Jump to content
  • Novatron
    • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

        Only 75 emoji are allowed.

      ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

      ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

      ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Engineer
      Πραγματοποιήθηκαν εχθές τα αποκαλυπτήρια του συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.
      Σε δήλωση του ο Πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Γιάννης Μυλόπουλος δήλωσε ότι σήμερα η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα και από τον εκτροχιασμό του μετρό μπαίνουμε στη φάση της τροχοδρόμησης του πρώτου συρμού στα αμαξοστάσιο.
      Σημείωσε ότι είναι μια μεγάλη δικαίωση για όλους εμάς που εργάστηκε σκληρά επί 3,5 χρόνια και πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα.
      Παράλληλα τόνισε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι σήραγγες της βασικής γραμμής και της Καλαμαριάς και το κατασκευαστικό έργο στους σταθμούς. Όπως ανέφερε ήδη παραδόθηκε ο σταθμός στο Σιντριβάνι , την άλλη εβδομάδα θα παραδοθεί του Ευκλείδη και αμέσως μετά της Παπάφη.
      Κλείνοντας επανέλαβε ότι η λειτουργία της βασικής γραμμής θα γίνει τέλη του 2020 και της Καλαμαριάς εντός του 2021.
      Ο υπουργός υποδομών και δικτύων Χρήστος Σπίρτζης συνέδεσε το Μετρό με το φετινό νταμπλ του ΠΑΟΚ λέγοντας: «Σύμφωνα με τη λογική του καθηγητή που επιβεβαιώνεται αφού ο ΠΑΟΚ πήρε πρωτάθλημα τελειώνει το Μετρό και αφού πήρε και νταμπλ θα τελειώσει και η επέκταση στην Καλαμαριά».

      View full είδηση
    • By Engineer
      Πραγματοποιήθηκαν εχθές τα αποκαλυπτήρια του συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.
      Σε δήλωση του ο Πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Γιάννης Μυλόπουλος δήλωσε ότι σήμερα η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα και από τον εκτροχιασμό του μετρό μπαίνουμε στη φάση της τροχοδρόμησης του πρώτου συρμού στα αμαξοστάσιο.
      Σημείωσε ότι είναι μια μεγάλη δικαίωση για όλους εμάς που εργάστηκε σκληρά επί 3,5 χρόνια και πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα.
      Παράλληλα τόνισε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι σήραγγες της βασικής γραμμής και της Καλαμαριάς και το κατασκευαστικό έργο στους σταθμούς. Όπως ανέφερε ήδη παραδόθηκε ο σταθμός στο Σιντριβάνι , την άλλη εβδομάδα θα παραδοθεί του Ευκλείδη και αμέσως μετά της Παπάφη.
      Κλείνοντας επανέλαβε ότι η λειτουργία της βασικής γραμμής θα γίνει τέλη του 2020 και της Καλαμαριάς εντός του 2021.
      Ο υπουργός υποδομών και δικτύων Χρήστος Σπίρτζης συνέδεσε το Μετρό με το φετινό νταμπλ του ΠΑΟΚ λέγοντας: «Σύμφωνα με τη λογική του καθηγητή που επιβεβαιώνεται αφού ο ΠΑΟΚ πήρε πρωτάθλημα τελειώνει το Μετρό και αφού πήρε και νταμπλ θα τελειώσει και η επέκταση στην Καλαμαριά».
    • By Engineer
      Στα μέσα του 2021 εκτιμάται ότι θα έχει "στα χέρια της" τη Μελέτη Ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης (ΜΑΜΘ) με χρονικό ορίζοντα σχεδιασμού το 2040 η Αττικό Μετρό ΑΕ, όπως επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Μυλόπουλος, με αφορμή την προκήρυξη του σχετικού ανοιχτού διαγωνισμού. 'Οπως εξήγησε, πρόκειται για την πρώτη μελέτη ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης που γίνεται ποτέ, αλλά και για την πρώτη ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή μελέτη στην πόλη μετά το 2000, γεγονός που υπογραμμίζει τη σημασία της για το μέλλον τόσο του έργου καθ' εαυτό, όσο και για τον συγκοινωνιακό σχεδιασμό στη Θεσσαλονίκη ευρύτερα.
      "Η μελέτη αυτή προφανώς θα έπρεπε να έχει προηγηθεί του σχεδιασμού του Μετρό, άρα τώρα γίνεται πρωθύστερα. Ωστόσο, κάλλιο αργά, παρά αργότερα" υπογράμμισε ο κ.Μυλόπουλος και πρόσθεσε ότι οι μελετητές (θα πρέπει να καταθέσουν την προσφορά τους ώς τις 29 Μαΐου,ώστε η ηλεκτρονική αποσφράγιση να γίνει μία ημέρα αργότερα, στις 11 το πρωί της 30ής του μηνός) θα λάβουν υπόψη τους και τις δύο επεκτάσεις του έργου. "Υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη σκέψεις για επεκτάσεις (του Μετρό) σε διάφορες περιοχές, αλλά και ανάγκη αναδιοργάνωσης των λεωφορειακών γραμμών, άρα και σήμερα υφίσταται αυξημένη ανάγκη για μια ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή μελέτη" τόνισε, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ΜΑΜΘ ως βασικού εργαλείου για την επόμενη φάση του συνολικού ανασχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών του μητροπολιτικού συγκροτήματος.
      Η μελέτη, σε συνεργασία με τον Οργανισµό Συγκοινωνιακού Έργου της πόλης (ΟΣΕΘ), περιλαμβάνει το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης (Π.Σ.Θ.) και τη γύρω Περιαστική Ζώνη με συνολικό πληθυσμό περίπου 991.847 κατοίκων, ήτοι σχεδόν το 90% του συνολικού πληθυσμού της πόλης. Στα αντικείμενά της δε, περιλαμβάνονται 1)η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στη λειτουργία των μεταφορικών συστημάτων της Περιοχής Μελέτης και τα χαρακτηριστικά ή οι παράμετροι που καθορίζουν την προσφορά και τη ζήτηση των συστημάτων αυτών, 2)η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και η δημιουργία σχετικών Βάσεων Δεδομένων, 3)η διαμόρφωση εναλλακτικών σεναρίων δικτύων μεταφορικής υποδομής στο πλαίσιο του μεσομακροπρόθεσμου σχεδιασμού ανάπτυξης της Περιοχής Μελέτης και των μεταφορικών συστημάτων και 4)η ανάπτυξη Συγκοινωνιακού Μοντέλου για τη Θεσσαλονίκη, δηλαδή του μηχανισμού προσομοίωσης της συγκοινωνιακής λειτουργίας της Περιοχής Μελέτης και των στοιχείων που καθορίζουν την προσφορά και τη ζήτηση των μεταφορικών συστημάτων, ώστε να γίνει αξιολόγηση των εναλλακτικών σεναρίων των μεταφορικών δικτύων για την επιλογή του βέλτιστου Σχεδίου Ανάπτυξης Δικτύου Μετρό, στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Μεταφορών.
      Ο προϋπολογισμός του έργου, που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (και συγκεκριμένα από το έργο «Μελέτες νέων επεκτάσεων του Μετρό Αθήνας και του Μετρό Θεσσαλονίκης»), ανέρχεται σε 2,99 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), εκ των οποίων 2,6 εκατ. αφορούν τη μελέτη κατηγορίας 10 (συγκοινωνιακών έργων) καθεαυτήν και οι υπόλοιπες 390.000 ευρώ τυχόν απρόβλεπτες δαπάνες.
      Στο μεταξύ, ο κ.Μυλόπουλος επιβεβαίωσε το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του πρώτου συρμού, επισημαίνοντας ότι εντός του Μαΐου φτάνει στη Θεσσαλονίκη το πρώτο τρένο (που θα μπει σε διαδικασία δοκιμών για έναν χρόνο), ενώ μέσα στον τρέχοντα μήνα θα είναι έτοιμοι και δύο σταθμοί του Μετρό, αυτοί στον Ευκλείδη και την Παπάφη.
      πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στα μέσα του 2021 εκτιμάται ότι θα έχει "στα χέρια της" τη Μελέτη Ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης (ΜΑΜΘ) με χρονικό ορίζοντα σχεδιασμού το 2040 η Αττικό Μετρό ΑΕ, όπως επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Μυλόπουλος, με αφορμή την προκήρυξη του σχετικού ανοιχτού διαγωνισμού. 'Οπως εξήγησε, πρόκειται για την πρώτη μελέτη ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης που γίνεται ποτέ, αλλά και για την πρώτη ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή μελέτη στην πόλη μετά το 2000, γεγονός που υπογραμμίζει τη σημασία της για το μέλλον τόσο του έργου καθ' εαυτό, όσο και για τον συγκοινωνιακό σχεδιασμό στη Θεσσαλονίκη ευρύτερα.
      "Η μελέτη αυτή προφανώς θα έπρεπε να έχει προηγηθεί του σχεδιασμού του Μετρό, άρα τώρα γίνεται πρωθύστερα. Ωστόσο, κάλλιο αργά, παρά αργότερα" υπογράμμισε ο κ.Μυλόπουλος και πρόσθεσε ότι οι μελετητές (θα πρέπει να καταθέσουν την προσφορά τους ώς τις 29 Μαΐου,ώστε η ηλεκτρονική αποσφράγιση να γίνει μία ημέρα αργότερα, στις 11 το πρωί της 30ής του μηνός) θα λάβουν υπόψη τους και τις δύο επεκτάσεις του έργου. "Υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη σκέψεις για επεκτάσεις (του Μετρό) σε διάφορες περιοχές, αλλά και ανάγκη αναδιοργάνωσης των λεωφορειακών γραμμών, άρα και σήμερα υφίσταται αυξημένη ανάγκη για μια ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή μελέτη" τόνισε, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ΜΑΜΘ ως βασικού εργαλείου για την επόμενη φάση του συνολικού ανασχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών του μητροπολιτικού συγκροτήματος.
      Η μελέτη, σε συνεργασία με τον Οργανισµό Συγκοινωνιακού Έργου της πόλης (ΟΣΕΘ), περιλαμβάνει το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης (Π.Σ.Θ.) και τη γύρω Περιαστική Ζώνη με συνολικό πληθυσμό περίπου 991.847 κατοίκων, ήτοι σχεδόν το 90% του συνολικού πληθυσμού της πόλης. Στα αντικείμενά της δε, περιλαμβάνονται 1)η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στη λειτουργία των μεταφορικών συστημάτων της Περιοχής Μελέτης και τα χαρακτηριστικά ή οι παράμετροι που καθορίζουν την προσφορά και τη ζήτηση των συστημάτων αυτών, 2)η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και η δημιουργία σχετικών Βάσεων Δεδομένων, 3)η διαμόρφωση εναλλακτικών σεναρίων δικτύων μεταφορικής υποδομής στο πλαίσιο του μεσομακροπρόθεσμου σχεδιασμού ανάπτυξης της Περιοχής Μελέτης και των μεταφορικών συστημάτων και 4)η ανάπτυξη Συγκοινωνιακού Μοντέλου για τη Θεσσαλονίκη, δηλαδή του μηχανισμού προσομοίωσης της συγκοινωνιακής λειτουργίας της Περιοχής Μελέτης και των στοιχείων που καθορίζουν την προσφορά και τη ζήτηση των μεταφορικών συστημάτων, ώστε να γίνει αξιολόγηση των εναλλακτικών σεναρίων των μεταφορικών δικτύων για την επιλογή του βέλτιστου Σχεδίου Ανάπτυξης Δικτύου Μετρό, στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Μεταφορών.
      Ο προϋπολογισμός του έργου, που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (και συγκεκριμένα από το έργο «Μελέτες νέων επεκτάσεων του Μετρό Αθήνας και του Μετρό Θεσσαλονίκης»), ανέρχεται σε 2,99 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), εκ των οποίων 2,6 εκατ. αφορούν τη μελέτη κατηγορίας 10 (συγκοινωνιακών έργων) καθεαυτήν και οι υπόλοιπες 390.000 ευρώ τυχόν απρόβλεπτες δαπάνες.
      Στο μεταξύ, ο κ.Μυλόπουλος επιβεβαίωσε το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του πρώτου συρμού, επισημαίνοντας ότι εντός του Μαΐου φτάνει στη Θεσσαλονίκη το πρώτο τρένο (που θα μπει σε διαδικασία δοκιμών για έναν χρόνο), ενώ μέσα στον τρέχοντα μήνα θα είναι έτοιμοι και δύο σταθμοί του Μετρό, αυτοί στον Ευκλείδη και την Παπάφη.
      πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
    • By Engineer
      Η Αθήνα αν και εγκατέστησε την πρώτη της μητροπολιτική γραμμή «Μετρό» το 1869, δεν κατάφερε στη συνέχεια να αναπτύξει ένα μεγάλο δίκτυο γραμμών και σταθμών στην πρωτεύουσα. Μέχρι και το 2000 αυτή η πρώτη γραμμή Μετρό (γνωστότερη ως Ηλεκτρικός ή ΗΣΑΠ) παρέμεινε η μοναδική στην πόλη, σχεδόν εξ` ολοκλήρου επιφανειακή και είχε απλά επεκταθεί από τον Πειραιά μέχρι την Κηφισιά.
      Μετά από δεκαετίες συζητήσεων, αντιρήσεων και προβληματων, το 1993 η Αθήνα ξεκινά μία μεγάλη προσπάθεια, πολλές φορές κάτω από αντίξοες συνθήκες (αρχαιολογικά ευρήματα, δύσκολο έδαφος, κρίση) και καταφέρνει να κατασκευάσει άλλες 2 γραμμές με συνολικά 41 σταθμούς. Μαζί με την Ρώμη θεωρούνται οι δύο δυσκολότερες πόλεις σε όλη την Ευρώπη για κατασκευή δικτύου Μετρό λόγω των χιλιάδων χρόνων ιστορίας.
      Σήμερα η πρωτεύουσα διαθέτει συνολικά 3 γραμμές Μετρό 83 χιλιομέτρων με 65 σταθμούς  (μαζί με το κοινό τμήμα του Προαστιακού) καλύπτοντας ένα σημαντικό μέρος της πόλης, αλλά όχι το μεγαλύτερο. Υπό κατασκευή βρίσκεται μία επέκταση προς το κέντρο του Πειραιά με 6 σταθμούς που θα ανεβάσει σταδιακά τον αριθμό των σταθμών σε 71 ενώ σε δημοπράτηση μία 4η γραμμή με στην πρώτη φάση περιλαμβάνει 15 σταθμούς και θα ανεβάσει το σύνολο των σταθμών σε 96.
      Ανάμεσα στα πολύ μεγάλα συστήματα Μετρό της Ευρώπης η Αθήνα κατατάσσεται κάπου στο μέσο έχοντας καλύψει ένα σημαντικό ποσοστό από τις μεγάλες Μετρό-πόλεις  τα τελευταία 20 χρόνια. Το ypodomes.com έκανε μία μεγάλη έρευνα και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που συλλέξαμε η Αθήνα βρίσκεται στην 17η θέση από όλες τις πόλεις της Ευρώπης σε αριθμό σταθμών και 13η σε χιλιόμετρα δικτύου.
      Βρίσκεται στην ίδια κατηγορία με τις πόλεις: Ρώμη (73), Αγία Πετρούπολη (67), Κωνσταντινούπολη (73), Ρότερνταμ (62), Πράγα (61), Νιουκάστλ (60) και Βρυξέλλες (59). Ας δούμε όμως ποιες είναι οι κυρίαρχες πόλεις της Ευρώπης σε έκταση και σταθμούς Μετρό αλλά και την θέση της Αθήνας μέσα στα 30+20 μεγαλύτερα συστήματα Μετρό της Ευρώπης:
      Στην πρώτη θέση είναι το ΠΑΡΙΣΙ με 303 σταθμούς Μετρό και 214χλμ δίκτυο.
      Στην δεύτερη θέση είναι η ΜΑΔΡΙΤΗ με 301 σταθμούς Μετρό και 293χλμ δίκτυο.
      Στην τρίτη θέση είναι το ΛΟΝΔΙΝΟ με 270 σταθμούς Μετρό και 402χλμ δίκτυο.
      Στην τέταρτη θέση είναι η ΜΟΣΧΑ με 243 σταθμούς και 293χλμ δίκτυο.
      Στην πέμπτη θέση είναι η ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ με 180 σταθμούς και 144,3χλμ δίκτυο.
      Στην έκτη θέση είναι το ΒΕΡΟΛΙΝΟ με 173 σταθμούς και 151,7χλμ δίκτυο.
      Στην έβδομη θέση είναι το ΜΙΛΑΝΟ με 113 σταθμούς και 101χλμ δίκτυο.
      Στην όγδοη θέση είναι η ΒΙΕΝΝΗ με 109 σταθμούς και 80χλμ δίκτυο.
      Στην ένατη θέση είναι το ΟΣΛΟ με 101 σταθμούς και 84,2χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη θέση είναι η ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ με 100 σταθμούς και 105,7χλμ δίκτυο.
      Στην ενδέκατη θέση είναι το ΜΟΝΑΧΟ με 96 σταθμούς και 103,1χλμ δίκτυο.
      Στην δωδέκατη θέση είναι το ΑΜΒΟΥΡΓΟ με 91 σταθμούς και 104,7χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη τρίτη θέση είναι η ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ με 86 σταθμούς και 64,9χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη τέταρτη θέση είναι η ΡΩΜΗ με 73 σταθμούς και 60χλμ δίκτυο. 
      Στην δέκατη πέμπτη θέση είναι η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ με 73 σταθμούς και 95,3χλμ δίκτυο. 
      Στην δέκατη έκτη θέση είναι η ΑΓΙΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ με 67 σταθμούς και 113,2χλμ δίκτυο. 
      Στην δέκατη έβδομη θέση είναι η ΑΘΗΝΑ με 65 σταθμούς και 83,3χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη όγδοηη θέση είναι το ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ με 62 σταθμούς και 78,3χλμ δίκτυο.
      Στην δέκατη ένατη πρώτη θέση είναι η ΠΡΑΓΑ με 61 σταθμούς και 61,2χλμ δίκτυο. 
      Στην εικοστή θέση είναι η ΛΙΛ με 60 σταθμούς και 45χλμ δίκτυο
      Στην εικοστή πρώτη θέση είναι το ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ με 60 σταθμούς και 74,5χλμ δίκτυο.
      Στην εικοστή δεύτερη είναι οι ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ με 59 σταθμούς και 39,9χλμ δίκτυο.
      Στην εικοστή τρίτη θέση είναι η ΛΙΣΣΑΒΟΝΑ με 56 σταθμούς και 44,2 xλμ δίκτυο.
      Στην εικοστή τέταρτη θέση είναι η ΑΓΚΥΡΑ με 54 σταθμούς και 65,74xxλμ δίκτυο. 
      Στην εικοστή πέμπτη είναι το ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ με 53 σταθμούς και 71,35xλμ δίκτυο.
      Στην εικοστή έκτη θέση είναι το ΚΙΕΒΟ με 52 σταθμούς και 67,6χλμ δίκτυο.
      Ακολουθούν οι πόλεις: Άμστερνταμ (52-41χλμ), Τουλούζη (40-28,2χλμ),   Μπούρσα (38-38,9χλμ), Σόφια (35-40χλμ), Χάρκοβο (30-38,1χλμ), Μίνσκ (29-37,3χλμ), Μασσαλία (28-21,5χλμ),  Βαρσοβία (27-29χλμ), Νάπολη (26-20,2χλμ), Μπακού (25-36,6χλμ), Κοπεγχάγη (22-20,4χλμ), Τιφλίδα (22-27,2χλμ), Σεβίλλη (22-18,2χλμ), Τορίνο (21-13,2χλμ),    Σαν Σεμπάστιαν (21-28,9χλμ), Ελσίνκι (17-21,1χλμ), Μπρέσια (17-13,7χλμ), Σμύρνη (17-20,1χλμ), Μαγιόρκα (16-15,5χλμ), Ρεν (15-9,4χλμ),  Γλασκόβη (15-10,4χλμ).

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.