Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Λιμάνι Κυλλήνης: Εγκαίνια για την πρώτη υποδομή ηλεκτροδότησης πλοίων στην Αν. Μεσόγειο

    Sign in to follow this  

    Το λιμάνι της Κυλλήνης πρωτοπορεί και εγκαινιάζει την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 στις 10.30, την πρώτη εγκατάσταση ηλεκτροδότησης πλοίων από ξηρά στην Ανατολική Μεσόγειο, διασυνδέοντας το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο FIOR DI LEVANTE της LEVANTE FERRIES.

    Το πρωτοποριακό αυτό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος elemed, συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθώς και στον εκσυγχρονισμό του λιμένα, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω νέες καινοτόμες εφαρμογές και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, μετατρέποντάς αυτά σε περιβαλλοντικά φιλικούς θαλάσσιους κόμβους.

    Με αφορμή τα εγκαίνια της εγκατάστασης, διοργανώνεται εκδήλωση με τίτλο «Η Ανατολική Μεσόγειος αποκτά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο λιμάνι της Κυλλήνης», με τη συμμετοχή εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εταίρων του προγράμματος elemed.

    Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης, ΕΔΩ: http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2018/12/Killini-Agenda_v2_GR.pdf

    Σχετικά με τη Δράση elemed

    Η Δράση elemed (Electrification in the Eastern Mediterranean) προωθεί τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας ως ναυτιλιακό καύσιμο, αποσκοπώντας να μειώσει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας στην Ανατολική Μεσόγειο. Το πρόγραμμα, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιεί μελέτες για την εγκατάσταση υποδομών ηλεκτροδότησης ελλιμενισμένων πλοίων σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Σλοβενία) και σε τέσσερα λιμάνια κατά μήκος του Νότιο-Ανατολικού θαλάσσιου διαδρόμου (Κόπερ, Κυλλήνη, Πειραιάς, Λεμεσός), περιορίζοντας δραστικά τον θόρυβο και τους αέριους ρύπους, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές πλησίον των λιμένων. Στα πλαίσια του elemed, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη υποδομή ηλεκτροδότησης πλοίων στην Ανατολική Μεσόγειο, στο Λιμάνι της Κυλλήνης.

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Alexander Bitsikas
      (μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos33)
      Καλησπέρα σας. Μου συνέστησαν αυτό το forum για να βρω απαντήσεις σε θέματα που έχουν να κάνουν με ανακαίνιση σπιτιού. Να πω εξαρχής ότι είμαι εντελώς άσχετος με θέματα μηχανικής, κατασκευών κλπ. Οπότε ψάχνω διαδικτυακά για να μαζέψω πληροφορίες και να πάρω μια ιδέα του τι κάνω.
      Είμαι στη διαδικασία ολικής ανακαίνισης μιας μονώροφης μονοκατοικίας 100 τ.μ. του ΄50 στην περιοχή του Υμηττού στην Αθήνα. Όταν λέω ολική εννοώ:
      Γκρεμίσματα εσωτερικών τοίχων Χτισίματα εσωτερικών τοίχων / γυψοσανίδες Ψευδοροφή Κουφώματα Νέα ηλεκτρικά / καλωδιώσεις Νέα υδραυλικά Μόνωση Θέρμανση Πατώματα Κουζίνα Μπάνιο Πρακτικά μόνο τα κεντρικά δομικά στοιχεία του σπιτιού (εξωτερικοί τοίχοι, θεμέλια, πλάκα οροφής, κολώνες, δοκάρια, κλπ.) θα μείνουν. Όλο το υπόλοιπο σπίτι είναι για αλλαγή.
      Το σπίτι είναι βορινό. Θα γίνει υγρομόνωση στην ταράτσα και θα μπει ψευδοροφή εσωτερικά σε όλο το σπίτι καθώς και κουφώματα αλουμινίου. Η πρόσοψη του σπιτιού είναι πάχος 50 εκατοστά από πέτρα.
      Από θέρμανση / ψύξη θα πάω μάλλον σε λύση αντλίας θερμότητας με σώματα fancoil εδάφους (4 ή 5 σώματα) Daikin. Ο λόγος για αυτή την επιλογή είναι ότι δεν υπάρχει δίκτυο αερίου ώστε να μπορεί να γίνει σύνδεση και επειδή μου είναι πολύ σημαντική η ψύξη το καλοκαίρι θα έβαζα ούτως η άλλως air condition. Οπότε λόγω λειτουργικού κόστους εκτός των άλλων αποφάσισα να πάω με λύση αντλίας θερμότητας για θέρμανση και ψύξη έναντι καλοριφέρ για θέρμανση και air condition για ψύξη. Η πρόταση που μου έγινε είναι για αντλία θερμότητας απόδοσης 8 KW (συγκεκριμένα αυτό το μοντέλο: https://www.idealklima.gr/eshop/daikin-ehbh08d6v-erga08dv3-altherma-3). Σύμφωνα με τον άνθρωπο που μου έκανε την πρόταση για το συκεκριμένο οίκημα (1 επίπεδο, μονοκατοικία, 100 τμ) τα 8 KW είναι υπέρ αρκετά.
      Το σπίτι αυτή τη στιγμή έχει παροχή ρεύματος μονοφασική στα 8KW στα 32 (νομίζω) Ampere. Ο ηλεκτρολόγος που έχει αναλάβει το έργο θεωρεί ότι θα χρειαστεί οπωσδήποτε επαύξηση της τροφοδοσίας ηλεκτρικού από τη ΔΕΗ τουλάχιστον στα 12 KW / 65 ampere ή ακόμα και στα 16 KW. Από την άλλη πλευρά ο άνθρωπος που έχει αναλάβει τον κλιματισμό θεωρεί ότι και τα 8 KW παροχής θα είναι αρκετά, αλλά λέει ότι σίγουρα ο ηλεκτρολόγος θα ξέρει καλύτερα.
      Το σπίτι όταν επιπλωθεί περιμένω να έχει τις κλασσικές οικιακές συσκευές:
      Φούρνος, εστίες, πλυντήριο ρούχων / πιάτων, ψυγείο, 2 - 3 τηλεοράσεις, 1 - 2 υπολογιστές, φώτα, router, ηχοσύστημα, media center, αντλία θερμότητας με 4 - 5 fan coils. Αυτά.
      Εγώ, με την πολύ περιορισμένη μου κατανόηση επί αυτών των θεμάτων, έκανα έναν πρόχειρο υπολογισμό της μέγιστης ταυτόχρονης κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος που θα χρειαζόμουν θεωρητικά ώστε να κατανοήσω τις ανάγκες μου. Υπολόγισα τα ακόλουθα (οι τιμές είναι πολύ χοντρικές):
      2 μάτια κουζίνας = 3 KWH 1 φούρνος = 2 KWH Αντλία Θερμότητας = 3 KWH (σύμφωνα με τον υπεύθυνο κλιματισμού) Υπολογιστής / λάμπες / λοιπές ηλεκτρονικές συσκευές = 1 KWH Θερμοσίφωνας = 3 KWH Ο υπολογισμός είναι με την υπόθεση ότι όλα τα παραπάνω θα είναι ενεργά ταυτόχρονα. Το σύνολο μου βγαίνει περίπου 13 KWH. Δεν έχω ιδέα πόσο πραγματικά καίνε τα παραπάνω σε κατάσταση λειτουργίας. Είδα τα specs των συσκευών και υπολόγισα βάσει αυτών. Μπορεί να είμαι πολύ έξω (πάνω ή κάτω).
      Ο λόγος που γράφω εδώ είναι για να πάρω μια γνώμη για το αν θα χρειαστεί να γίνει επαύξηση της Ισχύος της υφιστάμενης ηλεκτροδότησης σε 12 KW ή 16 KW. Θα εκτιμούσα πάρα πολύ γνώμες ή κατευθύνσεις ως προς το που να ψάξω για να πάρω μια πιο εμπεριστατωμένη απάντηση.
      Επίσης αν έχετε γενικότερες πληροφορίες ή κατευθύνσεις / γνώμες παρακαλώ μοιραστείτε τις ελεύθερα.
      Σας ευχαριστώ.
    • By Nikos_Pap
      Γειά σας.. παρόλο που ειμαι παλίος αναγνώστης στο forum ειμαι νέος στο χώρο του επαγγέλματος, εδω  και κατι μήνες.. μου ζητήθηκε απο πελάτη μου να κινήσω τις διαδικασίες ωστε να ηλεκτροδοτηθεί ανα αγροτεμάχιο που εχει αγοράσει προσφατα και εχει φτιάξει μεσα ενα νέο θερμοκήπιο..οι απορίες μου ειναι οι παρακάτω
      1) στο σχέδιο κάτοψης που δείχνω τα ηλεκτρολογικα με αναγκάζει να αναγράφω και τετραγωνικά/διαστάσεις θερμοκηπίου-αγροτεμαχίου;
      2)Τί διαφορά έχει η αίτηση ηλεκτροδότησης τύπυο Α απο την τύπου Β; και ποια πρέπει να συμπληρώσω για αγροτικό ρεύμα;
      3)θα τοποθετηθεί και μια μικρή γεννήτρια γύρο στα 7-10KVA, χρειάζεται να κατατεθεί και το έγγραφο  "ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΕΦΕΔΡΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ"
      4)χρειάζονται καποια άλλα έγγραφα;
       
      Το δίκτυο της ΧΤ ειναι στα 10 μετρα  απόσταση απο το αγροτεμάχιο.
    • By Engineer
      Τη λίστα των λιμένων με τη μεγαλύτερη κίνηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων δημοσίευσε το World Shipping Council.
      Σύμφωνα με το σχετικό γράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, τα 15 από τα 20 κορυφαία λιμάνια του κόσμου βρίσκονται στην ανατολική Ασία, η οποία ολοένα και ενισχύει την ανταγωνιστικότητά της, σε σχέση με τα ευρωπαϊκά λιμάνια.
      Είναι ενδεικτικό ότι η Κίνα αντιπροσωπεύει το 40,4% της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και η Ευρώπη το 14,8%.
      Η κατάταξη των μεγαλύτερων λιμένων έχει ως εξής:
      1.Σανγκάη (Κίνα): 37,1
      2.Σιγκαπούρη: 30,9
      3.Σενζέν (Κίνα): 24
      4.Νίνγκμπο – Ζουσάν (Κίνα): 21,6
      5.Μπουσάν (Ν. Κορέα): 19,9
      6.Χόνγκ Κόνγκ (Κίνα): 19,8
      7.Γκουανγκτζού (Κίνα): 18,9
      8.Κινγκντάο (Κίνα): 18
      9.Τζεμπέλ Αλί (ΗΑΕ): 15,7
      10.Τιανζίν (Κίνα): 14,5
      *εκατ. εμπορευματοκιβώτια των 20 ποδών
      Αντίστοιχα, όσον αφορά στις εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) με τους μεγαλύτερους στόλους, 636 πλοία διαθέτει η δανέζικη APM-Maersk, 512 πλοία η ελβετική MSC, 461 πλοία η γαλλική CMA CGM, 313 πλοία η κινεζική Cosco και 220 πλοία η γερμανική Hapag-Lloyd.
      Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη 

      View full είδηση
    • By Engineer
      Τη λίστα των λιμένων με τη μεγαλύτερη κίνηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων δημοσίευσε το World Shipping Council.
      Σύμφωνα με το σχετικό γράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, τα 15 από τα 20 κορυφαία λιμάνια του κόσμου βρίσκονται στην ανατολική Ασία, η οποία ολοένα και ενισχύει την ανταγωνιστικότητά της, σε σχέση με τα ευρωπαϊκά λιμάνια.
      Είναι ενδεικτικό ότι η Κίνα αντιπροσωπεύει το 40,4% της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και η Ευρώπη το 14,8%.
      Η κατάταξη των μεγαλύτερων λιμένων έχει ως εξής:
      1.Σανγκάη (Κίνα): 37,1
      2.Σιγκαπούρη: 30,9
      3.Σενζέν (Κίνα): 24
      4.Νίνγκμπο – Ζουσάν (Κίνα): 21,6
      5.Μπουσάν (Ν. Κορέα): 19,9
      6.Χόνγκ Κόνγκ (Κίνα): 19,8
      7.Γκουανγκτζού (Κίνα): 18,9
      8.Κινγκντάο (Κίνα): 18
      9.Τζεμπέλ Αλί (ΗΑΕ): 15,7
      10.Τιανζίν (Κίνα): 14,5
      *εκατ. εμπορευματοκιβώτια των 20 ποδών
      Αντίστοιχα, όσον αφορά στις εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) με τους μεγαλύτερους στόλους, 636 πλοία διαθέτει η δανέζικη APM-Maersk, 512 πλοία η ελβετική MSC, 461 πλοία η γαλλική CMA CGM, 313 πλοία η κινεζική Cosco και 220 πλοία η γερμανική Hapag-Lloyd.
      Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη 
    • By Engineer
      Με στόχο να ενημερωθούν και να προετοιμαστούν οι φορείς διοίκησης λιμένων, σχετικά με τη νέα πρόσκληση του Connecting Europe Facility (CEF) πραγματοποιήθηκε ημερίδα στο υπουργείο Ναυτιλίας.
      Το πρόγραμμα συνολικού προϋπολογισμού €100 εκατ. αφορά στη χρηματοδότηση μελετών και  έργων στα είκοσι τα λιμάνια του εκτεταμένου Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ - Μ) (Βόλος, Ελευσίνα, Καβάλα, Καλαμάτα, Κατάκολο, Κέρκυρα, Κυλλήνη, Λαύριο, Μύκονος, Μυτιλήνη, Νάξος, Πάρος, Ραφήνα, Ρόδος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Σύρος, Χαλκίδα, Χανιά, Χίος) 
      Εξήντα πέντε (65.000.000) εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε έργα ή/και μελέτες για σιδηροδρομικά, οδικά διασυνοριακά τμήματα του εκτεταμένου δικτύου ΔΕΔ-Μ καθώς και σε έργα ή/και μελέτες για τις συνδέσεις για την ανάπτυξη θαλάσσιων λιμένων του εκτεταμένου δικτύου ΔΕΔ-Μ. Τριάντα πέντε (35.000.000) εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε έργα για τη μείωση του θορύβου των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών.
      Καταληκτική ημερομηνία υποβολής είναι η 24η Απριλίου 2019.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.