Jump to content
  • Novatron
  • GRTOPO
    GRTOPO

    Τραγικό τροχαίο με θύματα τοπογράφους

    Σοβαρό τροχαίο ατύχημα, συνέβη σήμερα 11/5/19 και ώρα 11:50 το μεσημέρι  ατύχημα με έναν νεκρό και δύο τραυματίες σημειώθηκε το πρωί στη Δουκίσσης Πλακεντίας στο Χαλάνδρι. 

    Πιο συγκεκριμένα,  οδηγός ΙΧ , κινούμενη από Γέρακα προς Κηφισίας, στη προσπάθειά της για αλλαγή λωρίδας, έχασε τον έλεγχο του οχήματος στο ύψος του αριθμού 87, στο Χαλάνδρι, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω σε δύο άτομα, που βρίσκονταν στη διαχωριστική νησίδα. Στη συνέχεια το όχημα πέρασε στο αντίθετα ρεύμα κυκλοφορίας με συνέπεια μια διερχόμενη μοτοσυκλέτα να ανατραπεί στην προσπάθεια του αναβάτη να αποφύγει το αυτοκίνητο.

    Τραγικός απολογισμός ήταν ο ένας από τους δύο πεζούς να χάσει επί τόπου τη ζωή του από τραύμα στο κεφάλι, ενώ ο δεύτερος πεζός και ο αναβάτης της μοτοσυκλέτας τραυματίστηκαν ελαφρά και διακομίστηκαν στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. 

    Σύμφωνα με πληροφορίες τα δύο άτομα που βρίσκονταν στη διαχωριστική νησίδα της Δουκίσσης Πλακεντίας ήταν τοπογράφοι και έκαναν μετρήσεις. 

    Η τροχαία ερευνά τις συνθήκες και τα αίτια του δυστυχήματος.

    Πηγή : tanea.gr 

    Ταχεία ανάρρωση στους επιζήσαντες...

    Τα θερμά συλληπητήρια στην οικογένεια του συναδέλφου!!!

    Ο συνάδελφος που έχασε τη ζωή του είναι ο Λεωνίδας Σιδέρης, Τοπογράφος Μηχ Ε.Μ.Π.

    Η εξόδιος ακολουθία θα γίνει τη Τρίτη 14/5 και ώρα 18:00 από τον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής Παιανίας

    Edited by GRTOPO




    User Feedback




    γνωρίζει μήπως κανένας ονόματα;

     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Τι να πει κανείς.... κρίμα και άδικο, όποια και να ήταν τελικά τα αίτια του δυστυχήματος.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος και γρήγορη ανάρρωση στους ανθρώπους που γλύτωσαν.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    απορώ , πως γίνεται να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου απλά αλλάζοντας λωρίδα; Ο δρόμος εκεί μια ευθεία είναι , συνήθως δεν τρέχουν σε αυτο το σημείο. Μόνο αν έσκασε κάποιο λάστιχο και πήγαινε πάνω απο 60-70 και άπειρη οδηγός. Τι να πω, καλη δύναμη στην οικογένεια του άτυχου συνάδελφου και καλή ανάρρωση στους υπόλοιπους .

    Ενδεχομένως αν υπήρχε κάποιο προστατευτικό ή δέντρο στη νησίδα να μην είχε γίνει το ατύχημα. 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    2 λεπτά πριν, killertomato said:

    απορώ , πως γίνεται να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου απλά αλλάζοντας λωρίδα; Ο δρόμος εκεί μια ευθεία είναι , συνήθως δεν τρέχουν σε αυτο το σημείο. Μόνο αν έσκασε κάποιο λάστιχο και πήγαινε πάνω απο 60-70 και άπειρη οδηγός. Τι να πω, καλη δύναμη στην οικογένεια του άτυχου συνάδελφου και καλή ανάρρωση στους υπόλοιπους .

    Ενδεχομένως αν υπήρχε κάποιο προστατευτικό ή δέντρο στη νησίδα να μην είχε γίνει το ατύχημα. 

    Σε εκείνο το σημείο  ο δρόμος ναι μεν είναι ευθεία, αλλά κάκιστης ποιότητας (γυαλί), γεμάτος μπαλόματα τα οποία οι οδηγοί προσπαθούν να αποφύγουν. Έχουν συμβεί και άλλα θανατηφόρα με τατύτητες κάτω των 100 km/h.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    12 λεπτά πριν, killertomato said:

    απορώ , πως γίνεται να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου απλά αλλάζοντας λωρίδα; Ο δρόμος εκεί μια ευθεία είναι , συνήθως δεν τρέχουν σε αυτο το σημείο. Μόνο αν έσκασε κάποιο λάστιχο και πήγαινε πάνω απο 60-70 και άπειρη οδηγός. Τι να πω, καλη δύναμη στην οικογένεια του άτυχου συνάδελφου και καλή ανάρρωση στους υπόλοιπους .

    Ενδεχομένως αν υπήρχε κάποιο προστατευτικό ή δέντρο στη νησίδα να μην είχε γίνει το ατύχημα. 

    Ένα σωρό μπορεί να έγιναν με τον οδηγό, να μιλούσε στο κινητό, να ήταν απρόσεκτος και γενικά να ήταν αλλού την ώρα της οδήγησης, να είχε υπερβολική ταχύτητα. 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    laxanos

    Posted (edited)

    Δυστυχώς πρόκειται για το δεύτερο ανάλογο ατύχημα σε μια βδομάδα μετά το  τραγικό περιστατικό επί της Πατησίων. Δυστυχώς η οδηγική παιδεία είναι ακόμη χειρότερη από τη γενικότερη παιδεία μας ως λαός. Αρκεί να μπείτε 
    σε φόρουμ που ασχολούνται με αμάξια και θα δείτε ότι ο μέσος οδηγός δεν ενδιαφέρεται για βασικές εκδόσεις αυτοκινήτων ώστε να κάνει τη δουλειά του. Τις θεωρεί οτι δεν....τραβάνε....Απο κει και πέρα καταλαβαίνεις οτι κάτι δεν πάει καλά.....
    Συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος!

    Edited by laxanos

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Ο άτυχος συνάδελφος που εξέπνευσε επί τόπου ήταν ο Λεωνίδας Σιδέρης, από την Παιανία.

    Διπλ. Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός ΕΜΠ, μπήκε στη σχολή το 1993.

    Για όλους όσοι τον γνωρίσαμε από κοντά, άνθρωπος διαμάντι.

    Ως επαγγελματίας, άψογος και πάντα γελαστός!

     

    Θα μας λείψει!

    Edited by kskrinis

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    ... κουράγιο και δύναμη στους αγαπημένους του ... κυρίως στους γονείς, αδέλφια, γυναίκα και πάνω απ' όλα στα παιδάκια του αν είχε ... να τον θυμούνται ... καλό ταξίδι στον συνάδελφο ... 1.jpg.0ce14543c5fc2a2500c79213c16652f5.jpg

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΟΛΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΕΝΩ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ

     

    Μη γράφεις με κεφαλαία. Απαγορεύονται από τους κανόνες συμμετοχής. Kάνε επεξεργασία και διόρθωσέ τα.

    Pavlos33

     

    Edited by Pavlos33

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ
      Ζητείται από Γραφείο στην Αθήνα Τοπογράφος με 10ετή τουλάχιστον εμπειρία σε αποτυπώσεις (πολύ καλό κροκί) και απόδοση σχεδίων σε AutoCAD (Τοπογραφικά, Κατόψεις, Τομές). Επιθυμητή γνώση Ν.4495/17. Αμοιβή με Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών. Αποστολή βιογραφικού και δειγμάτων εργασιών : gregtopo@otenet.gr
    • By ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ
      Ζητείται από Γραφείο στην Αθήνα Τοπογράφος με 10ετή τουλάχιστον εμπειρία σε αποτυπώσεις (πολύ καλό κροκί) και απόδοση σχεδίων σε AutoCAD (Τοπογραφικά, Κατόψεις, Τομές). Επιθυμητή γνώση Ν.4495/17. Αμοιβή με Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών. Αποστολή βιογραφικού και δειγμάτων εργασιών : gregtopo@otenet.gr
    • By Engineer
      Η Εθνικό Κτηματολόγιο & Χαρτογράφηση  Α.Ε. αναζητά Αγρονόνους και Τοπογράφους Μηχανικούς για τη στελέχωση των επιτροπών ενστάσεων Κτηματολογίου στο νομό Καβάλας & στις περιφερειακές ενότητες Βοιωτίας και της Ανατολικής Αττικής.
      Η σχετική ανακοίνωση προς όλα τα μέλη του ΠΣΔΑΤΜ αναφέρει:
      Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,
      σας ενημερώνουμε ότι η Εθνικό Κτηματολόγιο & Χαρτογράφηση  Α.Ε. ζήτησε τη συνδρομή του Συλλόγου για τη στελέχωση των επιτροπών ενστάσεων Κτηματολογίου στο νομό Καβάλας & στις περιφερειακές ενότητες Βοιωτίας και της Ανατολικής Αττικής.
      Συγκεκριμένα ζητάει την υπόδειξη από το Σύλλογο μας Διπλωματούχων Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών με πενταετή τουλάχιστον εμπειρία, οι οποίοι θα ορισθούν ως μέλη τακτικά και αναπληρωματικά στις νέες Επιτροπές Ενστάσεων. Συνάδελφοι που συμμετέχουν ήδη σε αντίστοιχες επιτροπές, εφόσον έχουν εξαντλήσει τον μέγιστο αριθμό πινακίων δεν μπορούν να συμμετέχουν.
      Προς ενημέρωσης σας, στις επιτροπές μειώθηκαν στο μισό οι υποθέσεις ανά πινάκιο εκδίκασης. Συγκεκριμένα 10 υποθέσεις ανά πινάκιο την ημέρα, με μέγιστες 7 συνεδριάσεις τον μήνα και 50 πινάκια τον χρόνο. Η αμοιβή για την συμμετοχή είναι 40 ευρώ ανά συνεδρίαση.
      Όσον αφορά την συμμετοχή συναδέλφων Δημοσίων Υπαλλήλων εκδόθηκε Υπουργική Απόφαση για την επαναφορά της αποζημίωσης για την συμμετοχή τους στις επιτροπές. Οι περιορισμοί για την συμμετοχή τους είναι η συμμετοχή σε 5 συνεδριάσεις τον μήνα, χωρίς όμως περιορισμό για τα πινάκια τον χρόνο.
      Κατόπιν τούτου η Διοίκηση του Π.Σ.Δ.Α.Τ.Μ. καλεί όποιο συνάδελφο επιθυμεί να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του μέχρι και την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου και ώρα 14:00.
      Η εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορεί να γίνει με την αποστολή email στη διεύθυνση  psdatm@tee.gr Κατά την εκδήλωση θα πρέπει να δίδονται πέραν του Ονοματεπώνυμου και του Πατρώνυμου, ο αριθμός μητρώου Τ.Ε.Ε. και τα στοιχεία επικοινωνίας του ενδιαφερόμενου (Διεύθυνση – Τηλέφωνο).
      Η ανάδειξη των συναδέλφων που θα προταθούν να στελεχώσουν τις επιτροπές και η σειρά επιλογής τους θα προκύψουν από κλήρωση που θα διενεργηθεί σε συνεδρίαση του Δ.Σ.
      Στην κλήρωση δύναται να παρευρεθεί όποιος συνάδελφος το επιθυμεί. Από το Σύλλογο θα σταλούν στην ΕΚΧΑ Α.Ε. οι συνάδελφοι που θα κληρωθούν με σειρά προτεραιότητας.
      Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος οι συνάδελφοι μας που εργάζονται στην ΕΚΧΑ Α.Ε., τα μέλη του Δ.Σ. του Π.Σ.Δ.Α.Τ.Μ., καθώς και οι συνάδελφοι που με οιαδήποτε σχέση εργάσθηκαν στην εκπόνηση των μελετών κτηματογράφησης των ανωτέρω Ο.Τ.Α. και συγκεκριμένα τους ΟΤΑ Καβάλας, Παγγαίου και Νέστου.
      Το σχετικό θεσμικό πλαίσιο προσαρτάται στην ανάρτηση. (Μπορείτε να το δείτε εδώ.)
      Αναλυτικά οι ανακοινώσεις:
      1. https://www.psdatm.gr/index.php/latest-nes/2016-08-10-14-02-08/2016-08-10-15-41-13/375-2018-09-03-14-01-18
      2. https://www.psdatm.gr/index.php/latest-nes/2016-08-10-14-02-08/2016-08-10-15-41-13/376-2018-09-03-14-21-03

      View full είδηση
    • By Engineer
      Η Εθνικό Κτηματολόγιο & Χαρτογράφηση  Α.Ε. αναζητά Αγρονόνους και Τοπογράφους Μηχανικούς για τη στελέχωση των επιτροπών ενστάσεων Κτηματολογίου στο νομό Καβάλας & στις περιφερειακές ενότητες Βοιωτίας και της Ανατολικής Αττικής.
      Η σχετική ανακοίνωση προς όλα τα μέλη του ΠΣΔΑΤΜ αναφέρει:
      Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,
      σας ενημερώνουμε ότι η Εθνικό Κτηματολόγιο & Χαρτογράφηση  Α.Ε. ζήτησε τη συνδρομή του Συλλόγου για τη στελέχωση των επιτροπών ενστάσεων Κτηματολογίου στο νομό Καβάλας & στις περιφερειακές ενότητες Βοιωτίας και της Ανατολικής Αττικής.
      Συγκεκριμένα ζητάει την υπόδειξη από το Σύλλογο μας Διπλωματούχων Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών με πενταετή τουλάχιστον εμπειρία, οι οποίοι θα ορισθούν ως μέλη τακτικά και αναπληρωματικά στις νέες Επιτροπές Ενστάσεων. Συνάδελφοι που συμμετέχουν ήδη σε αντίστοιχες επιτροπές, εφόσον έχουν εξαντλήσει τον μέγιστο αριθμό πινακίων δεν μπορούν να συμμετέχουν.
      Προς ενημέρωσης σας, στις επιτροπές μειώθηκαν στο μισό οι υποθέσεις ανά πινάκιο εκδίκασης. Συγκεκριμένα 10 υποθέσεις ανά πινάκιο την ημέρα, με μέγιστες 7 συνεδριάσεις τον μήνα και 50 πινάκια τον χρόνο. Η αμοιβή για την συμμετοχή είναι 40 ευρώ ανά συνεδρίαση.
      Όσον αφορά την συμμετοχή συναδέλφων Δημοσίων Υπαλλήλων εκδόθηκε Υπουργική Απόφαση για την επαναφορά της αποζημίωσης για την συμμετοχή τους στις επιτροπές. Οι περιορισμοί για την συμμετοχή τους είναι η συμμετοχή σε 5 συνεδριάσεις τον μήνα, χωρίς όμως περιορισμό για τα πινάκια τον χρόνο.
      Κατόπιν τούτου η Διοίκηση του Π.Σ.Δ.Α.Τ.Μ. καλεί όποιο συνάδελφο επιθυμεί να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του μέχρι και την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου και ώρα 14:00.
      Η εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορεί να γίνει με την αποστολή email στη διεύθυνση  psdatm@tee.gr Κατά την εκδήλωση θα πρέπει να δίδονται πέραν του Ονοματεπώνυμου και του Πατρώνυμου, ο αριθμός μητρώου Τ.Ε.Ε. και τα στοιχεία επικοινωνίας του ενδιαφερόμενου (Διεύθυνση – Τηλέφωνο).
      Η ανάδειξη των συναδέλφων που θα προταθούν να στελεχώσουν τις επιτροπές και η σειρά επιλογής τους θα προκύψουν από κλήρωση που θα διενεργηθεί σε συνεδρίαση του Δ.Σ.
      Στην κλήρωση δύναται να παρευρεθεί όποιος συνάδελφος το επιθυμεί. Από το Σύλλογο θα σταλούν στην ΕΚΧΑ Α.Ε. οι συνάδελφοι που θα κληρωθούν με σειρά προτεραιότητας.
      Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος οι συνάδελφοι μας που εργάζονται στην ΕΚΧΑ Α.Ε., τα μέλη του Δ.Σ. του Π.Σ.Δ.Α.Τ.Μ., καθώς και οι συνάδελφοι που με οιαδήποτε σχέση εργάσθηκαν στην εκπόνηση των μελετών κτηματογράφησης των ανωτέρω Ο.Τ.Α. και συγκεκριμένα τους ΟΤΑ Καβάλας, Παγγαίου και Νέστου.
      Το σχετικό θεσμικό πλαίσιο προσαρτάται στην ανάρτηση. (Μπορείτε να το δείτε εδώ.)
      Αναλυτικά οι ανακοινώσεις:
      1. https://www.psdatm.gr/index.php/latest-nes/2016-08-10-14-02-08/2016-08-10-15-41-13/375-2018-09-03-14-01-18
      2. https://www.psdatm.gr/index.php/latest-nes/2016-08-10-14-02-08/2016-08-10-15-41-13/376-2018-09-03-14-21-03
    • By Engineer
      Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα γίνονται στην Αττική, τα πιο καταστροφικά και ζημιάρικα όμως γίνονται στην Καστοριά. Αυτό προκύπτει από μελέτη της Επιτροπής Αυτοκινήτων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος η οποία περιλαμβάνεται στην ετήσια στατική έκθεση της ΕΑΕΕ.
       
      Ειδικότερα οι μεγαλύτερες συχνότητες ζημιών (άνω του 6%) παρατηρούνται στους νομούς Αττικής (8,24%), Αχαΐας (7,95%) Θεσσαλονίκης (7,28%) και Ηρακλείου (6,57%).
       
      Η μεγαλύτερη μέση ζημιά όμως καταγράφηκε στην Καστοριά (3.052 ευρώ η μέση ζημιά) και ακολουθεί η Αιτωλοακαρνανία με 2.974 ευρώ, η Πέλλα με 2.967 ευρώ και η Άρτα με 2.954 ευρώ.
       
      Δείτε τους χάρτες επικινδυνότητας στη συνέχεια (πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση):
       

       

       
       
      Πηγή: http://www.tribune.gr/greece/news/article/303801/se-pio-nomo-tis-choras-kindinevis-perissotero-na-emplakis-se-trocheo-atichima.html και http://www.nextdeal.gr/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%B7/se-poio-nomo-ths-chwras-kindyneyeis-perissotero-na-emplakeis-se-trochaio-atychhma.html
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.