Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Φιλόδημος: €320 εκατ. στο real estate των Δήμων

    Mε τις αυτοδιοικητικές εκλογές της 19ης Μαΐου 2019 να πλησιάζουν, το timing δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο για την έναρξη υποβολής αιτήσεων από δήμους όλης της χώρας για την ένταξη στο πρόγραμμα Φιλόδημος Ι. Μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος του υπουργείου Εσωτερικών, θα διατεθούν 320 εκατ. ευρώ για την ανέγερση ή αποκατάσταση τριών ομάδων δημοτικών κτηρίων, σε όλη τη χώρα, με τη διαδικασία της υποβολής αιτημάτων να ολοκληρώνεται στις 29 Μαρτίου 2019. Εάν τα αποτελέσματα ανακοινωθούν λίγο πριν από τις αυτοδιοικητικές εκλογές, όσοι Δήμοι επιλεγούν θα έχουν μίας πρώτης τάξης ευκαιρία να εμφανίσουν έργα ή έστω… μακέτες. Τι προβλέπει όμως, ο Φιλόδημος Ι;

    Tρεις ομάδες

    Tο πρόγραμμα αφορά τρεις ομάδες ακινήτων. Η πρώτη, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ, αφορά την ανακατασκευή, στατική ενίσχυση, αποκατάσταση, ανακαίνιση και αναστύλωση δημοτικών κτιρίων, αρχιτεκτονικής αξίας και πολιτιστικού ενδιαφέροντος.

    Oπως επισημαίνεται στην πρόσκληση, η δράση αυτή αφορά αποκλειστικά πράξεις οι οποίες έχουν υποβληθεί και αξιολογηθεί θετικά, αλλά δεν έχουν ενταχθεί για διαχειριστικούς λόγους, στο πλαίσιο της πρόσκλησης 1474/28.4.2016 με τίτλο "Παρεμβάσεις αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού για την αξιοποίηση του δημόσιου τουριστικού κεφαλαίου" του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Δράση 14.6IV.33.33.2.

    H εν λόγω κατηγορία περιλαμβάνει και την επανάχρηση ανενεργών εμβληματικών δημοτικών κτιρίων (πολιτιστικά κέντρα, αποθήκες, στεγασμένες στοές, δημοτικά λουτρά, δημοτικά σφαγεία, κολυμβητήρια, κτήρια ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αξίας) άνω των 100 τ.μ. που βρίσκονται εντός οικισμού.

    H δεύτερη ομάδα, προϋπολογισμού 135 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει την κατασκευή – ανέγερση δημαρχείων ή επέκταση των υφισταμένων. Η τεκμηρίωση ανάγκης της ανέγερσης νέων / επέκτασης δημαρχείων πρέπει να αποδεικνύεται από χρηματοοικονομική ανάλυση / μελέτη σκοπιμότητας από την οποία να προκύπτει η οικονομική ωφέλεια του Δήμου από την υλοποίηση της συγκεκριμένης δράσης με βάση τα στοιχεία του εγκεκριμένου Οργανισμού (Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας) και της υφιστάμενης στελέχωσης του Δήμου.

    H τρίτη ομάδα, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, αφορά την κατασκευή ή επέκταση σχολικών κτιρίων προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (γυμνάσια, γενικά λύκεια (ΓΕΛ), επαγγελματικά λύκεια (ΕΠΑΛ)) και ειδικών σχολείων.

    Eπιλέξιμοι για χρηματοδότηση είναι Δήμοι με διαπιστωμένη ανάγκη κτιριακών σχολικών υποδομών (είτε λόγω έλλειψης είτε λόγω χρήσης μισθωμένων ακινήτων, που να αποδεικνύεται με ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία, σε συμφωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.

    Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα υλοποιείται έως την 31η Δεκεμβρίου 2022 με δυνατότητα παράτασης, ενώ κάθε Δήμος έχει δικαίωμα να υποβάλει συνολικά - έως δύο αιτήσεις χρηματοδότησης, που δεν θα αφορούν στην ίδια ομάδα.



    Σχόλια Μελών


    Γιατί ρε φίλε ως 2 αιτήσεις ο κάθε Δήμος θα μπορεί να υποβάλλει? Δηλαδή αν ένας έχει ανάγκη να γίνει στατική ενίσχυση σε 3 σχολεία, θα μπορεί να κάνει ως δυο και ένας αν έχει ανάγκη ανακαίνισης ενός Δημοτικού λουτρού μόνο θα μπορεί να κάνει 2 αιτήσεις αυτός?

    • Like 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Παλιά και μάλιστα ηλικίας άνω των 50 ετών είναι αυτή την στιγμή σχεδόν 1 στα 2 σπίτια στην Ελλάδα, ενώ αν συμπεριληφθούν και οι κατασκευές έως 40 ετών, το ποσοστό ανεβαίνει στο 66%. Με την οικοδομική δραστηριότητα να έχει καταρρεύσει στα χρόνια της κρίσης, οι νέες κατασκευές ηλικίας έως 10 ετών υπολογίζονται πλέον μόλις σε ένα 6%, ενώ μόλις το τελευταίο διάστημα φαίνεται να εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς, η οποία όμως είναι αργή και δε μετουσιώνεται επί του παρόντος σε κινήσεις ενεργού ζήτησης.
      Τα στοιχεία προέρχονται από την τελευταία έκθεση της Εθνικής Τράπεζας για την εγχώρια αγορά ακινήτων, η οποία διενήργησε και μία έρευνα πεδίου σε 200 εταιρείες διαχείρισης ακινήτων και μεσιτικά γραφεία προκειμένου να καταγράψει τις τάσεις της αγοράς. Οσον αφορά ειδικά τη διάρθρωση της ηλικίας των κατοικιών στη χώρα μας, οι εκτιμήσεις της Εθνικής Τράπεζας σε συνδυασμό και με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής καταγράφει «άνοιγμα» της ψαλίδας σε νέες και παλιές κατοικίες στην Ελλάδα (υπέρ των δεύτερων) το 2017, γεγονός το οποίο δικαιολογείται από το πτώση της οικοδομικής δραστηριότητας στα χρόνια της κρίσης. Ενδεικτικά, στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, εν έτει 2001, οι κατοικίες άνω των 50 ετών στην αγορά ήταν, ως ποσοστό, στο 24%, ενώ πλέον φθάνει το 48%, υψηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο όπου το αντίστοιχο ποσοστό είναι το 2017 στο 45%. Εώς 40 ετών είναι πλέον ένα 18% των κατοικιών στη χώρα μας (από 21% το 2001 και 14% στην Ευρώπη), ενώ μόλις 6% είναι πλέον τα σπίτια ηλικίας έως 10 ετών το 2017 (έχει μειωθεί στο ήμισυ από το 12% του 2001, ενώ στην Ευρώπη υπολογίζεται στο 10%).

      Με βάση την έρευνα και τις απαντήσεις που έλαβε η Εθνική Τράπεζα από τους ειδικούς της αγοράς, εστιάζοντας ειδικά στην αγορά της κατοικίας (οι οποίες καλύπτουν το 79% του συνολικού αποθέματος των κτιρίων) – η άποψη της αγοράς συγκλίνει στην εξέχουσα σημασία της ραγδαίας διείσδυσης του AirBnB στην Ελλάδα (από 132 ακίνητα το 2010 σε 126.000 ακίνητα το 2018 που ήταν το σύνολο των καταχωρήσεων, ενεργών και μή).
      Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 80% της αγοράς θεωρεί κομβική την επίδραση αυτή για την ανοδική ζήτηση για ακίνητα. Ως δευτερεύουσα θετική παράμετρο η αγορά αναγνωρίζει το θεσμό της Golden Visa.
      Κοιτάζοντας αναλυτικότερα την πορεία των τιμών κατοικιών, διαφαίνεται ότι η δυναμική είναι εντονότερη στην Αττική σε σχέση με τη λοιπή χώρα (+3% έναντι +0,6% σωρευτικά κατά τη διετία 2016 – 2018). Τα στοιχεία της έρευνας φανερώνουν τη βασική πηγή της υψηλότερης αυτής ανόδου: To ενεργό επενδυτικό ενδιαφέρον για μικρές κατοικίες στην Αττική καλύπτει σχεδόν το 70% της εν λόγω αγοράς (έναντι ποσοστών της τάξης του 25%- 40% για τις υπόλοιπες αγορές κατοικιών) – ενδιαφέρον που κυρίως πηγάζει από το εσωτερικό και μάλιστα σε ποσοστό άνω του 80%. Από την άλλη πλευρά, οι μεγάλες κατοικίες, κυρίως της Περιφέρειας, παραμένουν σε συνθήκες χαμηλής ζήτησης, η οποία προς το παρόν προέρχεται κυρίως από το εξωτερικό.


      View full είδηση
    • Από Engineer
      Παλιά και μάλιστα ηλικίας άνω των 50 ετών είναι αυτή την στιγμή σχεδόν 1 στα 2 σπίτια στην Ελλάδα, ενώ αν συμπεριληφθούν και οι κατασκευές έως 40 ετών, το ποσοστό ανεβαίνει στο 66%. Με την οικοδομική δραστηριότητα να έχει καταρρεύσει στα χρόνια της κρίσης, οι νέες κατασκευές ηλικίας έως 10 ετών υπολογίζονται πλέον μόλις σε ένα 6%, ενώ μόλις το τελευταίο διάστημα φαίνεται να εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς, η οποία όμως είναι αργή και δε μετουσιώνεται επί του παρόντος σε κινήσεις ενεργού ζήτησης.
      Τα στοιχεία προέρχονται από την τελευταία έκθεση της Εθνικής Τράπεζας για την εγχώρια αγορά ακινήτων, η οποία διενήργησε και μία έρευνα πεδίου σε 200 εταιρείες διαχείρισης ακινήτων και μεσιτικά γραφεία προκειμένου να καταγράψει τις τάσεις της αγοράς. Οσον αφορά ειδικά τη διάρθρωση της ηλικίας των κατοικιών στη χώρα μας, οι εκτιμήσεις της Εθνικής Τράπεζας σε συνδυασμό και με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής καταγράφει «άνοιγμα» της ψαλίδας σε νέες και παλιές κατοικίες στην Ελλάδα (υπέρ των δεύτερων) το 2017, γεγονός το οποίο δικαιολογείται από το πτώση της οικοδομικής δραστηριότητας στα χρόνια της κρίσης. Ενδεικτικά, στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, εν έτει 2001, οι κατοικίες άνω των 50 ετών στην αγορά ήταν, ως ποσοστό, στο 24%, ενώ πλέον φθάνει το 48%, υψηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο όπου το αντίστοιχο ποσοστό είναι το 2017 στο 45%. Εώς 40 ετών είναι πλέον ένα 18% των κατοικιών στη χώρα μας (από 21% το 2001 και 14% στην Ευρώπη), ενώ μόλις 6% είναι πλέον τα σπίτια ηλικίας έως 10 ετών το 2017 (έχει μειωθεί στο ήμισυ από το 12% του 2001, ενώ στην Ευρώπη υπολογίζεται στο 10%).

      Με βάση την έρευνα και τις απαντήσεις που έλαβε η Εθνική Τράπεζα από τους ειδικούς της αγοράς, εστιάζοντας ειδικά στην αγορά της κατοικίας (οι οποίες καλύπτουν το 79% του συνολικού αποθέματος των κτιρίων) – η άποψη της αγοράς συγκλίνει στην εξέχουσα σημασία της ραγδαίας διείσδυσης του AirBnB στην Ελλάδα (από 132 ακίνητα το 2010 σε 126.000 ακίνητα το 2018 που ήταν το σύνολο των καταχωρήσεων, ενεργών και μή).
      Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 80% της αγοράς θεωρεί κομβική την επίδραση αυτή για την ανοδική ζήτηση για ακίνητα. Ως δευτερεύουσα θετική παράμετρο η αγορά αναγνωρίζει το θεσμό της Golden Visa.
      Κοιτάζοντας αναλυτικότερα την πορεία των τιμών κατοικιών, διαφαίνεται ότι η δυναμική είναι εντονότερη στην Αττική σε σχέση με τη λοιπή χώρα (+3% έναντι +0,6% σωρευτικά κατά τη διετία 2016 – 2018). Τα στοιχεία της έρευνας φανερώνουν τη βασική πηγή της υψηλότερης αυτής ανόδου: To ενεργό επενδυτικό ενδιαφέρον για μικρές κατοικίες στην Αττική καλύπτει σχεδόν το 70% της εν λόγω αγοράς (έναντι ποσοστών της τάξης του 25%- 40% για τις υπόλοιπες αγορές κατοικιών) – ενδιαφέρον που κυρίως πηγάζει από το εσωτερικό και μάλιστα σε ποσοστό άνω του 80%. Από την άλλη πλευρά, οι μεγάλες κατοικίες, κυρίως της Περιφέρειας, παραμένουν σε συνθήκες χαμηλής ζήτησης, η οποία προς το παρόν προέρχεται κυρίως από το εξωτερικό.

    • Από Engineer
      Αναστέλλεται, όπως όλα δείχνουν, για ακόμη έναν χρόνο, ο φόρος υπεραξίας ακινήτων ο οποίος, αν και ψηφίσθηκε το 2013, δεν έχει τεθεί σε ισχύ εξαιτίας αφενός της τεράστιας πτώσης των τιμών στην κτηματαγορά, αφετέρου της πολυπλοκότητας του νόμου. Κύκλοι της αγοράς υποστηρίζουν ότι η εφαρμογή του φόρου υπεραξίας απαιτεί προετοιμασία η οποία δεν έχει γίνει, στέλνοντας με αυτόν τον τρόπο μήνυμα στην κυβέρνηση να τον παρατείνει για ακόμα ένα έτος. Μάλιστα αναφέρουν ότι ύστερα από πολλά χρόνια φαίνεται να «ξυπνάει» η κτηματαγορά στην Αθήνα και στις τουριστικές περιοχές, επισημαίνοντας ότι θα ήταν λάθος να εφαρμοσθεί ο φόρος υπεραξίας το 2019.
      Συντελεστής 15%
      Υπενθυμίζεται ότι ο φόρος υπεραξίας επιβάλλεται με συντελεστή 15% στο κέρδος που προκύπτει ανάμεσα στην τιμή κτήσης και στην τιμή πώλησης κάθε ακινήτου από την 1η Ιανουαρίου 2014 και μετά. Επιβαρύνει τον πωλητή, ενώ ο αγοραστής οφείλει φόρο μεταβίβασης 3% επί της αντικειμενικής αξίας του ακινήτου. Ο φόρος είχε ανασταλεί εξαιτίας της πολυπλοκότητάς του, με αποτέλεσμα στους μήνες που εφαρμόστηκε να ακυρωθούν εκατοντάδες συμβόλαια.
      Σύμφωνα με τον νόμο, εφόσον ο φορολογούμενος έχει διακρατήσει το ακίνητο που πωλεί για περισσότερο από πέντε έτη, η υπεραξία είναι αφορολόγητη μέχρι του ποσού των 25.000 ευρώ. Επίσης όσοι μεταβιβάσουν ακίνητα τα οποία έχουν στην κατοχή τους προ του 1995 απαλλάσσονται από τον σχετικό φόρο.
      Εφόσον προκύπτει φόρος, αυτός παρακρατείται από τον συμβολαιογράφο και αποδίδεται εντός πέντε εργάσιμων ημερών από την υπογραφή του συμβολαίου, η οποία κατατίθεται αποκλειστικά στην τράπεζα έκδοσης της τραπεζικής επιταγής. Για τον υπολογισμό του φόρου οι τιμές κτήσης και μεταβίβασης είναι αυτές που αναγράφονται στα συμβόλαια, ενώ εάν πρόκειται για ακίνητο το οποίο έχει αποκτηθεί από κληρονομιά, η τιμή κτήσης υπολογίζεται με βάση τον φόρο κληρονομιάς που είχε καταβληθεί (το ίδιο και για τις δωρεές - γονικές παροχές). Σε κάθε άλλη περίπτωση που η τιμή κτήσης δεν μπορεί να προκύψει με βάση δημόσια έγγραφα (όπως π.χ. αυτεπιστασία ή αντιπαροχή), υπολογίζεται με βάση έναν μαθηματικό τύπο, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον πληθωρισμό των ετών που έχουν μεσολαβήσει ανάμεσα στην απόκτηση και την πώληση. Για την επιβολή του φόρου, ο φορολογούμενος που μεταβιβάζει ακίνητη περιουσία υποχρεούται, πριν από τη σύνταξη του συμβολαίου, να δηλώνει το σύνολο των στοιχείων που αφορούν τον προσδιορισμό του φόρου υπεραξίας στον συμβολαιογράφο.
      Η δήλωση περιλαμβάνει τα στοιχεία του πωλητή, του συμβολαιογράφου που καταρτίζει τη συμβολαιογραφική πράξη και θα διενεργήσει την παρακράτηση και την απόδοση του φόρου, τα στοιχεία του αγοραστή ή των αγοραστών, τον χρόνο και την αξία κτήσης και μεταβίβασης, το είδος της ακίνητης περιουσίας ή των ιδανικών μεριδίων αυτής ή του εμπράγματου δικαιώματος, τα έτη διακράτησης, τους συντελεστές και τον υπολογισμό του φόρου.
      Στελέχη της αγοράς αλλά και των ιδιοκτητών θεωρούν ότι, εφόσον εφαρμοστεί ο φόρος υπεραξίας, θα δώσει το τελειωτικό χτύπημα στην αγορά που για πολλά χρόνια ήταν«παγωμένη».
      Υπερφορολόγηση
      Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία του προϋπολογισμού που δείχνουν ότι οι φόροι στην περιουσία είναι αυξημένοι κατά 403% σε σχέση με το 2009.
      Οπως προκύπτει από τους προϋπολογισμούς των τελευταίων ετών:
      • Το 2009 καταβλήθηκαν 526 εκατ.
      • Το 2010 εισπράχθηκαν 487 εκατ.
      • Το 2011 οι εισπράξεις ανήλθαν σε 1,17 δισ.
      • Το 2012 οι εισπράξεις εκτοξεύθηκαν στα 2,75 δισ.
      • Το 2013 εισπράχθηκαν 2,75 δισ.
      • Από το 2014 μέχρι και σήμερα τα έσοδα του Δημοσίου διατηρούνται στα επίπεδα των 2,65 δισ.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Αναστέλλεται, όπως όλα δείχνουν, για ακόμη έναν χρόνο, ο φόρος υπεραξίας ακινήτων ο οποίος, αν και ψηφίσθηκε το 2013, δεν έχει τεθεί σε ισχύ εξαιτίας αφενός της τεράστιας πτώσης των τιμών στην κτηματαγορά, αφετέρου της πολυπλοκότητας του νόμου. Κύκλοι της αγοράς υποστηρίζουν ότι η εφαρμογή του φόρου υπεραξίας απαιτεί προετοιμασία η οποία δεν έχει γίνει, στέλνοντας με αυτόν τον τρόπο μήνυμα στην κυβέρνηση να τον παρατείνει για ακόμα ένα έτος. Μάλιστα αναφέρουν ότι ύστερα από πολλά χρόνια φαίνεται να «ξυπνάει» η κτηματαγορά στην Αθήνα και στις τουριστικές περιοχές, επισημαίνοντας ότι θα ήταν λάθος να εφαρμοσθεί ο φόρος υπεραξίας το 2019.
      Συντελεστής 15%
      Υπενθυμίζεται ότι ο φόρος υπεραξίας επιβάλλεται με συντελεστή 15% στο κέρδος που προκύπτει ανάμεσα στην τιμή κτήσης και στην τιμή πώλησης κάθε ακινήτου από την 1η Ιανουαρίου 2014 και μετά. Επιβαρύνει τον πωλητή, ενώ ο αγοραστής οφείλει φόρο μεταβίβασης 3% επί της αντικειμενικής αξίας του ακινήτου. Ο φόρος είχε ανασταλεί εξαιτίας της πολυπλοκότητάς του, με αποτέλεσμα στους μήνες που εφαρμόστηκε να ακυρωθούν εκατοντάδες συμβόλαια.
      Σύμφωνα με τον νόμο, εφόσον ο φορολογούμενος έχει διακρατήσει το ακίνητο που πωλεί για περισσότερο από πέντε έτη, η υπεραξία είναι αφορολόγητη μέχρι του ποσού των 25.000 ευρώ. Επίσης όσοι μεταβιβάσουν ακίνητα τα οποία έχουν στην κατοχή τους προ του 1995 απαλλάσσονται από τον σχετικό φόρο.
      Εφόσον προκύπτει φόρος, αυτός παρακρατείται από τον συμβολαιογράφο και αποδίδεται εντός πέντε εργάσιμων ημερών από την υπογραφή του συμβολαίου, η οποία κατατίθεται αποκλειστικά στην τράπεζα έκδοσης της τραπεζικής επιταγής. Για τον υπολογισμό του φόρου οι τιμές κτήσης και μεταβίβασης είναι αυτές που αναγράφονται στα συμβόλαια, ενώ εάν πρόκειται για ακίνητο το οποίο έχει αποκτηθεί από κληρονομιά, η τιμή κτήσης υπολογίζεται με βάση τον φόρο κληρονομιάς που είχε καταβληθεί (το ίδιο και για τις δωρεές - γονικές παροχές). Σε κάθε άλλη περίπτωση που η τιμή κτήσης δεν μπορεί να προκύψει με βάση δημόσια έγγραφα (όπως π.χ. αυτεπιστασία ή αντιπαροχή), υπολογίζεται με βάση έναν μαθηματικό τύπο, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον πληθωρισμό των ετών που έχουν μεσολαβήσει ανάμεσα στην απόκτηση και την πώληση. Για την επιβολή του φόρου, ο φορολογούμενος που μεταβιβάζει ακίνητη περιουσία υποχρεούται, πριν από τη σύνταξη του συμβολαίου, να δηλώνει το σύνολο των στοιχείων που αφορούν τον προσδιορισμό του φόρου υπεραξίας στον συμβολαιογράφο.
      Η δήλωση περιλαμβάνει τα στοιχεία του πωλητή, του συμβολαιογράφου που καταρτίζει τη συμβολαιογραφική πράξη και θα διενεργήσει την παρακράτηση και την απόδοση του φόρου, τα στοιχεία του αγοραστή ή των αγοραστών, τον χρόνο και την αξία κτήσης και μεταβίβασης, το είδος της ακίνητης περιουσίας ή των ιδανικών μεριδίων αυτής ή του εμπράγματου δικαιώματος, τα έτη διακράτησης, τους συντελεστές και τον υπολογισμό του φόρου.
      Στελέχη της αγοράς αλλά και των ιδιοκτητών θεωρούν ότι, εφόσον εφαρμοστεί ο φόρος υπεραξίας, θα δώσει το τελειωτικό χτύπημα στην αγορά που για πολλά χρόνια ήταν«παγωμένη».
      Υπερφορολόγηση
      Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία του προϋπολογισμού που δείχνουν ότι οι φόροι στην περιουσία είναι αυξημένοι κατά 403% σε σχέση με το 2009.
      Οπως προκύπτει από τους προϋπολογισμούς των τελευταίων ετών:
      • Το 2009 καταβλήθηκαν 526 εκατ.
      • Το 2010 εισπράχθηκαν 487 εκατ.
      • Το 2011 οι εισπράξεις ανήλθαν σε 1,17 δισ.
      • Το 2012 οι εισπράξεις εκτοξεύθηκαν στα 2,75 δισ.
      • Το 2013 εισπράχθηκαν 2,75 δισ.
      • Από το 2014 μέχρι και σήμερα τα έσοδα του Δημοσίου διατηρούνται στα επίπεδα των 2,65 δισ.
    • Από Engineer
      Ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων από τους δήμους στην Ευρώπη για την εγκατάσταση δωρεάν δικτύων WiFi σε δημόσιους χώρους
      Το κουπόνι #WiFi4EU παρέχει ένα σταθερό ποσό χρηματοδότησης ύψους 15.000 ευρώ ανά δήμο. Οι δήμοι που λαμβάνουν κουπόνια θα επιλέξουν τα «κέντρα δημόσιας ζωής» όπου θα δημιουργηθούν σημεία WiFi4EU (σημεία ασύρματης πρόσβασης).
      Τα κουπόνια WiFi4EU μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη μερική χρηματοδότηση ενός έργου υψηλότερης αξίας. Το κουπόνι μπορεί να χρησιμεύσει για την αγορά νέου ή την αναβάθμιση παλαιού εξοπλισμού και την αντικατάστασή του από σύγχρονο και διαθέσιμο εξοπλισμό στην αγορά.
      Οι δικαιούχοι θα επιλεγούν κατά σειρά προτεραιότητας, ενώ θα διασφαλιστεί ότι όλα τα κράτη μέλη θα μπορούν να λάβουν έναν ελάχιστο αριθμό κουπονιών.
      https://www.wifi4eu.eu/#/home

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.