Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    ΔΕΗ: Χρέωση 1 ευρώ για έκδοση έντυπου λογαριασμού

    Sign in to follow this  

    Σε σχετική ανακοίνωση η ΔΕΗ αναφέρει:

    Η ΔΕΗ, καλεί τους πελάτες της στην επιλογή χρήσης ηλεκτρονικού λογαριασμού.

    Με τον τρόπο αυτό βελτιώνεται ο χρόνος και η ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της επιχείρησης, η εξοικονόμηση ανθρώπινων και οικονομικών πόρων και η ουσιαστική ενίσχυση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών αειφορίας της.

    Παράλληλα, παραμένει σταθερά προσηλωμένη στο στόχο του εκσυγχρονισμού και της εναρμόνισης της με τις τάσεις της εποχής σε ευρωπαϊκή κλίμακα, για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση.

    Στο πλαίσιο αυτό, πέραν των διαφημιστικών πρωτοβουλιών σχεδιάζει την ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων στα καταστήματά της, και γενικά σε κάθε επαφή προκειμένου να διευκολύνει τους πελάτες της να εξοικειωθούν με τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς και να τους χρησιμοποιούν αντί των έγχαρτων.

    Παράλληλα το Δ.Σ. αποφάσισε ότι οι έγχαρτοι λογαριασμοί θα επιβαρύνονται με 1€ όσο περίπου το κόστος έκδοσης και αποστολής τους.

    Η ΔΕΗ πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει λειτουργικό κίνητρο για τους όλους τους πελάτες της. Επιλέγοντας τη λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού, εκμεταλλεύονται παράλληλα και όλες τις δυνατότητες διαχείρισης θεμάτων του λογαριασμού ρεύματος όπως η
    δυνατότητα έκδοσης μηνιαίου λογαριασμού με ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα, και πλήρη διαφάνεια και πληροφόρηση.

    Τα παραπάνω θα τεθούν σε ισχύ από την 01.12.2018. Ωστόσο, στην περίπτωση που οι πελάτες προβούν σε εγγραφή στο e-bill και επιλέξουν λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού έως 31.12.2018 και στην περίπτωση που η χρέωση έχει ενσωματωθεί σε λογαριασμό τους, αυτή θα πιστωθεί
    στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί.

    Sign in to follow this  


    User Feedback




    [αποσπασμα]

    Παράλληλα το Δ.Σ. αποφάσισε ότι οι έγχαρτοι λογαριασμοί θα επιβαρύνονται με 1€ όσο περίπου το κόστος έκδοσης και αποστολής τους.

    "περιπου" δεν επιτρεπεται να λεγεται απο μια εταιρία του μεγέθους της ΔΕΗ
     

    Η ΔΕΗ πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει λειτουργικό κίνητρο για τους όλους τους πελάτες της. Επιλέγοντας τη λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού, εκμεταλλεύονται παράλληλα και όλες τις δυνατότητες διαχείρισης θεμάτων του λογαριασμού ρεύματος όπως η
    δυνατότητα έκδοσης μηνιαίου λογαριασμού με ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα, και πλήρη διαφάνεια και πληροφόρηση.

    δλδ ολα αυτα δεν τα παρειχε η εταιρια πριν με τους εγχαρτους λογαριασμους?

     

    ερωτημα, οι δοσοληψιες μεσω τραπεζων,  δεν θα εχουν καμμια επιβαρυνση?

     

    • Like 1
    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Στην Εθνικάρα-NBG θέλουν €1.20 για εξόφληση λογαριασμού.
    Εχουν πάρει φόρα στη ΔΕΗ, του χρόνου θα ζητάνε αυτόματη εξόφληση από τραπεζικό λογαριασμό, αλλιώς +2€.
    Στα ΕΛΤΑ για ≥ 500 oμαδικές τυποποιημένες το κόστος είναι 0.57€/επιστολή, τα 43 λεπτά ως το 1€ μάλλον θα είναι λειτουργικά έξοδα και overheads.

    Θα ψήνεται και καμμιά αυξησούλα κάπου, καιρός είναι.

    Edited by AMHxaNos
    • Like 1
    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    5. Πόσοι λογαριασμοί εκδίδονται ανά έτος ;

    Για κάθε πελάτη εκδίδονται 6 λογαριασμοί ρεύματος ανά έτος, 3 κατ' εκτίμηση ("έναντι") και 3 εκκαθαριστικοί.
    Συνολικά, η ΔΕΗ ΑΕ λαμβάνει κάθε έτος 24 εκ. ενδείξεις των μετρητών των 7,2 εκ. περίπου πελατών της που υπάγονται στη Χαμηλή και Μέση Τάση.
    Το σύνολο των λογαριασμών ρεύματος που εκδίδονται, συμπεριλαμβανομένων και των κατ' εκτίμηση ("έναντι") λογαριασμών, ανέρχεται σε 44 εκ. περίπου.

      

    44.000.000Χ 1,20....να  τα 50 μιλιον  υπέρ...τραπεζών...

    • Upvote 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Θα προσπαθήσω να συγκρατηθώ γιατί κανονικά θα πρέπει να πέσουν 1.000.0000 μπινελίκια την ώρα.  Μάλλον έχουν ξεχάσει το ποιοι είναι οι εργοδότες και ποιοι οι εργαζόμενοι σε αυτή την υποτιθέμενη εταιρία κοινής ωφέλειας. Οι εργοδότες λοιπόν είμαστε όλοι εμείς που πληρώνουμε και δεν ερωτηθήκαμε ποτέ. Γενικώς δεν είναι κακό  το να υπάρξει μια μείωση του λειτουργικού κόστους όταν όμως το δει και ο καταναλωτής στην τσέπη του. Αντί λοιπόν να απειλούν τα γεροντάκια με τη σύνταξη των 300 Ευρώ για αύξηση 1 Ε ανά λογαριασμό επειδή οι τελευταίοι δεν γνωρίζουν τις νέες τεχνολογίες θα περίμενα κίνητρο μειώσεων λογαριασμών στην περίπτωση που κάποιος κάνει χρήση του e-bill. Αν τους πήρε ο πόνος και έχουν δήθεν περιβαλλοντικές ανησυχίες, ας κάνουν κάτι για το μαζούτ και το κάρβουνο που ακόμη στο 21ο αίωνα χρησιμοποιούν, ενώ έχουμε υπέροχο ήλιο για να αναπτυχθούν χιλιάδες φωτοβολταϊκά πάρκα και ισχυρούς ανέμους για αιολικά πάρκα και στο τέλος να μειωθεί το κόστος ενέργειας μέσω Α.Π.Ε και όχι να μας φουσκώνουν τους λογαριασμούς συνεχώς.  Δεν θα πω το κλασσικό ότι θα έπρεπε να ντρέπονται διότι ξέρουμε όλοι μας τι συμβαίνει με αυτή την εταιρία και ξέρουμε ότι η ντροπή προϋποθέτει φιλότιμο το οποίο έχει χαθεί προ πολλού.

    Δεν κατάλαβα επίσης γιατί μια τέτοια εταιρία δεν έχει ακόμη καταφέρει να καταργήσει δια ροπάλου τις προμήθειες των 30 λεπτών για κάθε πληρωμή μέσω e-banking και μεγαλύτερων ποσών σε γκισέ. Οι τράπεζες που για μια μέρα ή παραπάνω κρατούν κάτι εκατομμύρια ευρώ από τις πληρωμές λογαριασμών θεωρούν ότι ζημιώνονται και μετακυλούν το κόστος εξυπηρέτησης στον καταναλωτή; 

    Πραγματικά σε αυτή τη χώρα θα περάσουν δεκαετίες να επιστρέψει το "μέτρο" και η λογική.

    • Like 1
    • Upvote 4

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Οργή λαού φωνή Θεού τελικά....Ευτυχώς που επανέρχεται η λογική και το αυτονόητο.

    Μείωση 1 ευρώ στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς της ΔΕΗ, αντί για αύξηση 1 ευρώ στους έντυπους ζητάει ο Συνήγορος του Καταναλωτή

    https://www.eleftheriaonline.gr/ellada-kosmos/oikonomia/item/172004-meiosi-1-evro-stous-ilektronikoys-logariasmoys-tis-dei-anti-gia-ayksisi-1-evro-stous-entypous-zitaei-o-synigoros-tou-katanaloti?fbclid=IwAR0dJeVmt5G9UDd5kDAIaCPmzHnKhY5Q3cS97ifvrz2VERoXIGet8yXx3LM

     

    Edited by Pavlos33

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    o  Συνηγορος ειπε τα  αυτονοητα

    "Ωστόσο, όπως σημειώνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, αν ο στόχος είναι η εξυπηρέτηση του σκοπού της ενθάρρυνσης της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των καταναλωτών και της ενδυνάμωσης της περιβαλλοντικής τους συνείδησης μέσω της προώθησης της επιλογής του ηλεκτρονικού έναντι του έγχαρτου τρόπου λήψης λογαριασμών, επιβάλλεται η αντίστροφη κινητροδότηση. «Δηλαδή, η ελάφρυνση των ηλεκτρονικών λογαριασμών κατά ένα ευρώ σε σχέση με την έκδοση έγχαρτων λογαριασμών, δεδομένου ότι, έως τώρα, το κόστος της εκτύπωσης και αποστολής των λογαριασμών, είχε απορροφηθεί και μετακυληθεί στον καταναλωτή ως μέρος της οφειλής του στην εταιρεία. 'Αρα, είναι εύλογο οι καταναλωτές που επιλέγουν την ηλεκτρονική αποστολή και απαλλάσσουν, έτσι, την εταιρεία από το σχετικό κόστος - ακόμη και αν υποτεθεί ότι αυτό ανέρχεται σε 1 ευρώ ανά λογαριασμό - να απαλλάσσονται και από την αντίστοιχη ανταποδοτική δαπάνη, όπως την ποσοτικοποιεί η ίδια η ΔΕΗ ΑΕ».

     

     Οτι, δλδ. μεχρι σημερα η ΔΕΗ, προφανως  δεν παρειχε δωρεαν τους εγχαρτους λογαριασμους, αλλά οτι, το κοστος εκδοσής  τους το  επερριπτε στον καταναλωτη. Επομενως, η μη εκδοση εγχαρτων, σημαινει αντιστοιχη ωφέλεια για την ΔΕΗ.

    Τους κανει και ενα ωραιο ξεκαρφωμα....  "αν υποτεθει οτι ανερχεται σε 1 ευρω ανα  λογαριασμο"...όπως λετε, οφειλετε να κανετε μειωση  1 ΕΥΡΩ.

    Τους τα λεει χυμα και τσουβαλατα...

    Αλλο θεμα ειναι τι τρίπλα θα κανουν οι διαφοροι μανατζαραίοι εκει στη ΔΕΗ.....με την ανοχη / ευλογιες του Υπουργειου.

    [εκεινος ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ  εχει βγαλει καμμια ανακοινωση???]

    καλημερα παυλε

    καλο μηνα σε ολους

     

    Edited by Pavlos33

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Καλημέρα Δημήτρη και καλό μήνα.

    Το μόνο που έχουν κάνει ως τώρα είναι να το γράψουν στην πρώτη σελίδα των λογαριασμών που έχουν πρόσφατα αποσταλεί. Αναφέρουν ότι

    ¨Σας ενημερώνουμε ότι απο 1.12.2018 ο έντυπος λογαριασμός θα χρεώνεται 1 Ευρώ. Στην περίπτωση επιλογής λήψης αποκλειστικά ηλεκτρονικού λογαριασμού μέσω της υπηρεσίας e-bill στο www.dei.gr θα απαλλάσσεστε από την υπόψη χρέωση".

    Έπρεπε να παρέμβει ο  Συνήγορος για το αυτονόητο. Ας είναι.

    Αυτή η τρίπλα Δημήτρη με ανησυχεί και μένα όπως πολύ ωραία το έθεσες...."οι μανατζαραίοι".

    .

    Edited by Pavlos33

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Θαυμάστε τους!

    Ενεργοποίησαν το χαράτσι έντυπου λογαριασμού, με χρέωση 1 ευρώ αντί να παρέχουν έκπτωση 1 ευρώ σε όσους ενεργοποιούν την υπηρεσία e-bill και φυσικά έβαλαν και ΦΠΑ 24% (0,24 λεπτά) λες και παρείχαν υπηρεσία. 

    Μάλλον ο συνήγορος του καταναλωτή άργησε....λίγο ή αυτοί τον έχουν γραμμένο.

     

    τελος εντυπου λογαριασμου.jpg

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    On 7/11/2018 at 8:45 ΜΜ, dimitris GM said:

    5. Πόσοι λογαριασμοί εκδίδονται ανά έτος ;

    Για κάθε πελάτη εκδίδονται 6 λογαριασμοί ρεύματος ανά έτος, 3 κατ' εκτίμηση ("έναντι") και 3 εκκαθαριστικοί.
    Συνολικά, η ΔΕΗ ΑΕ λαμβάνει κάθε έτος 24 εκ. ενδείξεις των μετρητών των 7,2 εκ. περίπου πελατών της που υπάγονται στη Χαμηλή και Μέση Τάση.
    Το σύνολο των λογαριασμών ρεύματος που εκδίδονται, συμπεριλαμβανομένων και των κατ' εκτίμηση ("έναντι") λογαριασμών, ανέρχεται σε 44 εκ. περίπου.

      

    44.000.000Χ 1,20....να  τα 50 μιλιον  υπέρ...τραπεζών...

    ό,τι θελουν κανουν...

    και με την ανοχη/ή /και παροτρυνση του κρατους

     υγ

    ο Συνηγορος απαντησε  αμέσως  σε σχετικα ερωτήματα

    Αρα, 

    αυτοι τον εχουν γραμμενο, το ίδιο  έχουν και εμάς...

     

     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    2 hours ago, dimitris GM said:

    ... αυτοι τον εχουν γραμμενο, το ίδιο  έχουν και εμάς... 

    και εμάς και τον συνήγορο μας έχουν γειωμένους και γραμμένους, να εδώ:
                                                   grounds-250.jpg

    Edited by AMHxaNos
    διατύπωση

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Πως ο συνδυασμός παραγόντων μπορεί να αποφέρει τα έσοδα που θα σώσουν την επιχείρηση.
      H πώληση των υδροηλεκτρικών μονάδων της ΔΕΗ κερδίζε έδαφος καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η εισπραξιμότητα είναι χαμηλή σε σχέση με τους στόχους που είχαν τεθεί από την δίοικηση, με αποτέλεσμα και τα έσοδα από τιτλοποίηση των απαιτήσεων που προσδοκά η τωρινή δόικηση της ΔΕΗ, σαν βασικό εργαλείο βελτίωσης της ρευστότητας να απέχει από τους στόχους και να περιορίζεται στα 200-250 εκατ ευρώ.
      Σχετικό δημοσίευμα του bankingnews.gr έκανε λόγο για την προειδοποίηση της Deutsche Bank με σημαντική πτώση της εισπραξιμότητας στο 50% από 85%.
      Για τις υδροηλεκτρικές μονάδες, EDF και Edison εκδηλώνουν ενδιαφέρον ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει πως θα τοποθετηθούν και οι μεγάλες ελληνικές εταιρίες, ειδικά ο Μυτιληναίος που είναι και ο μεγαλύτερος ιδιωτικός όμιλος.
      Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Γ.Περιστέρης έχει ήδη κάνει κουβέντες με την EDF.
      Το δεδομένο είναι ότι πακέτα λιγνιτικών με υδροηλεκτρικές θα αποφέρουν έσοδα στην ΔΕΗ που εκτιμώνται στα 600 - 700 εκατ ευρώ, δεν θα χρειασθεί να υπάρξουν μεγάλες απώλειες περιουσιακών στοιχείων, καθώς ήδη οι λιγντικές από μόνες τους και η υποχώρηση του μεριδίου της ΔΕΗ στα 73,90% τον Μάιο από τα ΝΟΜΕ, θα απαιτήσουν λελογισμένες κινήσεις για να φτάσει η ΔΕΗ στο 50% του στόχου που έχει τεθεί από το Μνημόνιο Γ.
      Παράλληλα η ΔΕΗ θα απαλλαγεί και από τα ΝΟΜΕ που της κοστίζουν 250 εκατ σε ετήσια βάση και έτσι αν λάβει και τα 200 εκατ από τα ΥΚΩ του 2011, τότε θα έχει μια ωφέλεια που θα ξεπεράσει αθροιστικά το 1 δισ ευρώ.
      Mέσα στην προσεχή εβδομάδα πάντως θα υπάρξει σύσκεψη με τις τράπεζες.
      Τα βασικά σημεία του νέου σχεδίου
      Συμπερασματικά πώληση πακέτων λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών θα αποφέρουν στην ΔΕΗ κοντά στα 700 εκατ.
      Αυτό θα αναδιατάξει τον επειχειρηματικο χάρτη καθώς ευρωπαϊκές εταιρίες θα εισέλθουν στην ελληνική αγορά και θα πρέπει να δούμε τις αντιδράσεις των μεγάλων Ελλήνων παικτών.
      Είναι βέβαιο ότι η ELPEDISON θα κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση με την EDISON σε βασικό ρόλο.
      Παράλληλα σίγουρα θα υπάρξουν και έσοδα από την τιτλοποίηση ανεξάρτητα αν αυτά δεν πιάσουν τους στόχους της σημερινής δίοικησης, που μπορούν να προσεγγίσουν τα 300 εκατ ευρώ.
      Αν σε αυτά προστεθούν τα ΥΚΩ, τότε μπορεί η ΔΕΗ να προσδοκά σε μια ενίσιχυση της τάξης του 1,2 δισ ευρώ με απαλλαγή σε ετήσια βάση από τις ζημίες των 250 εκατ ευρώ που της δημιουργούν τα ΝΟΜΕ, που τελειώνουν εφόσον τα μερίδιά της υποχωρήσουν στο 50%
      Τελευταίο και μείζον πρόβλημα η Πτολεμαϊδα 5 για την οποία τρέχει δάνειο προς τους Γερμανούς και είναι μια ημιτελής επένδυση που με τα σημερινα δεδομένα θα επιφέρει ζημίες.
      Η επόμενη κυβέρνηση θα πρέπει να βρει λύσεις μέσω των ΑΔΙ με την Κομισιόν, διαφορετικά μια ακόμα πληγή θα παραμένει ανοιχτή για την ΔΕΗ.
      Για όλους αυτούς τους λόγους δεν πρόκειται προς το παρόν τουλάχιστον να υπάρξει καμία ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ.
      www.worldenergynews.gr

      View full είδηση
    • By Engineer
      Πως ο συνδυασμός παραγόντων μπορεί να αποφέρει τα έσοδα που θα σώσουν την επιχείρηση.
      H πώληση των υδροηλεκτρικών μονάδων της ΔΕΗ κερδίζε έδαφος καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η εισπραξιμότητα είναι χαμηλή σε σχέση με τους στόχους που είχαν τεθεί από την δίοικηση, με αποτέλεσμα και τα έσοδα από τιτλοποίηση των απαιτήσεων που προσδοκά η τωρινή δόικηση της ΔΕΗ, σαν βασικό εργαλείο βελτίωσης της ρευστότητας να απέχει από τους στόχους και να περιορίζεται στα 200-250 εκατ ευρώ.
      Σχετικό δημοσίευμα του bankingnews.gr έκανε λόγο για την προειδοποίηση της Deutsche Bank με σημαντική πτώση της εισπραξιμότητας στο 50% από 85%.
      Για τις υδροηλεκτρικές μονάδες, EDF και Edison εκδηλώνουν ενδιαφέρον ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει πως θα τοποθετηθούν και οι μεγάλες ελληνικές εταιρίες, ειδικά ο Μυτιληναίος που είναι και ο μεγαλύτερος ιδιωτικός όμιλος.
      Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Γ.Περιστέρης έχει ήδη κάνει κουβέντες με την EDF.
      Το δεδομένο είναι ότι πακέτα λιγνιτικών με υδροηλεκτρικές θα αποφέρουν έσοδα στην ΔΕΗ που εκτιμώνται στα 600 - 700 εκατ ευρώ, δεν θα χρειασθεί να υπάρξουν μεγάλες απώλειες περιουσιακών στοιχείων, καθώς ήδη οι λιγντικές από μόνες τους και η υποχώρηση του μεριδίου της ΔΕΗ στα 73,90% τον Μάιο από τα ΝΟΜΕ, θα απαιτήσουν λελογισμένες κινήσεις για να φτάσει η ΔΕΗ στο 50% του στόχου που έχει τεθεί από το Μνημόνιο Γ.
      Παράλληλα η ΔΕΗ θα απαλλαγεί και από τα ΝΟΜΕ που της κοστίζουν 250 εκατ σε ετήσια βάση και έτσι αν λάβει και τα 200 εκατ από τα ΥΚΩ του 2011, τότε θα έχει μια ωφέλεια που θα ξεπεράσει αθροιστικά το 1 δισ ευρώ.
      Mέσα στην προσεχή εβδομάδα πάντως θα υπάρξει σύσκεψη με τις τράπεζες.
      Τα βασικά σημεία του νέου σχεδίου
      Συμπερασματικά πώληση πακέτων λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών θα αποφέρουν στην ΔΕΗ κοντά στα 700 εκατ.
      Αυτό θα αναδιατάξει τον επειχειρηματικο χάρτη καθώς ευρωπαϊκές εταιρίες θα εισέλθουν στην ελληνική αγορά και θα πρέπει να δούμε τις αντιδράσεις των μεγάλων Ελλήνων παικτών.
      Είναι βέβαιο ότι η ELPEDISON θα κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση με την EDISON σε βασικό ρόλο.
      Παράλληλα σίγουρα θα υπάρξουν και έσοδα από την τιτλοποίηση ανεξάρτητα αν αυτά δεν πιάσουν τους στόχους της σημερινής δίοικησης, που μπορούν να προσεγγίσουν τα 300 εκατ ευρώ.
      Αν σε αυτά προστεθούν τα ΥΚΩ, τότε μπορεί η ΔΕΗ να προσδοκά σε μια ενίσιχυση της τάξης του 1,2 δισ ευρώ με απαλλαγή σε ετήσια βάση από τις ζημίες των 250 εκατ ευρώ που της δημιουργούν τα ΝΟΜΕ, που τελειώνουν εφόσον τα μερίδιά της υποχωρήσουν στο 50%
      Τελευταίο και μείζον πρόβλημα η Πτολεμαϊδα 5 για την οποία τρέχει δάνειο προς τους Γερμανούς και είναι μια ημιτελής επένδυση που με τα σημερινα δεδομένα θα επιφέρει ζημίες.
      Η επόμενη κυβέρνηση θα πρέπει να βρει λύσεις μέσω των ΑΔΙ με την Κομισιόν, διαφορετικά μια ακόμα πληγή θα παραμένει ανοιχτή για την ΔΕΗ.
      Για όλους αυτούς τους λόγους δεν πρόκειται προς το παρόν τουλάχιστον να υπάρξει καμία ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ.
      www.worldenergynews.gr
    • By Engineer
      Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ άναψε πρόσφατα το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει η εμπορική της διείσδυση στις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης οχημάτων, σε μια αγορά που αναμένεται να αναπτυχθεί με ταχείς ρυθμούς τα αμέσως επόμενα χρόνια.
      Σύμφωνα με πληροφορίες, το business plan που έχει εκπονήσει η ΔΕΗ για την επέκτασή της στις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης σε επιχειρήσεις και δήμους και ιδιώτες προβλέπει τόσο υπηρεσίες υποστήριξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όσο και σενάριο παραχώρησης μέσω leasing εταιρικού στόλου.
      Η ΔΕΗ έχει ήδη εδώ και μήνες αποτανθεί σε αρκετούς δήμους, με τις συζητήσεις να έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό με κάποιους εξ αυτών, έτσι που η έναρξη της συνεργασίας να είναι πλέον προ των θυρών.
      Η πρόταση που έχει κατατεθεί από πλευράς ΔΕΗ στους Δήμους αφορά ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, το οποίο περιλαμβάνει:
      -προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων κατασκευής Solaris
      -τη συντήρησή τους,
      -διαχείριση ανακύκλωσης υλικών (μπαταρίες κ.α.),
      -εγκατάσταση υποδομών φόρτισης
      -προμήθεια του απαιτούμενου ρεύματος
      -συνεργεία άμεσης βοήθειας για έκτακτες βλάβες.
      Επίσης, φιλοδοξία της επιχείρησης αποτελεί, όπου αυτό είναι εφικτό, να εγκαταστήσει και σταθμούς ΑΠΕ για τη φόρτιση των μπαταριών των δημοτικών συγκοινωνιών.
      Οι επιδοτήσεις αναμένεται να αυξηθούν καθώς η Ηλεκτροκίνηση έχει μπει ως βασικός στόχος της Ευρώπης για την μείωση των εκπομπών άνθρακα αλλά και για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
      Σύμφωνα με τους στόχους που έθεσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2 στα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά, θα πρέπει να μειωθούν κατά 30% έως το 2030, σε σχέση με τις εκπομπές το 2021.
      Η Ευρωπαϊκή Ενωση για την προώθηση των δικτύων φόρτισης σε χώρες μέλη της υλοποίει το πρόγραμμα eMobility που για την Ελλάδα το συντονισμό έχει το Κ.Α.Π.Ε. συμβάλλοντας σε δράσεις συμπράξεων δημόσιων & ιδιωτικών φορέων για υλοποίηση δικτύων φόρτισης Η.Ο. 
      Στην Ηλιούπολη και σε άλλους δήμους έχουν ήδη εγκατασταθεί
      Ήδη με το Ν.4233/2014 υπάρχει το νομικό καθεστώς για διάθεση ηλεκτρικής ενέργειας , βιοκαυσίμων, υδρογόνου & άλλων εναλλακτικών καυσίμων από πρατήρια & δημόσιους χώρους στον καταναλωτή. Το 2016 υπεγράφη σύμφωνο συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με το ΔΕΔΔΗΕ για εγκατάσταση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε 120 περιοχές της Αττικής κατόπιν μελέτης επιλογής βέλτιστων σημείων φόρτισης Η.Ο.
      Η κυβέρνηση της Ιρλανδίας ανακοίνωσε την απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων ως το 2030.
      Τέλος στα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία έβαλαν δύο Ολλανδικές πόλεις, το Αιντχόβεν και το Χέλμοντ, αντικαθιστώντας ήδη 43 μεγάλα λεωφορεία με ηλεκτρικά νέας γενιάς, λίγο μετά το Λονδίνο και την δική του ανανέωση στα λεωφορεία. Άμεσα σχέδια για την μηδενική εκπομπή ρύπων από τα λεωφορεία τους έχουν ακόμη το Παρίσι, η Αθήνα, η Μαδρίτη και το Μεξικό, με χρονιά-ορόσημο το 2025.
      Υπολογίζεται ότι και στην Ελλάδα από το 2025, το 33% των αυτοκινήτων που θα εκτελωνίζονται θα είναι ηλεκτρικά.
      Η Protergia παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο ευρύ κοινό μέσα από τη συνεργασία της με την Kosmocar – Volkswagen διαθέτοντας την ειδική έκδοση e-up! powered by Protergia,ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο, 4-θεσιο, με 3 οδηγικά προφίλ (normal, eco και eco+) και 5 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση για βέλτιστη διαχείριση ενέργειας και αυτονομίας. Η κατανάλωση ρεύματος για την φόρτιση των αυτοκινήτων θα είναι δωρεάν.
      Η Γαλλία θα επενδύσει 700 εκατομμύρια ευρώ κατά την επόμενη πενταετία προκειμένου να δώσει ώθηση στην ευρωπαϊκή βιομηχανία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να μειώσει την εξάρτηση των αυτοκινητοβιομηχανιών από τις ασιατικές χώρες.
      Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του γαλλογερμανικού σχεδίου για την παραγωγή μπαταριών νέας γενιάς στην Ευρώπη.
      Τον περασμένο Νοέμβριο η Γερμανία είχε ανακοινώσει επίσης ότι μέχρι το 2022 θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ στον τομέα αυτόν, όχι μόνο για να περιορίσει την εξάρτησή της από τις ασιατικές αγορές, αλλά και για να διαφυλάξει θέσεις εργασίας που μπορεί να κινδυνεύσουν να χαθούν στη μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας από τις μηχανές εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση.
      Η Γαλλία και η Γερμανία ζήτησαν από την Ευρωπαϊκή Ενωση να δώσει το πράσινο φως σε κρατικά κονδύλια 1,7 δισ. ευρώ για να στηρίξουν τη δημιουργία κοινοπραξίας που θα επικεντρώνεται στην παραγωγή κυττάρων μπαταριών για την ηλεκτροκίνηση.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ άναψε πρόσφατα το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει η εμπορική της διείσδυση στις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης οχημάτων, σε μια αγορά που αναμένεται να αναπτυχθεί με ταχείς ρυθμούς τα αμέσως επόμενα χρόνια.
      Σύμφωνα με πληροφορίες, το business plan που έχει εκπονήσει η ΔΕΗ για την επέκτασή της στις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης σε επιχειρήσεις και δήμους και ιδιώτες προβλέπει τόσο υπηρεσίες υποστήριξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όσο και σενάριο παραχώρησης μέσω leasing εταιρικού στόλου.
      Η ΔΕΗ έχει ήδη εδώ και μήνες αποτανθεί σε αρκετούς δήμους, με τις συζητήσεις να έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό με κάποιους εξ αυτών, έτσι που η έναρξη της συνεργασίας να είναι πλέον προ των θυρών.
      Η πρόταση που έχει κατατεθεί από πλευράς ΔΕΗ στους Δήμους αφορά ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, το οποίο περιλαμβάνει:
      -προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων κατασκευής Solaris
      -τη συντήρησή τους,
      -διαχείριση ανακύκλωσης υλικών (μπαταρίες κ.α.),
      -εγκατάσταση υποδομών φόρτισης
      -προμήθεια του απαιτούμενου ρεύματος
      -συνεργεία άμεσης βοήθειας για έκτακτες βλάβες.
      Επίσης, φιλοδοξία της επιχείρησης αποτελεί, όπου αυτό είναι εφικτό, να εγκαταστήσει και σταθμούς ΑΠΕ για τη φόρτιση των μπαταριών των δημοτικών συγκοινωνιών.
      Οι επιδοτήσεις αναμένεται να αυξηθούν καθώς η Ηλεκτροκίνηση έχει μπει ως βασικός στόχος της Ευρώπης για την μείωση των εκπομπών άνθρακα αλλά και για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
      Σύμφωνα με τους στόχους που έθεσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2 στα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά, θα πρέπει να μειωθούν κατά 30% έως το 2030, σε σχέση με τις εκπομπές το 2021.
      Η Ευρωπαϊκή Ενωση για την προώθηση των δικτύων φόρτισης σε χώρες μέλη της υλοποίει το πρόγραμμα eMobility που για την Ελλάδα το συντονισμό έχει το Κ.Α.Π.Ε. συμβάλλοντας σε δράσεις συμπράξεων δημόσιων & ιδιωτικών φορέων για υλοποίηση δικτύων φόρτισης Η.Ο. 
      Στην Ηλιούπολη και σε άλλους δήμους έχουν ήδη εγκατασταθεί
      Ήδη με το Ν.4233/2014 υπάρχει το νομικό καθεστώς για διάθεση ηλεκτρικής ενέργειας , βιοκαυσίμων, υδρογόνου & άλλων εναλλακτικών καυσίμων από πρατήρια & δημόσιους χώρους στον καταναλωτή. Το 2016 υπεγράφη σύμφωνο συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με το ΔΕΔΔΗΕ για εγκατάσταση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε 120 περιοχές της Αττικής κατόπιν μελέτης επιλογής βέλτιστων σημείων φόρτισης Η.Ο.
      Η κυβέρνηση της Ιρλανδίας ανακοίνωσε την απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων ως το 2030.
      Τέλος στα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία έβαλαν δύο Ολλανδικές πόλεις, το Αιντχόβεν και το Χέλμοντ, αντικαθιστώντας ήδη 43 μεγάλα λεωφορεία με ηλεκτρικά νέας γενιάς, λίγο μετά το Λονδίνο και την δική του ανανέωση στα λεωφορεία. Άμεσα σχέδια για την μηδενική εκπομπή ρύπων από τα λεωφορεία τους έχουν ακόμη το Παρίσι, η Αθήνα, η Μαδρίτη και το Μεξικό, με χρονιά-ορόσημο το 2025.
      Υπολογίζεται ότι και στην Ελλάδα από το 2025, το 33% των αυτοκινήτων που θα εκτελωνίζονται θα είναι ηλεκτρικά.
      Η Protergia παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο ευρύ κοινό μέσα από τη συνεργασία της με την Kosmocar – Volkswagen διαθέτοντας την ειδική έκδοση e-up! powered by Protergia,ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο, 4-θεσιο, με 3 οδηγικά προφίλ (normal, eco και eco+) και 5 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση για βέλτιστη διαχείριση ενέργειας και αυτονομίας. Η κατανάλωση ρεύματος για την φόρτιση των αυτοκινήτων θα είναι δωρεάν.
      Η Γαλλία θα επενδύσει 700 εκατομμύρια ευρώ κατά την επόμενη πενταετία προκειμένου να δώσει ώθηση στην ευρωπαϊκή βιομηχανία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να μειώσει την εξάρτηση των αυτοκινητοβιομηχανιών από τις ασιατικές χώρες.
      Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του γαλλογερμανικού σχεδίου για την παραγωγή μπαταριών νέας γενιάς στην Ευρώπη.
      Τον περασμένο Νοέμβριο η Γερμανία είχε ανακοινώσει επίσης ότι μέχρι το 2022 θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ στον τομέα αυτόν, όχι μόνο για να περιορίσει την εξάρτησή της από τις ασιατικές αγορές, αλλά και για να διαφυλάξει θέσεις εργασίας που μπορεί να κινδυνεύσουν να χαθούν στη μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας από τις μηχανές εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση.
      Η Γαλλία και η Γερμανία ζήτησαν από την Ευρωπαϊκή Ενωση να δώσει το πράσινο φως σε κρατικά κονδύλια 1,7 δισ. ευρώ για να στηρίξουν τη δημιουργία κοινοπραξίας που θα επικεντρώνεται στην παραγωγή κυττάρων μπαταριών για την ηλεκτροκίνηση.
    • By Engineer
      Σε μείζον θέμα εξελίσσεται ο περιορισμός των δικτύων για την εγκατάσταση των νέων αγροτικών φωτοβολταϊκών. Πιο συγκεκριμένα, με τον όρο αγροτικό φωτοβολταϊκό, όπως πέρασε στο πρόσφατο νομοσχέδιο 4602/19 του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, επιτρέπεται στον κατ’ επάγγελμα αγρότη να φτιάξει ένα φωτοβολταϊκό πάρκο με λειτουργική ενίσχυση.
      Παρ’ όλα τα πλεονεκτήματα, όπως για παράδειγμα το ότι η τιμή είναι αυξημένη κατά 10% από τις τιμές των διαγωνισμών και ότι τα έσοδα από αυτά θα φορολογούνται σαν αγροτικό εισόδημα, πρακτικά ο κορεσμός των δικτύων μεταφοράς και ενέργειας καθιστά αδύνατη αυτήν την εγκατάσταση.
      Ως αποτέλεσμα, οι ενδιαφερόμενοι αγρότες θα αναγκάζονται, παρόλο που έχουν διαθέσιμα χωράφια, να μεταναστεύουν σε άλλες περιοχές, αυξάνοντας το κόστος της εγκατάστασης λόγω του ότι πρέπει να αγοράσουν νέο χωράφι.
      Οι αγρότες στο καινούργιο νομοσχέδιο δεν έχουν προβάδισμα έναντι άλλων εταιρειών, όπως στην προηγούμενη δυνατότητα εγκατάστασης, με αποτέλεσμα πολλοί από τους ενδιαφερόμενους να μην μπορούν να ενταχθούν λόγω κορεσμένων δικτύων
      Σύμφωνα με τη μαρτυρία του Δημήτρη Σάλτα, αγρότη από το Παλιοχώρι Φθιώτιδας, μιας περιοχής που αγκάλιασε την τεχνολογία του φωτοβολταϊκού όσο λίγες στην Ελλάδα, «υπάρχει αδυναμία εγκατάστασης νέων φωτοβολταϊκών συστημάτων στην περιοχή μας και ενδιαφερόμενοι αγρότες στρέφονται σε άλλες περιοχές με ό,τι αυτό συνεπάγεται οικονομικά».
      Για το πρόβλημα του δικτύου επικοινωνήσαμε με τον Κωνσταντίνο Συλαίο, ηλεκτρολόγο-μηχανικό, υπεύθυνο της ENERSYS, εταιρείας ειδικευμένης στον τομέα των φωτοβολταϊκών με έδρα τη Λαμία, να μας ενημερώσει για τα εμπόδια που έχουν προκύψει και αν μπορούν να ξεπεραστούν. Σύμφωνα με τον κ. Συλαίο, «το πρόσφατο νομοσχέδιο δεν έχει ημερομηνία λήξης ούτε και κάποιον περιορισμό στον αριθμό των έργων.
      Παρ’ όλα αυτά, οι αγρότες στο καινούργιο νομοσχέδιο δεν έχουν προβάδισμα έναντι άλλων εταιρειών, όπως στην προηγούμενη δυνατότητα εγκατάστασης, με αποτέλεσμα πολλοί από τους ενδιαφερόμενους να μην μπορούν να ενταχθούν λόγω κορεσμένων δικτύων».
      Συγκεκριμένα, οι περιοχές στη Φθιώτιδα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα του δικτύου είναι η Αμφίκλεια, ο Δομοκός, η Μακρακώμη, η Σπερχειάδα, καθώς και η Αταλάντη, που το δίκτυο είναι περιορισμένο.
      Η απάντηση στην ερώτηση τι γίνεται με όλους αυτούς που εκδηλώνουν ενδιαφέρον, ο κ. Συλαίος μας ενημέρωσε ότι η εταιρεία του έχει πάρει την πρωτοβουλία και ήδη είναι υπό σύσταση τα καταστατικά για τις πρώτες ενεργειακές κοινότητες.
      Μας εξηγεί ότι «οι ενεργειακές κοινότητες δεν είναι τίποτε άλλο από έναν αστικό συνεταιρισμό, τον οποίο απαρτίζουν δεκαπέντε μέλη, αν είναι φυσικά πρόσωπα. Στην πράξη, μέσα από αυτές τις κοινότητες, δίνεται η δυνατότητα στα μέλη να εγκαταστήσουν ένα φωτοβολταϊκό σύστημα σε μία περιοχή που υπάρχει χώρος, δίκτυο, ηλιοφάνεια και να παραγάγουν ηλεκτρική ενέργεια με τα ίδια προνόμια και με το πρόγραμμα της λειτουργικής ενίσχυσης».

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.