Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Αγορά τροφίμων η Ιπποδάμεια Αγορά στον Πειραιά

    Σε σύγχρονη λιανική αγορά τροφίμων θα μετατραπεί το παλιό αμαξοστάσιο του ΗΣΑΠ στην πλατεία Ιπποδάμειας στον Πειραιά, ανακοίνωσαν οι εταιρείες Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ) και ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ), με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής.

    Η πλατεία Ιπποδάμειας είναι γνωστή για το μεγάλο Κυριακάτικο παζάρι "τα Παλιατζήδικα" που ξεκινά σε απόσταση περίπου 1 χιλιομέτρου γύρω από τις γραμμές του ΗΣΑΠ από την Καπνοβιομηχανία του Κεράνη έως την είσοδο του Αμαξοστασίου του ΗΣΑΠ

    "Η λειτουργία της Ιπποδάμειας αγοράς ως μίας νέας, σύγχρονης, αισθητικά και λειτουργικά αναβαθμισμένης κεντρικής αγοράς λιανικής πώλησης αναμένεται να έχει πολλαπλά οφέλη για την πόλη του Πειραιά", τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση και προστίθεται: Η πρόταση για τη χωροθέτησή της στο παλαιό αμαξοστάσιο της ΣΤΑΣY, εκμεταλλεύεται ένα καίριο σημείο στον πολεοδομικό ιστό της πόλης, που αποτελεί κόμβο μεταφορικών μέσων, προϊόντων και ανθρώπων, με εύκολη πρόσβαση και υψηλή επισκεψιμότητα.

    Η θέση της αγοράς δίπλα στο σταθμό του ηλεκτρικού στον Πειραιά και, κυρίως, δίπλα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης των καταναλωτών αλλά και των τουριστών-επιβατών της κρουαζιέρας και να συμβάλει σημαντικά στην οικονομική ανάπτυξη και αύξηση της επισκεψιμότητας στην περιοχή.

     Επιπλέον, η κατασκευή νέας αγοράς στον Πειραιά, θα ενισχύσει τις προσπάθειες τόνωσης της τοπικής οικονομίας και συγκεκριμένα της μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας, καθώς και στην καταπολέμηση του παρεμπορίου που αποτελεί μάστιγα για την περιοχή ιδιαίτερα τα τελευταία χρονια της οικονομικής κρίσης.

    Ο ΟΚΑΑ, ως δημόσιος φορέας διαχείρισης αγορών, αναλαμβάνει να μελετήσει το σχεδιασμό και το μοντέλο οργάνωσης και λειτουργίας της αγοράς.  Η νέα αγορά θα έχει ως κύριο αντικείμενο τη λιανική πώληση τροφίμων, και συναφή προϊόντα και χρήσεις, όπως άνθη, εστίαση, καφέ, και θα περιλαμβάνει χώρους που θα μπορούν να φιλοξενούν συμπληρωματικές δραστηριότητες, πολιτιστικές και εκπαιδευτικές δράσεις, καθώς και δράσεις προώθησης ιδιαίτερων ελληνικών προϊόντων τροφίμων.

    Το επόμενο διάστημα, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής, θα συνεχιστεί η διαβούλευση με τους τοπικούς φορείς, προκειμένου να συμβάλουν όλοι με προτάσεις και να ενσωματωθεί το έργο στον αναπτυξιακό σχεδιασμό της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.



    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Ιστορική μέρα η χθεσινή για τον Πειραιά μιας και ύστερα από δεκαετίες η πόλη είδε ξανά το Τραμ να περνά από τους κεντρικούς της δρόμους. Σήμερα 7 Φεβρουαρίοου ξημερώματα γύρω στις 3 το πρωί πραγματοποιήθηκε η πρώτη δοκιμαστική διέλευση συρμού Τραμ στην επέκταση του μέσου από το Φάληρο στον Πειραιά.
      Η πρώτη βόλτα ήταν σημαντική για όσους την παρακολούθησαν καθώς ένα έργο που ξεκίνησε από το 2013 και πέρασε από πολλά προβλήματα, φτάνει στο τέλος του. Στην πρώτη αυτή δοκιμαστική διέλευση ήταν η ομάδα του έργου της Αττικό Μετρό, στελέχη της ΣΤΑΣΥ και της αναδόχου εταιρείας και έκαναν την πρώτη "ανεπίσημη" βόλτα.
      Όπως αναφέρθηκε ο κόσμος φάνηκε ξαφνιασμένος και όπως ανέφεραν πολλοί αποθανάτιζαν τη σκήνη της πρώτης ιστορικής βόλτας του Τραμ στο κέντρο του Πειραιά. Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις η πρώτη δοκιμή πήγε καλα και όπως αναφέρεται αυτό οφείλεται στην πρότερη καλή προετοιμασία.
      Τώρα, θα ακολουθήσουν και άλλες δοκιμές και με μικρορυθμίσεις στόχος είναι να αντιμετωπιστούν άμεσα τα όποια θέματα παρουσιαστούν. Το επόμενο διάστημα, μετά τον Μάρτιο θα ξεκινήσουν δοκιμαστικά δρομολογια όπου τα Τραμ τελειώνοντας το δρομολόγιο στο Φάληρο θα συνεχίζουν χωρίς κοσμό για να επιβεβαιωθεί κατά 100% η ετοιμότητα της νέας γραμμής. Στις αρχές καλοκαιριού μέχρι το τέλος της Άνοιξης να δοθεί το πράσινο φως για να δοθεί το νέο τμήμα των 5,4χλμ σε εμπορική λειτουργία.
      Να θυμίσουμε πως η επέκταση της γραμμής από το Φάληρο στον Πειραιά, θα ενταχθεί στα δρομολόγια του Τραμ τα οποία θα διαμορφωθούν ως εξής: Σύνταγμα-Πειραιάς, Πειραιάς-Βούλα, Σύνταγμα-Βούλα.
      Η επέκταση της γραμμής του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) προς τον Πειραιά είναι συνολικού μήκους 5,4 χιλιομέτρων (2,3 χιλιόμετρα από Πειραιά προς ΣΕΦ με 5 στάσεις και 3,1 χιλιόμετρα από ΣΕΦ προς Πειραιά με επτά στάσεις). Το έργο είχε ανατεθεί στην τεχνική εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ έπειτα από διαγωνισμό που είχε προκηρυχθεί το 2009 αλλή η σύμβαση υπεγράφη στις αρχές του 2013.
      H γραμμή της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά είναι μονής τροχιάς, δηλαδή τα τραμ θα διέρχονται από κάθε στάση προς μία μόνο κατεύθυνση δημιουργώντας ένα κυκλικό δρομολόγιο με αρχή και τέλος το Φάληρο. Η διαδρομή Φάληρο - Πειραιάς θα έχει τις στάσεις Γήπεδο Καραϊσκάκη - Μ. Ασίας - Λαμπράκη - Ευαγγελίστρια - Πλ. Δεληγιάννη - Δημαρχείο - Ακτή Ποσειδώνος (τερματικός σταθμός εκεί που ελλιμενίζονται τα πλοία για Αίγινα) ενώ η διαδρομή Πειραιάς - Φάληρο θα έχει τις στάσεις Αγ. Τριάδα - Πλ. Ιπποδαμείας - 34ου Συντάγματος - Ανδρούτσου - Ομ. Σκυλίτση - Σ.Ε.Φ. (υπάρχουσα).
      Ο τερματικός σταθμός της Ακτής Ποσειδώνος βρίσκεται μόλις 100 μέτρα από τον σταθμό Μετρό της Γραμμής 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ και 150 μέτρα από τον αντίστοιχο σταθμό του Προαστιακού Σιδηρόδρομου.
       

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Ιστορική μέρα η χθεσινή για τον Πειραιά μιας και ύστερα από δεκαετίες η πόλη είδε ξανά το Τραμ να περνά από τους κεντρικούς της δρόμους. Σήμερα 7 Φεβρουαρίοου ξημερώματα γύρω στις 3 το πρωί πραγματοποιήθηκε η πρώτη δοκιμαστική διέλευση συρμού Τραμ στην επέκταση του μέσου από το Φάληρο στον Πειραιά.
      Η πρώτη βόλτα ήταν σημαντική για όσους την παρακολούθησαν καθώς ένα έργο που ξεκίνησε από το 2013 και πέρασε από πολλά προβλήματα, φτάνει στο τέλος του. Στην πρώτη αυτή δοκιμαστική διέλευση ήταν η ομάδα του έργου της Αττικό Μετρό, στελέχη της ΣΤΑΣΥ και της αναδόχου εταιρείας και έκαναν την πρώτη "ανεπίσημη" βόλτα.
      Όπως αναφέρθηκε ο κόσμος φάνηκε ξαφνιασμένος και όπως ανέφεραν πολλοί αποθανάτιζαν τη σκήνη της πρώτης ιστορικής βόλτας του Τραμ στο κέντρο του Πειραιά. Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις η πρώτη δοκιμή πήγε καλα και όπως αναφέρεται αυτό οφείλεται στην πρότερη καλή προετοιμασία.
      Τώρα, θα ακολουθήσουν και άλλες δοκιμές και με μικρορυθμίσεις στόχος είναι να αντιμετωπιστούν άμεσα τα όποια θέματα παρουσιαστούν. Το επόμενο διάστημα, μετά τον Μάρτιο θα ξεκινήσουν δοκιμαστικά δρομολογια όπου τα Τραμ τελειώνοντας το δρομολόγιο στο Φάληρο θα συνεχίζουν χωρίς κοσμό για να επιβεβαιωθεί κατά 100% η ετοιμότητα της νέας γραμμής. Στις αρχές καλοκαιριού μέχρι το τέλος της Άνοιξης να δοθεί το πράσινο φως για να δοθεί το νέο τμήμα των 5,4χλμ σε εμπορική λειτουργία.
      Να θυμίσουμε πως η επέκταση της γραμμής από το Φάληρο στον Πειραιά, θα ενταχθεί στα δρομολόγια του Τραμ τα οποία θα διαμορφωθούν ως εξής: Σύνταγμα-Πειραιάς, Πειραιάς-Βούλα, Σύνταγμα-Βούλα.
      Η επέκταση της γραμμής του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) προς τον Πειραιά είναι συνολικού μήκους 5,4 χιλιομέτρων (2,3 χιλιόμετρα από Πειραιά προς ΣΕΦ με 5 στάσεις και 3,1 χιλιόμετρα από ΣΕΦ προς Πειραιά με επτά στάσεις). Το έργο είχε ανατεθεί στην τεχνική εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ έπειτα από διαγωνισμό που είχε προκηρυχθεί το 2009 αλλή η σύμβαση υπεγράφη στις αρχές του 2013.
      H γραμμή της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά είναι μονής τροχιάς, δηλαδή τα τραμ θα διέρχονται από κάθε στάση προς μία μόνο κατεύθυνση δημιουργώντας ένα κυκλικό δρομολόγιο με αρχή και τέλος το Φάληρο. Η διαδρομή Φάληρο - Πειραιάς θα έχει τις στάσεις Γήπεδο Καραϊσκάκη - Μ. Ασίας - Λαμπράκη - Ευαγγελίστρια - Πλ. Δεληγιάννη - Δημαρχείο - Ακτή Ποσειδώνος (τερματικός σταθμός εκεί που ελλιμενίζονται τα πλοία για Αίγινα) ενώ η διαδρομή Πειραιάς - Φάληρο θα έχει τις στάσεις Αγ. Τριάδα - Πλ. Ιπποδαμείας - 34ου Συντάγματος - Ανδρούτσου - Ομ. Σκυλίτση - Σ.Ε.Φ. (υπάρχουσα).
      Ο τερματικός σταθμός της Ακτής Ποσειδώνος βρίσκεται μόλις 100 μέτρα από τον σταθμό Μετρό της Γραμμής 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ και 150 μέτρα από τον αντίστοιχο σταθμό του Προαστιακού Σιδηρόδρομου.
       
    • Από Engineer
      Με ρυθμούς 25% σε ετήσια βάση κινούνται τα μεγέθη της οικονομίας διαμοιρασμού (βραχυχρόνια μίσθωση) καταγράφοντας έσοδα άνω του 1,9 δισ. ευρώ (10% της ετήσιας τουριστικής δαπάνης της χώρας), όπως προκύπτει από τη μελέτη που διενήργησε η Grant Thornton, για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
      Το γεγονός αυτό, όπως τονίστηκε σε ειδική εκδήλωση, κάνει επιτακτική την ανάγκη εμβάθυνσης του ρυθμιστικού πλαισίου που διέπει την εν λόγω μορφή δραστηριότητας, καθώς προκαλεί σειρά αρνητικών επιπτώσεων σε κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.
      Πάντα σύμφωνα με την έρευνα, παρατηρείται το φαινόμενο του εκτοπισμού ακινήτων από τις μακροχρόνιες μισθώσεις στις βραχυχρόνιες, προκαλώντας ανισορροπία στην ανάπτυξη του τουριστικού και του υπόλοιπου οικιστικού περιβάλλοντος με ταυτόχρονη γεωμετρική αύξηση των ενοικίων.
      Στην Αθήνα συγκεκριμμένα, 1 ακίνητο στην οικονομία του διαμοιρασμού στερεί 2 ακίνητα από τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, ενώ προκαλείται αύξηση 9,3% στις τιμές των ενοικίων. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο διάστημα που διενεργήθηκε η έρευνα (Νοέμβριος 2018-Ιανουάριος 2019), με δείγμα 36.000 ακινήτων, στα Χανιά, το εν λόγω διάστημα διατίθενται για βραχυχρόνια μίσθωση 4.500 ακίνητα και μόλις 200 για μακροχρόνια.
      Στο οικονομικό σκέλος, η μείωση των δημοσίων εσόδων την τριετία 2016-2018 εκτιμάται στα 300 εκατ. ευρώ και οι απώλειες σε θέσεις εργασίας εντοπίζονται σε 36,560, καθώς στην οικονομία του διαμοιρασμού παρατηρείται το φαινόμενο της αθέατης εργασίας., όπως τονίστηκε. Την ίδια στιγμή παρατηρούνται αρνητικές επιδράσεις σε επίπεδο κοινωνικής συνοχής, με αλλοίωση του αστικού περιβάλλοντος. Η έρευνα κάνει λόγο για τουριστικά γκέτο, αύξηση δικαστικών διαμαχών και ζητημάτων δημοσίας ασφάλειας.
      Στην παρέμβαση του ο πρόεδρος του ΞΕΕ Αλέξανδρος Βασιλικός σημειώνει ότι από το 2012 έχουν επισημανθεί οι αρνητικές επιδράσεις της βραχυχρόνιας μίσθωσης και ζητούμενο είναι όχι τι χάνουν οι ξενοδόχοι αλλά τι χάνει η κοινωνία, όσο η βραχυχρόνια λειτουργία παραμένει χωρίς ρύθμιση και έλεγχο εφαρμογής των υφιστάμενων ρυθμίσεων.
      Ο κ. Βασιλικός σημείωσε ότι είναι υποχρέωση του επιμελητηρίου να ξεκινήσει ένας κοινωνικός διάλογος με φορείς και συλλογικότητες της κοινωνίας των πολιτών στη βάση των συμπερασμάτων της παρούσας έρευνας.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Με ρυθμούς 25% σε ετήσια βάση κινούνται τα μεγέθη της οικονομίας διαμοιρασμού (βραχυχρόνια μίσθωση) καταγράφοντας έσοδα άνω του 1,9 δισ. ευρώ (10% της ετήσιας τουριστικής δαπάνης της χώρας), όπως προκύπτει από τη μελέτη που διενήργησε η Grant Thornton, για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
      Το γεγονός αυτό, όπως τονίστηκε σε ειδική εκδήλωση, κάνει επιτακτική την ανάγκη εμβάθυνσης του ρυθμιστικού πλαισίου που διέπει την εν λόγω μορφή δραστηριότητας, καθώς προκαλεί σειρά αρνητικών επιπτώσεων σε κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.
      Πάντα σύμφωνα με την έρευνα, παρατηρείται το φαινόμενο του εκτοπισμού ακινήτων από τις μακροχρόνιες μισθώσεις στις βραχυχρόνιες, προκαλώντας ανισορροπία στην ανάπτυξη του τουριστικού και του υπόλοιπου οικιστικού περιβάλλοντος με ταυτόχρονη γεωμετρική αύξηση των ενοικίων.
      Στην Αθήνα συγκεκριμμένα, 1 ακίνητο στην οικονομία του διαμοιρασμού στερεί 2 ακίνητα από τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, ενώ προκαλείται αύξηση 9,3% στις τιμές των ενοικίων. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο διάστημα που διενεργήθηκε η έρευνα (Νοέμβριος 2018-Ιανουάριος 2019), με δείγμα 36.000 ακινήτων, στα Χανιά, το εν λόγω διάστημα διατίθενται για βραχυχρόνια μίσθωση 4.500 ακίνητα και μόλις 200 για μακροχρόνια.
      Στο οικονομικό σκέλος, η μείωση των δημοσίων εσόδων την τριετία 2016-2018 εκτιμάται στα 300 εκατ. ευρώ και οι απώλειες σε θέσεις εργασίας εντοπίζονται σε 36,560, καθώς στην οικονομία του διαμοιρασμού παρατηρείται το φαινόμενο της αθέατης εργασίας., όπως τονίστηκε. Την ίδια στιγμή παρατηρούνται αρνητικές επιδράσεις σε επίπεδο κοινωνικής συνοχής, με αλλοίωση του αστικού περιβάλλοντος. Η έρευνα κάνει λόγο για τουριστικά γκέτο, αύξηση δικαστικών διαμαχών και ζητημάτων δημοσίας ασφάλειας.
      Στην παρέμβαση του ο πρόεδρος του ΞΕΕ Αλέξανδρος Βασιλικός σημειώνει ότι από το 2012 έχουν επισημανθεί οι αρνητικές επιδράσεις της βραχυχρόνιας μίσθωσης και ζητούμενο είναι όχι τι χάνουν οι ξενοδόχοι αλλά τι χάνει η κοινωνία, όσο η βραχυχρόνια λειτουργία παραμένει χωρίς ρύθμιση και έλεγχο εφαρμογής των υφιστάμενων ρυθμίσεων.
      Ο κ. Βασιλικός σημείωσε ότι είναι υποχρέωση του επιμελητηρίου να ξεκινήσει ένας κοινωνικός διάλογος με φορείς και συλλογικότητες της κοινωνίας των πολιτών στη βάση των συμπερασμάτων της παρούσας έρευνας.
    • Από Engineer
      Δείτε το φωτορεπορτάζ του ypodomes.com στο πρώτο μισό της επέκτασης της Γραμμής 3 προς τον Πειραιά, λίγους μόνο μήνες πριν τη λειτουργία!
       

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.