Jump to content
  • Novatron
  • Similar Content

    • By Engineer
      Στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός του βασικού σιδηροδρομικού άξονα – Θα μελετάται η μετάδοση των σεισμικών κυμάτων και η επίπτωσή τους στο δομημένο σιδηροδρομικό περιβάλλον – Σε 9 μήνες το σύστημα σε πλήρη λειτουργία.
      Η real time παρακολούθηση 14 μεγάλων σιδηροδρομικών γεφυρών, που κατασκευάστηκαν στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός, θα είναι εφικτή μέσω της εγκατάστασης του συστήματος RTSMS στο Κέντρο Δομικής και Γεωδαιτικής Παρακολούθησης Έργων της ΕΡΓΟΣΕ. Η σύμβαση για την εγκατάσταση του συστήματος της ενόργανης παρακολούθηση (Structural Health Monitoring – SMH), αξίας άνω των 2 εκατ. ευρώ, υπεγράφη την Τετάρτη 24 Απριλίου 2019, μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και OSMOS HELLAS Α.Ε.
      Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία ενός προηγμένου συστήματος ενόργανης παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο (Real Time Structural Monitoring System ή RTSMS) 14 μεγάλων γεφυρών. Οι γέφυρες αυτές αποτελούν πρωτοποριακά σιδηροδρομικά έργα που μελετήθηκαν και κατασκευάστηκαν στο πλέον δύσκολο και ορεινό τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου της ελληνικής επικράτειας. Το τμήμα αυτό εμφανίζει αυξημένα επίπεδα σεισμικής δραστηριότητας και για τον λόγο αυτό οι γέφυρες έχουν μελετηθεί ως σεισμικά μονωμένες, ενσωματώνοντας τελευταίου τύπου συσκευές αντισεισμικής προστασίας (αντισεισμικά εφέδρανα και υδραυλικούς αποσβεστήρες ενέργειας ιξώδους υγρού).
      Το σύστημα RTSMS θα εγκατασταθεί στο Κέντρο Δομικής και Γεωδαιτικής Παρακολούθησης Έργων της ΕΡΓΟΣΕ το οποίο θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο την συμπεριφορά των γεφυρών σε συνθήκες λειτουργίας (σιδηροδρομική κυκλοφορία) αλλά και υπό σεισμικές και άλλες δυσμενείς φορτίσεις.
      Πρόκειται για ένα έργο διεθνώς πρωτοποριακό καθώς, για πρώτη φορά, θα παρακολουθούνται με μόνιμα εγκαταστημένο εξοπλισμό τελευταίου τύπου μεγάλες, σεισμικά μονωμένες σιδηροδρομικές γέφυρες σε μήκος 52 χλμ., αποτελώντας το πρώτο πραγματικό εργαστήριο μεγάλης κλίμακας στο οποίο θα μελετάται η μετάδοση των σεισμικών κυμάτων και η επίπτωσή τους στο δομημένο σιδηροδρομικό περιβάλλον.
      Το επιστημονικό υπόβαθρο της συγκεκριμένης προσπάθειας είναι επίσης σημαντικό, δεδομένου του όγκου των πληροφοριών που θα συλλέγονται και θα επεξεργάζονται από τους ειδικούς επιστήμονες της ΕΡΓΟΣΕ και του αναδόχου μέσω κατάλληλων προσομοιωμάτων των γεφυρών, προκειμένου να εξάγονται τα σχετικά επιστημονικά συμπεράσματα.
      Η διάρκειά της σύμβασης είναι 3 χρόνια και 9 μήνες (45 μήνες) και η συμβατική της αξία υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση από ευρωπαϊκά κονδύλια. Το σύστημα RTSMS θα είναι σε πλήρη λειτουργία σε μόλις 9 μήνες από σήμερα.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός του βασικού σιδηροδρομικού άξονα – Θα μελετάται η μετάδοση των σεισμικών κυμάτων και η επίπτωσή τους στο δομημένο σιδηροδρομικό περιβάλλον – Σε 9 μήνες το σύστημα σε πλήρη λειτουργία.
      Η real time παρακολούθηση 14 μεγάλων σιδηροδρομικών γεφυρών, που κατασκευάστηκαν στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός, θα είναι εφικτή μέσω της εγκατάστασης του συστήματος RTSMS στο Κέντρο Δομικής και Γεωδαιτικής Παρακολούθησης Έργων της ΕΡΓΟΣΕ. Η σύμβαση για την εγκατάσταση του συστήματος της ενόργανης παρακολούθηση (Structural Health Monitoring – SMH), αξίας άνω των 2 εκατ. ευρώ, υπεγράφη την Τετάρτη 24 Απριλίου 2019, μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και OSMOS HELLAS Α.Ε.
      Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία ενός προηγμένου συστήματος ενόργανης παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο (Real Time Structural Monitoring System ή RTSMS) 14 μεγάλων γεφυρών. Οι γέφυρες αυτές αποτελούν πρωτοποριακά σιδηροδρομικά έργα που μελετήθηκαν και κατασκευάστηκαν στο πλέον δύσκολο και ορεινό τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου της ελληνικής επικράτειας. Το τμήμα αυτό εμφανίζει αυξημένα επίπεδα σεισμικής δραστηριότητας και για τον λόγο αυτό οι γέφυρες έχουν μελετηθεί ως σεισμικά μονωμένες, ενσωματώνοντας τελευταίου τύπου συσκευές αντισεισμικής προστασίας (αντισεισμικά εφέδρανα και υδραυλικούς αποσβεστήρες ενέργειας ιξώδους υγρού).
      Το σύστημα RTSMS θα εγκατασταθεί στο Κέντρο Δομικής και Γεωδαιτικής Παρακολούθησης Έργων της ΕΡΓΟΣΕ το οποίο θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο την συμπεριφορά των γεφυρών σε συνθήκες λειτουργίας (σιδηροδρομική κυκλοφορία) αλλά και υπό σεισμικές και άλλες δυσμενείς φορτίσεις.
      Πρόκειται για ένα έργο διεθνώς πρωτοποριακό καθώς, για πρώτη φορά, θα παρακολουθούνται με μόνιμα εγκαταστημένο εξοπλισμό τελευταίου τύπου μεγάλες, σεισμικά μονωμένες σιδηροδρομικές γέφυρες σε μήκος 52 χλμ., αποτελώντας το πρώτο πραγματικό εργαστήριο μεγάλης κλίμακας στο οποίο θα μελετάται η μετάδοση των σεισμικών κυμάτων και η επίπτωσή τους στο δομημένο σιδηροδρομικό περιβάλλον.
      Το επιστημονικό υπόβαθρο της συγκεκριμένης προσπάθειας είναι επίσης σημαντικό, δεδομένου του όγκου των πληροφοριών που θα συλλέγονται και θα επεξεργάζονται από τους ειδικούς επιστήμονες της ΕΡΓΟΣΕ και του αναδόχου μέσω κατάλληλων προσομοιωμάτων των γεφυρών, προκειμένου να εξάγονται τα σχετικά επιστημονικά συμπεράσματα.
      Η διάρκειά της σύμβασης είναι 3 χρόνια και 9 μήνες (45 μήνες) και η συμβατική της αξία υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση από ευρωπαϊκά κονδύλια. Το σύστημα RTSMS θα είναι σε πλήρη λειτουργία σε μόλις 9 μήνες από σήμερα.
    • By Engineer
      Στον Πλατανιά θα τοποθετηθεί η πρώτη στρατιωτική γέφυρα τύπου Belley, προκειμένου να αποκατασταθεί η συγκοινωνία στο σημείο, μετά την κατάρρευση της γέφυρας πριν από τρεις ημέρες.
      Κλιμάκιο του στρατού με τους ανάλογους άνδρες, έφτασαν στη θέση της γέφυρας Πλατανιά στον Ιάρδανο ποταμό, όπου θα ξεκινήσει η διαδικασία συναρμολόγησης της γέφυρας (κεντρική φωτογραφία).



      Η δεύτερη γέφυρα αναμένεται να τοποθετηθεί στις Βρύσσες όπου τμήμα της τσιμεντένιας γέφυρας έχει καταρρεύσει.

      Οι δύο στρατιωτικές γέφυρες έφτασαν σήμερα στα Χανιά, με το πλοίο της γραμμής ενώ σε τρεις μέρες η γέφυρα τύπου Belley θα έχει τοποθετηθεί στον Πλατανιά.
      Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον υπουργό Εθνικής Αμύνης, αναμένονται ακόμα δύο τέτοιου τύπου γέφυρας, μέσα στις επόμενες ημέρες.

      Φώτο: https://www.kriti24.gr/archisan-na-topothetoyntai-oi-protes-gefyres-sta-chania-foto/
    • By Engineer
      Στον Πλατανιά θα τοποθετηθεί η πρώτη στρατιωτική γέφυρα τύπου Belley, προκειμένου να αποκατασταθεί η συγκοινωνία στο σημείο, μετά την κατάρρευση της γέφυρας πριν από τρεις ημέρες.
      Κλιμάκιο του στρατού με τους ανάλογους άνδρες, έφτασαν στη θέση της γέφυρας Πλατανιά στον Ιάρδανο ποταμό, όπου θα ξεκινήσει η διαδικασία συναρμολόγησης της γέφυρας (κεντρική φωτογραφία).



      Η δεύτερη γέφυρα αναμένεται να τοποθετηθεί στις Βρύσσες όπου τμήμα της τσιμεντένιας γέφυρας έχει καταρρεύσει.

      Οι δύο στρατιωτικές γέφυρες έφτασαν σήμερα στα Χανιά, με το πλοίο της γραμμής ενώ σε τρεις μέρες η γέφυρα τύπου Belley θα έχει τοποθετηθεί στον Πλατανιά.
      Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον υπουργό Εθνικής Αμύνης, αναμένονται ακόμα δύο τέτοιου τύπου γέφυρας, μέσα στις επόμενες ημέρες.

      Φώτο: https://www.kriti24.gr/archisan-na-topothetoyntai-oi-protes-gefyres-sta-chania-foto/

      View full είδηση
    • By Engineer
      Οι τελευταίες έντονες βροχοπτώσεις στην ορεινή Κορινθία δημιούργησαν πάρα πολλά προβλήματα στους κατοίκους αλλά και μεγάλες καταστροφές.
      Όπως μετέδωσε το korinthostv.gr έπεσε η γέφυρα στον Όλβιο ποταμό που συνδέει την ανατολική με τη δυτική πλευρά, απο Μεσινο προς Αρχαία Φενεό-Λίμνη Δοξα, και ο Φενεός έχει κοπεί στα δύο. Γίνονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

      Στο σημείο βρίσκονται ο Δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Πελοπίδας Καλλίρης. Ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Αγγελος Παπαγγελόπουλος ο περιφερειακός σύμβουλος Κωνσταντίνος Λέγκας o υποψήφιος δήμαρχος Σικυωνίων Δημήτρης Παπαγεωργίου Σικυωνίων και ο υποψήφιος Δήμαρχος Σικυωνίων Μάρκος Λέγγας.

       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.