Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Επιστρέφει από σήμερα ο Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας

    Από σήμερα έως και την Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019 επανέρχονται, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας (μικρός δακτύλιος), καθώς και στο Λεκανοπέδιο Αττικής (πράσινος δακτύλιος) που επεκτείνονται μέχρι και τον μεγάλο δακτύλιο. 

    Μικρός δακτύλιος: 

    Τα όριά του ορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους: 
    Λ. Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Λ. Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Αμβρ. Φραντζή - Λ. Ανδρ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Αχιλλέως - Πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Λ. Αλεξάνδρας. 

    Στις οριακές λεωφόρους και οδούς του μικρού δακτυλίου το μέτρο δεν ισχύει. 

    Στις οδούς και λεωφόρους που περικλείονται από τον μικρό δακτύλιο, επιτρέπεται μόνο η εκ περιτροπής κυκλοφορία των Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, καθώς και των Ι.Χ.Φ. αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους, με βάση το τελευταίο ψηφίο του αριθμού κυκλοφορίας τους (μονά - ζυγά). 

    Δεν υπάγονται στις παραπάνω απαγορεύσεις και κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στον μικρό δακτύλιο: 

    α) Τα οχήματα των κατηγοριών που εξαιρούνται των περιορισμών, καθώς και τα οχήματα των κατηγοριών, που απαιτείται να είναι εφοδιασμένα με ειδικές άδειες κυκλοφορίας οι οποίες χορηγούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής. 

    β) Τα οχήματα των κατηγοριών, που εμπίπτουν στα μέτρα του πράσινου δακτυλίου, δηλαδή: 

    -Τα ηλεκτρικά οχήματα και τα οχήματα περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 5 και Euro 6 ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο) και, 

    -Τα οχήματα που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους αέρια καύσιμα (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 4, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km. 

    Για τα οχήματα των μονίμων κατοίκων εσωτερικά του μικρού δακτυλίου προβλέπονται ειδικές ζώνες εισόδου - εξόδου.

    Οι αιτήσεις από τους δικαιούμενους θα υποβάλλονται από την Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018 έως και την Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018, κατά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή (από τις 08:00 έως τις 15:00) και Σάββατο (από τις 09:00 έως τις 12:00), στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, με την προσκόμιση -πέραν των ειδικότερων ανά περίπτωση ενδιαφερομένου εγγράφων/ δικαιολογητικών- φωτοαντιγράφων:
    -'Αδειας κυκλοφορίας του οχήματος 

    -Ασφαλιστηρίου συμβολαίου 

    -Ισχύοντος δελτίου τεχνικού ελέγχου αυτού 

    Σημειώνεται ότι οι ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον μικρό δακτύλιο που είχαν χορηγηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για τις περιόδους 2015-2016, 2016-2017 και 2017-2018, ισχύουν και για τη νέα περίοδο 2018-2019 (έως 19-07-2019). 

    Μεγάλος δακτύλιος: 

    Απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και των λεωφορείων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 01-01-1995, εντός της ζώνης του μεγάλου δακτυλίου. Κατά την έναρξη κάθε νέου ημερολογιακού έτους, η παραπάνω χρονολογία προσαυξάνεται κατά ένα έτος. 

    Τα όρια του μεγάλου δακτυλίου καθορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους: 

    Παραλιακή λεωφόρος - Αλίμου - Βουλιαγμένης - Ελ. Βενιζέλου - Περιμετρική Υμηττού - Κατεχάκη - Μεσογείων - Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου - Παπανικολή - (Κ. Παλαιολόγου) - Καποδιστρίου - Κύμης - Κασταμονής - Χαλανδρίου - Αναγεννήσεως - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας - Αθηνών - Θηβών - Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι. 

    Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών?Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λ. Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως. 

    Οι ημέρες και ώρες ισχύος όλων των προαναφερόμενων περιοριστικών μέτρων, είναι οι εξής: 

    - Δευτέρα έως Πέμπτη (ώρες 07:00 έως 20:00) 

    - Παρασκευή (07:00 έως 15:00). 

    Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα μέτρα δεν ισχύουν. 

    Οι παραβάτες των περιοριστικών αυτών μέτρων, τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ). 



    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Τα Assassin’s Creed είναι μια από τις δημοφιλέστερες σειρές παιχνιδιών που υπάρχουν στον χώρο του gaming, εδώ και χρόνια- και σε αρκετούς τίτλους της σειράς είχε έντονο ελληνικό «χρώμα», καθώς κάποιες περιπέτειες διαδραματίζονταν στην Κωνσταντινούπολη, αλλά και στην Αίγυπτο της δυναστείας των Πτολεμαίων- επίσης, ο επερχόμενος τίτλος της σειράς, Assassin’s Creed: Odyssey, θα διαδραματίζεται στην αρχαία Ελλάδα κατά τη διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου.
      Όπως γνωρίζουν οι φίλοι του Altair, του Ezio Auditore και των υπόλοιπων ασσασσίνων της παρέας τους, οι δημιουργοί (Ubisoft Quebec),έχουν δημιουργήσει παράδοση στα Assassin’s Creed ως προς την ψηφιακή αναδημιουργία των πόλεων όπου διαδραματίζονται οι περιπέτειες, έτσι ώστε αυτές να απεικονίζονται όσο το δυνατόν πιο άρτια και ρεαλιστικά γίνονται, δεδομένων των ιστορικών περιόδων όπου τοποθετούνται τα παιχνίδια.
      To Odyssey δεν αποτελεί εξαίρεση- και η αρχαία Αθήνα έχει «χτιστεί» ψηφιακά εξαρχής έτσι ώστε, σύμφωνα με τους δημιουργούς της, να είναι μια πραγματικά ανθηρή μεγαλούπολη της αρχαιότητας, μια «πόλη φωτός», η οποία τότε απεικόνιζε το μέλλον. Επίσης, όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του παιχνιδιού μιλώντας στο IGN, μια από τις πιο επίπονες δουλειές- σε συνεργασία με την ιστορικό Στέφανι Αν Ρουάτα- ήταν η διάκριση των στοιχείων που συνθέτουν το μωσαϊκό μιας πόλης χιλιάδων χρόνων έτσι ώστε να διαπιστωθεί ποια ανήκαν στην συγκεκριμένη περίοδο και ποια όχι- αντλώντας πληροφορίες από όσο περισσότερες πηγές ήταν δυνατόν. Σύμφωνα με τον Μπεν Χολ, world director του Odyssey, ο απόλυτος στόχος ήταν να διασφαλιστεί η δημιουργία της «πιο αυθεντικής, πιστευτής Ελλάδας που μπορούσαμε, κάνοντάς την όμορφη και διασκεδαστική ταυτόχρονα».
      Η Αθήνα του Assassin’s Creed φτιάχτηκε ξεκινώντας από το λιμάνι του Πειραιά, περνώντας από τα εξωτερικά τείχη της πόλης και τα στρατόπεδα των Σπαρτιατών εισβολέων στην Αττική και φτάνοντας στους ναούς, τα εργαστήρια των τεχνιτών, την αγορά, την Πνύκα κ.α.
      «Η Ελλάδα δεν είναι το ασπρόμαυρο που συχνά απεικονίζουν- είναι πολύχρωμη, και ζωντανή, και θέλαμε να εξασφαλίσουμε ότι το απεικονίζαμε αυτό στον κόσμο καθώς κινείστε σε αυτόν» είπε ο Χολ.
       

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Τα Assassin’s Creed είναι μια από τις δημοφιλέστερες σειρές παιχνιδιών που υπάρχουν στον χώρο του gaming, εδώ και χρόνια- και σε αρκετούς τίτλους της σειράς είχε έντονο ελληνικό «χρώμα», καθώς κάποιες περιπέτειες διαδραματίζονταν στην Κωνσταντινούπολη, αλλά και στην Αίγυπτο της δυναστείας των Πτολεμαίων- επίσης, ο επερχόμενος τίτλος της σειράς, Assassin’s Creed: Odyssey, θα διαδραματίζεται στην αρχαία Ελλάδα κατά τη διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου.
      Όπως γνωρίζουν οι φίλοι του Altair, του Ezio Auditore και των υπόλοιπων ασσασσίνων της παρέας τους, οι δημιουργοί (Ubisoft Quebec),έχουν δημιουργήσει παράδοση στα Assassin’s Creed ως προς την ψηφιακή αναδημιουργία των πόλεων όπου διαδραματίζονται οι περιπέτειες, έτσι ώστε αυτές να απεικονίζονται όσο το δυνατόν πιο άρτια και ρεαλιστικά γίνονται, δεδομένων των ιστορικών περιόδων όπου τοποθετούνται τα παιχνίδια.
      To Odyssey δεν αποτελεί εξαίρεση- και η αρχαία Αθήνα έχει «χτιστεί» ψηφιακά εξαρχής έτσι ώστε, σύμφωνα με τους δημιουργούς της, να είναι μια πραγματικά ανθηρή μεγαλούπολη της αρχαιότητας, μια «πόλη φωτός», η οποία τότε απεικόνιζε το μέλλον. Επίσης, όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του παιχνιδιού μιλώντας στο IGN, μια από τις πιο επίπονες δουλειές- σε συνεργασία με την ιστορικό Στέφανι Αν Ρουάτα- ήταν η διάκριση των στοιχείων που συνθέτουν το μωσαϊκό μιας πόλης χιλιάδων χρόνων έτσι ώστε να διαπιστωθεί ποια ανήκαν στην συγκεκριμένη περίοδο και ποια όχι- αντλώντας πληροφορίες από όσο περισσότερες πηγές ήταν δυνατόν. Σύμφωνα με τον Μπεν Χολ, world director του Odyssey, ο απόλυτος στόχος ήταν να διασφαλιστεί η δημιουργία της «πιο αυθεντικής, πιστευτής Ελλάδας που μπορούσαμε, κάνοντάς την όμορφη και διασκεδαστική ταυτόχρονα».
      Η Αθήνα του Assassin’s Creed φτιάχτηκε ξεκινώντας από το λιμάνι του Πειραιά, περνώντας από τα εξωτερικά τείχη της πόλης και τα στρατόπεδα των Σπαρτιατών εισβολέων στην Αττική και φτάνοντας στους ναούς, τα εργαστήρια των τεχνιτών, την αγορά, την Πνύκα κ.α.
      «Η Ελλάδα δεν είναι το ασπρόμαυρο που συχνά απεικονίζουν- είναι πολύχρωμη, και ζωντανή, και θέλαμε να εξασφαλίσουμε ότι το απεικονίζαμε αυτό στον κόσμο καθώς κινείστε σε αυτόν» είπε ο Χολ.
       
    • Από Engineer
      Με συνολική συνεισφορά στο ΑΕΠ κατά 47,9% το 2016, η Αθήνα καταδεικνύει τον αποφασιστικό ρόλο που διαδραματίζουν οι πρωτεύουσες στη συνολική οικονομία μιας χώρας.
      Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) Regions & Cities at a Glance, διαπιστώνεται ότι οι πρωτεύουσες αντιπροσωπεύουν το 26% του ΑΕΠ κατά μέσο όρο στις χώρες μέλη του οργανισμού.
      Το γεγονός αυτό πιθανότατα δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι η πρωτεύουσα αποτελεί συνήθως την πολυπληθέστερη πόλη μιας χώρας, καθώς και κέντρο των πολιτικών και οικονομικών φιλοδοξιών ενός έθνους.

      [statista]
      Ορισμένες χώρες βασίζονται στην σημασία της πρωτεύουσάς τους για την οικονομική ανάπτυξη πολύ περισσότερο από κάποιες άλλες.
      Εντούτοις, παρατηρούνται και εξαιρέσεις. Ενδεικτικά, στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Ουάσινγκτον αποτελεί την 20η μεγαλύτερη πόλη όσον αφορά τον πληθυσμό. Δεδομένης αυτής της κατάταξης, αντιπροσωπεύει μόνο το 0,7% του ΑΕΠ.
      Ομοίως στην Αυστραλία, προηγείται η Καμπέρα ακολουθεί το Σίδνεϊ και η Μελβούρνη. Ωστόσο, το 2016 το Σίδνεϊ αντιπροσώπευε το 38,6% του ΑΕΠ, ενώ η συνεισφορά της Καμπέρα ήταν μόνο 2,2%.
      Τέλος και στην Ασία, η επίδραση της πρωτεύουσας γίνεται έντονα αισθητή. Για παράδειγμα, η Σεούλ αντιπροσωπεύει σχεδόν το ήμισυ του ΑΕΠ της Νότιας Κορέας, ενώ η συμβολή του Τόκιο στην Ιαπωνία ανέρχεται στο 32,3%.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Με συνολική συνεισφορά στο ΑΕΠ κατά 47,9% το 2016, η Αθήνα καταδεικνύει τον αποφασιστικό ρόλο που διαδραματίζουν οι πρωτεύουσες στη συνολική οικονομία μιας χώρας.
      Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) Regions & Cities at a Glance, διαπιστώνεται ότι οι πρωτεύουσες αντιπροσωπεύουν το 26% του ΑΕΠ κατά μέσο όρο στις χώρες μέλη του οργανισμού.
      Το γεγονός αυτό πιθανότατα δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι η πρωτεύουσα αποτελεί συνήθως την πολυπληθέστερη πόλη μιας χώρας, καθώς και κέντρο των πολιτικών και οικονομικών φιλοδοξιών ενός έθνους.

      [statista]
      Ορισμένες χώρες βασίζονται στην σημασία της πρωτεύουσάς τους για την οικονομική ανάπτυξη πολύ περισσότερο από κάποιες άλλες.
      Εντούτοις, παρατηρούνται και εξαιρέσεις. Ενδεικτικά, στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Ουάσινγκτον αποτελεί την 20η μεγαλύτερη πόλη όσον αφορά τον πληθυσμό. Δεδομένης αυτής της κατάταξης, αντιπροσωπεύει μόνο το 0,7% του ΑΕΠ.
      Ομοίως στην Αυστραλία, προηγείται η Καμπέρα ακολουθεί το Σίδνεϊ και η Μελβούρνη. Ωστόσο, το 2016 το Σίδνεϊ αντιπροσώπευε το 38,6% του ΑΕΠ, ενώ η συνεισφορά της Καμπέρα ήταν μόνο 2,2%.
      Τέλος και στην Ασία, η επίδραση της πρωτεύουσας γίνεται έντονα αισθητή. Για παράδειγμα, η Σεούλ αντιπροσωπεύει σχεδόν το ήμισυ του ΑΕΠ της Νότιας Κορέας, ενώ η συμβολή του Τόκιο στην Ιαπωνία ανέρχεται στο 32,3%.
    • Από Engineer
      Εικοσιπέντε υπερσύγχρονοι συρμοί εντάσσονται στο δίκτυο του Τραμ και στις μελλοντικές επεκτάσεις του, όπως αυτή προς τον Πειραιά, που θα είναι έτοιμη αρχές του 2019.
       
      Ο διαγωνισμός έγινε από την Αττικό Μετρό και το κόστος του έργου ανέρχεται στα 50 εκατομμύρια ευρώ.
      Η Alstom, πέραν της κατασκευής και προμήθειας των συρμών θα παράσχει τις υπηρεσίες επιτόπιων δοκιμών, εκπαίδευσης και εγγύησης, καθώς και τα ανταλλακτικά τους.
      Σύμφωνα με την εταιρεία, τα τραμ με την ονομασία "Citadis X05" προσφέρουν αναβαθμισμένη επιβατική εμπειρία, με γυάλινες επιφάνειες αυξημένες κατά 20%, LED για απαλό, ομοιόμορφο φωτισμό, ευρύχωρες ατομικές θέσεις και πληροφορίες για τις διαδρομές σε μεγάλες οθόνες, μέσω συστήματος τηλεματικής.
       
      Κάθε συρμός τραμ θα αποτελείται από πέντε βαγόνια, θα έχει μήκος 33 μέτρα και μέγιστη χωρητικότητα 294 επιβάτες. Οι διπλές θύρες από κάθε πλευρά βαγονιού και σε όλο το μήκος του οχήματος τραμ θα εξασφαλίζουν βελτιωμένη προσβασιμότητα.
       
      Το «Citadis X05» συγκεντρώνει μια ποικιλία νέων τεχνολογιών, μεταξύ των οποίων οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, καθώς και η βελτιωμένη διαχείριση HVAC και βοηθητικών λειτουργιών. Ο συνδυασμός αυτών των τεχνολογιών μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κάθε οχήματος τραμ κατά 25%. Η απλουστευμένη ενσωμάτωση υποσυστημάτων και η ευκολία της συντήρησης μειώνουν το συνολικό κόστος του κύκλου ζωής κάθε οχήματος, που είναι, επιπλέον, ανακυκλώσιμο κατά 97%. Μέχρι σήμερα, οχήματα τραμ "Citadis X05" έχουν διατεθεί από την Alstom και λειτουργούν στο Σίδνεϊ, το Παρίσι, τη Νίκαια, την Αβινιόν, την Καέν και το Καοσιούνγκ.

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.