Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    H πρώτη απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση Κίνας - Αυστρίας είναι γεγονός

    Με πανηγυρική τελετή, παρουσία του ομοσπονδιακού προέδρου της Αυστρίας Αλεξάντερ Βαν ντερ Μπέλεν, εμπορική αμαξοστοιχία των δημόσιων «Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων» ξεκίνησε σήμερα από το κέντρο κοντέινερ της Τσενγκντού, της πρωτεύουσας της επαρχίας Σιτσουάν στη νοτιοδυτική Κίνα, το «παρθενικό» της ταξίδι με προορισμό τη Βιέννη, όπου αναμένεται να φθάσει σε σχεδόν δύο εβδομάδες, εγκαινιάζοντας μία νέα απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση Κίνας-Αυστρίας.

    Στην ομιλία του πριν την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας, ο Αυστριακός πρόεδρος - ο οποίος, συνοδευόμενος από τον καγκελάριο Σεμπάστιαν Κουρτς και 250 μελή αντιπροσωπεία, ολοκλήρωσε σήμερα επταήμερη επίσημη επίσκεψη στην Κίνα -- τόνισε, μεταξύ άλλων, πως οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι κατά πολύ φιλικότερες προς το περιβάλλον σε σχέση με τις οδικές μεταφορές, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην προστασία του κλίματος.

    Διασχίζοντας το Καζακστάν, τη Ρωσία, την Ουκρανία και τη Σλοβακία, η εμπορική αμαξοστοιχία θα φθάσει έπειτα από 13 ημέρες στη Βιέννη, και όπως δήλωσε στην Τσενγκτού, με την ευκαιρία της σημερινής πρεμιέρας,ο γενικός διευθυντής των Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων Αντρέας Ματέ, κάθε εβδομάδα πρόκειται να κυκλοφορούν επτά τρένα μεταξύ Κίνας και Αυστρίας, μέχρι το 2020 η συχνότητα τους αναμένεται να αυξηθεί στα 2.000 τον χρόνο.

    Ο ίδιος επισήμανε πως με μία διάρκεια του ταξιδιού σχεδόν δύο εβδομάδες, αυτή η σιδηροδρομική εμπορική σύνδεση των δύο χωρών είναι σημαντικά ταχύτερη από εκείνη με πλοία, τα οποία χρειάζονται κατά μέσο όρο 40 ημέρες για να φτάσουν στον προορισμό τους. Ωστόσο, όπως ανέφερε, το κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς από την Κίνα προς την Ευρώπη είναι αυτή τη στιγμή χαμηλότερο, κάτι που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί μελλοντικά από την πλευρά των Αυστριακών Σιδηροδρόμων.

    Σύμφωνα με τον ίδιο, το φορτίο της αμαξοστοιχίας που ξεκίνησε σήμερα από την Τσενγκντού ήταν ηλεκτρονικά όργανα, τμήματα μηχανών και υπνόσακοι, ενώ από την πλευρά τους οι παρευρισκόμενοι επίσημοι της Κίνας, η οποία προωθεί ως γνωστόν τον "Νέο Δρόμο του Μεταξιού", έκαναν λόγο κατά την αναχώρησή της για "Ένα τρένο πλήρες φιλίας και ελπίδας".

    Με την σημερινή ολοκλήρωση της επταήμερης επίσημης επίσκεψης του στην Κίνα, ο Αυστριακός πρόεδρος Αλεξάντερ Βαν ντερ Μπέλεν εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για τα αποτελέσματά της, καθώς στη διάρκεια της, πέραν από τις συνομιλίες με την κινεζική ηγεσία, υπήρξαν διάφορες συμφωνίες ανάμεσα σε κινεζικές και αυστριακές επιχειρήσεις και συμφωνήθηκε η εντατικοποίηση της διμερούς συνεργασίας Πεκίνου-Βιέννης κυρίως στους τομείς της οικονομίας, της επιστήμης, του πολιτισμού και του περιβάλλοντος.

    Σε κανένα επίσημο ταξίδι στο εξωτερικό δεν υπήρξε στο παρελθόν μία τόσο υψηλού επιπέδου αντιπροσωπεία, παρατήρησε ο Αυστριακός πρόεδρος, αναφερόμενος στο γεγονός ότι συνοδεύονταν, μεταξύ άλλων, πέραν του καγκελάριου Σεμπάστιαν Κουρτς, από τους υπουργούς Εξωτερικών, Οικονομίας, Υποδομών και Περιβάλλοντος , όπως επίσης από 170 επιχειρηματίες και 30 επιστήμονες και παράγοντες του πολιτισμού.

    Για την Αυστρία των 8,8 εκατομμυρίων κατοίκων, η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος της στην Ασία και ο πέμπτος μεγαλύτερος παγκοσμίως, ενώ από τις 19 χώρες της Ευρωζώνης οι αυστριακές επενδύσεις στην Κίνα βρίσκονται στην έκτη θέση.

    Μέσα στο 2017 καταγράφηκε ένα ρεκόρ στις αφίξεις Κινέζων τουριστών στην Αυστρία που ανήλθαν σε 900.000, όπως και στις διανυκτερεύσεις τους που ξεπέρασαν τα 1,3 εκατομμύρια, ενώ οι δύο διάσημες αυστριακές ορχήστρες, η Φιλαρμονική της Βιέννης και η Συμφωνική της Βιέννης, βρέθηκαν πέρυσι στην Κίνα για σειρά συναυλιών.

    Με την ενίσχυση των επαφών και συνεργασιών με τη Βιέννη, το Πεκίνο αναμένει μία περαιτέρω θετική εξέλιξη των κινεζικο-ευρωπαϊκών σχέσεων στο πλαίσιο και της Προεδρίας που πρόκειται να ασκήσει η Αυστρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση το δεύτερο εξάμηνο του 2018.

    Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

    Edited by Engineer



    Σχόλια Μελών


     

     

    5 ώρες πριν, imhotep said:

    αν η φωτό είναι από το γεγονός εγώ βλέπω DB, ούτε ÖBB, ούτε CRH ??!!??

    στην στροφη εκοψε για Γερμανια

    ...και εκανε τον Κινεζο

    Edited by KOKARADI

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Πως γίνεται να υπάρξει απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση όταν το τρένο θα πρέπει να περάσει από δεκάδες χώρες; Αν έλεγαν για Αυστραλία αντί για Αυστρία να το καταλάβω.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    το απευθείας σημαίνει ότι τα εμπορεύματα θα φτάνουν στην Κίνα χωρίς να μεταφορτώνονται σε διάφορα διαδοχικά τρένα. για να γίνει αυτό πρέπει καταρχάς όλες οι ενδιάμεσες χώρες να έχουν συμμορφωθεί στο ίδιο πλάτος γραμμών...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Η παρουσίαση της ΕΡΓΟΣΕ στα πλαίσια συμμετοχής της στην 83η ΔΕΘ
       

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Η παρουσίαση της ΕΡΓΟΣΕ στα πλαίσια συμμετοχής της στην 83η ΔΕΘ
       
    • Από Engineer
      H Koμισιόν ανακοίνωσε σήμερα ότι τα μέτρα αντιντάμπινγκ και αντεπιδοτήσεων της ΕΕ για τους ηλιακούς συλλέκτες από την Κίνα λήγουν σήμερα τα μεσάνυχτα, μετά από πέντε, συνολικά χρόνια επιβολής.
      Η Κομισιόν ανακοίνωσε ότι αφού εξέτασε τις ανάγκες τόσο των παραγωγών όσο και εκείνων που χρησιμοποιούν ή εισάγουν ηλιακούς συλλέκτες, η αποφάσισε ότι ήταν προς το συμφέρον της ΕΕ στο σύνολό της να εγκαταλείψει τα μέτρα. Η απόφαση αυτή λαμβάνει επίσης υπόψη τους νέους στόχους της ΕΕ για την ανανεώσιμη ενέργεια.
      Η ΕΕ επέβαλε για πρώτη φορά οριστικά μέτρα αντιντάμπινγκ και αντεπιδοτήσεων τον Δεκέμβριο του 2013 για περίοδο δύο ετών. Αυτά ανανεώθηκαν έπειτα τον Μάρτιο του 2017 μόνο για περίοδο 18 μηνών, σε αντίθεση με τα συνηθισμένα πέντε έτη. Το επίπεδο των μέτρων μειώθηκε σταδιακά με την πάροδο του χρόνου, ώστε οι τιμές των εισαγωγών στην ΕΕ να ευθυγραμμιστούν σταδιακά με τις τιμές της παγκόσμιας αγοράς. Η Κομισιόν παρατήρησε ότι η κατάσταση της αγοράς δεν έχει αλλάξει στο βαθμό που αυτό θα δικαιολογούσε την περαιτέρω επέκταση των μέτρων πέραν των προγραμματισμένων 18 μηνών. Ως εκ τούτου, απέρριψε το αίτημα του κλάδου παραγωγής της ΕΕ για έρευνα επανεξέτασης ενόψει της λήξης ισχύος.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      H Koμισιόν ανακοίνωσε σήμερα ότι τα μέτρα αντιντάμπινγκ και αντεπιδοτήσεων της ΕΕ για τους ηλιακούς συλλέκτες από την Κίνα λήγουν σήμερα τα μεσάνυχτα, μετά από πέντε, συνολικά χρόνια επιβολής.
      Η Κομισιόν ανακοίνωσε ότι αφού εξέτασε τις ανάγκες τόσο των παραγωγών όσο και εκείνων που χρησιμοποιούν ή εισάγουν ηλιακούς συλλέκτες, η αποφάσισε ότι ήταν προς το συμφέρον της ΕΕ στο σύνολό της να εγκαταλείψει τα μέτρα. Η απόφαση αυτή λαμβάνει επίσης υπόψη τους νέους στόχους της ΕΕ για την ανανεώσιμη ενέργεια.
      Η ΕΕ επέβαλε για πρώτη φορά οριστικά μέτρα αντιντάμπινγκ και αντεπιδοτήσεων τον Δεκέμβριο του 2013 για περίοδο δύο ετών. Αυτά ανανεώθηκαν έπειτα τον Μάρτιο του 2017 μόνο για περίοδο 18 μηνών, σε αντίθεση με τα συνηθισμένα πέντε έτη. Το επίπεδο των μέτρων μειώθηκε σταδιακά με την πάροδο του χρόνου, ώστε οι τιμές των εισαγωγών στην ΕΕ να ευθυγραμμιστούν σταδιακά με τις τιμές της παγκόσμιας αγοράς. Η Κομισιόν παρατήρησε ότι η κατάσταση της αγοράς δεν έχει αλλάξει στο βαθμό που αυτό θα δικαιολογούσε την περαιτέρω επέκταση των μέτρων πέραν των προγραμματισμένων 18 μηνών. Ως εκ τούτου, απέρριψε το αίτημα του κλάδου παραγωγής της ΕΕ για έρευνα επανεξέτασης ενόψει της λήξης ισχύος.
    • Από Engineer
      Στο τελευταίο κατοστάρι των έργων που ολοκληρώνουν την κεντρική σιδηροδρομική αρτηρία της χώρας από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη βρισκόμαστε και τα τελευταία βήματα είναι και τα πιο δύσκολα.
      Το τελευταίο των τελευταίων τμήμα του διαδρόμου, από το Λιανοκλάδι μέχρι το Δομοκό μήκους 52χλμ έχει αποδειχθεί σκληρό καρύδι. Οι εργασίες είναι σε μεγάλο βαθμό ολοκληρωμένες και οι εργασίες επικεντρώνονται στη μεταλλική Σιδηροδρομική Γέφυρα 26 η οποία σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com παρουσίασε κάποια τεχνική αστοχία και κλήθηκαν εξειδικευμένοι ηλεκτροσυγκολλητές από το εξωτερικό προκειμένου να διορθώσουν το πρόβλημα.
      Να σημειώσουμε ότι η συγκεκριμένη γέφυρα αποτελεί ένα από τα δυσκολότερα τεχνικά έργα, παρομοιάζεται με την οδική μεταλλική γέφυρα της Τσακώνας, εδράζεται πάνω από ένα σεισμικό ρήγμα της περιοχής και είναι το σημείο κλειδί για την ολοκλήρωση των έργων.
      Αναφορικά με την ηλεκτροκινηση όπως μαθαίνει το ypodomes.com η εγκατάσταση της ξεκίνησε από το Δομοκό, έχει φτάσει μέχρι τις Αγγείες και καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια να έχει περατωθεί μέχρι το τέλος Οκτωβρίου προκειμένου στις αρχές Νοεμβρίου να μπορέσει έστω σταδιακά να λειτουργήσει και αυτό το τμήμα που ολοκληρώνει μία σειρά έργων 30 και πλέον ετών.
      Πάντως οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως η κοινοπραξία έχει ζητήσει παράταση μέχρι τέλους του τρέχοντος έτους καθώς το χρονοδιάγραμμα είναι ασφυκτικό και αναμένεται η αντίδραση της ΕΡΓΟΣΕ που επιθυμεί διακαώς να ολοκληρωθεί το έργο.
      Στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός δεσπόζει η επιβλητική νέα διπλή σήραγγα Όθρυος με μήκος 6.500 μέτρα σε κάθε κατεύθυνση. Η κατασκευή της ξεκινήσε πριν από 20 χρόνια, το 1998 και η πλήρης διάνοιξη της επιτεύχθηκε το 2015. Με τη λειτουργία της θα γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα της χώρας πίσω μόνο από τη Σήραγγα Καλλιδρόμου που έχει μήκος 9χλμ ενώ θα επιτρέπει ταχύτητες που θα φτάνουν και τα 200χλμ την ώρα.
      ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΩΝ 
      Οι λίγοι μήνες που απομένουν για την πλήρη λειτουργία της διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης, απαίτησε ούτε λίγο, ούτε πολύ 30 και πλέον χρόνια έργων, αμέτρητες εργολαβίες και κάποια δισ.ευρώ.
      Εφόσον το χρονοδιάγραμμα τηρηθεί και τον Νοέμβριο δοθεί σε εμπορική λειτουργία η γραμμή, τότε θα έχουμε και τη σιδηροδρομική μεταμόρφωση της χώρας. Σταδιακά και με την πλήρη λειτουργία του διαδρόμου οι χρόνοι θα πέσουν στις 4 ώρες και με την ολοκλήρωση των συστημάτων που θα επιτρέψουν στα σύγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα μεγαλύτερες ταχύτητες η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διανύεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά. Σιδηροδρομικοί παράγοντες πιστεύουν ότι αυτό θα συμβεί είτε προς το τέλος του 2019, είτε στις αρχές του 2020. Σήμερα το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη πραγματοποιείται σε κάτι παραπάνω από 5 ώρες.

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.