Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    e-adeies: υπηρεσία υποστήριξης (help-desk) για τις ΥΔΟΜ από το ΤΕΕ

    Το ΤΕΕ δίπλα στα στελέχη του δημοσίου κατά τη μετάβαση στο νέο ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης οικοδομικών αδειών

    Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, θέτει από τη Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018 στην υπηρεσία των μηχανικών και υπαλλήλων των ΥΔΟΜ και των αρμοδίων υπηρεσιών του Δημοσίου, εξειδικευμένα στελέχη του για την υποστήριξη της πρώτης εφαρμογής της ηλεκτρονικής έκδοσης οικοδομικών αδειών με το νέο πληροφοριακό σύστημα e–adeies

    Για την υποστήριξη του έργου των ΥΔΟΜ (Υπηρεσιών Δόμησης) των ΟΤΑ όλης της χώρας, το ΤΕΕ, με τα εξειδικευμένα στο σύστημα e-adeies στελέχη του, θα διαθέτει από τις 15/10/2018 τις εξής υπηρεσίες υποστήριξης:

    • Ομάδα υποστήριξης (help desk), ειδικά των ΥΔΟΜ, η οποία είναι διαθέσιμη μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας και σε εξαιρετικές περιπτώσεις τηλεφωνικά
    • Ειδική ιστοσελίδα στον ιστότοπο του ΤΕΕ με ενημερωτικό υλικό και συχνές ερωτήσεις-απαντήσεις, ειδικά για τα στελέχη των ΥΔΟΜ

    Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός δήλωσε:

    «Λαμβάνουμε ειδική μέριμνα για την υποστήριξη των υπηρεσιών του δημοσίου και ιδίως των ΥΔΟΜ και των υπαλλήλων που υπηρετούν σε αυτές προκειμένου να μεταβούμε όλοι πιο εύκολα, πιο γρήγορα και επιτυχημένα σε ένα νέο ηλεκτρονικό περιβάλλον για την αδειοδότηση των οικοδομικών έργων και εργασιών. Τη Δευτέρα 15 Οκτωβρίου ξεκινά επίσημα η ηλεκτρονική έκδοση οικοδομικών αδειών, μια πραγματική μεταρρύθμιση της χώρας στον τομέα της αδειοδότησης και του δομημένου περιβάλλοντος. Το ΤΕΕ ανέπτυξε το πληροφοριακό σύστημα e-adeies και υλοποίησε τις προβλέψεις του νόμου 4495, όπως έχουν εξειδικευθεί μέχρι σήμερα με τις αντίστοιχες υπουργικές αποφάσεις και κανονιστικές ρυθμίσεις. Ξεκινήσαμε την πιλοτική λειτουργία στις αρχές Σεπτεμβρίου, προχωρούμε τώρα στην εφαρμογή και θα συνεχίσουμε το επόμενο διάστημα με ενημέρωση όλων των μηχανικών και τυχόν προσαρμογές που θα προκύπτουν νομοθετικά. Τόσο οι ελεύθεροι επαγγελματίες μηχανικοί όσο και μηχανικοί του δημοσίου στις αρμόδιες υπηρεσίες αποτελούν, όχι μόνο τους χρήστες του συστήματος, αλλά και πολύτιμους συμπαραστάτες σε μια μεταρρύθμιση που καθυστέρησε αλλά μπορεί να αλλάξει τη χώρα. Με την καθημερινή μας πρακτική, τον επαγγελματισμό και την ευσυνειδησία του Έλληνα Μηχανικού, μπορούμε να αποδείξουμε ότι είμαστε μια σύγχρονη χώρα. Το ΤΕΕ, το οποίο σχεδίασε, ανέπτυξε και θα συντηρεί το πληροφοριακό σύστημα ηλεκτρονικής έκδοσης οικοδομικών αδειών, στέκεται, μαζί με τα στελέχη του, στο πλευρό του μάχιμου μηχανικού για να επιλύσει προβλήματα και να προτείνει εφαρμόσιμες και ρεαλιστικές λύσεις».

    Το ΤΕΕ πρόθυμα θα δεχθεί τυχόν παρατηρήσεις των αρμοδίων στελεχών του δημοσίου και ειδικά των ΥΔΟΜ  για βελτιώσεις, έτσι ώστε σε συνεννόηση με το ΥΠΕΝ να τις ενσωματώσει στο πληροφοριακό σύστημα στις προγραμματισμένες αναβαθμίσεις που προβλέπονται από την σχετική υπουργική απόφαση.  Επίσης, στο επόμενο διάστημα θα επαναληφθούν ενημερωτικές εκδηλώσεις ειδικά για τους μηχανικούς και τα στελέχη των ΥΔΟΜ για την ανταλλαγή επιπρόσθετων πληροφοριών. Αναλυτικότερες πληροφορίες για τα ανωτέρω βρίσκονται στην ιστοσελίδα του ΤΕΕ και σε σχετικές επιστολές του ΤΕΕ προς τις ΥΔΟΜ όλης της χώρας.



    Σχόλια Μελών


    πποιο είναι το link για αυτό

    Ειδική ιστοσελίδα στον ιστότοπο του ΤΕΕ με ενημερωτικό υλικό και συχνές ερωτήσεις-απαντήσεις, ειδικά για τα στελέχη των ΥΔΟΜ

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Το αναρτώ εδώ για να μην ενοχλώ σε ερωτο απαντήσεις επι του λειτουργικού και της διαδικασίας έκδοσης e-αδειών . Στη δική μας ΥΔΟΜ Καρύστου υπάρχει θέμα Και εμείς δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα στο να καθυστερούν οι άδειες παρόλο που έχει αρκετή εργασία (ήδη έχουν βγει 80 άδειες  )  και εγώ πριν λίγες μέρες πήρα μια άδεια τυπική ενός κτηρίου που είχε άδεια (ίδια αρχιτεκτονική μελέτη) σε 10 μέρες Τώρα πάμε για καθυστέρηση 3 μηνών (τόσο χρειάζεται η διαδικασία προμήθειας εξοπλισμού ) όταν κατά μέσο όρο δεν κάνω ποτέ πάνω από 2 μήνες για έκδοση άδειας   . Ελπίζω  ότι κάποια από τις μεγάλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στις ΑΠΕ στην περιοχή μου θα προβεί σε χορηγία και για να εξυπηρετηθούν και οι ίδιες Αλλά φαντάζομαι αυτό το πρόβλημα θα υπάρχει και σε άλλες ΥΔΟΜ που δεν έχουν την δική μας τύχη  να έχουν αλματώδη ανάπτυξη στην περιοχή τους ώστε να λύσουν εύκολα  τέτοια ζητήματα Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει για ένα διάστημα παράλληλη εφαρμογή για τις άδειες δόμησης μέχρι να εξοπλιστούν και να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις , ειδικά που το  Ελληνικό δημόσιο δεν ε΄χει την δική μας ευελιξία στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών  ? 

     

    έγγραφο ΥΔΟΜ Καρύστου.pdf

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.
      Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
      Τι αλλάζει
      Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.
      Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:
      Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.
      Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)
      Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.
      Τα πλεονεκτήματα του μέτρου
      Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.
      Δωρεάν δοκιμή
    • Από Engineer
      Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.
      Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
      Τι αλλάζει
      Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.
      Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:
      Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.
      Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)
      Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.
      Τα πλεονεκτήματα του μέτρου
      Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.
      Δωρεάν δοκιμή

      View full είδηση
    • Από s2117
      Καλησπέρα συνάδελφοι, θυμάμαι το ΤΕΕ παλαιότερα είχε συνδρομή ετήσια περίπου 20 ευρώ.. Τώρα μου ήρθε ειδοποιητήριο να πληρώσω για το 2015 και το 2016 από 56,32 € / έτος...
      Όλοι έχετε αυτήν την αλλαγή?
       
      Επειδή δεν έχω ασχοληθεί, είναι υποχρέωσή μας να το πληρώσουμε ή μπορούμε κάπως να διακόψουμε τη συνδρομή?
       
      Ευχαριστώ,
      Στέλιος
    • Από Engineer
      Τέλος στις «ουρές« που σχηματίζουν οι καταναλωτές στα πρακτορεία του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) φιλοδοξεί να βάλει το νέο πληροφοριακό σύστημα που θα διεκπεραιώνει όλες τις συναλλαγές εξ αποστάσεως, μέσω Ίντερνετ.
      Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ, Νίκος Χατζηαργυρίου στο ΑΠΕ - ΜΠΕ "Ο τελικός στόχος είναι να έχουμε ένα σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών μέσω του οποίου θα μπορούν να γίνονται όλες οι δουλειές χωρίς να είναι αναγκαία η μετάβαση του καταναλωτή στα κατά τόπους πρακτορεία".
      Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος θα διεκπεραιώνονται σταδιακά το σύνολο των αιτημάτων των καταναλωτών που αφορούν για παράδειγμα σύνδεση με το δίκτυο ηλεκτροδότησης, μετατοπίσεις (στύλου, καλωδίου, παροχής/μετρητή), αύξηση ή μείωση ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης, ενοποίηση ή διαχωρισμό παροχών, αποξήλωση παροχής, υποβολή δικαιολογητικών για υπογραφή συμβολαίου σύνδεσης, αίτηση για νυχτερινό ρεύμα, διεκδίκηση αποζημίωσης για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, αλλαγή ονόματος, κ.α.
      "Το πρόβλημα είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ χρησιμοποιείται πολλές φορές σαν ελεγκτής πολεοδομίας και οι καταναλωτές χρειάζεται να καταθέτουν δικαιολογητικά για τη νομιμότητα του κτίσματος. Θα βρεθεί ένας τρόπος ώστε και αυτά να σκανάρονται και να κατατίθενται ηλεκτρονικά", τονίζει ο κ. Χατζηαργυρίου, ο οποίος σημειώνει ακόμη ότι το νέο σύστημα θα διευκολύνει και την αλλαγή προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας και τη μετάβαση από έναν προμηθευτή σε άλλον.
      Το έργο ("Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης Χρηστών Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ") χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και προκηρύχθηκε πρόσφατα με προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ και προθεσμία υποβολής τις 28 Φεβρουαρίου 2019. Σύμφωνα με την προκήρυξη, με την υλοποίηση του έργου ο ΔΕΔΔΗΕ θα πετύχει τους εξής στόχους:
      •Εγκατάσταση & λειτουργία νέου, σύγχρονου και ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Εξυπηρέτησης των Χρηστών του Δικτύου και αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών με δυνατότητα παραμετροποίησης για την κάλυψη των νέων επιχειρησιακών αναγκών.
      • Πλήρη δυνατότητα εξυπηρέτησης για όλα τα αιτήματα των Καταναλωτών μέσω διαδικτυακής πύλης χωρίς καμία μετάβαση στις Μονάδες (Πρακτορεία και Υποπρακτορεία) του ΔΕΔΔΗΕ.
      • Αναδιοργάνωση διαδικασιών - λειτουργιών με επίτευξη οικονομιών κλίμακας, μείωση του λειτουργικού κόστους, καθώς και βέλτιστη επικοινωνία των Χρηστών, ικανοποίηση των αιτημάτων των Προμηθευτών και αποτελεσματική συνεργασία με τους Συμμέτοχους ή Ενδιαφερόμενους φορείς της Εταιρείας.
      • Βελτιστοποίηση της λήψης και διαχείρισης μετρητικών δεδομένων Χαμηλής και Μέσης Τάσης, δυνατότητα real time διασύνδεσης με το μελλοντικό σύστημα χονδρεμπορικής αγοράς και δυνατότητα περιοδικής εκκαθάρισης όλων των Προμηθευτών, συμπεριλαμβανομένης της ΔΕΗ.
      • Βελτιστοποίηση της διοίκησης της απόδοσης και της διαχείρισης της γνώσης μέσω της οργανωμένης/συντονισμένης Διοικητικής Πληροφόρησης που θα παρέχει το νέο Σύστημα.
      • Καταγεγραμμένες διαδικασίες των εργασιών και ενιαία εφαρμογή τους σε όλη την Εταιρεία.
      Ένας ακόμη διαγωνισμός του ΔΕΔΔΗΕ που "τρέχει" αυτήν την περίοδο αφορά την ψηφιακή αποτύπωση του Δικτύου Διανομής μέσης και χαμηλής τάσης και την καταχώρηση των συνδέσεων καταναλωτών και παραγωγών μέσω μηχανογραφικού συστήματος Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIS) σε όλη την Ελλάδα.
      Ο κ. Χατζηαργυρίου χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο ως το πιο σημαντικό από τα στρατηγικά έργα του ΔΕΔΔΗΕ καθώς:
      -Το μηχανογραφικό σύστημα θα υποστηρίζει την παρακολούθηση εκτέλεσης έργων και τον εντοπισμό των τμημάτων του δικτύου στα οποία απαιτείται ενίσχυση ή ανακαίνιση και θα παρέχει ενημέρωση για τη συχνότητα και τη θέση των βλαβών, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην μείωση του χρόνου σύνδεσης χρηστών, καθώς και στον εκσυγχρονισμό και στη βελτίωση της αξιοπιστίας του δικτύου.
      -Στους χρήστες του δικτύου που θα αποτυπωθούν περιλαμβάνονται και οι παραγωγοί ΑΠΕ, με αποτέλεσμα να αναβαθμιστεί η παρακολούθησή τους, καθώς και η άντληση και η επεξεργασία σχετικών πληροφοριών, δίνοντας με τον τρόπο αυτό τη δυνατότητα επεξεργασίας αποτελεσμάτων πολιτικών ανάπτυξης ΑΠΕ.
      -Η υλοποίηση του συστήματος θα συμβάλλει άμεσα στον έλεγχο της ορθής λειτουργίας του δικτύου διανομής, ενώ έμμεσα θα συνεισφέρει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας και την καλύτερη αξιοποίηση του δυναμικού ΑΠΕ.
      "Θα είναι πιο εύκολο να εντοπίζουμε τις βλάβες, να γνωρίζουμε πόσοι καταναλωτές επηρεάζονται από κάθε βλάβη, να κάνουμε σχεδιασμό και ανάπτυξη του δικτύου.Αυτή η βάση δεδομένων θα συνδεθεί στη συνέχεια με τα δεδομένα της καταμέτρησης, τους καταναλωτές, με τη λειτουργία του δικτύου μέσω των κέντρων ελέγχου ενέργειας ώστε να έχουμε μία πλήρη αποτύπωση σε ενιαία βάση. Και θα μπορούμε επίσης να κάνουμε καλύτερη διαχείριση της αποκεντρωμένης παραγωγής δηλαδή των ανανεώσιμων πηγών καθώς θα έχουμε online πληροφορία για την παραγωγή, τη ζήτηση και το φορτίο κάθε γραμμής", τονίζει ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ.
      Ο διαγωνισμός, προϋπολογισμού 25,8 εκατ. ευρώ "τρέχει" από τις 7 Δεκεμβρίου με προθεσμία υποβολής τις 28 Φεβρουαρίου.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Τέλος στις «ουρές« που σχηματίζουν οι καταναλωτές στα πρακτορεία του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) φιλοδοξεί να βάλει το νέο πληροφοριακό σύστημα που θα διεκπεραιώνει όλες τις συναλλαγές εξ αποστάσεως, μέσω Ίντερνετ.
      Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ, Νίκος Χατζηαργυρίου στο ΑΠΕ - ΜΠΕ "Ο τελικός στόχος είναι να έχουμε ένα σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών μέσω του οποίου θα μπορούν να γίνονται όλες οι δουλειές χωρίς να είναι αναγκαία η μετάβαση του καταναλωτή στα κατά τόπους πρακτορεία".
      Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος θα διεκπεραιώνονται σταδιακά το σύνολο των αιτημάτων των καταναλωτών που αφορούν για παράδειγμα σύνδεση με το δίκτυο ηλεκτροδότησης, μετατοπίσεις (στύλου, καλωδίου, παροχής/μετρητή), αύξηση ή μείωση ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης, ενοποίηση ή διαχωρισμό παροχών, αποξήλωση παροχής, υποβολή δικαιολογητικών για υπογραφή συμβολαίου σύνδεσης, αίτηση για νυχτερινό ρεύμα, διεκδίκηση αποζημίωσης για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, αλλαγή ονόματος, κ.α.
      "Το πρόβλημα είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ χρησιμοποιείται πολλές φορές σαν ελεγκτής πολεοδομίας και οι καταναλωτές χρειάζεται να καταθέτουν δικαιολογητικά για τη νομιμότητα του κτίσματος. Θα βρεθεί ένας τρόπος ώστε και αυτά να σκανάρονται και να κατατίθενται ηλεκτρονικά", τονίζει ο κ. Χατζηαργυρίου, ο οποίος σημειώνει ακόμη ότι το νέο σύστημα θα διευκολύνει και την αλλαγή προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας και τη μετάβαση από έναν προμηθευτή σε άλλον.
      Το έργο ("Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης Χρηστών Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ") χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και προκηρύχθηκε πρόσφατα με προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ και προθεσμία υποβολής τις 28 Φεβρουαρίου 2019. Σύμφωνα με την προκήρυξη, με την υλοποίηση του έργου ο ΔΕΔΔΗΕ θα πετύχει τους εξής στόχους:
      •Εγκατάσταση & λειτουργία νέου, σύγχρονου και ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Εξυπηρέτησης των Χρηστών του Δικτύου και αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών με δυνατότητα παραμετροποίησης για την κάλυψη των νέων επιχειρησιακών αναγκών.
      • Πλήρη δυνατότητα εξυπηρέτησης για όλα τα αιτήματα των Καταναλωτών μέσω διαδικτυακής πύλης χωρίς καμία μετάβαση στις Μονάδες (Πρακτορεία και Υποπρακτορεία) του ΔΕΔΔΗΕ.
      • Αναδιοργάνωση διαδικασιών - λειτουργιών με επίτευξη οικονομιών κλίμακας, μείωση του λειτουργικού κόστους, καθώς και βέλτιστη επικοινωνία των Χρηστών, ικανοποίηση των αιτημάτων των Προμηθευτών και αποτελεσματική συνεργασία με τους Συμμέτοχους ή Ενδιαφερόμενους φορείς της Εταιρείας.
      • Βελτιστοποίηση της λήψης και διαχείρισης μετρητικών δεδομένων Χαμηλής και Μέσης Τάσης, δυνατότητα real time διασύνδεσης με το μελλοντικό σύστημα χονδρεμπορικής αγοράς και δυνατότητα περιοδικής εκκαθάρισης όλων των Προμηθευτών, συμπεριλαμβανομένης της ΔΕΗ.
      • Βελτιστοποίηση της διοίκησης της απόδοσης και της διαχείρισης της γνώσης μέσω της οργανωμένης/συντονισμένης Διοικητικής Πληροφόρησης που θα παρέχει το νέο Σύστημα.
      • Καταγεγραμμένες διαδικασίες των εργασιών και ενιαία εφαρμογή τους σε όλη την Εταιρεία.
      Ένας ακόμη διαγωνισμός του ΔΕΔΔΗΕ που "τρέχει" αυτήν την περίοδο αφορά την ψηφιακή αποτύπωση του Δικτύου Διανομής μέσης και χαμηλής τάσης και την καταχώρηση των συνδέσεων καταναλωτών και παραγωγών μέσω μηχανογραφικού συστήματος Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIS) σε όλη την Ελλάδα.
      Ο κ. Χατζηαργυρίου χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο ως το πιο σημαντικό από τα στρατηγικά έργα του ΔΕΔΔΗΕ καθώς:
      -Το μηχανογραφικό σύστημα θα υποστηρίζει την παρακολούθηση εκτέλεσης έργων και τον εντοπισμό των τμημάτων του δικτύου στα οποία απαιτείται ενίσχυση ή ανακαίνιση και θα παρέχει ενημέρωση για τη συχνότητα και τη θέση των βλαβών, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην μείωση του χρόνου σύνδεσης χρηστών, καθώς και στον εκσυγχρονισμό και στη βελτίωση της αξιοπιστίας του δικτύου.
      -Στους χρήστες του δικτύου που θα αποτυπωθούν περιλαμβάνονται και οι παραγωγοί ΑΠΕ, με αποτέλεσμα να αναβαθμιστεί η παρακολούθησή τους, καθώς και η άντληση και η επεξεργασία σχετικών πληροφοριών, δίνοντας με τον τρόπο αυτό τη δυνατότητα επεξεργασίας αποτελεσμάτων πολιτικών ανάπτυξης ΑΠΕ.
      -Η υλοποίηση του συστήματος θα συμβάλλει άμεσα στον έλεγχο της ορθής λειτουργίας του δικτύου διανομής, ενώ έμμεσα θα συνεισφέρει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας και την καλύτερη αξιοποίηση του δυναμικού ΑΠΕ.
      "Θα είναι πιο εύκολο να εντοπίζουμε τις βλάβες, να γνωρίζουμε πόσοι καταναλωτές επηρεάζονται από κάθε βλάβη, να κάνουμε σχεδιασμό και ανάπτυξη του δικτύου.Αυτή η βάση δεδομένων θα συνδεθεί στη συνέχεια με τα δεδομένα της καταμέτρησης, τους καταναλωτές, με τη λειτουργία του δικτύου μέσω των κέντρων ελέγχου ενέργειας ώστε να έχουμε μία πλήρη αποτύπωση σε ενιαία βάση. Και θα μπορούμε επίσης να κάνουμε καλύτερη διαχείριση της αποκεντρωμένης παραγωγής δηλαδή των ανανεώσιμων πηγών καθώς θα έχουμε online πληροφορία για την παραγωγή, τη ζήτηση και το φορτίο κάθε γραμμής", τονίζει ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ.
      Ο διαγωνισμός, προϋπολογισμού 25,8 εκατ. ευρώ "τρέχει" από τις 7 Δεκεμβρίου με προθεσμία υποβολής τις 28 Φεβρουαρίου.
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.