Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Τέλος Ιουλίου η διάνοιξη των σηράγγων του Μετρό Θεσ/κης

    Ολοκληρώνεται το 100% της διάνοιξης των σηράγγων του Μετρό Θεσσαλονίκης μέχρι το τέλος του Iουλίου, διότι τελειώνει και η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας στην Καλαμαριά, όπως δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, τονίζοντας ότι «βήμα προς βήμα το έργο προχωράει».

    Ο κ.Μυλόπουλος επισήμανε ότι «ύστερα από πολλά χρόνια έχουμε αποκαταστήσει τους δρόμους σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής. Το περασμένο Σαββατοκύριακο ανοίξαμε τους δρόμους και στον σταθμό Σιντριβάνι. Όλοι οι σταθμοί, εκτός των δύο σταθμών της Αγίας Σοφίας και της Βενιζέλου, είναι έτοιμοι κατασκευαστικά, έχουν ολοκληρωθεί και οι καταλήψεις των εργοταξίων στους δρόμους, δεν έχουν πλέον κανέναν νόημα να υπάρχουν».

    Σχολιάζοντας την πορεία των εργασιών ανέφερε ότι «έχουν τελειώσει τα έργα πολιτικού μηχανικού και σε ορισμένους σταθμούς έχουν τοποθετηθεί και οι σιδηροτροχιές» και πρόσθεσε πως «από τον σταθμό Ανάληψης μέχρι και τον σταθμό Φλέμινγκ είναι έτοιμο το κομμάτι και θα μπορούσε να υποδεχθεί συρμούς και να ξεκινήσουν τα δρομολόγια».

    Το φθινόπωρο δημοπρατούνται οι αρχαιολογικές εργασίες και οι μετακινήσεις δικτύων των οργανισμών κοινής ωφέλειας και στη δυτική Θεσσαλονίκη, ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος. «Εξασφαλίσαμε 30 εκατ. ευρώ και θα ξεκινήσουμε στις αρχές του 2019 τις πρόδρομες εργασίες, έτσι οι κάτοικοι θα δουν μπουλντόζες και στις δυτικές περιοχές της πόλης» είπε.



    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Έτοιμο σε δύο χρόνια το νέο αεροδρόμιο Μακεδονία με τις πρώτες εικόνες και βίντεο να κόβουν την ανάσα. Περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ το κόστος της επένδυσης της Fraport Greece. Οι σταθμοί check-in θα αυξηθούν κατά 47% – 50% περισσότερες οι πύλες, ενώ αυξάνεται η όλη δυναμική του αεροδρομίου.
      Μια χρονοκάψουλα με τα αρχιτεκτονικά σχέδια, τις σημερινές εφημερίδες και ένα νόμισμα που σύμφωνα με τη γερμανική παράδοση φέρνει καλοτυχία, τοποθετήθηκαν μέσα στη γη, ως μέρος της διαδικασίας θεμελίωσης του νέου τερματικού σταθμού στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης.

      Φωτογραφία από: thesstoday.gr Τι αλλάζει στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία – Τα έργα
      Εκτός από την κατασκευή νέου Τερματικού Σταθμού, συνολικής έκτασης που θα ξεπερνά τα 34.033 τ.μ., η «νέα εποχή» για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» περιλαμβάνει την ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού 24.000 τ.μ., καθώς επίσης την κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού, αλλά και την αναβάθμιση της μονάδας Βιολογικού Καθαρισμού και τη σύνδεσή της με το δίκτυο της πόλης.
      Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν σημαντικά έργα αναβάθμισης όπως: Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης – απογείωσης και στάθμευσης των αεροσκαφών, εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος διαχείρισης και ελέγχου αποσκευών.
      Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021.
      Μετά από την ολοκλήρωση του μεγάλου κατασκευαστικού έργου η χωρητικότητα και η δυναμικότητα του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης θα αυξηθεί σημαντικά, μετατρέποντας το αεροδρόμιο σε μια σύγχρονη πύλη εισόδου για την Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας.
      Πιο συγκεκριμένα, οι σταθμοί check-in θα αυξηθούν κατά 47%, ενώ τα διπλάσια θα είναι τα σημεία ασφαλείας. Την ίδια στιγμή, οι ιμάντες παραλαβής αποσκευών θα είναι κατά 75% περισσότεροι, με τον συνολικό αριθμό των πυλών του αεροδρομίου να αυξάνεται κατά 50%.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Έτοιμο σε δύο χρόνια το νέο αεροδρόμιο Μακεδονία με τις πρώτες εικόνες και βίντεο να κόβουν την ανάσα. Περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ το κόστος της επένδυσης της Fraport Greece. Οι σταθμοί check-in θα αυξηθούν κατά 47% – 50% περισσότερες οι πύλες, ενώ αυξάνεται η όλη δυναμική του αεροδρομίου.
      Μια χρονοκάψουλα με τα αρχιτεκτονικά σχέδια, τις σημερινές εφημερίδες και ένα νόμισμα που σύμφωνα με τη γερμανική παράδοση φέρνει καλοτυχία, τοποθετήθηκαν μέσα στη γη, ως μέρος της διαδικασίας θεμελίωσης του νέου τερματικού σταθμού στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης.

      Φωτογραφία από: thesstoday.gr Τι αλλάζει στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία – Τα έργα
      Εκτός από την κατασκευή νέου Τερματικού Σταθμού, συνολικής έκτασης που θα ξεπερνά τα 34.033 τ.μ., η «νέα εποχή» για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» περιλαμβάνει την ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού 24.000 τ.μ., καθώς επίσης την κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού, αλλά και την αναβάθμιση της μονάδας Βιολογικού Καθαρισμού και τη σύνδεσή της με το δίκτυο της πόλης.
      Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν σημαντικά έργα αναβάθμισης όπως: Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης – απογείωσης και στάθμευσης των αεροσκαφών, εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος διαχείρισης και ελέγχου αποσκευών.
      Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021.
      Μετά από την ολοκλήρωση του μεγάλου κατασκευαστικού έργου η χωρητικότητα και η δυναμικότητα του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης θα αυξηθεί σημαντικά, μετατρέποντας το αεροδρόμιο σε μια σύγχρονη πύλη εισόδου για την Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας.
      Πιο συγκεκριμένα, οι σταθμοί check-in θα αυξηθούν κατά 47%, ενώ τα διπλάσια θα είναι τα σημεία ασφαλείας. Την ίδια στιγμή, οι ιμάντες παραλαβής αποσκευών θα είναι κατά 75% περισσότεροι, με τον συνολικό αριθμό των πυλών του αεροδρομίου να αυξάνεται κατά 50%.
    • Από Engineer
      Την εγκατάσταση και λειτουργία σύγχρονων υποδομών τηλεεπικοινωνιών στο Μετρό της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης, όταν ξεκινήσει η λειτουργία του, συζήτησαν επί της αρχής, στο πλαίσιο της 83ης Διεθνούς Έκθεσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Θοδωρής Παπαδόπουλος και ο Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ) Γιώργος Στεφανόπουλος.
      Οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ακολουθήσει συγκεκριμένο πλάνο ενεργειών το οποίο θα επιτρέψει περαιτέρω επενδύσεις από την πλευρά των εταιρειών με τη συνεργασία από την πλευρά της Αττικό μετρό, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αδιάλειπτη επικοινωνία και υπερυψηλές ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων.
      Σήμερα η κινητή τηλεφωνία στο Μετρό της Αθήνας ουσιαστικά υπολειτουργεί  βασιζόμενη σε υποδομές που δεν έχουν ανανεωθεί επί πολλά έτη γι΄ αυτό και δεν είναι η ενδεδειγμένη. Η λειτουργία των δικτύων κινητής τηλεφωνίας στο Μετρό επιβάλλεται επίσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση του σημαντικού αριθμού τουριστών που πλέον δέχεται η Αθήνα, τη στιγμή μάλιστα που η υπηρεσία της κινητής είναι διαθέσιμη σε πολλά άλλα μετρό ευρωπαϊκών πόλεων.
      Ωστόσο, να σημειωθεί ότι πρόκειται για επενδύσεις που απαιτούν σημαντικά κεφάλαια από την πλευρά των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και ως εκ τούτου για να προχωρήσουν χρειάζεται εγκαίρως να υπογραφεί σχετική συμφωνία με την Αττικό Μετρό.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Την εγκατάσταση και λειτουργία σύγχρονων υποδομών τηλεεπικοινωνιών στο Μετρό της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης, όταν ξεκινήσει η λειτουργία του, συζήτησαν επί της αρχής, στο πλαίσιο της 83ης Διεθνούς Έκθεσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Θοδωρής Παπαδόπουλος και ο Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ) Γιώργος Στεφανόπουλος.
      Οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ακολουθήσει συγκεκριμένο πλάνο ενεργειών το οποίο θα επιτρέψει περαιτέρω επενδύσεις από την πλευρά των εταιρειών με τη συνεργασία από την πλευρά της Αττικό μετρό, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αδιάλειπτη επικοινωνία και υπερυψηλές ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων.
      Σήμερα η κινητή τηλεφωνία στο Μετρό της Αθήνας ουσιαστικά υπολειτουργεί  βασιζόμενη σε υποδομές που δεν έχουν ανανεωθεί επί πολλά έτη γι΄ αυτό και δεν είναι η ενδεδειγμένη. Η λειτουργία των δικτύων κινητής τηλεφωνίας στο Μετρό επιβάλλεται επίσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση του σημαντικού αριθμού τουριστών που πλέον δέχεται η Αθήνα, τη στιγμή μάλιστα που η υπηρεσία της κινητής είναι διαθέσιμη σε πολλά άλλα μετρό ευρωπαϊκών πόλεων.
      Ωστόσο, να σημειωθεί ότι πρόκειται για επενδύσεις που απαιτούν σημαντικά κεφάλαια από την πλευρά των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και ως εκ τούτου για να προχωρήσουν χρειάζεται εγκαίρως να υπογραφεί σχετική συμφωνία με την Αττικό Μετρό.
    • Από Engineer
      Το μεγάλο χθεσινό νέο ήταν η διάνοιξη και της τελευταίας σήραγγας στην περιοχή της Παναγοπούλα. Εδώ και καιρό είχαν διανοιχθεί τόσο η μεγάλη σήραγγα των 4.033 μέτρων όσο και η μικρότερη των 530 μέτρων. Εχθές ολοκληρώθηκε η διάνοιξη της σήραγγας των 555 μέτρων που ολοκληρώνει τη «δύσκολη» δουλειά του ..ξετρυπήματος. Από εδώ και έπειτα τα έργα θα συνεχιστούν με τη μόνιμη επένδυση και τα Η/Μ.
      Στόχος είναι η σήραγγα Παναγοπούλας να δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι τα τέλη του 2015. Όταν λειτουργήσει θα γίνει η 3η μεγαλύτερη οδική σήραγγα στην Ελλάδα, πίσω από την Σήραγγα Τ2 των Τεμπών που έχει μήκος 6.000 μέτρα και την Σήραγγα Δρίσκου στην Εγνατία Οδό (στην περιοχή του Μετσόβου) με μήκος 4.500 μέτρα.
      Η συγκεκριμένα σήραγγα στον κλάδο προς Πάτρα θα έχει μία σήραγγα 3.200 μέτρων και όπως αναφέρθηκε παραπάνω 3 στον κλάδο προς Αθήνα. Στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα θα λειτουργήσουν επίσης οι Σήραγγες Δερβενίου με μήκος 480+629 μέτρα (μόνο στον κλάδο προς Αθήνα), η Σήραγγα Μαύρων Λιθαριών με μήκος 1.189 μέτρα (1.160 προς Πάτρα), η Σήραγγα Ακράτας με μήκος 798+523 μέτρα (μόνο στον κλάδο προς Αθήνα) και η Σήραγγα Πλατάνου με μήκος 1.677 μέτρα (1.565 μέτρα προς Πάτρα).
      Έργα διάνοιξης πλέον διεξάγονται μόνο στη Σήραγγα Πλατάνου, στον κλάδο προς Αθήνα με το εναπομείναν τμήμα να είναι περίπου 200 μέτρα. Η ολοκλήρωση της διάνοιξης υπολογίζεται μέσα στο επόμενο διάστημα.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/27983-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BE%CE%B5%CF%84%CF%81%CF%85%CF%80%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%82-%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%AF%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1
      και
      http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/videos/item/27986-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%BE%CE%B5%CF%84%CF%81%CF%8D%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%82

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.