Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    Η Αθήνα για πρώτη φορά ανάμεσα στις 35 πόλεις που αξίζει να επισκεφτείς

    Μια πολύ σημαντική διάκριση έλαβε η Αθήνα καθώς συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στη λίστα του Condé Nast Traveler ανάμεσα στις ευρωπαϊκές πόλεις που αξίζει κανείς να επισκεφθεί.

    Το Condé Nast Traveler αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά περιοδικά των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και ανήκει στο τεράστιο μιντιακό όμιλο της Condé Nast,τα γραφεία του οποίου στεγάζονται στο υψηλότερο κτήριο της Αμερικής το One World Trade Center που χτίστηκε στη θέση των Δίδυμων Πύργων.

    Αυτό που κάνει ακόμα πιο αξιοσημείωτη την ένταξη της Αθήνας στην εν λόγω λίστα, είναι ότι αποτελεί αποτέλεσμα ψηφοφορίας των αναγνωστών του αμερικάνικου περιοδικού και όχι μιας απλής συλλογής των συντακτών.

    Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι προτάσεις για τα μέρη που αξίζει να επισκεφθεί κανείς στην Αθήνα. Ακρόπολη και Αρχαία Αγορά δεν θα μπορούσαν να λείπουν ποτέ από καμία λίστα με τα must see αξιοθέατα της ελληνικής πρωτεύουσας. Ο λόφος του Λυκαβηττού και η βόλτα στην αγορά στο Μοναστηράκι αποτελούν επιλογές για μία όμορφη βόλτα στην Αθήνα, ενώ τα ‘’εκρηκτικά’’ ,όπως αναφέρονται, Εξάρχεια είναι ένα μέρος που αξίζει να εξερευνηθεί. Ειδική μνεία γίνεται και στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στο χώρο του οποίου βρίσκεται τόσο η Εθνική Λυρική Σκηνή όσο και η Εθνική Βιβλιοθήκη. Αυτό όμως που δίνει ένα ξεχωριστό τόνο στην παρουσίαση της Αθήνας, είναι η αναφορά στο σουβλάκι του ‘’Κώστα’’ που βρίσκεται στην πλατεία Αγίας Ειρήνης στο κέντρο της πρωτεύουσας

    H Αθήνα βρίσκεται στην 24η θέση ανάμεσα σε 35 ευρωπαϊκές πόλεις με την Βιέννη να φιγουράρει στην κορυφή της κατάταξης. Εκτός από την ελληνική πρωτεύουσα για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκε στη λίστα και η πόλη Αβινιόν στην Γαλλία.

    Ακόμα όμως μια διάκριση που λαμβάνει συνολικά η χώρα από τους αναγνώστες του Condé Nast Traveler είναι η επιλογή της στην δεύτερη θέση μετά την Ιταλία, ως την καλύτερη χώρα που μπορεί να επισκεφθεί κάποιος, ενώ η Σαντορίνη αποτελεί σύμφωνα με τους αναγνώστες το καλύτερο νησί στον κόσμο για διακοπές!

    Αναλυτικά οι ευρωπαϊκές πόλεις:

    35. Όσλο

    34. Σαν Σεμπαστιάν

    33. Λισαβόνα

    32. Κοπεγχάγη

    31. Βαλένθια

    30. Κορκ

    29. Γρανάδα

    28. Σεβίλλη

    27. Μπιλμπάο

    26. Ρώμη

    25. Ζυρίχη

    24. Αθήνα

    23. Στοκχόλμη

    22. Κωνσταντινούπολη

    21. Αβινιόν

    20. Εδιμβούργο

    19. Λυών

    18. Βενετία

    17. Άμστερνταμ

    16. Πόρτο

    15. Ταλίν

    14. Βουδαπέστη

    13. Λονδίνο

    12. Μαδρίτη

    11. Αμβέρσα

    10. Βαρκελώνη

    9. Παρίσι

    8. Φλωρεντία

    7. Νυρεμβέργη

    6. Κολωνία

    5. Βασιλεία

    4. Λουκέρνη

    3. Αμβούργο

    2. Σάλτσμπουργκ

    1. Βιέννη

    Θάνος Τσαλουχίδης-bizness.gr


    Sign in to follow this  
    Sign in to follow this  

    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Ομόφωνα «πέρασε» από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων (ΚΣΝΜ) η έγκριση της μελέτης του Αναπτυξιακού Σχεδίου (Master Plan), του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) ΑΕ ως προς τα έργα στο λιμάνι του Πειραιά που υπόκεινται στην αρμοδιότητά του.
      Συγκεκριμένα το ΚΣΝΜ ενέκρινε την αλλαγή χρήσης σε ξενοδοχείο και συνεδριακό κέντρο στο χαρακτηρισμένο νεότερο μνημείο της «Παγόδας», καθώς και στις δυο πενταόροφες αποθήκες που βρίσκονται κοντά στον αρχαιολογικό χώρο της Ηετιώνειας Πύλης .
      Για την «Παγόδα» στην Ακτή Μιαούλη, όπως αποκαλείται ο πρώην Σταθμός Eπιβατών Aγίου Nικολάου, το σχέδιο του ΟΛΠ προβλέπει τη μετατροπή της σε πολυτελές ξενοδοχείο πέντε αστέρων, και συνεδριακό κέντρο δυναμικότητας 300 δωματίων και χωρητικότητας 1.000 ατόμων αντίστοιχα. Tο ύψος της επένδυσης υπολογίζεται στα 60 εκατ. ευρώ. Το ΚΣΝΜ γνωμοδότησε υπέρ της αλλαγής χρήσης, με τον όρο όλες οι επεμβάσεις να σέβονται και να μην αλλοιώνουν τα μορφολογικά και δομικά στοιχεία του κελύφους και το ύφος του κτιρίου
      Ως προς δυο κτιστές δεξαμενές του λιμένα Πειραιά, που σύμφωνα με τον σχεδιασμό προβλέπεται να γίνουν ξενοδοχεία 150 και 200 δωματίων, οι όποιες επεμβάσεις θα πρέπει να τύχουν της έγκρισης του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, σύμφωνα με τον αρχαιολογικό νόμο καθώς τα κτίρια είναι πάνω από 100 χρόνων.
      Mε βάσει αυτές τις αποφάσεις αλλά και τις αλλαγές που επέβαλε στο Master Plan του OΛΠ το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ανέμενεται την ερχόμενη εβδομάδα η Cosco να καταθέσει στην ΕΣΑΛ το νέο επικαιροποιημένο σχέδιο για το επενδυτικό της πρόγραμμα στο λιμάνι ύψους 612 εκατ ευρώ
      Υπενθυμίζεται οτι η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) είχε απορρίψει την κατασκευή νέας αποθήκης έκτασης 80.000 τ.μ.στην πρώην περιοχή ΟΔΔΥ, με κατασκευή νέων σύγχρονων αποθηκών εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς βρισκόταν σε πολύ μικρή απόσταση στο Θριάσιο, την κατασκευή δύο πενταόροφων κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων, έκτασης 75.000 τ.μ. το καθένα και τη κατασκευή εμπορικού κέντρου (Mall) εντός των ορίων του δήμου Πειραιώς, καθώς ήταν αντίθετη με τα προβλεπόμενα στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Πειραιά (Γ.Π.Σ.) της περιοχής

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ομόφωνα «πέρασε» από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων (ΚΣΝΜ) η έγκριση της μελέτης του Αναπτυξιακού Σχεδίου (Master Plan), του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) ΑΕ ως προς τα έργα στο λιμάνι του Πειραιά που υπόκεινται στην αρμοδιότητά του.
      Συγκεκριμένα το ΚΣΝΜ ενέκρινε την αλλαγή χρήσης σε ξενοδοχείο και συνεδριακό κέντρο στο χαρακτηρισμένο νεότερο μνημείο της «Παγόδας», καθώς και στις δυο πενταόροφες αποθήκες που βρίσκονται κοντά στον αρχαιολογικό χώρο της Ηετιώνειας Πύλης .
      Για την «Παγόδα» στην Ακτή Μιαούλη, όπως αποκαλείται ο πρώην Σταθμός Eπιβατών Aγίου Nικολάου, το σχέδιο του ΟΛΠ προβλέπει τη μετατροπή της σε πολυτελές ξενοδοχείο πέντε αστέρων, και συνεδριακό κέντρο δυναμικότητας 300 δωματίων και χωρητικότητας 1.000 ατόμων αντίστοιχα. Tο ύψος της επένδυσης υπολογίζεται στα 60 εκατ. ευρώ. Το ΚΣΝΜ γνωμοδότησε υπέρ της αλλαγής χρήσης, με τον όρο όλες οι επεμβάσεις να σέβονται και να μην αλλοιώνουν τα μορφολογικά και δομικά στοιχεία του κελύφους και το ύφος του κτιρίου
      Ως προς δυο κτιστές δεξαμενές του λιμένα Πειραιά, που σύμφωνα με τον σχεδιασμό προβλέπεται να γίνουν ξενοδοχεία 150 και 200 δωματίων, οι όποιες επεμβάσεις θα πρέπει να τύχουν της έγκρισης του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, σύμφωνα με τον αρχαιολογικό νόμο καθώς τα κτίρια είναι πάνω από 100 χρόνων.
      Mε βάσει αυτές τις αποφάσεις αλλά και τις αλλαγές που επέβαλε στο Master Plan του OΛΠ το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ανέμενεται την ερχόμενη εβδομάδα η Cosco να καταθέσει στην ΕΣΑΛ το νέο επικαιροποιημένο σχέδιο για το επενδυτικό της πρόγραμμα στο λιμάνι ύψους 612 εκατ ευρώ
      Υπενθυμίζεται οτι η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) είχε απορρίψει την κατασκευή νέας αποθήκης έκτασης 80.000 τ.μ.στην πρώην περιοχή ΟΔΔΥ, με κατασκευή νέων σύγχρονων αποθηκών εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς βρισκόταν σε πολύ μικρή απόσταση στο Θριάσιο, την κατασκευή δύο πενταόροφων κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων, έκτασης 75.000 τ.μ. το καθένα και τη κατασκευή εμπορικού κέντρου (Mall) εντός των ορίων του δήμου Πειραιώς, καθώς ήταν αντίθετη με τα προβλεπόμενα στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Πειραιά (Γ.Π.Σ.) της περιοχής
    • By Engineer
      Τη Μ. Δευτέρα ξεκινά η προανάρτηση για 550.000 ιδιοκτήτες που έχουν 700.000 ακίνητα - Ο χάρτης των αλλαγών και οι νέες παρατάσεις.
      Σε δύο εβδομάδες, τη Μ. Δευτέρα, αρχίζει η προανάρτηση για τον Δήμο της Αθήνας. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως 550.000 ιδιοκτήτες που έχουν 700.000 ακίνητα στον Δήμο της Αθήνας και έχουν δηλώσει 1.250.000 δικαιώματα το 2008 (πληρώνοντας 35 ευρώ) θα πρέπει να είναι σε επιφυλακή προκειμένου – σε περίπτωση λάθους – να διορθώσουν τα αποτελέσματα της επεξεργασίας.
      Οπως λέει, μιλώντας στα «ΝΕΑ», ο συντονιστής του έργου της κτηματογράφησης της Αθήνας (και εκπρόσωπος της αναδόχου κοινοπραξίας) Γιώργος Δημητρίου, ήδη από την ερχόμενη εβδομάδα οι ιδιοκτήτες θα αρχίσουν να λαμβάνουν SMS στα κινητά τους και e-mail ώστε να είναι ενήμεροι για την έναρξη της προανάρτησης. Ολα τα στοιχεία που έχουν συλλεχθεί και ελεγχθεί από τον ανάδοχο, όπως λένε από το Κτηματολόγιο, θα αναρτηθούν σε μια πλατφόρμα στην ιστοσελίδα του Κτηματολογίου (www.ktimatologio.gr). Εκεί, οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες θα μπορούν χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του Taxisnet σε διάστημα δύο μηνών να ελέγξουν αν υπάρχουν λάθη και, στην περίπτωση αυτή, να υποβάλουν αίτηση για επανεξέταση των στοιχείων.
      Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στην έντυπη έκδοση των ΝΕΩΝ της Τρίτης
      Αντίστροφη μέτρηση για την Αθήνα

      View full είδηση
    • By Engineer
      Τη Μ. Δευτέρα ξεκινά η προανάρτηση για 550.000 ιδιοκτήτες που έχουν 700.000 ακίνητα - Ο χάρτης των αλλαγών και οι νέες παρατάσεις.
      Σε δύο εβδομάδες, τη Μ. Δευτέρα, αρχίζει η προανάρτηση για τον Δήμο της Αθήνας. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως 550.000 ιδιοκτήτες που έχουν 700.000 ακίνητα στον Δήμο της Αθήνας και έχουν δηλώσει 1.250.000 δικαιώματα το 2008 (πληρώνοντας 35 ευρώ) θα πρέπει να είναι σε επιφυλακή προκειμένου – σε περίπτωση λάθους – να διορθώσουν τα αποτελέσματα της επεξεργασίας.
      Οπως λέει, μιλώντας στα «ΝΕΑ», ο συντονιστής του έργου της κτηματογράφησης της Αθήνας (και εκπρόσωπος της αναδόχου κοινοπραξίας) Γιώργος Δημητρίου, ήδη από την ερχόμενη εβδομάδα οι ιδιοκτήτες θα αρχίσουν να λαμβάνουν SMS στα κινητά τους και e-mail ώστε να είναι ενήμεροι για την έναρξη της προανάρτησης. Ολα τα στοιχεία που έχουν συλλεχθεί και ελεγχθεί από τον ανάδοχο, όπως λένε από το Κτηματολόγιο, θα αναρτηθούν σε μια πλατφόρμα στην ιστοσελίδα του Κτηματολογίου (www.ktimatologio.gr). Εκεί, οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες θα μπορούν χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του Taxisnet σε διάστημα δύο μηνών να ελέγξουν αν υπάρχουν λάθη και, στην περίπτωση αυτή, να υποβάλουν αίτηση για επανεξέταση των στοιχείων.
      Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στην έντυπη έκδοση των ΝΕΩΝ της Τρίτης
      Αντίστροφη μέτρηση για την Αθήνα
    • By Engineer
      Η Αθήνα αν και εγκατέστησε την πρώτη της μητροπολιτική γραμμή «Μετρό» το 1869, δεν κατάφερε στη συνέχεια να αναπτύξει ένα μεγάλο δίκτυο γραμμών και σταθμών στην πρωτεύουσα. Μέχρι και το 2000 αυτή η πρώτη γραμμή Μετρό (γνωστότερη ως Ηλεκτρικός ή ΗΣΑΠ) παρέμεινε η μοναδική στην πόλη, σχεδόν εξ` ολοκλήρου επιφανειακή και είχε απλά επεκταθεί από τον Πειραιά μέχρι την Κηφισιά.
      Μετά από δεκαετίες συζητήσεων, αντιρήσεων και προβληματων, το 1993 η Αθήνα ξεκινά μία μεγάλη προσπάθεια, πολλές φορές κάτω από αντίξοες συνθήκες (αρχαιολογικά ευρήματα, δύσκολο έδαφος, κρίση) και καταφέρνει να κατασκευάσει άλλες 2 γραμμές με συνολικά 41 σταθμούς. Μαζί με την Ρώμη θεωρούνται οι δύο δυσκολότερες πόλεις σε όλη την Ευρώπη για κατασκευή δικτύου Μετρό λόγω των χιλιάδων χρόνων ιστορίας.
      Σήμερα η πρωτεύουσα διαθέτει συνολικά 3 γραμμές Μετρό 83 χιλιομέτρων με 65 σταθμούς  (μαζί με το κοινό τμήμα του Προαστιακού) καλύπτοντας ένα σημαντικό μέρος της πόλης, αλλά όχι το μεγαλύτερο. Υπό κατασκευή βρίσκεται μία επέκταση προς το κέντρο του Πειραιά με 6 σταθμούς που θα ανεβάσει σταδιακά τον αριθμό των σταθμών σε 71 ενώ σε δημοπράτηση μία 4η γραμμή με στην πρώτη φάση περιλαμβάνει 15 σταθμούς και θα ανεβάσει το σύνολο των σταθμών σε 96.
      Ανάμεσα στα πολύ μεγάλα συστήματα Μετρό της Ευρώπης η Αθήνα κατατάσσεται κάπου στο μέσο έχοντας καλύψει ένα σημαντικό ποσοστό από τις μεγάλες Μετρό-πόλεις  τα τελευταία 20 χρόνια. Το ypodomes.com έκανε μία μεγάλη έρευνα και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που συλλέξαμε η Αθήνα βρίσκεται στην 17η θέση από όλες τις πόλεις της Ευρώπης σε αριθμό σταθμών και 13η σε χιλιόμετρα δικτύου.
      Βρίσκεται στην ίδια κατηγορία με τις πόλεις: Ρώμη (73), Αγία Πετρούπολη (67), Κωνσταντινούπολη (73), Ρότερνταμ (62), Πράγα (61), Νιουκάστλ (60) και Βρυξέλλες (59). Ας δούμε όμως ποιες είναι οι κυρίαρχες πόλεις της Ευρώπης σε έκταση και σταθμούς Μετρό αλλά και την θέση της Αθήνας μέσα στα 30+20 μεγαλύτερα συστήματα Μετρό της Ευρώπης:
      Στην πρώτη θέση είναι το ΠΑΡΙΣΙ με 303 σταθμούς Μετρό και 214χλμ δίκτυο.
      Στην δεύτερη θέση είναι η ΜΑΔΡΙΤΗ με 301 σταθμούς Μετρό και 293χλμ δίκτυο.
      Στην τρίτη θέση είναι το ΛΟΝΔΙΝΟ με 270 σταθμούς Μετρό και 402χλμ δίκτυο.
      Στην τέταρτη θέση είναι η ΜΟΣΧΑ με 243 σταθμούς και 293χλμ δίκτυο.
      Στην πέμπτη θέση είναι η ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ με 180 σταθμούς και 144,3χλμ δίκτυο.
      Στην έκτη θέση είναι το ΒΕΡΟΛΙΝΟ με 173 σταθμούς και 151,7χλμ δίκτυο.
      Στην έβδομη θέση είναι το ΜΙΛΑΝΟ με 113 σταθμούς και 101χλμ δίκτυο.
      Στην όγδοη θέση είναι η ΒΙΕΝΝΗ με 109 σταθμούς και 80χλμ δίκτυο.
      Στην ένατη θέση είναι το ΟΣΛΟ με 101 σταθμούς και 84,2χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη θέση είναι η ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ με 100 σταθμούς και 105,7χλμ δίκτυο.
      Στην ενδέκατη θέση είναι το ΜΟΝΑΧΟ με 96 σταθμούς και 103,1χλμ δίκτυο.
      Στην δωδέκατη θέση είναι το ΑΜΒΟΥΡΓΟ με 91 σταθμούς και 104,7χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη τρίτη θέση είναι η ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ με 86 σταθμούς και 64,9χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη τέταρτη θέση είναι η ΡΩΜΗ με 73 σταθμούς και 60χλμ δίκτυο. 
      Στην δέκατη πέμπτη θέση είναι η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ με 73 σταθμούς και 95,3χλμ δίκτυο. 
      Στην δέκατη έκτη θέση είναι η ΑΓΙΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ με 67 σταθμούς και 113,2χλμ δίκτυο. 
      Στην δέκατη έβδομη θέση είναι η ΑΘΗΝΑ με 65 σταθμούς και 83,3χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη όγδοηη θέση είναι το ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ με 62 σταθμούς και 78,3χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη ένατη πρώτη θέση είναι η ΠΡΑΓΑ με 61 σταθμούς και 61,2χλμ δίκτυο. 
      Στην εικοστή θέση είναι η ΛΙΛ με 60 σταθμούς και 45χλμ δίκτυο
      Στην εικοστή πρώτη θέση είναι το ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ με 60 σταθμούς και 74,5χλμ δίκτυο.
      Στην εικοστή δεύτερη είναι οι ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ με 59 σταθμούς και 39,9χλμ δίκτυο.
      Στην εικοστή τρίτη θέση είναι η ΛΙΣΣΑΒΟΝΑ με 56 σταθμούς και 44,2 xλμ δίκτυο.
      Στην εικοστή τέταρτη θέση είναι η ΑΓΚΥΡΑ με 54 σταθμούς και 65,74xxλμ δίκτυο. 
      Στην εικοστή πέμπτη είναι το ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ με 53 σταθμούς και 71,35xλμ δίκτυο.
      Στην εικοστή έκτη θέση είναι το ΚΙΕΒΟ με 52 σταθμούς και 67,6χλμ δίκτυο.
      Ακολουθούν οι πόλεις: Άμστερνταμ (52-41χλμ), Τουλούζη (40-28,2χλμ),   Μπούρσα (38-38,9χλμ), Σόφια (35-40χλμ), Χάρκοβο (30-38,1χλμ), Μίνσκ (29-37,3χλμ), Μασσαλία (28-21,5χλμ),  Βαρσοβία (27-29χλμ), Νάπολη (26-20,2χλμ), Μπακού (25-36,6χλμ), Κοπεγχάγη (22-20,4χλμ), Τιφλίδα (22-27,2χλμ), Σεβίλλη (22-18,2χλμ), Τορίνο (21-13,2χλμ),    Σαν Σεμπάστιαν (21-28,9χλμ), Ελσίνκι (17-21,1χλμ), Μπρέσια (17-13,7χλμ), Σμύρνη (17-20,1χλμ), Μαγιόρκα (16-15,5χλμ), Ρεν (15-9,4χλμ),  Γλασκόβη (15-10,4χλμ).

      View full είδηση
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.