Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Πέρασαν και τα 5 σχήματα στη Β`φάση για τα ηλεκτρονικά διόδια

    Προχωρά ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά-δορυφορικά διόδια στη χώρα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com αυτή την περίοδο γίνεται η αξιολόγηση των 5 σχημάτων προκειμένου να αποφασιστεί ποιοι θα περάσουν στην δεύτερη φάση της δημοπράτησης. Να θυμίσουμε πως τα ενδιαφερόμενα σχήματα είναι τα παρακάτω:

    1. Ένωση Εταιρειών «VINCI HIGWAYS S.A.S- VINCI Concessions S.A.S.-KAPSCH TraficCom A.G.-ΤΕΡΝΑ Α.Ε.»
    2. Κοινοπραξία «NUSZ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ»
    3. Ένωση Εταιρειών «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.-Autostrade Tech S.p.A.- ΙΝΤΡΑΚΑΤ- INTRASOFT INTERNATIONAL S.A.»
    4. Ένωση Εταιρειών «ΟΤΕ-T-Systems»
    5. Ένωση «STRABAG A.G.-SKYTOLL A.S.»

    Όπως όλα δείχνουν και οι 5 πληρούν τα κριτήρια και το πιθανότερο είναι να τους δούμε όλους στην επόμενη φάση. Αυτό που γίνεται επίσης από πλευράς Υπουργείου είναι η προετοιμασία των τευχών και στόχος είναι να τρέξει η συνέχεια του διαγωνισμού.

    Εφόσον σε αυτό το στάδιο δεν έχουμε μεγάλες καθυστερήσεις τότε στα μέσα του 2019 θα ανοιχθούν οι οικονομικές προσφορές και μέχρι το ερχόμενο φθινόπωρο θα έχει υπογραφεί η "χρυσή" σύμβαση των 400εκατ.ευρώ.

    Αυτό που είναι σημαντικό σε αυτό το νέο σύστημα δεν είναι μόνο η αναλογικότητα, δηλαδή η χρέωση ανά χιλιόμετρο και η κατάργηση των παραδοσιακών σταθμών διοδίων αλλά η συνολική χρήση του.

    Μέσα από αυτό το σύστημα θα μπορεί, κυρίως για τα επαγγελματικά οχήματα να γίνεται εξακρίβωση των ωρών που έχει διανύσει πάνω στους αυτοκινητόδρομους, τις διαδρομές και πιστεύεται πως με αυτόν τον τρόπο θα καταπολεμηθεί και η μαύρη εργασία αλλά και οι έκνομες μεταφορές.

    To νέο ηλεκτρονικό-δορυφορικό σύστημα του Υπουργείου θα τεθεί σε εφαρμογή σε συνεννόηση με τους παραχωρησιούχους των αυτοκινητόδρομων της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της Εγνατίας Οδού.



    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Σε νέο διαγωνισμό για την διαχείριση των σταθμών διοδίων προσανατολίζεται σύμφωνα με πληροφορίες η Εγνατία Οδός, δύο μήνες πριν την εκπνοή του συμβολαίου με τις Αττικές Διαδρομές. Την ίδια στιγμή παράταση έως το Γενάρη, έδωσε το ΤΑΙΠΕΔ για την υποβολή σχολίων και παρατηρήσεων από τους υποψήφιους για την σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου.
      Τα τελευταία χρόνια η Εγνατία, ανανεώνει την σύμβαση με τους ιδιώτες για τα διόδια, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες στην πρόσληψη προσωπικού για την λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου. Έκπληξη προκαλεί πάντως η πληροφορία ότι το νέο συμβόλαιο συζητείται να είναι διάρκειας 1,5 έτους, περίοδος που φαίνεται να επαληθεύει πόσο μακριά βρίσκονται οι προβλέψεις σχετικά με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
      Ο προηγούμενος διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί το 2014 και τον είχαν κερδίσει οι “Αττικές Διαδρομές”, η εταιρεία που διαχειρίζεται και λειτουργεί την Αττική Οδό, η οποία ελέγχεται από τους ομίλους ΕΛΛΑΚΤΩΡ και J&P ΑΒΑΞ και μειοψηφικά από την γαλλική Egis Road.
      Στην επίμαχη σύμβαση προβλεπόταν ο όρος ότι η συνεργασία λύεται, σε περίπτωση που ο αυτοκινητόδρομος ιδιωτικοποιηθεί. Τελικά όχι μόνο δεν χρειάστηκε να λυθεί η σύμβαση αλλά η Εγνατία προσανατολίζεται σε νέο διαγωνισμό καθώς η συνεργασία με τις Αττικές Διαδρομές εκπνέει τέλη Δεκεμβρίου παρά την μικρή παράταση που μπορεί να δοθεί κατά 2 μήνες. Υπενθυμίζεται ότι το τρέχων συμβόλαιο είναι συνολικής αξίας 48 εκατομμυρίων ευρώ.
      Οι Αττικές Διαδρομές προβάλλουν ως φαβορί και στο νέο διαγωνισμό δεδομένου ότι με βάση τα τεύχη δημοπράτησης της τελευταίας διαγωνιστικής διαδικασίας, ο υποψήφιος πρέπει να διαθέτει εμπειρία σε υπηρεσίες διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων με συγκεκριμένα κριτήρια και ικανοποιητικό κύκλο εργασιών.
      Η Εγνατία Οδός βρίσκεται στο τελικό στάδιο για την λειτουργία δύο ακόμη σταθμών σε Ωραιόκαστρο και Ασπροβάλτα, για τους οποίους η διοίκηση είχε δηλώσει ότι θα τεθούν σε λειτουργία το α΄ δεκαήμερο Οκτωβρίου. Όμως ακόμη δεν έχει εκδοθεί το ΦΕΚ για το ύψος των διοδίων. Συνολικά στην Εγνατία Οδό λειτουργούν σήμερα 13 σταθμοί διοδίων.
      Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του 2019 θα τεθεί σε εφαρμογή η νέα τιμολογιακή πολιτική, σύμφωνα με την οποία, η εταιρεία εξισώνει τις ταρίφες με τους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους. Έτσι η χιλιομετρική χρέωση που σήμερα είναι στα 3 ευρώ το χιλιόμετρο, θα πάει στα 5 ευρώ.
      Η νέα εμπορική πολιτική είχε δημοσιοποιηθεί με ΚΥΑ Τσακαλώτου -Σπίρτζη τον περασμένο Ιούνιο και ήταν προαπαιτούμενο για την ολοκλήρωση της τέταρτης αξιολόγησης και για την προώθηση του διαγωνισμού παραχώρησης του οδικού άξονα.
      Υπενθυμίζεται ότι η τιμολογιακή πολιτική της Εγνατίας έχει επιστραφεί πίσω από την Κομισιόν για δύο λόγους: ο πρώτος είναι ότι δεν ενσωμάτωνε την κοινοτική οδηγία για τιμολόγηση των βαρέων οχημάτων βάσει των εκπομπών των ρύπων και το δεύτερο ότι δεν έχουν πιστοποιηθεί οι σήραγγες του έργου από την «Ανεξάρτητη Αρχή Σηράγγων».

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Σε νέο διαγωνισμό για την διαχείριση των σταθμών διοδίων προσανατολίζεται σύμφωνα με πληροφορίες η Εγνατία Οδός, δύο μήνες πριν την εκπνοή του συμβολαίου με τις Αττικές Διαδρομές. Την ίδια στιγμή παράταση έως το Γενάρη, έδωσε το ΤΑΙΠΕΔ για την υποβολή σχολίων και παρατηρήσεων από τους υποψήφιους για την σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου.
      Τα τελευταία χρόνια η Εγνατία, ανανεώνει την σύμβαση με τους ιδιώτες για τα διόδια, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες στην πρόσληψη προσωπικού για την λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου. Έκπληξη προκαλεί πάντως η πληροφορία ότι το νέο συμβόλαιο συζητείται να είναι διάρκειας 1,5 έτους, περίοδος που φαίνεται να επαληθεύει πόσο μακριά βρίσκονται οι προβλέψεις σχετικά με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
      Ο προηγούμενος διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί το 2014 και τον είχαν κερδίσει οι “Αττικές Διαδρομές”, η εταιρεία που διαχειρίζεται και λειτουργεί την Αττική Οδό, η οποία ελέγχεται από τους ομίλους ΕΛΛΑΚΤΩΡ και J&P ΑΒΑΞ και μειοψηφικά από την γαλλική Egis Road.
      Στην επίμαχη σύμβαση προβλεπόταν ο όρος ότι η συνεργασία λύεται, σε περίπτωση που ο αυτοκινητόδρομος ιδιωτικοποιηθεί. Τελικά όχι μόνο δεν χρειάστηκε να λυθεί η σύμβαση αλλά η Εγνατία προσανατολίζεται σε νέο διαγωνισμό καθώς η συνεργασία με τις Αττικές Διαδρομές εκπνέει τέλη Δεκεμβρίου παρά την μικρή παράταση που μπορεί να δοθεί κατά 2 μήνες. Υπενθυμίζεται ότι το τρέχων συμβόλαιο είναι συνολικής αξίας 48 εκατομμυρίων ευρώ.
      Οι Αττικές Διαδρομές προβάλλουν ως φαβορί και στο νέο διαγωνισμό δεδομένου ότι με βάση τα τεύχη δημοπράτησης της τελευταίας διαγωνιστικής διαδικασίας, ο υποψήφιος πρέπει να διαθέτει εμπειρία σε υπηρεσίες διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων με συγκεκριμένα κριτήρια και ικανοποιητικό κύκλο εργασιών.
      Η Εγνατία Οδός βρίσκεται στο τελικό στάδιο για την λειτουργία δύο ακόμη σταθμών σε Ωραιόκαστρο και Ασπροβάλτα, για τους οποίους η διοίκηση είχε δηλώσει ότι θα τεθούν σε λειτουργία το α΄ δεκαήμερο Οκτωβρίου. Όμως ακόμη δεν έχει εκδοθεί το ΦΕΚ για το ύψος των διοδίων. Συνολικά στην Εγνατία Οδό λειτουργούν σήμερα 13 σταθμοί διοδίων.
      Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του 2019 θα τεθεί σε εφαρμογή η νέα τιμολογιακή πολιτική, σύμφωνα με την οποία, η εταιρεία εξισώνει τις ταρίφες με τους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους. Έτσι η χιλιομετρική χρέωση που σήμερα είναι στα 3 ευρώ το χιλιόμετρο, θα πάει στα 5 ευρώ.
      Η νέα εμπορική πολιτική είχε δημοσιοποιηθεί με ΚΥΑ Τσακαλώτου -Σπίρτζη τον περασμένο Ιούνιο και ήταν προαπαιτούμενο για την ολοκλήρωση της τέταρτης αξιολόγησης και για την προώθηση του διαγωνισμού παραχώρησης του οδικού άξονα.
      Υπενθυμίζεται ότι η τιμολογιακή πολιτική της Εγνατίας έχει επιστραφεί πίσω από την Κομισιόν για δύο λόγους: ο πρώτος είναι ότι δεν ενσωμάτωνε την κοινοτική οδηγία για τιμολόγηση των βαρέων οχημάτων βάσει των εκπομπών των ρύπων και το δεύτερο ότι δεν έχουν πιστοποιηθεί οι σήραγγες του έργου από την «Ανεξάρτητη Αρχή Σηράγγων».
    • Από Engineer
      Η νέα ψηφιακή εφαρμογή «e-Διακηρύξεις» παρέχει στους Μηχανικούς - μέλη του Τ.Μ.Ε.Δ.Ε. τη δυνατότητα να ενημερώνονται online για όλους τους ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς δημοσίων έργων, που βρίσκονται σε εξέλιξη.
      Στην πρώτη φάση λειτουργίας της ψηφιακής υπηρεσίας, ο Πιστούχος θα ενημερώνεται άμεσα και έγκαιρα από τον υπολογιστή ή το κινητό του για τους πρόχειρους και τους ανοιχτούς διαγωνισμούς δημοσίων έργων και με ένα «κλικ» θα μπορεί να φτάσει στην πηγή των δεδομένων, όπως αυτά δημοσιοποιούνται από τις αναθέτουσες αρχές στη Διαύγεια και στο ΕΣΗΔΗΣ δημοσίων έργων. 
      Πρόσθετα θα προσφέρονται εξατομικευμένες δυνατότητες αναζήτησης με βάση την αναθέτουσα αρχή και τις συγκεκριμένες κατηγορίες δαπάνης (CPV).
      Σε δεύτερη φάση, ο Μηχανικός θα μπορεί να αποθηκεύσει τις προτιμήσεις του και να λαμβάνει ειδοποιήσεις στο κινητό ή τον υπολογιστή για την
      προκήρυξη των δημοσίων έργων, που τον ενδιαφέρουν.
      Με την καινοτόμo εφαρμογή «e-Διακηρύξεις» υπηρετείται με τον καλύτερο τρόπο ο βασικός στόχος του Ταμείου, που δεν είναι άλλος από την έμπρακτη συμβολή του στην επιχειρηματική δράση και την ανάπτυξη των μελών του.
      Ταυτόχρονα, πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα, το οποίο συνεισφέρει στην περαιτέρω θωράκιση της διαφάνειας, ενισχύει τον ανταγωνισμό και την ισότιμη συμμετοχή των ενδιαφερομένων στις διαγωνιστικές διαδικασίες και διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον. 
      Εγχειρίδιο χρήσης της εφαρμογής: http://www.tmede.gr/ΤΜΕΔΕ/Χρήσιμα-Έγγραφα
      Η εφαρμογή «e-Διακηρύξεις»: http://www.tmede.gr/LoginAgreement/#proclamation

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Η νέα ψηφιακή εφαρμογή «e-Διακηρύξεις» παρέχει στους Μηχανικούς - μέλη του Τ.Μ.Ε.Δ.Ε. τη δυνατότητα να ενημερώνονται online για όλους τους ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς δημοσίων έργων, που βρίσκονται σε εξέλιξη.
      Στην πρώτη φάση λειτουργίας της ψηφιακής υπηρεσίας, ο Πιστούχος θα ενημερώνεται άμεσα και έγκαιρα από τον υπολογιστή ή το κινητό του για τους πρόχειρους και τους ανοιχτούς διαγωνισμούς δημοσίων έργων και με ένα «κλικ» θα μπορεί να φτάσει στην πηγή των δεδομένων, όπως αυτά δημοσιοποιούνται από τις αναθέτουσες αρχές στη Διαύγεια και στο ΕΣΗΔΗΣ δημοσίων έργων. 
      Πρόσθετα θα προσφέρονται εξατομικευμένες δυνατότητες αναζήτησης με βάση την αναθέτουσα αρχή και τις συγκεκριμένες κατηγορίες δαπάνης (CPV).
      Σε δεύτερη φάση, ο Μηχανικός θα μπορεί να αποθηκεύσει τις προτιμήσεις του και να λαμβάνει ειδοποιήσεις στο κινητό ή τον υπολογιστή για την
      προκήρυξη των δημοσίων έργων, που τον ενδιαφέρουν.
      Με την καινοτόμo εφαρμογή «e-Διακηρύξεις» υπηρετείται με τον καλύτερο τρόπο ο βασικός στόχος του Ταμείου, που δεν είναι άλλος από την έμπρακτη συμβολή του στην επιχειρηματική δράση και την ανάπτυξη των μελών του.
      Ταυτόχρονα, πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα, το οποίο συνεισφέρει στην περαιτέρω θωράκιση της διαφάνειας, ενισχύει τον ανταγωνισμό και την ισότιμη συμμετοχή των ενδιαφερομένων στις διαγωνιστικές διαδικασίες και διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον. 
      Εγχειρίδιο χρήσης της εφαρμογής: http://www.tmede.gr/ΤΜΕΔΕ/Χρήσιμα-Έγγραφα
      Η εφαρμογή «e-Διακηρύξεις»: http://www.tmede.gr/LoginAgreement/#proclamation
    • Από Engineer
      Να υποβάλλουν προσφορά για την σύναψη σύμβαση με τη Διεύθυνση Πολιτικής Γης για την ανάπτυξη εφαρμογής διαχείρισης πινάκων (σεντόνια) αναδασμών καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους η Περιφέρεια ΑΜΘ.
      Με την εφαρμογήτης διαχείρισης των πινάκων του Αναδασμού, το κόστος της οποίας προϋπολογίζεται σε 7.000 ευρώ με ΦΠΑ, θα γίνεται η επεξεργασία των κτηματολογικών στοιχείων στο προ αναδασμού και στο μετά του αναδασμού Νέου Κτηματικού Καθεστώτος (ΝΚΚ). Επιπρόσθετα θα γένεται και η σύνδεση μεταξύ τους.
      Στη φάση της εκτέλεσης του αναδασμού με την εφαρμογή θα γίνεται η καταχώριση όλων των κτηματολογικών στοιχείων του προ αναδασμού κτηματικού καθεστώτος, για την δημιουργία του Βοηθητικού Πίνακα Αναδασμού (Σεντόνια). Κατόπιν θα συνδέεται το παλιό με το νέο κτηματικό καθεστώς και θα δημιουργείται ο κτηματολογικός πίνακας, ο πίνακας διανομής και θα εκδίδονται οι τίτλοι.
      Στους περαιωμένους αναδασμούς θα γίνεται η καταχώριση των στοιχείων έτσι ώστε και στις δύο περιπτώσεις, των υπό εκτέλεση και των περαιωμένων, να υπάρχει δυνατότητα για την καταχώριση των μεταβολών που επέρχονται και της εκτύπωσης βεβαίωσης αναδασμού, στην οποία θα αναφέρεται με ποια τεμάχια εισήλθε ο κτηματίας και ποιά τεμάχια έλαβε μετά τον αναδασμό.
       
      Η εφαρμογή θα εγκατασταθεί σε λειτουργία τουλάχιστον σε ένα υπολογιστή σε κάθε Τμήμα Τοπογραφίας Εποικισμού της Περιφέρειας και στη Διεύθυνση Πολιτικής Γης, ενώ θα παρέχεται υποστήριξη της εφαρμογής για διάστημα τουλάχιστον 3 ετών.

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.