπεδα.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Η πρώτη στρατηγική κίνηση της νέας διοίκησης της Ελλάκτωρ είναι γεγονός. Η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, θυγατρική της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, προχώρησε στην εξαγορά του 6,5% των μετοχών της εταιρείας ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και αντίστοιχου ποσοστού της εταιρείας ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε., έναντι συνολικού τιμήματος 37,5 εκατ. ευρώ.
      Ως αποτέλεσμα των προαναφερθεισών συναλλαγών, η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ελέγχει πλέον το 65,749% των μετοχών των εταιρειών ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε., από το 59,249% που ήταν η συμμετοχή της σε αμφότερες τις εταιρείες προηγουμένως.
      Υπενθυμίζεται πως η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. είναι η εταιρεία, η οποία ανέλαβε, μέσω σύμβασης παραχώρησης με το ελληνικό δημόσιο, τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, ενώ η ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε. ελέγχει σε ποσοστό 80% την εταιρεία ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε., η οποία έχει αναλάβει τη λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου.
      Το 6,5% του μετοχικού κεφαλαίου των εταιρειών ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε. αποτελεί το ποσοστό που αναλογεί στην ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, από το συνολικό ποσοστό του 9,88% που κατείχε στις δυο εταιρείες η Τράπεζα Πειραιώς, για τη διάθεση του οποίου είχε διενεργήσει διεθνή διαγωνισμό.
      Σε συνέχεια σχετικής δεσμευτικής οικονομικής προσφοράς που έλαβε η Τράπεζα Πειραιώς, μετά το πέρας του διαγωνισμού, απευθύνθηκε – όπως ορίζει το Συμφωνητικό Μετόχων αμφότερων των εταιρειών – στους υφιστάμενους μετόχους των εταιρειών ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε., που διαθέτουν δικαίωμα προαιρέσεως, δικαίωμα, το οποίο άσκησε η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.
      Σχολιάζοντας την εξαγορά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, κ. Αναστάσιος Καλλιτσάντσης, δήλωσε:
      «Η ενίσχυση της συμμετοχής μας στις εταιρείες ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε. είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τη νέα στρατηγική της ΕΛΛΑΚΤΩΡ που προβλέπει τη διατήρηση της ηγετικής μας θέσης στον τομέα των παραχωρήσεων και τη δημιουργία μέσω αυτής μακροχρόνιας προστιθέμενης αξίας για τους μετόχους μας.
      Είναι μία επένδυση με σημαντικότατα επιχειρηματικά, στρατηγικά και οικονομικά οφέλη για την ΕΛΛΑΚΤΩΡ τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο.
      Η Αττική Οδός αποτελεί το πιο αντιπροσωπευτικό αποτύπωμα του Ομίλου μας, αφού από τη μία είναι δημιούργημα της θυγατρικής μας στις κατασκευές ΑΚΤΩΡ και από την άλλη είναι ένα χαρακτηριστικό έργο παραχώρησης, της θυγατρικής μας ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.
      17 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του πρώτου τμήματος της, η Αττική Οδός διατηρεί αναλλοίωτη την κατασκευαστική της υπεροχή, αλλά και αδιαμφισβήτητο το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών της, στοιχεία που την καθιστούν ένα από τα κορυφαία έργα υποδομής στην Ελλάδα, τον πλέον κομβικό οδικό άξονα της Αθήνας και τη σταθερή επιλογή για τις καθημερινές μετακινήσεις εκατοντάδων χιλιάδων οδηγών».

      Οικονομικά στοιχεία του έργου
      Το 2013, η πρώτη χρονιά που διατέθηκε μέρισμα 
      Η πρώτη χρονιά που μπόρεσε να υλοποιηθεί διανομή προς τους μετόχους της Αττική Οδός, για τα κεφάλαια που επένδυσαν στα έτη 2000 έως 2002, ήταν το 2013, ήτοι 13 έτη μετά την πρώτη επένδυση στο έργο, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από την Ελλάκτωρ.
      Τα ποσά (σε εκατ. €) που έλαβαν οι μέτοχοι κατ’ έτος, τη συγκεκριμένη χρονιά και έκτοτε είναι τα ακόλουθα:
      2013 2014 2015 2016 2017 2018 78,2 114,9 62,2 70,9 71,2 79,5 Από τα 822,2 εκατ. ευρώ που επένδυσαν οι μέτοχοι της εταιρείας «Αττική Οδός Α.Ε.» μέχρι σήμερα, κι αφού εξυπηρετούνται κανονικά τα δάνεια που ελήφθησαν, έχουν αποσβεστεί μέσω μερισμάτων τα 476,9 εκατ.
      Έως 10,0% μέχρι το τέλος της παραχώρησης η μέση ποσοστιαία απόδοση της επένδυσης για τους μετόχους
      Η συμφωνηθείσα απόδοση επί του έργου, σύμφωνα με το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, ανέρχεται σε 13,1%, ενώ εκτιμάται πως η απόδοση δεν θα ξεπεράσει το 10,0% μέχρι το τέλος της παραχώρησης, σύμφωνα με την Ελλάκτωρ.
      Στα 117,9 εκατ. οι επιπλέον επενδύσεις του αρχικού κόστους μέχρι σήμερα 
      Για τη διατήρηση της ποιότητας του έργου σε πολύ υψηλό επίπεδο, μετά από 14 έτη πλήρους λειτουργίας, έχουν γίνει εργασίες βαριάς συντήρησης και έχουν υλοποιηθεί επενδύσεις συνολικού ύψους €117.939.347 και μέχρι το τέλος της παραχώρησης θα υλοποιηθούν αντίστοιχα σημαντικές εργασίες, αντικαταστάσεις και επενδύσεις για τη διατήρηση του αυτοκινητοδρόμου σε υψηλά επίπεδα.
    • Από Engineer
      Στη δημοσιότητα δόθηκε από τον επικεφαλής των ερευνητών, καθηγητή του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος και πρόεδρο του ΟΑΣΠ Ευθύμη Λέκκα, το βίντεο με το αποτέλεσμα της επιτόπιας έρευνας των κατολισθήσεων στο Πλωμάρι, της ομάδας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, (ΕΚΠΑ) στο Πλωμάρι.
      Σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και η οριοθέτηση της περιοχής εκκένωσης.
      Η επιστημονική ομάδα μετέβη την Κυριακή στην περιοχή, για να μελετήσει με τη χρήση οργάνων και μεθόδων σύγχρονης τεχνολογίας το φαινόμενο και τα αίτια που το προκάλεσαν και να εκτιμήσει την επικινδυνότητα για την ευρύτερη περιοχή.
      Δείτε και ένα βίντεο από την κατολίσθηση:
       

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.