Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Έναρξη της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Μιας Στάσης (e-ΥΜΣ) για τη σύσταση επιχείρησης

    Sign in to follow this  

    Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του Υπ. Οικονομίας & Ανάπτυξης:

    Η πλατφόρμα της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Μιας Στάσης (e-ΥΜΣ) παρουσιάστηκε σήμερα παρουσία του Υφυπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Στέργιου Πιτσιόρλα και του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κ. Δημήτρη Αυλωνίτη. Το νέο ψηφιακό εργαλείο εξ αποστάσεως σύστασης εταιριών απλοποιεί, επεκτείνει κι επιταχύνει τις διαδικασίες μέσω των υφιστάμενων Υπηρεσιών Μιας Στάσης, με στόχο να καταστήσει φιλικότερο το επιχειρηματικό περιβάλλον.

    Με την ενεργοποίηση της πλατφόρμας, για πρώτη φορά γίνεται εφικτή στη χώρα μας η σύσταση επιχείρησης από την οθόνη του υπολογιστή. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα τεθεί σε λειτουργία σταδιακά ανάλογα με τη μορφή της εταιρείας, αρχής γενομένης από τις 22 Ιουλίου 2018 οπότε θα είναι διαθέσιμη η σύσταση ΙΚΕ.

    «Η διαμόρφωση φιλικού περιβάλλοντος για την επιχειρηματικότητα έχει προχωρήσει σημαντικά με την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που πρόκειται να ολοκληρωθεί εντός του έτους. Παράλληλα, προχωρούν οι διαδικασίες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΓΕΜΗ και του συνόλου των υπηρεσιών που αφορούν τις σχέσεις των εταιριών με το Δημόσιο. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η ηλεκτρονική σύσταση επιχειρήσεων» δήλωσε ο Υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Στέργιος Πιτσιόρλας.

    Σημειώνεται ότι για όσους επιλέξουν την e-ΥΜΣ, κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους λειτουργίας της, η σύσταση επιχείρησης θα είναι εντελώς δωρεάν, ενώ στην συνέχεια το κόστος θα ανέρχεται στο 30% του κόστους σύστασης μέσω της Υπηρεσίας Μιας Στάσης, με αυτοπρόσωπη δηλαδή παρουσία.

    Στις καινοτομίες της e-ΥΜΣ εντάσσεται η απόδοση κλειδάριθμου TAXISNET κατά τη στιγμή της σύστασης, μέσω διαδικασίας που γίνεται χωρίς μεσολάβηση της ΥΜΣ για λόγους εξασφάλισης του απορρήτου. Επομένως, οι ενδιαφερόμενοι δεν θα απαιτείται να απευθύνονται στην αρμόδια ΔΟΥ μετά τη διεκπεραίωση της διαδικασίας. Επίσης, θα γίνεται αυτόματη ενημέρωση του ΕΦΚΑ για θέματα εγγραφής στο οικείο ασφαλιστικό ταμείο.

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Υπογράφηκε η ΚΥΑ που συντονίζει και ρυθμίζει τη συνεργασία μεταξύ του Πυροσβεστικού Σώματος και της Δασικής Υπηρεσίας στον τομέα της πρόληψης, αλλά κυρίως της καταστολής των δασικών πυρκαγιών στο πλαίσιο των προβλεπόμενων στην κείμενη νομοθεσία αρμοδιοτήτων τους.
      Είναι η πρώτη φορά που περιγράφεται σε ΚΥΑ λεπτομερώς η υποχρεωτική συνεργασία και ο συντονισμός των δύο φορέων για την πρόληψη και αντιμετώπιση των συμβάντων δασικών πυρκαγιών, μετά την ανάθεση της αρμοδιότητας της δασοπυρόσβεσης από τη Δασική Υπηρεσία στο Πυροσβεστικό Σώμα, το 1998.
      Η ΚΥΑ συνυπογράφεται από την Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Όλγα Γεροβασίλη, και τον Αναπληρωτή Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλο. Η έκδοσή της α) καλύπτει άμεσα την πρόβλεψη και απαίτηση του πορίσματος που εξέδωσε η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων στις Δασικές Πυρκαγιές (Επιτροπή Goldammer), που συνέστησε ο Πρωθυπουργός, β) προβλέπεται στην Εθνική Στρατηγική για τα Δάση, που ισχύει για πρώτη φορά στη χώρα μας και γ) αντιστοιχεί στις δεσμεύσεις του Αν. ΥΠΕΝ, όπως διατυπώθηκαν στην πρόσφατη συνεδρίαση των τριών Επιτροπών της Βουλής (Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης – Παραγωγής και Εμπορίου – Προστασίας Περιβάλλοντος) για την παρουσίαση του πορίσματος της Επιτροπής Goldammer.
      Η ΚΥΑ διαρθρώνεται σε τρία άρθρα, με το πρώτο να καλύπτει το γενικό πλαίσιο συνεργασίας των δύο υπηρεσιών, το δεύτερο να αναλύει τις αρμοδιότητες του Πυροσβεστικού Σώματος και το τρίτο τις αρμοδιότητες της Γενικής Διεύθυνσης Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ, καθώς και των Δασικών Υπηρεσιών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων.
      Ειδικότερα, σε εθνικό επίπεδο προβλέπεται στενή συνεργασία:
      Του τμήματος Επιχειρήσεων Δασοπυρόσβεσης της Διεύθυνσης Πυροσβεστικών Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος και Του τμήματος Δασοπροστασίας και Αγροτικής Ασφάλειας της Διεύθυνσης Προστασίας Δασών της Γενικής Διεύθυνσης Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ, ενώ η συνεργασία αφορά στην:
      Έκδοση ενιαίων κανόνων και οδηγιών σύνταξης Σχεδίων πρόληψης και αντιπυρικής προστασίας σε επίπεδο χωρικής αρμοδιότητας Δασαρχείου (πρόβλεψη για τις τοπικές ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής) και Εναρμόνιση των μέτρων πρόληψης με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό καταστολής δασικών πυρκαγιών
      Την άνοιξη κάθε έτους, ή και εντός της αντιπυρικής περιόδου, γίνεται σύσκεψη με πρωτοβουλία της Γενικής Διεύθυνσης Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ με συμμετέχοντες από το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος, το Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων (ΕΣΚΕ) και τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
      Σε περιφερειακό επίπεδο προβλέπεται η συνεργασία των Περιφερειακών Πυροσβεστικών Υπηρεσιών και των Δασικών Υπηρεσιών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της χώρας για την έγκαιρη έκδοση ενιαίων κανόνων, οδηγιών και κατευθύνσεων για την πρόληψη και καταστολή των δασικών πυρκαγιών.
      Μέσω της συνεργασίας αυτής επιτυγχάνονται τα εξής:
      Διασπορά των δυνάμεων επιφυλακής για συνεχή κάλυψη των περιοχών Καθορισμός απαιτούμενου αριθμού πυροφυλακίων – παρατηρητηρίων και κατάλληλης διασποράς και στελέχωσής τους για την έγκαιρη αναγγελία των πυρκαγιών Εκπαίδευση του διαθέσιμου ανθρώπινου δυναμικού σε θέματα ασφάλειας και αποφυγής ατυχημάτων από δασικές πυρκαγιές Όταν ξεκινήσει η πυρκαγιά και αποτελεί κρίσιμο περιστατικό, η Πυροσβεστική Υπηρεσία ενημερώνει τη Δασική Υπηρεσία για την επιτόπια συνδρομή της και τη συνεργασία της με τον επικεφαλής των δυνάμεων καταστολής για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των δασικών πυρκαγιών στην παροχή υποστήριξης και στη διασφάλιση άμεσης συνδρομής Στελεχώνεται υποχρεωτικά το ΕΣΚΕ με Δασολόγους ή Δασοπόνους οι οποίοι παρέχουν συμβουλές και πληροφορίες στον επικεφαλής του, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να τις λάβει υπόψη του Παρέχεται υποχρεωτικά η γνώμη της ΔΥ στην ιεράρχηση ταυτόχρονων πυρκαγιών, όσον αφορά στην προστασία του δασικού οικοσυστήματος Παρέχονται στατιστικά στοιχεία από την ΠΥ στη Γενική Δ/νση Δασών του ΥΠΕΝ και σε συνεργασία με τις Δασικές Υπηρεσίες συντάσσονται οριστικοί στατιστικοί πίνακες και αποστέλλονται στις υπηρεσίες της ΕΕ Βρίσκονται σε διαρκή, μη προγραμματισμένη επιφυλακή, τα ανώτερα στελέχη της Γενικής Διεύθυνσης Δασών του ΥΠΕΝ και των Γενικών Διευθύνσεων Δασών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων ώστε να παρέχουν τη βοήθειά τους σε κρίσιμα περιστατικά Επίσης, η Δασική Υπηρεσία όταν βρίσκεται στο συμβάν έχει συμβουλευτικό ρόλο παρέχοντας πληροφορίες για:
      Το οδικό δασικό δίκτυο Το ανάγλυφο Τη συμπεριφορά της υπάρχουσας δασικής βλάστησης στη φωτιά Τις πιθανές θέσεις διάνοιξης ζωνών με μηχανικούς τρόπους Οποιοδήποτε άλλο στοιχείο για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της πυρκαγιάς
      View full είδηση
    • By Engineer
      Υπογράφηκε η ΚΥΑ που συντονίζει και ρυθμίζει τη συνεργασία μεταξύ του Πυροσβεστικού Σώματος και της Δασικής Υπηρεσίας στον τομέα της πρόληψης, αλλά κυρίως της καταστολής των δασικών πυρκαγιών στο πλαίσιο των προβλεπόμενων στην κείμενη νομοθεσία αρμοδιοτήτων τους.
      Είναι η πρώτη φορά που περιγράφεται σε ΚΥΑ λεπτομερώς η υποχρεωτική συνεργασία και ο συντονισμός των δύο φορέων για την πρόληψη και αντιμετώπιση των συμβάντων δασικών πυρκαγιών, μετά την ανάθεση της αρμοδιότητας της δασοπυρόσβεσης από τη Δασική Υπηρεσία στο Πυροσβεστικό Σώμα, το 1998.
      Η ΚΥΑ συνυπογράφεται από την Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Όλγα Γεροβασίλη, και τον Αναπληρωτή Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλο. Η έκδοσή της α) καλύπτει άμεσα την πρόβλεψη και απαίτηση του πορίσματος που εξέδωσε η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων στις Δασικές Πυρκαγιές (Επιτροπή Goldammer), που συνέστησε ο Πρωθυπουργός, β) προβλέπεται στην Εθνική Στρατηγική για τα Δάση, που ισχύει για πρώτη φορά στη χώρα μας και γ) αντιστοιχεί στις δεσμεύσεις του Αν. ΥΠΕΝ, όπως διατυπώθηκαν στην πρόσφατη συνεδρίαση των τριών Επιτροπών της Βουλής (Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης – Παραγωγής και Εμπορίου – Προστασίας Περιβάλλοντος) για την παρουσίαση του πορίσματος της Επιτροπής Goldammer.
      Η ΚΥΑ διαρθρώνεται σε τρία άρθρα, με το πρώτο να καλύπτει το γενικό πλαίσιο συνεργασίας των δύο υπηρεσιών, το δεύτερο να αναλύει τις αρμοδιότητες του Πυροσβεστικού Σώματος και το τρίτο τις αρμοδιότητες της Γενικής Διεύθυνσης Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ, καθώς και των Δασικών Υπηρεσιών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων.
      Ειδικότερα, σε εθνικό επίπεδο προβλέπεται στενή συνεργασία:
      Του τμήματος Επιχειρήσεων Δασοπυρόσβεσης της Διεύθυνσης Πυροσβεστικών Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος και Του τμήματος Δασοπροστασίας και Αγροτικής Ασφάλειας της Διεύθυνσης Προστασίας Δασών της Γενικής Διεύθυνσης Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ, ενώ η συνεργασία αφορά στην:
      Έκδοση ενιαίων κανόνων και οδηγιών σύνταξης Σχεδίων πρόληψης και αντιπυρικής προστασίας σε επίπεδο χωρικής αρμοδιότητας Δασαρχείου (πρόβλεψη για τις τοπικές ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής) και Εναρμόνιση των μέτρων πρόληψης με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό καταστολής δασικών πυρκαγιών
      Την άνοιξη κάθε έτους, ή και εντός της αντιπυρικής περιόδου, γίνεται σύσκεψη με πρωτοβουλία της Γενικής Διεύθυνσης Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ με συμμετέχοντες από το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος, το Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων (ΕΣΚΕ) και τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
      Σε περιφερειακό επίπεδο προβλέπεται η συνεργασία των Περιφερειακών Πυροσβεστικών Υπηρεσιών και των Δασικών Υπηρεσιών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της χώρας για την έγκαιρη έκδοση ενιαίων κανόνων, οδηγιών και κατευθύνσεων για την πρόληψη και καταστολή των δασικών πυρκαγιών.
      Μέσω της συνεργασίας αυτής επιτυγχάνονται τα εξής:
      Διασπορά των δυνάμεων επιφυλακής για συνεχή κάλυψη των περιοχών Καθορισμός απαιτούμενου αριθμού πυροφυλακίων – παρατηρητηρίων και κατάλληλης διασποράς και στελέχωσής τους για την έγκαιρη αναγγελία των πυρκαγιών Εκπαίδευση του διαθέσιμου ανθρώπινου δυναμικού σε θέματα ασφάλειας και αποφυγής ατυχημάτων από δασικές πυρκαγιές Όταν ξεκινήσει η πυρκαγιά και αποτελεί κρίσιμο περιστατικό, η Πυροσβεστική Υπηρεσία ενημερώνει τη Δασική Υπηρεσία για την επιτόπια συνδρομή της και τη συνεργασία της με τον επικεφαλής των δυνάμεων καταστολής για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των δασικών πυρκαγιών στην παροχή υποστήριξης και στη διασφάλιση άμεσης συνδρομής Στελεχώνεται υποχρεωτικά το ΕΣΚΕ με Δασολόγους ή Δασοπόνους οι οποίοι παρέχουν συμβουλές και πληροφορίες στον επικεφαλής του, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να τις λάβει υπόψη του Παρέχεται υποχρεωτικά η γνώμη της ΔΥ στην ιεράρχηση ταυτόχρονων πυρκαγιών, όσον αφορά στην προστασία του δασικού οικοσυστήματος Παρέχονται στατιστικά στοιχεία από την ΠΥ στη Γενική Δ/νση Δασών του ΥΠΕΝ και σε συνεργασία με τις Δασικές Υπηρεσίες συντάσσονται οριστικοί στατιστικοί πίνακες και αποστέλλονται στις υπηρεσίες της ΕΕ Βρίσκονται σε διαρκή, μη προγραμματισμένη επιφυλακή, τα ανώτερα στελέχη της Γενικής Διεύθυνσης Δασών του ΥΠΕΝ και των Γενικών Διευθύνσεων Δασών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων ώστε να παρέχουν τη βοήθειά τους σε κρίσιμα περιστατικά Επίσης, η Δασική Υπηρεσία όταν βρίσκεται στο συμβάν έχει συμβουλευτικό ρόλο παρέχοντας πληροφορίες για:
      Το οδικό δασικό δίκτυο Το ανάγλυφο Τη συμπεριφορά της υπάρχουσας δασικής βλάστησης στη φωτιά Τις πιθανές θέσεις διάνοιξης ζωνών με μηχανικούς τρόπους Οποιοδήποτε άλλο στοιχείο για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της πυρκαγιάς
    • By Engineer
      Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.
      Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
      Τι αλλάζει
      Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.
      Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:
      Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.
      Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)
      Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.
      Τα πλεονεκτήματα του μέτρου
      Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.
      Δωρεάν δοκιμή
    • By Engineer
      Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.
      Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
      Τι αλλάζει
      Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.
      Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:
      Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.
      Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)
      Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.
      Τα πλεονεκτήματα του μέτρου
      Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.
      Δωρεάν δοκιμή

      View full είδηση
    • By Engineer
      Τέλος στις «ουρές« που σχηματίζουν οι καταναλωτές στα πρακτορεία του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) φιλοδοξεί να βάλει το νέο πληροφοριακό σύστημα που θα διεκπεραιώνει όλες τις συναλλαγές εξ αποστάσεως, μέσω Ίντερνετ.
      Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ, Νίκος Χατζηαργυρίου στο ΑΠΕ - ΜΠΕ "Ο τελικός στόχος είναι να έχουμε ένα σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών μέσω του οποίου θα μπορούν να γίνονται όλες οι δουλειές χωρίς να είναι αναγκαία η μετάβαση του καταναλωτή στα κατά τόπους πρακτορεία".
      Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος θα διεκπεραιώνονται σταδιακά το σύνολο των αιτημάτων των καταναλωτών που αφορούν για παράδειγμα σύνδεση με το δίκτυο ηλεκτροδότησης, μετατοπίσεις (στύλου, καλωδίου, παροχής/μετρητή), αύξηση ή μείωση ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης, ενοποίηση ή διαχωρισμό παροχών, αποξήλωση παροχής, υποβολή δικαιολογητικών για υπογραφή συμβολαίου σύνδεσης, αίτηση για νυχτερινό ρεύμα, διεκδίκηση αποζημίωσης για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, αλλαγή ονόματος, κ.α.
      "Το πρόβλημα είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ χρησιμοποιείται πολλές φορές σαν ελεγκτής πολεοδομίας και οι καταναλωτές χρειάζεται να καταθέτουν δικαιολογητικά για τη νομιμότητα του κτίσματος. Θα βρεθεί ένας τρόπος ώστε και αυτά να σκανάρονται και να κατατίθενται ηλεκτρονικά", τονίζει ο κ. Χατζηαργυρίου, ο οποίος σημειώνει ακόμη ότι το νέο σύστημα θα διευκολύνει και την αλλαγή προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας και τη μετάβαση από έναν προμηθευτή σε άλλον.
      Το έργο ("Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης Χρηστών Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ") χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και προκηρύχθηκε πρόσφατα με προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ και προθεσμία υποβολής τις 28 Φεβρουαρίου 2019. Σύμφωνα με την προκήρυξη, με την υλοποίηση του έργου ο ΔΕΔΔΗΕ θα πετύχει τους εξής στόχους:
      •Εγκατάσταση & λειτουργία νέου, σύγχρονου και ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Εξυπηρέτησης των Χρηστών του Δικτύου και αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών με δυνατότητα παραμετροποίησης για την κάλυψη των νέων επιχειρησιακών αναγκών.
      • Πλήρη δυνατότητα εξυπηρέτησης για όλα τα αιτήματα των Καταναλωτών μέσω διαδικτυακής πύλης χωρίς καμία μετάβαση στις Μονάδες (Πρακτορεία και Υποπρακτορεία) του ΔΕΔΔΗΕ.
      • Αναδιοργάνωση διαδικασιών - λειτουργιών με επίτευξη οικονομιών κλίμακας, μείωση του λειτουργικού κόστους, καθώς και βέλτιστη επικοινωνία των Χρηστών, ικανοποίηση των αιτημάτων των Προμηθευτών και αποτελεσματική συνεργασία με τους Συμμέτοχους ή Ενδιαφερόμενους φορείς της Εταιρείας.
      • Βελτιστοποίηση της λήψης και διαχείρισης μετρητικών δεδομένων Χαμηλής και Μέσης Τάσης, δυνατότητα real time διασύνδεσης με το μελλοντικό σύστημα χονδρεμπορικής αγοράς και δυνατότητα περιοδικής εκκαθάρισης όλων των Προμηθευτών, συμπεριλαμβανομένης της ΔΕΗ.
      • Βελτιστοποίηση της διοίκησης της απόδοσης και της διαχείρισης της γνώσης μέσω της οργανωμένης/συντονισμένης Διοικητικής Πληροφόρησης που θα παρέχει το νέο Σύστημα.
      • Καταγεγραμμένες διαδικασίες των εργασιών και ενιαία εφαρμογή τους σε όλη την Εταιρεία.
      Ένας ακόμη διαγωνισμός του ΔΕΔΔΗΕ που "τρέχει" αυτήν την περίοδο αφορά την ψηφιακή αποτύπωση του Δικτύου Διανομής μέσης και χαμηλής τάσης και την καταχώρηση των συνδέσεων καταναλωτών και παραγωγών μέσω μηχανογραφικού συστήματος Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIS) σε όλη την Ελλάδα.
      Ο κ. Χατζηαργυρίου χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο ως το πιο σημαντικό από τα στρατηγικά έργα του ΔΕΔΔΗΕ καθώς:
      -Το μηχανογραφικό σύστημα θα υποστηρίζει την παρακολούθηση εκτέλεσης έργων και τον εντοπισμό των τμημάτων του δικτύου στα οποία απαιτείται ενίσχυση ή ανακαίνιση και θα παρέχει ενημέρωση για τη συχνότητα και τη θέση των βλαβών, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην μείωση του χρόνου σύνδεσης χρηστών, καθώς και στον εκσυγχρονισμό και στη βελτίωση της αξιοπιστίας του δικτύου.
      -Στους χρήστες του δικτύου που θα αποτυπωθούν περιλαμβάνονται και οι παραγωγοί ΑΠΕ, με αποτέλεσμα να αναβαθμιστεί η παρακολούθησή τους, καθώς και η άντληση και η επεξεργασία σχετικών πληροφοριών, δίνοντας με τον τρόπο αυτό τη δυνατότητα επεξεργασίας αποτελεσμάτων πολιτικών ανάπτυξης ΑΠΕ.
      -Η υλοποίηση του συστήματος θα συμβάλλει άμεσα στον έλεγχο της ορθής λειτουργίας του δικτύου διανομής, ενώ έμμεσα θα συνεισφέρει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας και την καλύτερη αξιοποίηση του δυναμικού ΑΠΕ.
      "Θα είναι πιο εύκολο να εντοπίζουμε τις βλάβες, να γνωρίζουμε πόσοι καταναλωτές επηρεάζονται από κάθε βλάβη, να κάνουμε σχεδιασμό και ανάπτυξη του δικτύου.Αυτή η βάση δεδομένων θα συνδεθεί στη συνέχεια με τα δεδομένα της καταμέτρησης, τους καταναλωτές, με τη λειτουργία του δικτύου μέσω των κέντρων ελέγχου ενέργειας ώστε να έχουμε μία πλήρη αποτύπωση σε ενιαία βάση. Και θα μπορούμε επίσης να κάνουμε καλύτερη διαχείριση της αποκεντρωμένης παραγωγής δηλαδή των ανανεώσιμων πηγών καθώς θα έχουμε online πληροφορία για την παραγωγή, τη ζήτηση και το φορτίο κάθε γραμμής", τονίζει ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ.
      Ο διαγωνισμός, προϋπολογισμού 25,8 εκατ. ευρώ "τρέχει" από τις 7 Δεκεμβρίου με προθεσμία υποβολής τις 28 Φεβρουαρίου.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.