Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    ΑΔΜΗΕ: Zητεί να επανέλθει υπό την αρμοδιότητά του η διασύνδεση της Κρήτης

    Nα επανέλθει η "μεγάλη" ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης υπό την πλήρη αρμοδιότητα του ΑΔΜΗΕ προκειμένου να απεγκλωβιστεί από το προβληματικό καθεστώς στο οποίο βρίσκεται σήμερα» ζητά ο Διαχειριστής από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, επισημαίνοντας ότι είναι ο μόνος φορέας που έχει τη δυνατότητα και από τεχνική και από χρηματοοικονομική άποψη να εγγυηθεί την άρτια και έγκαιρη ολοκλήρωση ενός έργου αυτού του μεγέθους.

    Η "μεγάλη" διασύνδεση, ισχύος 700- 1000 μεγαβάτ θα δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα της ηλεκτροδότησης της Κρήτης, που προκύπτει από την απόσυρση, για περιβαλλοντικούς λόγους, παλαιών μονάδων ηλεκτροπαραγωγής στο νησί σε συνδυασμό με τη συνεχή αύξηση της ζήτησης. Επίσης θα απαλλάξει τους καταναλωτές από δαπάνη άνω των 300 εκατ. ευρώ ετησίως, που είναι το επιπλέον κόστος για την ηλεκτροδότηση της Κρήτης από τοπικούς πετρελαϊκούς σταθμούς, κόστος το οποίο χρηματοδοτείται από τους καταναλωτές μέσω των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας.

    Σε πρώτη φάση, το 2020 προγραμματίζεται να λειτουργήσει η "μικρή" διασύνδεση της Κρήτης, μέσω Πελοποννήσου, έργο προϋπολογισμού 324 εκατ. ευρώ που προκηρύχθηκε πρόσφατα. Η "μεγάλη" διασύνδεση, προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ προγραμματίζεται επισήμως για το 2023, ωστόσο η ΡΑΕ έχει ζητήσει αφενός το έργο να επιταχυνθεί και αφετέρου να συνδυαστεί με την διασύνδεση Ισραήλ- Κύπρου- Ελλάδας μέσω Κρήτης, (Euroasia Interconnector), διασύνδεση που έχει περιληφθεί στον κατάλογο των έργων ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος. Ο ΑΔΜΗΕ υπέγραψε μνημόνιο κατανόησης με τον φορέα του έργου, ωστόσο οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών δεν έχουν τελεσφορήσει.

    Όπως ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πηγές του ΑΔΜΗΕ, «το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο δίνει στη Ρυθμιστική Αρχή τη δυνατότητα να "απεγκλωβίσει" το έργο από το προβληματικό καθεστώς που έχει τεθεί σήμερα και να το επαναφέρει υπό την πλήρη αρμοδιότητα του ΑΔΜΗΕ».

    Πρόσθεταν δε μεταξύ άλλων ότι ο Διαχειριστής έχει δεσμευθεί εγγράφως με επιστολή του προς τη ΡΑΕ ότι έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει την κατασκευή της διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής ώστε αυτή να ηλεκτριστεί εντός του 2022, καθώς και ότι:

    1. Ο ΑΔΜΗΕ, ως αρμόδιος για την ανάπτυξη του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας έχει ήδη θέσει τα θεμέλια για την έγκαιρη και αξιόπιστη υλοποίηση του έργου: Εξασφάλισε με ευνοϊκούς όρους (περιθώριο δανεισμού 2,4%) δάνειο 200 εκατ. ευρώ ως βάση για τη χρηματοδότηση, ετοιμάζει τις τεχνικές προδιαγραφές (που θα έχουν ολοκληρωθεί έως τα τέλη του Μαΐου). Γνωρίζοντας τις παραμέτρους του έργου, ο Διαχειριστής δηλώνει ότι δεν είναι εναντίον των στρατηγικών συμπράξεων και συνεργειών με άλλους φορείς. Υπό την προϋπόθεση οι φορείς αυτοί να έχουν ειδικό βάρος αντίστοιχο με αυτό του ΑΔΜΗΕ και της στρατηγικής και οικονομικής σημασίας του έργου.

    2. Το έργο αυτό απαιτεί συμπράξεις φορέων που θα είναι ικανοί να διαθέσουν αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της τάξης των 200 εκατομμυρίων ευρώ. Επιπροσθέτως, είναι απαραίτητο να υπάρχει συναίνεση για συμφωνία σε σημαντικό χρονικό διάστημα υποχρεωτικής διακράτησης των μετοχών (lock-up period) ώστε να μην τίθεται εν αμφιβόλω η μετοχική σύνθεση του φορέα υλοποίησης και κατ΄ επέκταση η σταθερότητα του εγχειρήματος.

    3. Ακολουθώντας την προτροπή της ΡΑΕ, ο ΑΔΜΗΕ αναζήτησε συνέργειες και συμπράξεις με το Έργο Κοινού Ενδιαφέροντος (PCI) της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ και προσήλθε καλόπιστα στο τραπέζι των συνομιλιών με τον project promoter Euroasia Interconnector Ltd. Ταυτόχρονα διασφάλισε έγκαιρα την χρηματοδότηση του μετοχικού κεφαλαίου της υπό διαμόρφωση εταιρείας. Διευκρινίζει, επίσης, ότι ενημέρωνε σε τακτά χρονικά διαστήματα τη ΡΑΕ για την πορεία των διαπραγματεύσεων και τα προβλήματα που διαφαίνονταν.

    Οι ίδιες πηγές του Διαχειριστή σημειώνουν ότι η "μεγάλη" διασύνδεση της Κρήτης αποτελεί το μεγαλύτερο έργο στην ιστορία του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς, η υλοποίηση του οποίου απαιτεί σοβαρότητα.

    Ο νέος ΑΔΜΗΕ, καταλήγουν, (δηλ. υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς με στρατηγικό επενδυτή την State Grid Corporation of China και βασικό μέτοχο το Δημόσιο) έχει ήδη δώσει δείγματα γραφής, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της διασύνδεσης των Κυκλάδων, την επιτάχυνση της Γ΄ φάσης των Κυκλάδων, αλλά και την εντός χρονοδιαγράμματος προκήρυξη της διασύνδεσης Πελοποννήσου-Κρήτης μεταξύ άλλων. «Επομένως, διαθέτει όλα τα εχέγγυα για την έγκαιρη ολοκλήρωση του εμβληματικού αυτού έργου, έχοντας την πλήρη στήριξη των δύο βασικών του μετόχων».



    Σχόλια Μελών


    ολοι τη κουταλα  κοιτανε , ρε 'σεις!  μην ξεχασετε μαζι το ρευμα να μας φερετε κ νερο ....εχουμε κορακιασει εδω κατω ....

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Τρανταχτό ενδιαφέρον είχαμε τελικά στη διπλή δημοπράτηση για την κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου ΒΟΑΚ το τμήμα Χανιά-Ηράκλειο-Νεάπολη που ξεκίνησε σήμερα με την εκδήλωση ενδιαφέροντος. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com τα σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό παραχώρησης στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο-Χερσόνησος είναι τα: 1.ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, 2.ΤΕΡΝΑ, 3.J&P ΑΒΑΞ, 4.VINCI, 5.Κ/Ξ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ACCIONA.
      Αντίστοιχα τα σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο διαγωνισμό ΣΔΙΤ για το τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη είναι τα:  1.ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, 2.ΤΕΡΝΑ, 3.J&P ΑΒΑΞ (με το  fund Marguerite), 4.Κ/Ξ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ACCIONA-INTERTOLL 5. SHIKUN&BINUI.
      Το πρώτο και βασικό συμπέρασμα είναι ότι έχουμε σημαντικό αριθμό συμμετοχών, τόσο ώστε να κρίνεται ο διαγωνισμός πετυχημένος και να εγγυάται την συνέχιση του ενδιαφέροντος στο επόμενο κρίσιμο στάδιο που θα είναι η κατάθεση τεχνικών και οικονομικών προσφορών. Το επόμενο διάστημα θα γίνει η τεχνικό-οικονομική αξιολόγηση των σχημάτων για να εξακριβωθεί η επάρκεια της συμμετοχής τους σε αυτόν τον μεγάλο διπλό-διαγωνισμό. Επίσης είναι κρίσιμο να αναφέρουμε ότι ο κάθε διαγωνισμός είναι ανεξάρτητος από τον άλλον και έτσι η πορεία των διαγωνισμών είναι ανεξάρτητη και μπορεί τελικά να βγάλει δύο διαφορετικά σχήματα ως τελικούς αναδόχους.
      Το πρώτο και βασικό τμήμα του ΒΟΑΚ δημοπρατείται με σύμβαση παραχώρησης είναι από τα Χανιά μέχρι τη Χερσόνησο μήκους περίπου 200χλμ, κρίνεται ως απόλυτης προτεραιότητας και ιεράρχησης από πλευράς οδικής ασφάλειας, κυκλοφοριακών χαρακτηριστικών και σπουδαιότητας στη στρατηγική μεταφορών της Κρήτης σε συνδυασμό και με τις λοιπές σχεδιαζόμενες υποδομές μεταφορών (νέο αεροδρόμιο Καστελίου, αναβάθμιση αεροδρομίου Χανίων).
      Σε αυτό το τμήμα ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει την κύρια χρηματοδότηση από κεφάλαια που θα πρέπει να εξασφαλίσει + την συμμετοχή του Δημοσίου. Το κόστος εκτιμάται σε περίπου 1,1δισ.ευρώ. Η πρώτη αυτή φάση περιλαμβάνει την εκδήλωση ενδιαφέροντος όπως είθισται σε έργα τέτοιου βεληνεκούς. 
      Το δεύτερο τμήμα που δημοπρατείται ως ΣΔΙΤ είναι η επέκταση κατά 20χλμ του δρόμου προς ανατολάς με τη διαδρομή Χερσόνησος-Νεάπολη. Το κόστος του έργου εκτιμάται σε περίπου 250εκατ.ευρώ.
      Το έργο «Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, και Συντήρηση του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη, με Σ.Δ.Ι.Τ.» θα προωθηθεί προς υλοποίηση με κύρια χρηματοδότηση από κεφάλαια που θα εξασφαλίσει ο ιδιωτικός οικονομικός φορέας στον οποίο θα ανατεθεί η σύμβαση Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.
      Η εξόφληση του απαιτούμενου κεφαλαίου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας, δηλαδή με ένα prefixed ποσό που θα αποδίδεται από το Δημόσιο προς τον εργολάβο σε μηνιαία βάση και για όσο διαρκέσει το ΣΔΙΤ. Ο διαγωνισμός θα γίνει με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρειαστεί ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα να ολοκληρωθεί λόγω της φύσης αυτής της διαδικασίας. Τα σχέδια περιλαμβάνουν κλειστό αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με το τμήμα Χανιά-Χερσόνησος να περιλαμβάνει και ΛΕΑ.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Τρανταχτό ενδιαφέρον είχαμε τελικά στη διπλή δημοπράτηση για την κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου ΒΟΑΚ το τμήμα Χανιά-Ηράκλειο-Νεάπολη που ξεκίνησε σήμερα με την εκδήλωση ενδιαφέροντος. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com τα σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό παραχώρησης στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο-Χερσόνησος είναι τα: 1.ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, 2.ΤΕΡΝΑ, 3.J&P ΑΒΑΞ, 4.VINCI, 5.Κ/Ξ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ACCIONA.
      Αντίστοιχα τα σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο διαγωνισμό ΣΔΙΤ για το τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη είναι τα:  1.ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, 2.ΤΕΡΝΑ, 3.J&P ΑΒΑΞ (με το  fund Marguerite), 4.Κ/Ξ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ACCIONA-INTERTOLL 5. SHIKUN&BINUI.
      Το πρώτο και βασικό συμπέρασμα είναι ότι έχουμε σημαντικό αριθμό συμμετοχών, τόσο ώστε να κρίνεται ο διαγωνισμός πετυχημένος και να εγγυάται την συνέχιση του ενδιαφέροντος στο επόμενο κρίσιμο στάδιο που θα είναι η κατάθεση τεχνικών και οικονομικών προσφορών. Το επόμενο διάστημα θα γίνει η τεχνικό-οικονομική αξιολόγηση των σχημάτων για να εξακριβωθεί η επάρκεια της συμμετοχής τους σε αυτόν τον μεγάλο διπλό-διαγωνισμό. Επίσης είναι κρίσιμο να αναφέρουμε ότι ο κάθε διαγωνισμός είναι ανεξάρτητος από τον άλλον και έτσι η πορεία των διαγωνισμών είναι ανεξάρτητη και μπορεί τελικά να βγάλει δύο διαφορετικά σχήματα ως τελικούς αναδόχους.
      Το πρώτο και βασικό τμήμα του ΒΟΑΚ δημοπρατείται με σύμβαση παραχώρησης είναι από τα Χανιά μέχρι τη Χερσόνησο μήκους περίπου 200χλμ, κρίνεται ως απόλυτης προτεραιότητας και ιεράρχησης από πλευράς οδικής ασφάλειας, κυκλοφοριακών χαρακτηριστικών και σπουδαιότητας στη στρατηγική μεταφορών της Κρήτης σε συνδυασμό και με τις λοιπές σχεδιαζόμενες υποδομές μεταφορών (νέο αεροδρόμιο Καστελίου, αναβάθμιση αεροδρομίου Χανίων).
      Σε αυτό το τμήμα ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει την κύρια χρηματοδότηση από κεφάλαια που θα πρέπει να εξασφαλίσει + την συμμετοχή του Δημοσίου. Το κόστος εκτιμάται σε περίπου 1,1δισ.ευρώ. Η πρώτη αυτή φάση περιλαμβάνει την εκδήλωση ενδιαφέροντος όπως είθισται σε έργα τέτοιου βεληνεκούς. 
      Το δεύτερο τμήμα που δημοπρατείται ως ΣΔΙΤ είναι η επέκταση κατά 20χλμ του δρόμου προς ανατολάς με τη διαδρομή Χερσόνησος-Νεάπολη. Το κόστος του έργου εκτιμάται σε περίπου 250εκατ.ευρώ.
      Το έργο «Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, και Συντήρηση του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη, με Σ.Δ.Ι.Τ.» θα προωθηθεί προς υλοποίηση με κύρια χρηματοδότηση από κεφάλαια που θα εξασφαλίσει ο ιδιωτικός οικονομικός φορέας στον οποίο θα ανατεθεί η σύμβαση Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.
      Η εξόφληση του απαιτούμενου κεφαλαίου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας, δηλαδή με ένα prefixed ποσό που θα αποδίδεται από το Δημόσιο προς τον εργολάβο σε μηνιαία βάση και για όσο διαρκέσει το ΣΔΙΤ. Ο διαγωνισμός θα γίνει με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρειαστεί ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα να ολοκληρωθεί λόγω της φύσης αυτής της διαδικασίας. Τα σχέδια περιλαμβάνουν κλειστό αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με το τμήμα Χανιά-Χερσόνησος να περιλαμβάνει και ΛΕΑ.
    • Από ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      Μήκους 3,5 χιλιομέτρων η σήραγγα που θα μεταφέρει τα πλημμυρικά νερά από το Οροπέδιο Λασιθίου στο φράγμα Αποσελέμη.
      Περισσότερα από έξι χρόνια πέρασαν από την υπογραφή της σύμβασης, τον Μάιο του 2012, για την κατασκευή του έργου κατασκευής μιας σήραγγας μέσω της οποίας τα νερά που «περισσεύουν» (πλημμυρικά)  από το Οροπέδιο Λασιθίου θα διοχετεύονται για την ενίσχυση του φράγματος Αποσελέμη.
      Πρόκειται για μια σήραγγα μήκους περίπου 3.500 μέτρων με κλίση περίπου 15%, η οποία είναι και η μεγαλύτερη σε μήκος σήραγγα της Ευρώπης.
      Για την διάνοιξή της χρειάστηκε η μεταφορά στην Κρήτη από την Ινδία, ενός μηχανήματος ολομέτωπης κοπής, κλειστού τύπου, διπλής ασπίδας, συνολικού μήκους με τους υποστηρικτικούς συρμούς, 180 μέτρων, το οποίο ξεκίνησε την διάνοιξη τον Δεκέμβριο του 2014. Μετά από πολλές ενστάσεις και διάφορα εμπόδια, το έργο πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του, κάτι που αναμένεται να γίνει στα τέλη του έτους.
      Τα νερά θα μεταφέρονται από το Οροπέδιο Λασιθίου στο φράγμα Αποσελέμη  σε ποσοστό 50%, μέσω ενός χαλυβδοσωλήνα  διαμέτρου 1,5 μέτρου, που τοποθετείται εντός της σήραγγας πάνω σε βάθρα επί της πλάκας δαπέδου σε όλο το μήκος της σήραγγας. 
      Δείτε βίντεο από την Κρήτη TV για το πώς είναι σήμερα η σήραγγα
       
       

      View full είδηση
    • Από ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      Μήκους 3,5 χιλιομέτρων η σήραγγα που θα μεταφέρει τα πλημμυρικά νερά από το Οροπέδιο Λασιθίου στο φράγμα Αποσελέμη.
      Περισσότερα από έξι χρόνια πέρασαν από την υπογραφή της σύμβασης, τον Μάιο του 2012, για την κατασκευή του έργου κατασκευής μιας σήραγγας μέσω της οποίας τα νερά που «περισσεύουν» (πλημμυρικά)  από το Οροπέδιο Λασιθίου θα διοχετεύονται για την ενίσχυση του φράγματος Αποσελέμη.
      Πρόκειται για μια σήραγγα μήκους περίπου 3.500 μέτρων με κλίση περίπου 15%, η οποία είναι και η μεγαλύτερη σε μήκος σήραγγα της Ευρώπης.
      Για την διάνοιξή της χρειάστηκε η μεταφορά στην Κρήτη από την Ινδία, ενός μηχανήματος ολομέτωπης κοπής, κλειστού τύπου, διπλής ασπίδας, συνολικού μήκους με τους υποστηρικτικούς συρμούς, 180 μέτρων, το οποίο ξεκίνησε την διάνοιξη τον Δεκέμβριο του 2014. Μετά από πολλές ενστάσεις και διάφορα εμπόδια, το έργο πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του, κάτι που αναμένεται να γίνει στα τέλη του έτους.
      Τα νερά θα μεταφέρονται από το Οροπέδιο Λασιθίου στο φράγμα Αποσελέμη  σε ποσοστό 50%, μέσω ενός χαλυβδοσωλήνα  διαμέτρου 1,5 μέτρου, που τοποθετείται εντός της σήραγγας πάνω σε βάθρα επί της πλάκας δαπέδου σε όλο το μήκος της σήραγγας. 
      Δείτε βίντεο από την Κρήτη TV για το πώς είναι σήμερα η σήραγγα
       
       
    • Από ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      Καστέλι: Προ των πυλών το μεγαλύτερο έργο όλων των εποχών για την Κρήτη
      Μια ‘’ανάσα’’ από την υλοποίηση του μεγαλύτερου έργου όλων των εποχών για την Κρήτη έγινε με την ανακήρυξη της κοινοπραξίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-GMR σε οριστική ανάδοχο για το νέο Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου στο Καστέλι. Συγκεκριμένα, η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - GMR Airports θα αναλάβει την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε στην Διαύγεια από τον  υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη , ενώ άμεσα αναμένεται και η κατάθεση της σχετικής σύμβασης στο Ελεγκτικό Συνέδριο και η ψήφιση της από την Βουλή.
      Το νέο αεροδρόμιο, το πρώτο μεγάλο έργο που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται έπειτα από πολλά χρόνια στην Ελλάδα, φιλοδοξεί να αναβαθμίσει δραστικά την τουριστική εικόνα της Κρήτης, καθώς θα αντικαταστήσει το σημερινό «Νίκος Καζαντζάκης» και το ύψος της επένδυσης υπολογίζεται περίπου στα 500 εκατ. ευρώ. 
      Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2019 και οι εργασίες ολοκλήρωσης θα διαρκέσουν 5 χρόνια, ενώ θα έχει μήκος 3,2 χιλιόμετρα, 27 θέσεις στάθμευσης στην πίστα, σύστημα αποθήκευσης και διανομής καυσίμων με υπόγειο δίκτυο τροφοδοσίας αεροσκαφών, και 19 αίθουσες αναμονής επιβατών και προβλέπεται να συμβάλει καθοριστικά στην ενίσχυση του τουρισμού στο νησί. 
       

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.